Додаткові відомості
Запорізький державний педагогічний інститут, 1979 р.,
Український державний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 1996 р.
методист з дошкільної освіти РМК Московського районого відділу освіти м. Києва (1979-1992 р.р.);
методист лабораторії дошкільного виховання Київського міжрегіонального інституту удосконалення вчителів (1992-1993 р.р.);
старший викладач, доцент кафедри теорії та методики дошкільного виховання Київського міського педагогічного університету (1993-2003 р.р.)
доцент кафедри дошкільної та початкової освіти
Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (2003 р.- донині)
Член конкурсної комісії міського конкурсу проєктів "Сучасний Київ для дошкільнят" (Наказ ДОН м. Києва від 27.01.2020 № 15).
Координатор соціально-гуманітарної роботи кафедри 2021-2022 н.р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 1 | 1 | 2024.11.18 06:00:45 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
218 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
328 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | CSJ-2848-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/8323254 |
490 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | GWZ-8344-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34578553 |
609 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | GWZ-8344-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34578553 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 461 | 11 | 12 | 2024.11.20 10:39:12 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 256 | 8 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
347 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 61.2 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Alla_Honcharenko |
1026 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 88.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Alla-Honcharenko |
Конференції (39)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10560 | Міжнародна конференція з науки, інновацій та глобальних рішень «Дослідження майбутнього» | Інноваційні підходи до формування компетентностей педагогів: досвід різних країн та перспективи реалізація | Польща, Лодзь | document.pdf | |
10435 | Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти | Педагогічне партнерство як професійна компетентність фахівців дошкільної освіти | м. Київ | document.pdf | |
9666 | Кожолянківські читання | Слово казки як засіб формування партнерської взаємодії між дітьми дошкільного віку | м. Чернівці | document.pdf | |
9664 | «ОСВІТА ТА НАУКА КРІЗЬ ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | Готовність вихователів дошкільної освіти до партнерської взаємодії з дошкільниками | м. Запоріжжя | ||
9662 | РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ: РЕЗУЛЬТАТИ, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ | Ще раз про методи у системі післядипломної освіти вихователів закладів дошкільної освіти: подібність, доцільність | м. Ужгород | ||
9663 | Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні | Ще раз про методи у системі післядипломної освіти вихователів закладів дошкільної освіти: подібність, доцільність | м. Київ | document.pdf | |
9931 | Пайдея в дзеркалі європоцентричних трансформацій українського культурно-освітнього простору | Середовище великого міста як гармонізуючий ресурс виховання громадянина | м. Вінниця | document.pdf | |
9665 | Пайдея в дзеркалі європоцентричних трансформацій українського культурно-освітнього простору | Середовище великого міста як гармонізуючий ресурс виховання громадянина. | м. Вінниця | ||
9661 | Виховання громадянина-патріота в умовах реалізації завдань концепції «Нова українська школа | Ознайомлення дітей дошкільного віку з рідним містом як основа патріотичного зростання | м. Кропивницький | document.pdf | |
8401 | Реалізація в дошкільній та початковій освіті принципів демократії: зваженість, обізнаність, досвід | Демократичні орієнтири в роботі вихователя закладу дошкільної освіти: сучасний контекст | м.Київ | document.docx | |
8607 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Дистанційна форма навчання як шлях професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти | Київський національний університет ім. Т.Шевченка | ||
7201 | Якість освіти: зміни заради прогресу | Активні методи навчання у формуванні готовності до роботи в інклюзивних групах | м. Київ | document.pdf | |
7091 | Колегія Павла Ґалаґана в культурному й освітньому просторі кінця ХІХ - початку ХХ століть» до 150 річчя заснування Колегії Павла Ґалаґана | Інклюзивні групи закладів дошкільної освіти очима вихователів | м.Київ | document.docx | |
7093 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | Казка для дитини: сучасна інтерпретація традиційних методів | Ужгород | document.pdf | |
6770 | Пріоритетні напрями розвитку науки, LXІV | Становлення комунікативно-мовленнєвої компетентності дошкільників (теоретико-методичний аспект). | м.Вінниця | document.pdf | |
6274 | Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах Нової української школи | Інклюзивні групи закладів дошкільної освіти очима вихователів | м.Київ | document.pdf | |
5926 | Психофізіологічна екологія перших років життя дитини: втрати, потенціали, балансування | Дозволити дитині жити: розвивальний простір | м.Київ | document.doc | |
5904 | ІННОВАЦІЙНІ ПРАКТИКИ НАУКОВОЇ ОСВІТИ | ДОШКІЛЬНА ОСВІТА НІМЕЧЧИНИ ТА УКРАЇНИ: ВІДМІННЕ, ДОТИЧНЕ, ПОДІБНЕ | м.Київ | document.pdf | |
5900 | Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика | Інклюзивні групи закладів дошкільної освіти очима вихователів | м. Умань | document.pdf | |
5954 | проект "Вивчай та розрізняй: інфомедійна грамотність" | Публікація: правдиве та вигадане | м.Київ | document.pdf | |
5955 | Підвищення якості дошкільної освіти освіти в Україні | Розвивальний простір ЗДО з погляду дитини, батьків, педагога | м.Київ | document.pdf | |
4739 | Міжнародний форум до 100 річчя вальдорфської педагогіки "Навчити бачити світ, любити світ, змінювати світ" | Суголосність дошкільної освіти України з ідеями вальдорфської педагогіки | Київ, Інститут педагогіки НАПН України | document.pdf | |
4829 | Арт-терапевтичні технології як інструмент супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних навчальних закладах України: перспективи та шляхи імплементації | Педагогічна активність вихователя столичного закладу дошкільної освіти: ставлення до інклюзивного навчання, ризики, утруднення та шляхи їх подолання | Київ, Україна | document.pdf | |
3687 | СУЧАСНІ СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ КООРДИНАТИ РОЗВИТКУ ДИТИНИ | Соціокультурний простір дошкільного закладу: тенденції сучасної практики та інноваційні процеси. | Тернопіль | document.pdf | |
6769 | Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку | Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку: тенденції практики та спонука часу | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | ||
1098 | Міжнародна науково-практична конференція «Формування соціальної відповідальності в контексті сучасних цивілізаційних викликів: досвід вальдорфської педагогіки». | Традиційні підходи та альтернативна педагогіка: дотичність, відмінність | Україна, Дніпро | ||
1100 | XIII Международная научная конференция «Наука в современном мире» | Влияние природной среды на процесс становления речевой компетентности дошкольника | Киев | ||
1099 | Міжнародна науково-практична конференція «Аспекти ефективності роботи органів самоуправління у Вальдорфських дитячих садках» | Вальдорфська педагогіка та педагогіка М.Монтессорі: спільне, подібне, відмінне | Одеса | ||
1094 | Konferencji Miedzynarodowej Naukowo-Praktycznej “Pedagogika. Priorytetowe obszaru nauki | Вплив природного довкілля на мовленнєвий розвиток дитини // матеріали | Польща, Warszawa | ||
1097 | Всеукраїнська науково-практична конференція Київ і кияни у соціокультурному просторі ХІХ – ХХІ ст.: європейський цивілізаційний вимір. | Регіональна програма для дошкільних навчальних закладів столиці – крок до становлення маленького киянина. | м. Київ, Україна | ||
1096 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти» | Інноваційні процеси у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | Київ, Україна | ||
1095 | Развитие начального образования в период институционных и социокультурных трансформаций | . Воспитание речевой личности в дошкольном детстве: педагогические условия и педагогический такт | Иркутск, Россия | ||
1092 | IV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю [„Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників | Інноваційні технології у дошкільній освіті: нагальна потреба та готовність педагога до їх впровадження | м. Київ, Інститут обдарованої дитини | ||
1093 | Pedagogika Wspolczesna nauka. Nowy wyglad | Соціальний аспект становлення взаємин дітей дошкільного віку | Польща, Вроцлав Warszawa | ||
1090 | Міжнародна науково-практична конф. „Вальдорфська педагогіка в контексті сучасних освітніх викликів” | Ідеї вальдорфської педагогіки у національному контексті дошкільної освіти” | Київ, Національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова | ||
10559 | конференція з науки, інновацій та глобальних рішень «Дослідження майбутнього» | Інноваційні підходи до формування компетентностей педагогів: досвід різних країн та перспективи реалізація. | Польща, Лодзь | document.pdf | |
1091 | III Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників | Моделювання педагогічних ситуацій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з літературними творами (на прикладі творів Т.Г. Шевченка та Б.Д. Грінченка | Київ, ІОД НАПН України | ||
7092 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | 13. Казка для дитини: сучасна інтерпретація традиційних методів | Ужгород | document.pdf | |
6393 | 1-а віртуальна міжнародна конференція зі сталої освіти SEVIC 2020 | участь | Київ | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49771 | Development of the preschool teachers’ partnership competence | |
37071 | Імперативи обговорення та інтерактивні технології навчання в університетських навчальних закладах України: основні підходи та застосування європейського досвіду | |
36473 | Alacrity of Preschool Education Teachers to Work with Children in Inclusive Groups |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
42484 | Професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти і дистанційне навчання: переваги, труднощі та перспективи | |
22800 | Організація життєдіяльності дітей дошкільного віку: тенденції практики та спонука часу | |
16255 | Вплив природного середовища на процес становлення мовленнєвої компетентності дошкільника |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48908 | Інтеграція цифрових технологій у навчальний процес в закладі вищої освіти: виклики та практичні аспекти | |
49454 | Розроблення освітніх програм для стійкого розвитку в поствоєнній Україні: стратегії та виклики | |
45393 | Освітній процес в Україні (2022-2023): проблеми, виклики, тренди | |
44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
42484 | Професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти і дистанційне навчання: переваги, труднощі та перспективи | |
29510 | Літературна спадщина Бориса Грінченка: для дітей і про дітей |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
428 | Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти з питань інклюзивного навчання дошкільників | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44633/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
113 | ГО "KSF Vitae. eV" | Підвищення кваліфікації | 23-30.09.2018 | Дортмунд (Німеччина) Валентина Гребенюк голова "KSF Vitae. eV" | Учасник проекту | Сертифікат Міжнар проект.pdf |
616 | Zustricz Foundation | Міжнародне стажування | 04.11-10.12.2023 | Oleksandra Zapolska | Учасник програми | SZFL-002806 Goncharenko Alla.pdf |
714 | Varna Free University (Болгарія) | Міжнародне стажування | 23.06 -30.06.2024 | Проф. Йонко Кунчев, декан факультету права | Учасник програми | 1_1.pdf |
Дослідно-експериментальна робота (1)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
18 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | 8 ДНЗ | - | Reestr.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
255 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (17)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1043 | Фаховий модуль (стажування) | - | 19.09.2014 | |
1421 | Лідерський модуль | Інший модуль | 13.11.2018 | |
1925 | Інше | - | 06.12.2017 | |
3571 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 13.09.2019 | |
4035 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 28.02.2020 | |
4479 | інше | Інший модуль | 26.11.2020 | |
5529 | інше | Інший модуль | 20.05.2021 | |
5676 | інше | Інший модуль | 19.10.2021 | |
6460 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6910 | інше | Інший модуль | 20.01.2022 | |
6911 | інше | Інший модуль | 23.11.2022 | |
6912 | інше | Інший модуль | 15.06.2022 | |
7382 | інше | Інший модуль | 18.03.2022 | |
8208 | Гончаренко Алла Миколаївна | Інший модуль | 0.№5 Гончаренко А.М. 1..docx.pdf | 12.04.2023 |
8366 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль | 19.10.2023 | |
10204 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 07.06.2024 | |
10269 | Сучасна школа: кризовий менеджмент в управлінні змінами | Інший модуль | Витяг Гончаренко А.М..docx | 25.10.2024 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
67 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
77 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49719 | Як зробити навчання дошкільників цікавим та розвивальним: педагогічні родзинки | |
49776 | Як зробити навчання дошкільників цікавим та розвивальним: педагогічні родзинки | |
32582 | Дошкільна освіта столиці в умовах карантинних обмежень | |
29611 | Я - киянин | |
25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
9878 | Від душі до душі (світ природи Бориса Грінченка у творах для дітей) | |
9940 | Міні-заняття як форма організації мовленнєво-розвивальної діяльності дошкільників | |
3220 | Організація мовленнєвої діяльності | |
3139 | Різновікова група та організація діяльності дітей | |
3224 | Природа і мовлення: дитини: дві проблеми, одне вирішення |
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3301 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,9 | 30.11.2020 |
4231 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.9 | 06.12.2021 |
5101 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
33 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 19 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
2 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
34 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |