Додаткові відомості
Освіта
Київський національний лінгвістичний університет 1995 Перелік місць роботи
Київський національний лінгвістичний університет Кафедра англійської філології факультету перекладачів
Практика мовлення IV курс
Історія англійської мови
Теоретична граматика англійської мови
Лексикологія англійської мови
Спецкурс "Гендерні дослідження"
Теми дисертацій (захищених)
Гендерні стратегії і тактики в англомовному телевізійному інтерв'ю Громадська активність
Голова 3 етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови (м.Київ) 2016-2019Експерт 4 етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови 2017, 2019
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 36 | 3 | 0 | 2025.11.28 10:08:20 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 18 | 2 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 209 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | 56.3 | 1 | 2025 | https://www.researchgate.net/profile/Galyna_Tsapro |
Конференції (25)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12696 | 1st International Scientific and Practical Conference on Current Issues in Discourse, Translation, and Teaching Methodology | NEW PROFESSIONAL FEMININITY: GENDER AND WORK NARRATIVES IN CHICK-LIT | NATIONAL UNIVERSITY ZAPORIZHZHIA POLYTECHNIC | document.pdf | |
| 12254 | Український форум якості освіти (UQAF - 2025) | учасник | Луцьк, Україна |
|
|
| 7019 | Концептуальні проблеми розвитку філологічних наук у сучасному полікультурному просторі | Discursive Representation of Primary/Secondary School in The Time of COVID in the Media | Київ |
|
|
| 6796 | Національна ідентичність в мові та культурі | The image of SCHOOL in Danielle Steel’s “Friends Forever” | Київ | document.pdf | |
| 6795 | 25th Annual National IATEFL Ukraine Conference | participant | Kyiv | document.pdf | |
| 6667 | 11 Malaysia International Conference on Languages, Literatures and Cultures | WOMEN'S REPRESENTATION IN "THE ECONOMIST" 2001 AND 2008: A CONTRASTIVE CASE STUDY | Univesiti Putra Malaysia | document.pdf | |
| 6523 | Embracing Language in a Changing World | GENDER ROLES OF MAIN CHARACTERS IN DANIELLE STEEL’S “FRIENDS FOREVER” | м. Алабама, США | document.pdf | |
| 5966 | Міжнародна науково-практична конференція \ | Verbal Presentation of the Notion “Best Friend” in Danielle Steel’s Novel “Friends Forever”: Corpus Analysis | м.Острог |
|
|
| 6251 | Філологічні й педагогічні студії у вітчизняній та зарубіжній науці ХХІ сторіччя | Love Theme in Song Discourse: Gender Aspect | м. Київ |
|
|
| 5600 | ОСОБИСТІСТЬ В ІСТОРІЇ, ЛІТЕРАТУРІ ТА МЕТОДИЦІ НАВЧАННЯ | Political correctness in the media: new gender names to affect personality | м. Івано-Франківськ | document.pdf | |
| 4723 | Reforming Higher Education in Ukraine | - | Kyiv | document.pdf | |
| 4722 | Reforming Higher Education in Ukraine | - | Kyiv | document.pdf | |
| 4424 | The 29th Annual IATEFL-Hungary conference: ENGaged: Spotlight on Learning | Participant | Budapest, Hungary |
|
|
| 4422 | The 24th Annual National IATEFL Ukraine Conference | Ice-breaking activities for young adults | Kyiv |
|
|
| 4423 | Shortage Studies: Interdisciplinary Approaches to the Deficiencies in Social, Cultural, and Natural Contexts | Perception of Gender Political Correctness | University of Opole, Poland |
|
|
| 2226 | Міжнародна міждисциплінарна науково-практична конференція "Комунікативний дискурс у полікультурному просторі" | I-Representation in Poems by Christina Rossetti: Gender Aspect | м. Миколаїв |
|
|
| 2227 | XVI наукова конференція з міжнародною участю "Каразинські читання: Людина. Мова. Комунікація" | Gender Aspect of Provacative Tactics in Interviews | м. Харків |
|
|
| 840 | Англіська мова у ХХ столітті: спосіб мислення, професійної комунікації та діалогу культур | Gender Peculiarities of Topic Deviation Tactics | Одеса-Дрогобич |
|
|
| 838 | Тенденції розвитку та функціонування слов'янских і германських мов | Gender Aspect of Paying Compliments | м. Миколаїв, Черноморський державний університет імені Петра Могили |
|
|
| 839 | XXVI Scientific Readings | Gender Aspect of Image Creating Strategy | Daugavpils University, Latvia |
|
|
| 845 | Тенденції розвитку та функціонування слов'янських та германських мов | Гендерний дискурсивний маркер - хедж you know (на матеріалі англомовного інтерв'ю) | м. Миколаїв, Україна |
|
|
| 844 | Текст у сучасному лінгвістичному вимірі | Гендерний аспект стратегії моделювання комунікативної інтеракції (провокуюча тактика) | м. Переяслав-Хмельницький |
|
|
| 842 | Сучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії | Гендерна проекція комунікативних стратегій в інтерв'ю | м. Рівне, Україна |
|
|
| 843 | Проблеми галузевої комунікації, перекладу та інтеграційні процеси в суспільстві | Конфронтативна комунікативна інтеракція в англомовному інтерв'ю | м. Харків, Україна |
|
|
| 841 | Міжнародна наукова конференція 'Thought Elaboration: Linguistics, Literature, Media Expression TELL ME'14' | Topic Control Strategy in Television Interview: Gender Aspect | м. Каунас, Литва |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53117 | Balancing and Juggling: Teaching during Wartime |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (16)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49153 | Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany | |
| 50103 | Discourse: from general notions to academic discourse | |
| 50104 | The horrors of lovecraft: disgust and repulsion | |
| 48255 | Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness | |
| 44949 | American Animated Series: Analysis of Family Conversations | |
| 50361 | Develpoing reading skills through jigsaw technique : a case study of 5th graders | |
| 44950 | Family Discourse in Animated Series | |
| 36954 | A Corpus Based Portrait of Teacher in American and British Media Discourse | |
| 43551 | Does pandemic have a silver lining? A contrastive corpus study of collocations with pandemic in media texts | |
| 38076 | Does pandemic have a silver lining? A contrastive corpus study of collocations with pandemic in media texts | |
| 38976 | Male fashion in the media discourse | |
| 39478 | Spotting fake in the news: an easy task? | |
| 21400 | Gender Aspect of Image Creating Strategy | |
| 32745 | Gender Aspect of Image Creating Strategy | |
| 11316 | Significant Role of Movies In Efficacious Teaching Communicative Competence (for the Students of the English Language Departments) | |
| 5133 | Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect |
Фахові видання, що затверджені МОН (30)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53785 | Breaking the ice with Ai: creative warm-up activities for English philology and translation students | |
| 53214 | Constructing the Fantastic: A Corpus-Based Study of Magic in YA Fairy Tales | |
| 52134 | Emotional Vulnerability in Ocean Vuong's works: A Linguistic Approach | |
| 52752 | From Passive to Active: Exploring the Flipped Classroom in MA English Education | |
| 52065 | Metaphors of Trauma in On Earth We’re Briefly Gorgeous and Houris: A Comparative Analysis | |
| 52378 | Moodle-based Testing: A Case Study from Teaching Experience | |
| 52381 | Motivation: Does it Make Language Learning More Effective? | |
| 52080 | Pre-Service Teaching Practice: New Challenges and Solutions | |
| 52135 | Teaching Gender Studies through an Interdisciplinary Lens: Sociology and Communication Theory | |
| 49153 | Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany | |
| 50103 | Discourse: from general notions to academic discourse | |
| 50104 | The horrors of lovecraft: disgust and repulsion | |
| 51368 | Thesaurus of Lemma "teacher" in the academic Discourse of online learning: A Corpus-Based Study | |
| 51366 | When 'online' Leads The Way in Academic Discourse: A Corpus-Based Study of Collocations | |
| 48054 | Fake news: is it made for men or women? | |
| 48255 | Teaching master students: course topics’ communicative effectiveness | |
| 44949 | American Animated Series: Analysis of Family Conversations | |
| 50361 | Develpoing reading skills through jigsaw technique : a case study of 5th graders | |
| 44950 | Family Discourse in Animated Series | |
| 36954 | A Corpus Based Portrait of Teacher in American and British Media Discourse | |
| 43551 | Does pandemic have a silver lining? A contrastive corpus study of collocations with pandemic in media texts | |
| 38076 | Does pandemic have a silver lining? A contrastive corpus study of collocations with pandemic in media texts | |
| 53387 | Does pandemic have a silver lining? A contrastive corpus study of collocations with pandemic in media texts | |
| 38976 | Male fashion in the media discourse | |
| 32388 | Creolization of the gastronomic ritual discourse (on the material of the film “Julie and Julia”) | |
| 11252 | Gender Aspect of Communicative Interaction Control Strategy (Cooperation and Confrontation Tactics) | |
| 11255 | Gender aspect of communicative interaction planning strategy (provocative tactics) | |
| 11251 | Gender discourse marker – hedge you know (on the material of English television interview) | |
| 11316 | Significant Role of Movies In Efficacious Teaching Communicative Competence (for the Students of the English Language Departments) | |
| 11346 | Minimal Responses in English Television Interviews: Gender Aspect |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 43510 | What is still fake in the media: a change over 20-years’ time | |
| 39646 | Discursive presentation of women in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis | |
| 37177 | Gender roles of main characters in Danielle Steel’s “Friends forever” | |
| 36953 | Lexico-semantic features of gastronomic discourse in Julie and Julia |
Реєстр наукових публікацій (3)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 608 | When 'online' Leads The Way in Academic Discourse: A Corpus-Based Study of Collocations | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51366/ | 2025 |
| 455 | Family Discourse in Animated Series | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44950/ | 2023 |
| 454 | American Animated Series: Analysis of Family Conversations | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44949/ | 2023 |
Наукове керівництво співробітником Університету, який захистив кандидатську дисертацію (1)
| ID | Ім'я співробітника | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце захисту | Копія диплому | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|
| 48 | Слєпушова Ангеліна Ігорівна | «Фамілект персонажів американських анімаційних серіалів» / спеціальність 035 Філологія | Київський університет імені Бориса Грінченка | _01AD~1.PDF | 04.12.2025 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 85 | Факультет романо-германської філології | Кафедра англійської мови та комунікації | Аналітик-дослідник | 02.08.2022 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (2)
| ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 120 | Цапро Галина Юріївна, кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри англійської мови та комунікації Факультету романо-германської філології Київського столичного університету імені Бориса Грінченка. | «Вербалізація HEALTH в англомовному медійному дискурсивному просторі» / спеціальність 035 Філологія | З вересня 2020 р. і до серпня 2024 р. навчалась в аспірантурі Університету Грінченка на освітньо-науковій програмі «Філологія» (спеціальність 035 Філологія, галузь знань 03 Гуманітарні науки). | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. | Диплом_Сіваєва.pdf | 04.12.2025 |
| 109 | Цапро Галина Юріївна, |
«Фамілект персонажів американських анімаційних серіалів» / спеціальність 035 Філологія | З вересня 2019 р. до вересня 2023 р. навчалася в аспірантурі Київського університету імені Бориса Грінченка на освітньо-науковій програмі «Філологія» (спеціальність 035 Філологія, галузь знань 03 Гуманітарні науки). | Київський університет імені Бориса Грінченка | _01AD~1.PDF | 04.12.2025 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 179 | Курси англійської мови для киян | 01.01.1970 | 5 |
Підвищення кваліфікації (25)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12978 | За витягом ВР | Дидактичний модуль |
|
23.09.2025 |
| 12721 | ІІ Літня школа "Освітнє лідерство" | Лідерський модуль |
|
03.09.2025 |
| 12272 | Fundamentals of medical interpreting and translation | Дидактичний модуль |
|
30.04.2025 |
| 12031 | ЦХ+ШІ у діяльності викладача | Цифровий модуль |
|
21.04.2025 |
| 12002 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль |
|
07.04.2025 |
| 10480 | Mastering the Craft: Writing Techniques and Insights from Professional Authors | Дидактичний модуль | Цапро Галини.pdf | 19.11.2024 |
| 9891 | An Introduction to Teaching Lexically | Дидактичний модуль | Галина Цапро дидактичний модуль.pdf | 07.06.2024 |
| 9861 | Politics of Japan and the Asian region. Security Environment | Дидактичний модуль | Витяг Цапро дидактичний модуль.pdf | 28.05.2024 |
| 9824 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль |
|
25.04.2024 |
| 8869 | Дослідницький модуль | Інший модуль | Галина Цапро.pdf | 21.12.2023 |
| 8822 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
01.12.2023 |
| 7658 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
09.03.2023 |
| 6003 | Дослідницький модуль (поглиблений рівень) | Інший модуль |
|
03.12.2021 |
| 5677 | інше | Інший модуль |
|
08.11.2021 |
| 5342 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
| 4781 | Інше | Інший модуль |
|
17.11.2020 |
| 4591 | інше | Інший модуль |
|
16.11.2020 |
| 3532 | Інше | Інший модуль | TsaproVery Verified.pdf | 10.11.2019 |
| 2952 | Інше | Інший модуль |
|
21.01.2019 |
| 2464 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
07.07.2018 |
| 2463 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
27.01.2018 |
| 2185 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
14.05.2018 |
| 1217 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
| 1099 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
10.10.2013 |
| 906 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_574_02_12_15.pdf | 02.12.2015 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 25724 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Оповідання британських та американських письменників : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів І курсу спеціальності "філологія". Доповнено й перероблено | |
| 25725 | Читаємо-Обмірковуємо-Обговорюємо. Ф. Скотт Фіцджеральд "Великий Гетсбі" : навчальний посібник з Критичного і аналітичного читання (англійська) для студентів ІІІ курсу спеціальності "філологія". Частина ІI | |
| 21910 | Read - Reflect - Review Stories by British and American writers | |
| 16465 | Read-Reflect-Review. W.S. Maugham The Painted Veil | |
| 11318 | A Step to Perfection | |
| 11325 | A Step To Perfection (Part II) |
Сертифіковані ЕНК (1)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 219 | Критичне читання (1 курс) | Інститут філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 574 | 02.12.2015 00:00 |
Використання ЕНК (21)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11898 | Інститут філології | Сучасні аспекти лінгвістики (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
| 11654 | Інститут філології | Професійна англійська мова (5 курс, ФА, заочна) | Магістр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11611 | Інститут філології | Наукова англійська мова (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9993 | Інститут філології | Наукова англійська мова (5-6 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 7436 | Інститут філології | Критичне й аналітичне читання англійською мовою (2 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 738 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс, ФАб, VI семестр, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
| 736 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс, ФАб, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
| 663 | Інститут філології | Професійна англійська мова (5 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
| 662 | Інститут філології | Наукова англійська мова (6 курс, ФА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
| 661 | Інститут філології | Комунікативні стратегії англійської мови (5 курс, ФП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | 4 | не враховується | 29.12.2017 |
| 660 | Інститут філології | Інтерпретація англомовних художніх текстів (6 курс, ФА, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
| 567 | Інститут філології | Виробнича практика у школі (4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
| 566 | Інститут філології | Критичне й аналітичне читання англійською мовою (3 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
| 348 | Інститут філології | Критичне читання (1 курс, Ф(А), з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
| 302 | Інститут філології | Інтерпретація англомовних художніх текстів (6 курс, ФА, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
| 199 | Інститут філології | Професійна англійська мова (5 курс, 9 семестр) | Магістр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
| 171 | Інститут філології | Педагогічна практика (3 курс, Ф(А)) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
| 104 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс, ФАб) (5 семестр) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
| 103 | Інститут філології | Критичне читання (3 курс) (6 семестр) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
| 97 | Інститут філології | Критичне читання (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 4 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
| 73 | Інститут філології | Виробнича практика у школі (4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7614 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,79 | 31.12.2024 |
| 6699 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,88 | 30.12.2023 |
| 5823 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,81 | 30.12.2022 |
| 4774 | Кафедра англійської мови та комунікації | 4,68 | 28.12.2021 |
| 4139 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,91 | 28.12.2020 |
| 3248 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,56 | 28.12.2019 |
| 2354 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,78 | 27.12.2018 |
| 1515 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,71 | 12.01.2017 |
| 450 | Кафедра лінгвістики та перекладу | 4,82 | 29.12.2016 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (3)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
|---|---|---|---|
| 247 | XХХVIІ Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови | м. Харків | 30.03.2018 |
| 69 | ІІІ міський етап учнівської олімпіади з англійської мови | Київський університет імені Бориса Грінченка | 12.03.2017 |
| 30 | IV етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з навчальних предметів | м. Чернівці | 27.03.2017 |
Проведення учнівських олімпіад, конкурсів, змагань (1)
| ID | Предмет з якого проводиться олімпіада | База (навчальний заклад) | Вид участі | Наказ ДОНМС/ МОН | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 2 | англійська мова | Навчальний корпус Київського університету імені Бориса Грінченка, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б | - | org_komitet_angl_mova-1.pdf | 18.12.2017 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (2)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 206 | Чопенко Валерія Сергіївна | VI | Германські мови (англійська, німецька) | I | 04.12.2025 |
| 47 | Шевченко Ірина Сергіївна | V | Романо-германські мови і літератури (з методикою їх викладання) | I | 04.12.2025 |