Додаткові відомості
1993 р. - закінчила Рівненський державний педагогічний інститут за спеціальністю «Педагогіка та методика початкового навчання з додатковою спеціальністю «Музика».
1998-2000 рр. - навчалась в аспірантурі на кафедрі соціальної педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова. Шифр і назва наукової спеціальності: 13.00.07 – теорія та методика виховання.
2009-2011 рр. - навчалась в докторантурі Інституту проблем виховання НАПН України. Шифр і назва наукової спеціальності: 13.00.05 – соціальна педагогіка.
1993-1995 рр. - педагог-організатор СШ № 13 м. Рівне.
1995-1996 рр. - вчитель початкових класів СШ № 64 м. Львів.
1996-1997 рр. - вихователь групи продовженого дня СШ № 64 м. Львів.
1997-1998 рр. - вчитель української мови початкових класів гуманітарної гімназії м. Рівне.
2001-2008 рр. - завідувач лабораторії вивчення сімейних форм виховання, завідувач центру дослідження дитинства Державного інституту проблем сім'ї та молоді.
2005-2007 рр. - доцент кафедри соціальної педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова.
2007-2012 рр. - завідувач лабораторії дитячих об'єднань Інституту проблем виховання АПН України.
2012-2018 рр. - заступник директора з науково-експериментальної роботи Інституту проблем виховання НАПН України.
2008-2011 рр. – за сумісництвом доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка;
2011-2018 рр. – за сумісництвом професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини;
з 2018 року і до нині – професор кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини.
Кандидатська дисертація "Формування духовних потреб молодших школярів у позанавчальній діяльності", 2001
Докторська дисертація "Теорія і практика соціально-педагогічного забезпечення прав дітей, які опинилися у складних життєвих обставинах", 2011
- проект ЮНІСЕФ «Місто, дружнє до дитини» (2004, керівник проекту),
- проект ЮНІСЕФ «Підтримка розробки Національного плану дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» (2005, керівник проекту);
- проект Євросоюзу «Розвиток інтегрованих соціальних служб для вразливих сімей і дітей» (2007-2009, експерт з питань оцінки потреб клієнта);
- проект Представництва Міжнародної організації з міграції в Україні «Попередження торгівлі людьми шляхом розвитку соціальної роботи та мобілізації громад» (2009-2014, експерт-консультант);
- проект ЮНІСЕФ «Розвиток єдиного національного інструментарію та алгоритму оцінки потреб дитини та її сім’ї» (2013, експерт);
- проект ЮНІСЕФ «Розробка посібника із соціальної роботи із вразливими сім’ями з дітьми (2015-2016, експерт);
- проект Представництво благодійної організації «Надія і житло для дітей» в Україні «Створення навчальних матеріалів тренінгової програми з деінституціалізації» (2018, експерт);
- проект Євросоюзу «Технічна підтримка реформування сектора соціального захисту в Киргизькій Республіці» (2018-2020, міжнародний експерт із соціальної роботи);
- проект Світового банку «Розроблення та впровадження регіонального плану стосовно збільшення обсягів надання послуг з догляду на сімейній основі (реформування закладів інституційного догляду та виховання дітей у Тернопільській області)» (2019-2021 рр.);
- проєкт ЮНІСЕФ "Моніторинг потреб та підтримка дитини в умовах війни" (2022 р.)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 0 | 0 | 2023.12.05 06:02:01 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
В значенні "Динаміка цитування" зазначено кількість цитувань за поточний період (на основі фіксованих показників за рейтингом прозорості від 15.03.2023 р.)
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Динаміка цитування | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 2374 | 15 | 24 | 121 | 2023.12.08 11:40:04 | Перейти на сторінку link |
За останні 5 років | 1877 | 12 | 16 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Посилання |
---|---|---|---|---|---|---|
96 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 31.3 | 2 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Zanna_Petrocko |
Конференції (26)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9734 | V Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конференція «Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти» | Здійснення оцінки потреб дітей з інвалідністю в умовах центрів реабілітації | Бердянськ |
![]() |
|
9735 | 15th Annual International Scientific Conference Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning | GAMIFICATION AS A MEANS OF FORMATION SOCIALLY SUCCESSFUL PERSONALITY OF A TEENAGER | Катовіце, Польща | document.pdf | |
9736 | Іnternational Scientific Conference «Innovation in education, science and Business: modern challenger and prospects of development» | Інновації у соціальній роботі з сім'ями з дітьми в Україні | Варна, Болгарія |
![]() |
|
9732 | XIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Формування професіоналізму фахівця: виклики сьогодення» | Модератор регіональної телеграм групи «Дитина не сама» як нова роль спеціаліста обласного центру соціальних служб | Переяслав | document.pdf | |
9733 | Огнев’юківські читання «Освіта – сутність часу» | «Формування в учнів соціальної успішності та життєвого оптимізму в кризових умовах» | Київ | document.pdf | |
8291 | ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Соціальна підтримка сім’ї та дитини у соціокультурному просторі громади» | Тимчасове влаштування дітей, які залишилися без батьківського піклування, у сім’ї громадян в умовах війни: інноваційний підхід | Суми | document.pdf | |
8218 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | "Інновації в соціальній роботі з дітьми з інвалідністю та їхніми сім'ями" | Полтава, ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
8219 | "Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології" | Стратегічне планування у соціальній роботі | Київ | document.pdf | |
7108 | XIII Міжнародна наукова конференція DLCC2021 "Теоретичні і практичні аспекти дистанційного навчання: Е-навчання в період Covid-19 пандемії | Етичні аспекти застосування ІКТ у комунікації з батьками дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами | Катовіце (Польша) | document.pdf | |
7078 | ІІІ Всеукраїнський форум за міжнародної участі "Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики" | Специфіка соціального супроводу сімей з дітьми в СЖО | Київ |
![]() |
|
7103 | Науково-практична онлайн конференція "Наука і молодіжна політика" | Роль наукових досліджень і наукового супроводу у національно-патріотичному вихованні | Київ | document.pdf | |
7102 | XІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Національна ідентичність в мові і культурі" | Національні цінності як базис національно-культурної ідентичності | Київ | document.pdf | |
7076 | VI Міжнародна науково-практична конференція "Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології" | Особливості та результати деінституціалізації в Україні | Київ |
![]() |
|
6300 | XV Міжнародна науково-практична конференція "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського світового простору | Подалання опору змінам в освітньому колективі: актуальний кейс для керівника і кожного - https://youtu.be/Hr65H-HEPPk | Київ |
![]() |
|
6301 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики" | Концептуальні засади деінституціалізації в Україні | Київ | document.pdf | |
5664 | Міжнародна конференція «Соціальні послуги для сімей з дітьми у громадах» | Системний підхід до професіоналізації соціальної роботи в умовах децентралізації | Київ | document.pdf | |
5663 | VII Міжвузівський науково-практичний семінар «Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій» | Ідентичність як соціокультурний феномен і чинник соціального розвитку | Харків |
![]() |
|
5665 | І Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи» | Соціально-педагогічна робота з кризовою сім'єю в умовах обєднаної територіальної громади | Запоріжжя | document.pdf | |
3603 | Роль средств массовой информации в обеспечении права каждого ребенка на семью в контексте реформирования системы детских учреждений интернатного типа | Этические принципы освещения в СМИ вопросов, связанных с защитой прав детей | м. Бішкек, Киргизька Республіка | document.pdf | |
3602 | Особистість у просторі виховних інновацій | Особливості тренінгових технологій національно-патріотичного виховання лідерів учнівського самоврядування | м. Київ, Україна |
