Додаткові відомості
Освіта
Київський Державний педагогічний інститут імені Горького, 1979 Перелік місць роботи
1979-1987 - методист закладу дошкільної освіти, м. Енгельс, Саратовська область.
1987-1991 - викладач в педагогічному училищі, м. Енгельс, Саратовська область.
1991-1994 - Завідувач дошкільного навчального закладу №488, м. Київ.
1994-дотепер Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ
Теми дисертацій (захищених)
Психологічні умови розвитку самоповаги у дошкільників Громадська активність
не встановлено
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 1 | 1 | 2025.11.27 06:02:47 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 744 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | ACY-8603-2022 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/3051678 |
| 492 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | CNL-6815-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/7217221 |
| 329 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | CNL-6815-2022 | 1 | 1 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/7217221 |
| 219 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 182 | 7 | 6 | 2023.03.14 14:59:37 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 102 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (3)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1027 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 74.2 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Diatlenko-Natalia |
| 689 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 56.8 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Diatlenko-Natalia |
| 317 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 1.2 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Diatlenko_Natalia |
Конференції (14)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11674 | «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти» | Розвиток компетентності партнерства педагогів в умовах Інституту післядипломної освіти | м. Київ, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 9377 | I Міжнародна науково-практична конференція "Кожолянківські читання" | Слово казки як засіб формування партнерської взаємодії між дітьми дошкільного віку | м. Чернівці | document.pdf | |
| 9431 | Міжнародна науково-практична конференція "Освіта та наука крізь виклики сьогодення" | Готовність педагогів дошкільної освіти до партнерської взаємодії з дошкільниками | м. Запоріжжя, КЗ "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" |
|
|
| 9118 | XIV Міжнародна науково-практична конференція "Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи та виміри сталого розвитку в теорії та практиці" | Ще раз про методи у системі післядипломної освіти вихователів закладів дошкільної освіти: подібність, доцільність | Конін – Ужгород – Херсон-Перемишль |
|
|
| 9106 | Науково-практичний онлайн-форум "Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інноваціїв умовах воєнного стану в Україні" | Парнерство вихователя і дитини: нові можливості в нових освітніх умовах | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
| 9105 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Виховання громадянина-патріота в умовах реалізації завдань концепції “Нова українська школа” | Ознайомлення дітей дошкільного віку з рідним містом як основа патріотичного виховання | м. Кропивницький, комунальний заклад "Кропивницький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського | document.pdf | |
| 8861 | Реалізація в дошкільній та початковій освіті принципів демократії: зваженість, обізнаність, досвід | Демократичні орієнтири в роботі вихователя закладу дошкільної освіти: сучасний контекст | м.Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 8860 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Дистанційна форма навчання як шлях професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти | м. Київ, університет імені Тараса Шевченка |
|
|
| 8863 | Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Ефекти участі в розвитку науки та освіти на відстані | Детармінанти взаємодії дошкільників: стать | Конін – Ужгород – Херсон | document.pdf | |
| 3558 | Сучасні соціокультурні та психолого-педагогічні координати розвитку дитини | Самооцінка дошкільника: від дифузних відчуттів до перших узагальнень | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | document.docx | |
| 3467 | Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень | Розвиток самоповаги у дошкільників: формувальний етап | м. Переяслав-Хмельницький, Україна |
|
|
| 3557 | ІV Міжнародна науково-практична конференція ОСОБИСТІСТЬ У КРИЗОВИХ УМОВАХ ТА КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ ЖИТТЯ | Адаптація студентів-першокурсників до умов навчанняу вищій школі | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка (м. Суми) | document.pdf | |
| 1241 | III Всеукраїнська науково-практична конфереренція з Міжнародною участю "Актуальні проблеми парктичної психології" | Педагогічні підходи до формування ціннісного самоставлення у дошкільників" | м. Глухів | document.pdf | |
| 1242 | Міжнародна науково-практична конференція "Світ XXI століття: модернізація освіти та цінності дитинства | Психологічний компонент в організації навчання на курсах підвищення кваліфікації | м. Запоріжжя | document.PDF |
Монографії (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 15384 | Розвиток самоповаги у дітей (дошкільний вік) |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49771 | Development of the preschool teachers’ partnership competence | |
| 37071 | Імперативи обговорення та інтерактивні технології навчання в університетських навчальних закладах України: основні підходи та застосування європейського досвіду | |
| 36473 | Alacrity of Preschool Education Teachers to Work with Children in Inclusive Groups |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
| 42484 | Професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти і дистанційне навчання: переваги, труднощі та перспективи | |
| 12883 | Акмеологічний погляд на проблему ціннісного самоставлення дитини | |
| 8624 | Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх психологів | |
| 4293 | Лідерські якості студентів-психологів як складова їхньої професійної компетентності |
Фахові видання, що затверджені МОН (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53589 | Соціально-педагогічне партнерство як демократична модель дошкільної освіти в умовах воєнних реалій | |
| 51826 | Використання інформаційних технологій у формуванні базових компетентностей у дошкільній освіті України | |
| 48908 | Інтеграція цифрових технологій у навчальний процес в закладі вищої освіти: виклики та практичні аспекти | |
| 49454 | Розроблення освітніх програм для стійкого розвитку в поствоєнній Україні: стратегії та виклики | |
| 45393 | Освітній процес в Україні (2022-2023): проблеми, виклики, тренди | |
| 44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
| 42484 | Професійний розвиток педагогів закладів дошкільної освіти і дистанційне навчання: переваги, труднощі та перспективи | |
| 973 | Післядипломна освіта педагогів дошкільних закладів на андрагогічних засадах |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (2)
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 428 | Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти з питань інклюзивного навчання дошкільників | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44633/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 745 | м. Люблін (Польща) | Міжнародне стажування | 08.11 - 17.11.2024 | Дистанційна | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 615 | Zustricz Foundation | Міжнародне стажування | 04.11-10.12.2023 | Не зазначено | Oleksandra Zapolska | Учасник програми | SZFL-002788 Diatlenko Nataliia.pdf |
Заявки на колективні гранти (1)
| ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 86 | «Якість інклюзивної освіти та її експертна підтримка: зміна української парадигми у напрямі ЄС» | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 04.12.2025 |
Дослідно-експериментальна робота (1)
| ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|
| 32 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | ДНЗ 565, 17, 107, 688. 762, 810, НВК "Оріана", 696 | - | 84-050216.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 258 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 21.09.2022 00:00 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (19)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 13064 | За витягом ВР | Інший модуль | diatlenko-n-m-8-vid-23-09-25.pdf | 23.09.2025 |
| 11940 | Народна вишивка в традиційній культурі українців | Інший модуль |
|
10.04.2025 |
| 10673 | Від ідеї до реалізації | Інший модуль | Витяг із протоколу_7_Дятленко Н.М.pdf | 18.09.2024 |
| 10205 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
21.06.2024 |
| 8363 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль |
|
19.10.2023 |
| 8207 | Успішні публікації у Scopus та Web of Science» | Інший модуль | 0.№5 Дятленко Н.М. 1.docx.pdf | 12.04.2023 |
| 8200 | Цифрові інструменти Google для освіти» у ТОВ «Академія цифрового розвитку | Інший модуль | 0.№5 Дятленко Н.М. 2..docx.pdf | 16.04.2023 |
| 7888 | Вчителі 2.0 он-лайн курс з професійного розвитку та наставництва | Інший модуль |
|
23.06.2023 |
| 7751 | Цифрові інструменти Google для освіти | Інший модуль |
|
16.04.2023 |
| 7745 | International experience in the field of publishing | Інший модуль |
|
12.04.2023 |
| 7032 | інше | Інший модуль |
|
23.11.2022 |
| 6461 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 |
| 5766 | інше | Інший модуль |
|
19.10.2021 |
| 4093 | Модуль ІКТ | Інший модуль |
|
04.05.2020 |
| 3713 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
13.09.2019 |
| 3019 | Лідерський модуль | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
27.03.2019 |
| 2878 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 88350001-converted.pdf | 26.12.2018 |
| 1875 | Інше | - |
|
26.03.2017 |
| 547 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
19.09.2014 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1306 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 2 |
Зимові та літні школи (1)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 81 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49719 | Як зробити навчання дошкільників цікавим та розвивальним: педагогічні родзинки | |
| 29611 | Я - киянин | |
| 25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
| 17213 | Методологія та організація науково-психологічних досліджень | |
| 8301 | ДИТИНА програма виховання і навчання дітей від двох до семи років | |
| 8302 | Методичні рекомендації до Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років "ДИТИНА" | |
| 7673 | Навчімо дітей шанувати себе та інших людей |
Сертифіковані ЕНК (1)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 409 | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2018 | 843 | 22.12.2018 00:00 | - |
Використання ЕНК (15)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 11609 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11608 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10720 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10719 | Інститут людини | Дитяча психологія (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 8413 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
| 8411 | Інститут людини | Дитяча психологія (2 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
| 6669 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6668 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6236 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6234 | Інститут людини | Дитяча психологія (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 6232 | Інститут людини | Дитяча психологія (2 курс, ПП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
| 5358 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
| 5357 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс, ПП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
| 3951 | Інститут людини | Спецкурс соціально-психологічного циклу (4 курс, ПП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 11 | 8 | не враховується | 28.12.2018 |
| 3771 | Інститут людини | Методологія та організація науково-психологічних досліджень (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 8 | 25 | 28.12.2018 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5102 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
| 4832 | Інститут післядипломної освіти | 4.77 | 28.12.2021 |
| 3304 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,2 | 30.11.2020 |
| 2751 | Кафедра практичної психології | 4,89 | 28.12.2019 |
| 2453 | 4,6 | 25.11.2019 | |
| 1944 | Кафедра практичної психології | 4,17 | 26.12.2018 |
| 1089 | Кафедра практичної психології | 4,11 | 12.01.2017 |
| 647 | Кафедра практичної психології | 4,57 | 30.12.2016 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 86 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |
| 3 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |