Додаткові відомості
Освіта
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, 1988 Перелік місць роботи
ЗОШ №5, м.Бровари, Відділ у справах сім'ї та молоді Броварської міської ради, Поліцейський фінансово-правовий коледж, м.Бровари Теми дисертацій (захищених)
«Формування соціокультурних знань учнів основної школи у процесі вивчення географії України»(2005)
"Теоретичні і методичні засади управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу" (2018)
Громадська активність
БЛАГОДІЙНИЙ ФОНД СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ІМ. Б. ГРІНЧЕНКА, член правління БО "Act For Ukraine", член організації, експертка з освіти
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 3 | 1 | 1 | 2025.10.27 06:03:57 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 532 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | GLU-2944-2022 | 1 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/31823180 |
| 220 | Кафедра теорії та історії педагогіки | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 761 | 13 | 19 | 2025.10.29 10:01:40 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 580 | 12 | 14 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 296 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 156.70000 | 5 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Maria-Bratko-2 |
Конференції (39)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 10549 | nternational Scientific Conference COLOURS AND SHADES OF LIFE – PERSONAL, EDUCATIONAL, SOCIAL AND CULTURAL SPACES OF EVERYDAY LIFE | „Cooperation of Academic Centers of Success at American Universities and the Labor Market” | Cracow, Poland | document.pdf | |
| 10548 | Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024) | Центр академічного успіху як складова освітнього середовища університетів США | м.Харків | document.pdf | |
| 10237 | ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій» | Селф менеджмент (self-management) як стратегія і тактика професійного успіху педагога | м. Глухів | document.pdf | |
| 10547 | VІІ Всеукраїнської наукової конференції «ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | Коучинговий підхід у вищій освіті як інновація | м.Київ |
|
|
| 10230 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи» | Іншомовне освітнє середовище закладу загальної середньої освіти як умова професійного розвитку педагога | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 10231 | МІЖНАРОДНА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ “ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ, ОСВІТИ, ТЕХНОЛОГІЙ І СУСПІЛЬСТВА” (PROBLEMS AND PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND SOCIETY) | ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ПОДОЛАННЯ ОСВІТНІХ ВТРАТ ЗДОБУВАЧІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. | м.Кропивницький |
|
|
| 10232 | VІІ Всеукраїнський науково-методичний семінар “Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій” | СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ЦИВІЛІЗАЦІЙНИЙ ПОСТУП. | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. Глухів |
|
|
| 10233 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція “Розвиток педагогічної майстерності майбутнього педагога в умовах освітніх трансформацій”. | ІННОВАЦІЙНІ ВИМІРИ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА В УМОВАХ BANI-СВІТУ. | Глухівський НПУ ім. О. Довженка. Глухів. |
|
|
| 10236 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | Київ, Інститут вищої освіти НАПН України |
|
|
| 10234 | II Всеукраїнська науково- практична онлайн-конференціія «Модернізація змісту професійної освіти в умовах євроінтеграції України – 2023» | “СВІТОВИЙ ДОСВІД ПЕДАГОГІЧНОЇ ІННОВАТИКИ І ПРАКТИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: ПОШУК ТОЧОК ДОТИКУ”. | м.Київ |
|
|
| 10235 | VІ Всеукраїнська (заочна) науково-практична конференціія «ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | “Травмо-інформована освіта у практиці вищої школи як нагальна потреба та сучасний тренд”. | Київ: ККІБП. |
|
|
| 10238 | VІ Всеукраїнської (заочної) науково-практичної конференції «ПЕДАГОГІЧНІ ІННОВАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ» | КОУЧИНГОВИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ ЯК ІННОВАЦІЯ | м.Київ |
|
|
| 8640 | Всеукраїнської науково-практична конференція «Управління розвитком ЗП(ПТ)О на засадах педагогічної логістики: стан, реалії, досвід» | Освітнє середовище закладу професійної (професійно-технічної) освіти як логістична система | м. Київ, Україна | document.pdf | |
| 8641 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Педагогічна інноватика як сучасний освітній тренд. Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США | м. Київ, Україна | document.pdf | |
| 8639 | ІІІ Науково-практична конференціія «ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА: СУЧАСНІ ТРЕНДИ» ІІI CONFERENCE ОN PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN THE DIGITIZED SOCIETY: CURRENT TRENDS (PDDig–2022) | Управління талантами (talent- menegement) як актуальна стратегія навчання ірозвитку педагогічного персонналу освітньої організації. | м. Київ, Україна | document.pdf | |
| 8642 | VІ Всеукраїнський науково-методичний семінар “Підготовка майстра виробничого навчання, викладача професійного навчання до впровадження в освітній процес інноваційних технологій. | Освітнє середовище закладу післяшкільної освіти як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу | м. Глухів, Україна | document.pdf | |
| 8673 | Міжнародна конференція “Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2022”. | Центри академічного успіху в унверситетах США як чинник забезпечення якості вищої освіти. | м. Київ, Україна |
|
|
| 8643 | Обласна конференція педагогічних працівників закладів професійних (професійно-технічної) освіти Чернівецької області “Освіта можливостей: нові горизонти професійної(професійно-технічної) освіти у Чернівецькій області | «Роль освітнього менеджменту в діяльності педагога ЗП(ПТ)О» | м. Чернівці, Україна |
|
|
| 8644 | ІV-а Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи” | Сторітелінг (storytelling) у підготовці фахівців із корпоративної освіти та розвитку персоналу. | м. Львів , Україна | document.pdf | |
| 8645 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Пріоритетні напрями модернізації освіти : досвід, реалії, перспективи» | Коучинг в освіті: тези до розуміння змісту поняття. | м. Дрогобич, Україна | document.pdf | |
| 2770 | семінар "Ефективна комунікація в команді:актуальні питання і шляхи їх вирішення" | Технологія Agile:нові методи організації роботи в команді | київ |
|
|
| 2771 | семінар "Шляхи ефективної участі громадськості в управлінні містом:бюджет участі та міський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування" | Як написати програму розвитку освітньої організації | Київ |
|
|
| 2766 | методологічний семінар "Нові тенденції і явища у дитячому і молодіжному середовищі в Україні:цивілізаційний, культорологічний, інформаційний виміри | Сучасні цивілізаційні виклики як соціокультурний контекст підготовки фахівців в коледжах України | київ |
|
|
| 2769 | семінар "актуальні питання лідерства та організації командної роботи" | Організація управління освітньою організацією на засадах лідерства | київ |
|
|
| 2772 | семінар "Питання захисту прав жителів органнами самоорганізації населення:теоретичний аналіз та практичний вимір" | Шляхи реалізації прав місцевої громади в організації освітнього середовища | Київ |
|
|
| 2768 | семінар "Актуальні питання участі організацій громадянського суспільства у формуванні та реалізації державної політики | Роль місцевої громади у формуванні соціального запиту до освітніх закладів | київ |
|
|
| 2764 | Теоретико-методичні основи підготовки конкурентноздатних фахівців у контексті сучасного ринку праці | Сучасний контекст управління підготовкою фахівців у професійних та вищих навчальних закладах | Кривий Ріг |
|
|
| 2774 | Всеукраїнська науково-практична-конференція "Формування мовної особистості інформаційної доби" | Мовні стратегії в освітньому середовищі вищого навчального закладу | Київ |
|
|
| 2767 | Міжнародної науково-практичної конференції памяті професора Петра Столярчука.Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи | Конкурентоспроможність випускника як показник якості освітнього середовища вищого навчального закладу | Львів |
|
|
| 2763 | Міжнародна науково-практична конференція \ | Реалізація ідей педагогіки добра І.Зязюна в освітньому середовищі Університетського коледжу | Київ |
|
|
| 2761 | Восьма міжнародна виставка \ | Інноваційні підходи у формуванні якості підготовки конкурентноздатних фахівців в Університетському коледжі | Київ |
|
|
| 2765 | регіональний теоретико-практичний семінар "Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності" | Підготовка конкурентноспроможного вчителя початкової школи в умовах освітнього середовища Університетського коледжу | Львів |
|
|
| 1222 | педагогіка у міждисциплінарному вимірі:від традиці до інновацій | Методика оцінки якості освітнього седедовища кооледжу | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 1220 | всеукраїнська науково-практична конференція \ | Середовищний підхід до управління професійною підготовкою фахівців в умовах коледжу | НАПН ДВНЗ \ |
|
|
| 1221 | \ | управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі Університетського коледжу:практичний аспект | Херсон |
|
|
| 71 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Міжнародна співпраця державних і громадських організацій: досвід, реалії, перспективи» 10 листопада 2015 р. | Розвиток управлінського потенціалу педагогічного колективу через міжнародну програму лідерство-служіння | м.Київ |
|
|
| 70 | Міжнародна науково-практична конференція 'Компетентнісно зорієнтована освіта:якісні виміри' | Теоретичні засади середовищного підходу у вищій освіті | м.Київ |
|
|
| 68 | Всеукраїнської Інтернет-конференції «Актуальні проблеми університетської та професійної післядипломної освіти в кризових умовах » / НАПН України; Унт.менедж. освіти. | Освітнє середовище вищого навчального закладу як детермінанта якості освіти | Київ |
|
|
| 69 | Международная научно-практическая конференция 'Новое слово в науке и практике' | Университетский колледж как составляющая учебно-методического научно-производственного образовательного комплекса | г.Санкт-Петербург, РФ |
|
Монографії (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 21296 | Управління професійною підготовкою фахівців в освітньому середовищі університетського коледжу: теорія і практика |
Монографії (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
| 44758 | Organization of the educational process in the schools of the city of Kyiv under martial law | |
| 27958 | High school teacher competence in change | |
| 25384 | Компетенції викладачів вищої школи в добу змін: діагностика та аналітика (за результатами дослідження в Київському університеті імені Бориса Грінченка) | |
| 25084 | Освітнє середовище закладу вищої освіти як провідний чинник відкритої освіти (пункт 4.1) | |
| 11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52713 | Adaptive educational technologies for overcoming the psycho-emotional barriers of higher education students in conditions of uncertainty | |
| 52793 | Cultivating civic virtue: An Aristotelian perspective on Ukrainian martial-patriotic education | |
| 45320 | Psychoemotional problems of participants in the educational process under martial law: from emergence to overcoming | |
| 39522 | Waste management and prospects for the development of circular economy technologies | |
| 26962 | The Study of the Higher School Lecturer's Competence in Ukraine: Diagnostics and Analytics |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (29)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51532 | Особливості діяльності студентських сервісів в університетах США | |
| 52713 | Adaptive educational technologies for overcoming the psycho-emotional barriers of higher education students in conditions of uncertainty | |
| 52792 | The formation of individual value orientations in the context of military-patriotic education | |
| 52784 | Педагогічна інтернатура як чинник первинної адаптації молодого спеціаліста | |
| 50024 | Innovative trends in professional and pedagogical education: a career advisor for a new Ukrainian school | |
| 50936 | Кар’єрні центри в університетах США: феномен, засади, функціонування | |
| 47057 | Актуальний стан та тренди вищої освіти США | |
| 43591 | Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США | |
| 41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
| 41694 | Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності | |
| 39522 | Waste management and prospects for the development of circular economy technologies | |
| 39666 | Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу | |
| 37602 | Academic Integrity as a Phenomenon of Legal Culture | |
| 43230 | Expert-led research on the educational environment of a higher education institution: findings and analysis | |
| 32961 | The research on educational environment of institution of higher education involving experts: results and analysis. | |
| 32964 | Підготовка майбутніх учителів до формування фінансової грамотності учнів початкової школи | |
| 25030 | Моніторинг стану освітнього середовища університетського коледжу: підходи та параметри | |
| 26032 | Модель педагогічної освіти сучасного університету | |
| 21298 | Особливості підготовки майбутніх фахівців у коледжах США | |
| 18538 | Управління професійною підготовкою фахівців в умовах університетського коледжу: теоретичний аспект | |
| 14081 | Сущностные характеристики образовательной среды университетского колледжа | |
| 12682 | Environmental approach in higher education: Methodological aspects | |
| 10547 | Methodology of the environmental approach in higher education | |
| 11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
| 10367 | Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект | |
| 13076 | Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї | |
| 10350 | Управління освітою в США (перша половина XX століття): персоналії та ідеї | |
| 5574 | Университетский колледж как составляющая учебно-методического научно-производственного образовательного комплекса | |
| 5570 | Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття |
Фахові видання, що затверджені МОН (34)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53247 | Особливості психоемоційного клімату та конфліктів в освітніх закладах України під час війни | |
| 52971 | Лідерство як стратегія управління в освіті в умовах кризи та війни: стилі, ролі, ефективні моделі | |
| 52566 | Моніторинг освітніх потреб корпорації як ключовий інструмент організації корпоративного навчання та розвитку персоналу | |
| 51597 | До питання про становлення системи вищої освіти США | |
| 51532 | Особливості діяльності студентських сервісів в університетах США | |
| 52784 | Педагогічна інтернатура як чинник первинної адаптації молодого спеціаліста | |
| 50024 | Innovative trends in professional and pedagogical education: a career advisor for a new Ukrainian school | |
| 49384 | Освітнє середовище закладу загальної середньої освіти як детермінанта професійної адаптації педагога | |
| 49364 | Талант-менеджмент (talant menegement) як інноваційна стратегія корпоративного навчання і розвитку персоналу освітньої організації | |
| 50936 | Кар’єрні центри в університетах США: феномен, засади, функціонування | |
| 47057 | Актуальний стан та тренди вищої освіти США | |
| 48381 | Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство | |
| 43591 | Технології підтримки здобувачів освіти в центрах академічного успіху в університетах США | |
| 41437 | Pedagogical innovation in the content of training future teachers of higher education | |
| 41694 | Академічний коучинг: зміст поняття та сутність діяльності | |
| 41214 | Особливості правового регулювання трудових відносин працівників закладів дошкільної освіти | |
| 41213 | Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «Лідерство в освіті» для магістрів | |
| 39522 | Waste management and prospects for the development of circular economy technologies | |
| 39666 | Фахові коледжі як освітній ресурсний центр розвитку людського капіталу | |
| 25034 | Історія становлення та сучасна соціальна роль комм’юніті (громадських) коледжів США | |
| 29048 | Громадські (комм'юніті)коледжі як складова системи вищої освіти США | |
| 26032 | Модель педагогічної освіти сучасного університету | |
| 22726 | Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти | |
| 18538 | Управління професійною підготовкою фахівців в умовах університетського коледжу: теоретичний аспект | |
| 18505 | Підготовка фахівців у коледжах: сучасні виміри та перспективи | |
| 18442 | Управління підготовкою майбутніх учителів початкової школи та вихователів дошкільних закладів в освітньому середовищі Університетського коледжу | |
| 12682 | Environmental approach in higher education: Methodological aspects | |
| 10367 | Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект | |
| 13076 | Становлення теорії управління освітою в США: сутнісні риси, персоналії, ідеї | |
| 5576 | Структура освітнього середовища вищого навчального закладу | |
| 12314 | Теорія управління освітою в Україні в пострадянський період (1991 – початок ХХІ ст.): вектори розвитку | |
| 8617 | Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління | |
| 5570 | Управління освітнім середовищем вищого навчального закладу: сутність поняття | |
| 838 | Essential Concept of “Learning Environment of Higher Education Establishment” |
Статті у науково-методичних та методичних виданнях (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 41317 | Коучинг як сучасний метод навчання у системі фахової передвищої освіти | |
| 40455 | Тренди корпоративної культури та їх характеристика | |
| 36922 | Вплив інноваційного навчання на формування лідерських якостей студентів. | |
| 36923 | Розвиток лідерських якостей персоналу в умовах сучасного корпоративного середовища. | |
| 36921 | Стратегії підвищення результативності освітнього процесу в умовах фахового коледжу | |
| 36924 | Особливості організації освітнього процесу в умовах вимушеного дистанційного навчання: погляд студентів. | |
| 40464 | Якість дистанційного навчання очима студентів | |
| 22724 | Мовні стратегії в освітньому середовищі вищого навчального закладу |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 172 | Учасник проєкту | Національне агентство освіти Фінляндії | Розвиток кар’єрного радництва для України CARE | Carita Cruz, Career Guidance Counsellor , HAMK | наказ №667.pdf | 01.08.2023-31.12.2025 |
Реєстр наукових публікацій (2)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 371 | Expert-led research on the educational environment of a higher education institution: findings and analysis | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43230/ | 2022 |
| 94 | Громадські (комм’юніті) коледжі як складова системи вищої освіти США | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/29048/ | 2019 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (5)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 905 | Ignatianum University in Cracow (Republic of Poland) | Let's Care - Building safe educational environments for all | 09.06.2025-21.06.2025 | Дистанційна | Prof. Maria Marta Urlinska, supervisor of the scientific internship | Учасник програми | bratko-report.pdf |
| 743 | Häme University of Applied Sciences (HAMK) Фінляндія | Міжнародне стажування | 09.11 16.11.2024 | Фізична | Martti Majuri, Director of Edu Research Unit | Учасник програми | CARE letter of invitation signed.pdf |
| 518 | Університет прикладних наук, Хяме (Фінляндія) | «Розвиток кар’єрного радництва для України CARE» | 08-14.10.2023 | Фізична | Carita Cruz, EDU Research Unit, HAMK, carita.cruz@hamk.fi |
Учасник проєкту |
|
| 298 | Uniwersytet Łódzki, Rzeczpospolita Polska | Міжнародне стажування | 18.09.2021 - 18.12.2021 | Дистанційна | Bogusław Śliwerski, dr hab., profesor, kierownik katedry Teorii Wychowania, kierownik Zakładu Pedagogiki Porównawczej Uniwersytetu Łódzkiego |
Учасник програми | bratko-2021-ul-000325-stazhuvannia-polshcha.pdf |
| 62 | Посольство США в Україні | Community college administrator program with Ukraine | 08.09.2018-15.10.2018 | Фізична | Посольство США в Україні, Віра Терновська |
Учасник проекту | letter-from-moes.pdf |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 26 | Малі гранти | 21720008 | Вишеградський фонд | Компетенції викладача вищої школи в добу змін | 01.12.2017 – 31.12.2018 р. | Учасник проекту |
Консультування співробітника Університету, який захистив докторську дисертацію (1)
Заявки на колективні гранти (1)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 317 | Міждисциплінарний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів суспільних дисциплін: європейський досвід | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Індивідуальні гранти (2)
| ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 311 | At-Risk Mental Health Support for Ukrainian Teachers & Students | Charity Fund \ | Виграно | Документ відсутній | 2024 |
| 215 | Проєкт SG54709 «Підтримка сталості аналітичного центру «ОсвітАналітика» Київського університету імені Бориса Грінченка». | Міжнародний фонд «Відродження» | Виграно | Документ відсутній | 2022 |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 380 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти у міждисциплінарному вимірі | Етап дослідження | 03.12.2024 00:00 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 125 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 17.05.2023 00:00 |
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (30)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12765 | ОСВІТА БЕЗ СТРЕСУ | Інший модуль | sertifikat-bratko.pdf | 29.09.2025 00:00 |
| 12759 | Methodological and Conducting International Cooperation | Дослідницький модуль | bratko-mariia-certyfikat-udzialu-w-stazu-naukowym.pdf | 21.06.2025 00:00 |
| 12753 | Формування безпечного середовища: європейські практики | Дидактичний модуль | vitiag-bratko-m-v.pdf | 21.06.2025 00:00 |
| 12057 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 00:00 |
| 10857 | Емоційне здоров’я освітян | Дидактичний модуль | Братко М.В..pdf | 19.12.2024 00:00 |
| 10232 | Knovlege security, Research Vetting and Cyber Security Courcefor Ukrainen Scientists | Дослідницький модуль |
|
17.10.2024 00:00 |
| 10085 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 420.pdf | 02.05.2024 00:00 |
| 9649 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9402 | ШІ | Цифровий модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9176 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
10.01.2024 00:00 |
| 8380 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Братко М.В..pdf | 16.11.2023 00:00 |
| 8379 | Особистісно розвивальні педагогічні технології як сучасна освітня зброя » | Інший модуль | Братко_квітень1_6_.pdf | 13.04.2023 00:00 |
| 8378 | Особливості впровадження змішаного навчання в закладах фахової передвищої та професійної освіти в умовах воєнного стану | Інший модуль | Братко_квітень_6_.pdf | 22.03.2023 00:00 |
| 8226 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_398_03.07.2023_compressed.pdf | 03.07.2023 00:00 |
| 7267 | дидактичний | Інший модуль |
|
24.12.2022 00:00 |
| 7029 | інше | Інший модуль |
|
04.12.2022 00:00 |
| 6990 | інше | Інший модуль |
|
06.10.2022 00:00 |
| 6064 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 1.pdf | 15.12.2021 00:00 |
| 5399 | інше | Інший модуль |
|
09.06.2021 00:00 |
| 5187 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 00:00 |
| 4882 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 00:00 |
| 3898 | інше | Інший модуль | Братко М.В..pdf | 05.05.2020 00:00 |
| 3868 | інше | Інший модуль |
|
21.02.2020 00:00 |
| 3867 | інше | Інший модуль | Братко.pdf | 14.04.2020 00:00 |
| 2469 | Інше | Інший модуль |
|
14.10.2018 00:00 |
| 2460 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
14.10.2018 00:00 |
| 1873 | Інше | - |
|
18.02.2017 00:00 |
| 677 | Дидактичний модуль | - |
|
28.11.2016 00:00 |
| 317 | Лідерський модуль | - |
|
02.07.2015 00:00 |
| 80 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
01.03.2016 00:00 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (7)
Зимові та літні школи (2)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 99 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | ІХ Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №851.pdf |
| 51 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIII Міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №851.pdf |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 40105 | Pedagogical innovation |