|
|
3571 | VII Міжнародні челпанівські психолого-педагогічні читання | work-shop | м. Київ, Україна | document.pdf | |
3662 | Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал | Особливості тренінгових технологій національно-патріотичного виховання лідерів учнівського самоврядування | м. Київ, Україна | document.PDF | |
3601 | Cоціальне виховання: від традицій до сучасності | Суспільно-державницькі цінності як аксіологічна основа соціального виховання в сучасній Україні | м. Київ, Україна |
![]() |
|
3590 | Міжнародний науковий семінар | Вчимося у батьків | м. Гданськ, Республіка Польща | document.pdf | |
3600 | Brodcast EVROPEAN ACADEMIC ASSEMBLY - 2018 | Assessment of the Needs of the Child and Family: еру Basis of Modern Education | м. Краків, Республіка Польща |
![]() |
|
3604 | Освітні програми зі спеціальностей галузі "соціальна робота": теоретичні та практичні аспекти | Варіативність освітніх програм за спеціальності "соціальна робота" | м. Київ, Україна |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
46203 | Peculiarities of Assertiveness Development and Ways of Socialization of Personality in Adolescence | |
41673 | Professional Training оf Future Social Workers: Implementing Foreign Experience into The National Heis Practice | |
41072 | The Motivation of Prosocial Behavior of Adolescents | |
40104 | Ethical Aspects of ICT Usage in Intercommunion with Parents of Preschoolers with Special Educational Needs | |
39326 | Effectiveness of Gender Education in Ukraine as the Implementation of the Principle of Gender Parity | |
37310 | Social partnership as key factor of national-patriotic education | |
31551 | Pupils’ trust in teachers as a key prerequisite for child safety in school |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (22)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47240 | Інновації соціальної роботи щодо забезпечення права дитини на сім’ю: супровід сімей із чат-боту «Дитина не сама» | |
47242 | Забезпечення найкращих інтересів дитини в умовах війни в Україні | |
47244 | Законодавчі аспекти соціальної реабілітації дітей з інвалідністю: вітчизняний та зарубіжний досвід | |
47237 | Міжнародний досвід упровадження соціального замовлення як засобу забезпечення найкращих інтересів дитини | |
42227 | Education and support for biological families with children: modern experience of the Czech Republic and Ukraine | |
41766 | Organizations and implementation by regional centers of social services of educational activity | |
41673 | Professional Training оf Future Social Workers: Implementing Foreign Experience into The National Heis Practice | |
41072 | The Motivation of Prosocial Behavior of Adolescents | |
42673 | Use of art techniques to prevent teenager aggression in modern conditions | |
46252 | Children’s welfare and safety: current interpretation of notions and their functional context | |
39314 | Ensuring the best interests of the child as a priority for social service provision to families with children | |
38512 | New program of families preparing for care and education of fostered/adopted children | |
37311 | Resistance to changes in the process of reforming household institutions: manifestations and ways to overcome | |
37310 | Social partnership as key factor of national-patriotic education | |
40047 | Training of personnel of boarding schools for changes in the process of deinstitutionalization | |
38514 | Сore and specifics of social commissioning implementation in Ukraine | |
31550 | Забезпечення адаптації учнів – колишніх вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей у новому шкільному середовищі | |
31548 | Змістово-технологічне забезпечення соціальної роботи з дитиною, влаштованою в сім’ю патронатного вихователя | |
34006 | Передумови та концептуальне бачення створення системи підготовки фахівців соціальної сфери до національно-патріотичного виховання | |
30271 | Обеспечение субъектности личности в процессе правовой социализации как доминанта социальной работы | |
25302 | Національно-патріотичне виховання дітей та молоді: питання стандартів та індикаторів | |
30269 | Новые векторы профессионализации социальной работы в Кыргызстане |
Фахові видання, що затверджені МОН (16)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47240 | Інновації соціальної роботи щодо забезпечення права дитини на сім’ю: супровід сімей із чат-боту «Дитина не сама» | |
47242 | Забезпечення найкращих інтересів дитини в умовах війни в Україні | |
47244 | Законодавчі аспекти соціальної реабілітації дітей з інвалідністю: вітчизняний та зарубіжний досвід | |
47237 | Міжнародний досвід упровадження соціального замовлення як засобу забезпечення найкращих інтересів дитини | |
42227 | Education and support for biological families with children: modern experience of the Czech Republic and Ukraine | |
41766 | Organizations and implementation by regional centers of social services of educational activity | |
42673 | Use of art techniques to prevent teenager aggression in modern conditions | |
40416 | Features of a child needs assessment, who is educated in boarding institution, and its family environment | |
38512 | New program of families preparing for care and education of fostered/adopted children | |
40047 | Training of personnel of boarding schools for changes in the process of deinstitutionalization | |
38514 | Сore and specifics of social commissioning implementation in Ukraine | |
31550 | Забезпечення адаптації учнів – колишніх вихованців закладів інституційного догляду та виховання дітей у новому шкільному середовищі | |
34006 | Передумови та концептуальне бачення створення системи підготовки фахівців соціальної сфери до національно-патріотичного виховання | |
32645 | Розуміння майбутніми соціальними працівниками та соціальними педагогами сутності та особливостей процесу деінституціалізації | |
25295 | Передумови та стратегічні завдання деінституціалізації в Україні | |
25237 | Суспільно-державницькі цінності як аксіологічна основа сучасного суспільного виховання в Україні |
Статті у науково-методичних та методичних виданнях (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47642 | Формування етичних цінностей майбутніх соціальних педагогів в умовах фахового коледжу |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Посилання | Дата індексації |
---|---|---|---|
158 | Ethical Aspects of ICT Usage in Intercommunion with Parents of Preschoolers with Special Educational Needs | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40104/ | 2022 |
219 | Social partnership as key factor of national-patriotic education | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37310/ | 2022 |
227 | Effectiveness of Gender Education in Ukraine as the Implementation of the Principle of Gender Parity | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/39326/ | 2022 |
289 | Peculiarities of Assertiveness Development and Ways of Socialization of Personality in Adolescence | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46203/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (7)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
103 | Партнерство "Кожній дитині" | Технічна підтримка реформування сектора соціального захисту в Киргизькій Республіці | 05.11.-03.12.2018 | Директор Партнерства В.Д.Дибайло |
Учасник проекту |
![]() |
171 | Європейський Союз | Технічна підтримка реалізації контракту з реформування сектора соціального захисту, Киргизстан» | 30.09-11.10.2019 | Кузьмінський |
Учасник проекту | 09_84_Grinchenka.pdf |
172 | Європейський Союз | Технічна підтримка реалізації контракту з реформування сектора соціального захисту, Киргизстан» | 22.04-11.05.2019 | Кузьмінський |
Учасник проекту | OUT_2019_04_56_KyivHrinchenkoUni_Petrochko_20190412_ukr.pdf |
187 | МБО "Партнерство кожній дитині" | Технічна підтримка реалізації контракту з реформування сектора соціального захисту | 10-28.02.2020 | В.Д.Дибайло | Учасник програми | Petrochko_лист_запрош.pdf |
226 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Larysa Koval ICEA President, professor |
Учасник програми | Петрочко.pdf |
255 | Партнерство "Кожній дитині" | Технічна підтримка реформування сектора соціального захисту в Киргизькій Республіці | 05.11.-03.12.2021 | Директор Партнерства В.Д.Дибайло |
Учасник проекту |
![]() |
501 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 08-15.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
![]() |
Заявки на колективні гранти (1)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
611 | Моніторинг та оцінка соціальних послуг для дітей з інвалідністю та сімей з дітьми з інвалідністю на рівні територіальних громад | Національний фонд досліджень України. Назва конкурсу «Людина, суспільство, наука перед сучасними викликами: інноваційні дослідження в суспільно-гуманітарній сфері» | Коллективний | - | 2021 |
Індивідуальні гранти (3)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
35 | Підтримка досліджень провідних і молодих учених | Національний фонд досліджень України | Подано | Документ відсутній | 2020 |
280 | Моніторинг потреб та підтримка дітей в умовах війни | ЮНІСЕФ | Подано | лист_Партнерства_2023.pdf | 2023 |
281 | «Дослідження розвитку соціально-реабілітаційних послуг для дітей з інвалідністю та їх сімей на рівні територіальних громад у воєнний та повоєнний періоди» | Національного фонду досліджень України | Виграно |
![]() |
2023 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Посилання |
---|---|---|---|---|
141 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
945 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_03_06_15_d1.pdf | 03.06.2015 |
2701 | Інше | Інший модуль | сертифікат.pdf | 18.12.2018 |
3727 | Інше | Інший модуль |
![]() |
27.06.2019 |
3728 | Інше | Інший модуль |
![]() |
27.11.2019 |
4132 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
04.05.2020 |
4261 | інше | Інший модуль |
![]() |
09.10.2020 |
4770 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
10.12.2020 |
4901 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
5140 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
![]() |
10.05.2021 |
5471 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | nakaz_448_06.30.2021.pdf | 30.06.2021 |
5518 | інше | Інший модуль |
![]() |
08.10.2021 |
5726 | інше | Інший модуль |
![]() |
23.11.2021 |
6481 | Лідерський модуль | Інший модуль |
![]() |
07.06.2022 |
6527 | Медіаосвіта | Інший модуль |
![]() |
24.06.2022 |
6579 | інше | Інший модуль |
![]() |
22.04.2022 |
6733 | інше | Інший модуль |
![]() |
28.10.2022 |
7235 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_599_15.11.2022.pdf | 15.11.2022 |
7332 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль |
![]() |
22.12.2022 |
8252 | Безпека дитини - відповідальність кожного дорослого | Інший модуль |
![]() |
10.06.2023 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47338 | Актуальні питання соціальної роботи | |
31374 | Социальная работа с семьями и детьми: ответы на актуальные вопросы | |
21983 | Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми | |
21626 | Соціальна робота з вразливими сім’ями та дітьми : посіб. у 2-х ч.; Ч. І. Сучасні орієнтири та ключові технології | |
36833 | Упровадження програми виховної роботи з учнями щодо питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» навч.-метод. посіб. (для інститутів післядипломної пед. освіти) | |
5543 | Соціальна педагогіка | |
3491 | Енциклопедія для фахівців соціальної сфери | |
36054 | Соціальна робота. Стислий таджицько-російський словник |
Навчальні та методичні матеріали (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
25298 | Учнівське самоврядування: відповідь на виклики ХХІ століття п. 1.4 Програма «Школа лідерів учнівського самоврядування»: модуль «Я – патріот» п. 2.2 | |
4457 | Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція : методичний посібник для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми (11 клас) | |
3495 | Комплексна допомога бездоглядним та безпритульним дітям |
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
191 | Основи соціально-правового захисту особистості (3 курс, СП, з.ф.н.) | Інститут людини | Бакалавр | Заочна | 2015 | 255 | 03.06.2015 | |
855 | Технологія оцінки потреб отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 22/23 н.р. |
1076 | Соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах (2 курс, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 22/23 н.р. |
1086 | Основи соціально-правового захисту (3 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2021 | 785 | 25.11.2021 | 22/23 н.р. |
1301 | Стратегічне планування в соціальній роботі (3 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Денна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | − |
Використання ЕНК (9)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
9015 | Інститут людини | Соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9052 | Інститут людини | Основи соціально-правового захисту (3 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9272 | Інститут людини | Курсова робота (3-4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9842 | Інститут людини | Економіко-правові основи соціальної роботи (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10861 | Інститут людини | Соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10900 | Інститут людини | Технологія оцінки потреб отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12611 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальний супровід сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Денна | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12625 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технологія оцінки потреб отримувачів послуг (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12695 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Основи соціально-правового захисту (3 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Денна | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1348 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,38 | 12.01.2017 |
2177 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,90 | 27.12.2018 |
3029 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 5,00 | 28.12.2019 |
3962 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,80 | 28.12.2020 |
4531 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,83 | 28.12.2021 |
5796 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,70 | 30.12.2022 |