Додаткові відомості
Освіта
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 1988 Перелік місць роботи
ЗОШ №5, м.Бровари, Відділ у справах сім'ї та молоді Броварської міської ради, Поліцейський фінансово-правовий коледж, м.Бровари Теми дисертацій (захищених)
«Формування соціокультурних знань учнів основної школи у процесі вивчення географії України»(2005)
Теоретичні і методичні засади управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу (2018)
Громадська активність
Громадська організація «Всеукраїнська асоціація працівників професійно- технічної освіти (ВАПП), член організаціїБлагодійна організація "Act For Ukraine", член організації
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 1 | 1 | 2024.11.30 06:02:00 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
220 | Кафедра теорії та історії педагогіки | - | 1 | 0 | 2021 | - |
532 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | GLU-2944-2022 | 1 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/31823180 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 621 | 12 | 15 | 2024.12.15 10:02:07 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 490 | 11 | 12 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
296 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 123 | 5 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Maria_Bratko |
Конференції (39)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10549 | nternational Scientific Conference COLOURS AND SHADES OF LIFE – PERSONAL, EDUCATIONAL, SOCIAL AND CULTURAL SPACES OF EVERYDAY LIFE | „Cooperation of Academic Centers of Success at American Universities and the Labor Market” | Cracow, Poland | document.pdf | |
10548 | Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) | Центр академічного успіху як складова освітнього середовища університетів США | м.Харків | document.pdf | |
10237 | ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій» | Селф менеджмент (self-management) як стратегія і тактика професійного успіху педагога | м. Глухів | document.pdf | |
10547 | VІІ Всеукраїнської наукової конференції «ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | Коучинговий підхід у вищій освіті як інновація | м.Київ | ||
10230 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи» | Іншомовне освітнє середовище закладу загальної середньої освіти як умова професійного розвитку педагога | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
10231 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ, ОСВІТИ, ТЕХНОЛОГІЙ І СУСПІЛЬСТВА” (PROBLEMS AND PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND SOCIETY) | ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. | м.Кропивницький | ||
10232 | VІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар “Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій” | СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ ПОСТУП. | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Глухів | ||
10233 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція “Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій”. | ІННОВАЦІЙНІ ВИМІРИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА В УМОВАХ BANI-СВІТУ. | Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів. | ||
10236 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | Київ, Інститут вищої освіти НАПН України | ||
10234 | II Всеукраїнська науково- практична онлайн-конференціія «Модернізація змісту професійної освіти в умовах євроінтеграції України – 2023» | “СВІТОВИЙ ДОСВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: ПОШУК ТОЧОК ДОТИКУ”. | м.Київ | ||
10235 | VІ Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференціія «ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | “Травмо-інформована освіта у практиці вищої школи як нагальна потреба та сучасний тренд”. | Київ: ККІБП. | ||
10238 | VІ Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | КОУЧИНГОВИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ ЯК ІННОВАЦІЯ | м.Київ | ||
8640 | Всеукраїнської науково-практична конференція «Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід» | Освітнє середовище закладу професійної (професійно-технічної) освіти як логістична система | м. Київ, Україна | document.pdf | |
8641 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Педагогічна інноватика як сучасний освітній тренд. Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США | м. Київ, Україна | document.pdf | |
8639 | ІІІ Науково-практична конференціія «ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА: СУЧАСНІ ТРЕНДИ» ІІI CONFERENCE ОN PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN THE DIGITIZED SOCIETY: CURRENT TRENDS (PDDig–2022) | Управління талантами (talent- menegement) як актуальна стратегія навчання ірозвитку педагогічного персонналу освітньої організації. | м. Київ, Україна | document.pdf | |
8642 | VІ Всеукраїнський науково-методичний семінар “Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій. | Освітнє середовище закладу післяшкільної освіти як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу | м. Глухів, Україна | document.pdf | |
8673 | Міжнародна конференція “Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2022”. | Центри академічного успіху в унверситетах США як чинник забезпечення якості вищої освіти. | м. Київ, Україна | ||
8643 | Обласна конференція педагогічних працівників закладів професійних (професійно-технічної) освіти Чернівецької області “Освіта можливостей: нові горизонти професійної(професійно-технічної) освіти у Чернівецькій області | «Роль освітнього менеджменту в діяльності педагога ЗП(ПТ)О» | м. Чернівці, Україна | ||
8644 | ІV-а Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи” | Сторітелінг (storytelling) у підготовці фахівців із корпоративної освіти та розвитку персоналу. | м. Львів , Україна | document.pdf | |
8645 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Пріоритетні напрями модернізації освіти : досвід, реалії, перспективи» | Коучинг в освіті: тези до розуміння змісту поняття. | м. Дрогобич, Україна | document.pdf | |
2770 | семінар "Ефективна комунікація в команді:актуальні питання і шляхи їх вирішення" | Технологія Agile:нові методи організації роботи в команді | київ | ||
2771 | семінар "Шляхи ефективної участі громадськості в управлінні містом:бюджет участі та міський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування" | Як написати програму розвитку освітньої організації | Київ | ||
2766 | методологічний семінар "Нові тенденції і явища у дитячому і молодіжному середовищі в Україні:цивілізаційний, культорологічний, інформаційний виміри | Сучасні цивілізаційні виклики як соціокультурний контекст підготовки фахівців в коледжах України | київ | ||
2769 | семінар "актуальні питання лідерства та організації командної роботи" | Організація управління освітньою організацією на засадах лідерства | київ | ||
2772 | семінар "Питання захисту прав жителів органнами самоорганізації населення:теоретичний аналіз та практичний вимір" | Шляхи реалізації прав місцевої громади в організації освітнього середовища | Київ | ||
2768 | семінар "Актуальні питання участі організацій громадянського суспільства у формуванні та реалізації державної політики | Роль місцевої громади у формуванні соціального запиту до освітніх закладів | київ | ||
2764 | Теоретико-методичні основи підготовки конкурентноздатних фахівців у контексті сучасного ринку праці | Сучасний контекст управління підготовкою фахівців у професійних та вищих навчальних закладах | Кривий Ріг | ||
2774 | Всеукраїнська науково-практична-конференція "Формування мовної особистості інформаційної доби" | Мовні стратегії в освітньому середовищі вищого навчального закладу | Київ | ||
2767 | Міжнародної науково-практичної конференції памяті професора Петра Столярчука.Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи | Конкурентоспроможність випускника як показник якості освітнього середовища вищого навчального закладу | Львів | ||
2763 | Міжнародна науково-практична конференція \ | Реалізація ідей педагогіки добра І.Зязюна в освітньому середовищі Університетського коледжу | Київ | ||
2761 | Восьма міжнародна виставка \ | Інноваційні підходи у формуванні якості підготовки конкурентноздатних фахівців в Університетському коледжі | Київ | ||
2765 | регіональний теоретико-практичний семінар "Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності" | Підготовка конкурентноспроможного вчителя початкової школи в умовах освітнього середовища Університетського коледжу | Львів | ||
1222 | педагогіка у міждисциплінарному вимірі:від традиці до інновацій | Методика оцінки якості освітнього седедовища кооледжу | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
1220 | всеукраїнська науково-практична конференція \ | Середовищний підхід до управління професійною підготовкою фахівців в умовах коледжу | НАПН ДВНЗ \ | ||
1221 | \ | управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі Університетського коледжу:практичний аспект | Херсон | ||
71 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Міжнародна співпраця державних і громадських організацій: досвід, реалії, перспективи» 10 листопада 2015 р. | Розвиток управлінського потенціалу педагогічного колективу через міжнародну програму лідерство-служіння | м.Київ | ||
70 | Міжнародна науково-практична конференція 'Компетентнісно зорієнтована освіта:якісні виміри' | Теоретичні засади середовищного підходу у вищій освіті | м.Київ | ||
68 | Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах » / НАПН України; Унт.менедж. освіти. | Освітнє середовище вищого навчального закладу як детермінанта якості освіти | Київ | ||
69 | Международная научно-практическая конференция 'Новое слово в науке и практике' | Университетский колледж как составляющая учебно-методического научно-производственного образовательного комплекса | г.Санкт-Петербург, РФ |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
21296 | Управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу: теорія і практика |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
44758 | Organization of the educational process in the schools of the city of Kyiv under martial law | |
27958 | High school teacher competence in change | |
25384 | Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) | |
25084 | Освітнє середовище закладу вищої освіти як провідний чинник відкритої освіти (пункт 4.1) | |
11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
39522 | Waste management and prospects for the development of circular economy technologies | |
26962 | The Study of the Higher School Lecturer's Competence in Ukraine: Diagnostics and Analytics |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (24)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50024 | Innovative trends in professional and pedagogical education: a career advisor for a new Ukrainian school | |
47057 | Актуальний стан та тренди вищої освіти США | |
43591 | Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США | |
41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
41694 | Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності | |
39522 | Waste management and prospects for the development of circular economy technologies | |
39666 | Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу | |
37602 | Academic Integrity as a Phenomenon of Legal Culture | |
43230 | Expert-led research on the educational environment of a higher education institution: findings and analysis | |
32961 | The research on educational environment of institution of higher education involving experts: results and analysis. | |
32964 | Підготовка майбутніх учителів до формування фінансової грамотності учнів початкової школи | |
25030 | Моніторинг стану освітнього середовища університетського коледжу: підходи та параметри | |
26032 | Модель педагогічної освіти сучасного університету | |
21298 | Особливості підготовки майбутніх фахівців у коледжах США | |
18538 | Управління професійною підготовкою фахівців в умовах університетського коледжу: теоретичний аспект | |
14081 | Сущностные характеристики образовательной среды университетского колледжа | |
12682 | Environmental approach in higher education: Methodological aspects | |
10547 | Methodology of the environmental approach in higher education | |
11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
10367 | Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект | |
13076 | Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї | |
10350 | Управління освітою в США (перша половина XX століття): персоналії та ідеї | |
5574 | Университетский колледж как составляющая учебно-методического научно-производственного образовательного комплекса | |
5570 | Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття |
Фахові видання, що затверджені МОН (27)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50024 | Innovative trends in professional and pedagogical education: a career advisor for a new Ukrainian school | |
49384 | Освітнє середовище закладу загальної середньої освіти як детермінанта професійної адаптації педагога | |
49364 | Талант-менеджмент (talant menegement) як інноваційна стратегія корпоративного навчання і розвитку персоналу освітньої організації | |
47057 | Актуальний стан та тренди вищої освіти США | |
48381 | Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство | |
43591 | Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США | |
41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
41694 | Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності | |
41214 | Особливості правового регулювання трудових відносин працівників закладів дошкільної освіти | |
41213 | Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «Лідерство в освіті» для магістрів | |
39522 | Waste management and prospects for the development of circular economy technologies | |
39666 | Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу | |
25034 | Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських) коледжів США | |
29048 | Громадські (комм'юніті)коледжі як складова системи вищої освіти США | |
26032 | Модель педагогічної освіти сучасного університету | |
22726 | Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти | |
18538 | Управління професійною підготовкою фахівців в умовах університетського коледжу: теоретичний аспект | |
18505 | Підготовка фахівців у коледжах: сучасні виміри та перспективи | |
18442 | Управління підготовкою майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів в освітньому середовищі Університетського коледжу | |
12682 | Environmental approach in higher education: Methodological aspects | |
10367 | Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект | |
13076 | Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї | |
5576 | Структура освітнього середовища вищого навчального закладу | |
12314 | Теорія управління освітою в Україні в пострадянський період (1991 – початок ХХІ ст.): вектори розвитку | |
8617 | Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління | |
5570 | Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття | |
838 | Essential Concept of “Learning Environment of Higher Education Establishment” |
Статті у науково-методичних та методичних виданнях (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41317 | Коучинг як сучасний метод навчання у системі фахової передвищої освіти | |
40455 | Тренди корпоративної культури та їх характеристика | |
36922 | Вплив інноваційного навчання на формування лідерських якостей студентів. | |
36923 | Розвиток лідерських якостей персоналу в умовах сучасного корпоративного середовища. | |
36921 | Стратегії підвищення результативності освітнього процесу в умовах фахового коледжу | |
36924 | Особливості організації освітнього процесу в умовах вимушеного дистанційного навчання: погляд студентів. | |
40464 | Якість дистанційного навчання очима студентів | |
22724 | Мовні стратегії в освітньому середовищі вищого навчального закладу |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
172 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
193 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
94 | Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29048/ | 2019 |
371 | Expert-led research on the educational environment of a higher education institution: findings and analysis | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43230/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (4)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
62 | Посольство США в Україні | Community college administrator program with Ukraine | 08.09.2018-15.10.2018 | Посольство США в Україні, Віра Терновська | Учасник проекту | letter_from_MoES.pdf |
298 | Uniwersytet Łódzki, Rzeczpospolita Polska | Міжнародне стажування | 18.09.2021 - 18.12.2021 | Bogusław Śliwerski, dr hab., profesor, kierownik katedry Teorii Wychowania, kierownik Zakładu Pedagogiki Porównawczej Uniwersytetu Łódzkiego | Учасник програми | Bratko_2021_UL_000325 стажування Польща.pdf |
518 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi | Учасник проєкту | |
743 | Häme University of Applied Sciences (HAMK) Фінляндія | Міжнародне стажування | 09.11 16.11.2024 | Martti Majuri, Director of Edu Research Unit | Учасник програми | CARE letter of invitation signed.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
26 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.12.2017 – 31.12.2018 р. | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
317 | Міждисциплінарний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів суспільних дисциплін: європейський досвід | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
215 | Проєкт SG54709 «Підтримка сталості аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка». | Міжнародний фонд «Відродження» | Виграно | Документ відсутній | 2022 |
311 | At-Risk Mental Health Support for Ukrainian Teachers & Students | Charity Fund \ | Виграно | Документ відсутній | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
380 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 12.2024 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
125 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 17.05.2023 |
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (26)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
80 | Фаховий модуль (стажування) | - | 01.03.2016 | |
317 | Лідерський модуль | - | 02.07.2015 | |
677 | Дидактичний модуль | - | 28.11.2016 | |
1873 | Інше | - | 18.02.2017 | |
2460 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 14.10.2018 | |
2469 | Інше | Інший модуль | 14.10.2018 | |
3867 | інше | Інший модуль | Братко.pdf | 14.04.2020 |
3868 | інше | Інший модуль | 21.02.2020 | |
3898 | інше | Інший модуль | Братко М.В..pdf | 05.05.2020 |
4882 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
5187 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
5399 | інше | Інший модуль | 09.06.2021 | |
6064 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 15.12.2021 |
6990 | інше | Інший модуль | 06.10.2022 | |
7029 | інше | Інший модуль | 04.12.2022 | |
7267 | дидактичний | Інший модуль | 24.12.2022 | |
8226 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 |
8378 | Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану | Інший модуль | Братко_квітень_6_.pdf | 22.03.2023 |
8379 | Особистісно розвивальні педагогічні технології як сучасна освітня зброя » | Інший модуль | Братко_квітень1_6_.pdf | 13.04.2023 |
8380 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Братко М.В..pdf | 16.11.2023 |
9176 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 10.01.2024 | |
9402 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9649 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10085 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 |
10232 | Knovlege security, Research Vetting and Cyber Security Courcefor Ukrainen Scientists | Дослідницький модуль | 17.10.2024 | |
10857 | Емоційне здоров’я освітян | Дидактичний модуль | Братко М.В..pdf | 19.12.2024 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (6)
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
51 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIII Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №851.pdf |
99 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | ІХ Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №851.pdf |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
40105 | Pedagogical innovation |
Нові освітні програми (2)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
4 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Створення програми | 27.02.2020 | nakaz_2020_153.pdf |
5 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Набір на програму | 27.02.2020 | nakaz_2020_794_s.pdf |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
834 | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 21/22 н.р. |
926 | Лідерство в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1552 | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1670 | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1671 | Управлінські практики професійного розвитку педагогічних працівників (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1784 | Культурологічні контексти сучасної освіти (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
Використання ЕНК (9)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9037 | Педагогічний інститут | Лідерство в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
10617 | Педагогічний інститут | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
11064 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11973 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12559 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12649 | Факультет педагогічної освіти | Лідерство в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
13617 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13677 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13737 | Факультет педагогічної освіти | Управлінські практики професійного розвитку педагогічних працівників (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
597 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,85 | 30.12.2016 |
969 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 12.01.2017 |
1833 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,73 | 26.12.2018 |
3046 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,60 | 28.12.2019 |
3506 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,88 | 28.12.2020 |
4448 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,94 | 28.12.2021 |
5709 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,89 | 30.12.2022 |
6584 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,86 | 30.12.2023 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (8)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
125 | Четвертий міський фестиваль-конкурс дитячого та юнацького виконавського мистецтва «КАМПАНЕЛЛА» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 11.05.2017 |
127 | Перший конкурс молодих хорових диригентів «BREVIS» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 13.12.2017 |
128 | Конкурс інструментально-виконавської майстерності «Capriccio» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 |
308 | Міський фестиваль-конкурс дитячого та юнацького виконавського мистецтва «Кампанелла» | Фаховий коледж "Універсум" | 10.10.2020 |
313 | Міський конкурс хореографічного мистецтва «KYIV COLLEGE DANCE» | Київ | 12.12.2020 |
321 | Восьмий міський фестиваль-конкурс дитячого та юнацького виконавського мистецтва «Кампанелла» | Київ | 15.05.2021 |
326 | Міський конкурс хореографічного мистецтва «KYIV COLLEGE DANCE» | Київ | 11.12.2021 |
338 | Міський дитячо-юнацький конкурс образотворчого мистецтва "ArtSpace" | Київ | 20.12.2021 |
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради Університету (1)
ID | Шифр ради | Назва спеціальностей | Рік |
---|---|---|---|
1 | Д 26.133.06 | 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти | 2019 |