Нові освітні програми (2)
| ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 5 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Набір на програму | 27.02.2020 00:00 | nakaz_2020_794_s.pdf |
| 4 | Педагогічний інститут | Корпоративна освіта та розвиток персоналу | Не міжгалузева | Створення програми | 27.02.2020 00:00 | nakaz_2020_153.pdf |
Сертифіковані ЕНК (8)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2168 | Моніторинг освітніх потреб корпорації (1 курс, 2р ВО, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 2162 | Коучинг в освіті (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна/Заочна | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 1784 | Культурологічні контексти сучасної освіти (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 03:00 | – |
| 1671 | Управлінські практики професійного розвитку педагогічних працівників (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1670 | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1552 | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 926 | Лідерство в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Заочна | 2021 | 181 | 05.03.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 834 | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (12)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14696 | Факультет педагогічної освіти | Управлінські практики професійного розвитку педагогічних працівників (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14623 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | 5 | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14620 | Факультет педагогічної освіти | Культурологічні контексти сучасної освіти (1 курс, 2р ВО, ОДКОД) | Магістр | Очна/Заочна | 13 | 5 | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 13737 | Факультет педагогічної освіти | Управлінські практики професійного розвитку педагогічних працівників (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13677 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13617 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в середній освіті (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 12649 | Факультет педагогічної освіти | Лідерство в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12559 | Факультет педагогічної освіти | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 02:00 |
| 11973 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (5-6 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11064 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10617 | Педагогічний інститут | Педагогічна інноватика (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9037 | Педагогічний інститут | Лідерство в освіті (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7494 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,85 | 31.12.2024 00:00 |
| 6584 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,86 | 30.12.2023 00:00 |
| 5709 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,89 | 30.12.2022 00:00 |
| 4448 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,94 | 28.12.2021 00:00 |
| 3506 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,88 | 28.12.2020 00:00 |
| 3046 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,60 | 28.12.2019 00:00 |
| 1833 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,73 | 26.12.2018 00:00 |
| 969 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 5,00 | 12.01.2017 02:00 |
| 597 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,85 | 30.12.2016 00:00 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (8)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
|---|---|---|---|
| 338 | Міський дитячо-юнацький конкурс образотворчого мистецтва "ArtSpace" | Київ | 20.12.2021 00:00 |
| 326 | Міський конкурс хореографічного мистецтва «KYIV COLLEGE DANCE» | Київ | 11.12.2021 00:00 |
| 321 | Восьмий міський фестиваль-конкурс дитячого та юнацького виконавського мистецтва «Кампанелла» | Київ | 15.05.2021 00:00 |
| 313 | Міський конкурс хореографічного мистецтва «KYIV COLLEGE DANCE» | Київ | 12.12.2020 00:00 |
| 308 | Міський фестиваль-конкурс дитячого та юнацького виконавського мистецтва «Кампанелла» | Фаховий коледж "Універсум" | 10.10.2020 00:00 |
| 128 | Конкурс інструментально-виконавської майстерності «Capriccio» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 00:00 |
| 127 | Перший конкурс молодих хорових диригентів «BREVIS» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 13.12.2017 00:00 |
| 125 | Четвертий міський фестиваль-конкурс дитячого та юнацького виконавського мистецтва «КАМПАНЕЛЛА» | Київський університет імені Бориса Грінченка | 11.05.2017 00:00 |
Вчений секретар спеціалізованої вченої ради Університету (1)
| ID | Шифр ради | Назва спеціальностей | Рік |
|---|---|---|---|
| 1 | Д 26.133.06 | 13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти | 2019 |