Спіріна Тетяна Петрівна
#23 у загальному рейтингу (806 балів за 2024 рік).
Підрозділ
Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти, Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи (Суміщення)
Посада
Завідувач кафедри (доцент), Викладач (Суміщення)
Науковий ступінь / Вчене звання
Кандидат педагогічних наук. Доцент.
Додаткові відомості
Із вересня 2008 р. – ст. викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України. Викладала такі дисципліни: «Соціальна педагогіка», «Методика формування здорового способу життя», «Соціальна деонтологія», «Вступ до спеціальності «Соціальна робота».
З 01.09.2009 – 31.08.2010 – викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 01.09.2010 – 02.09.2012 – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 03.09.2012 – 30.08.2013 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 30.08.2013 –08.12.2024 – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти наказ Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 09.12.2024 – завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти
З 28.01.2020 р. - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти
З вересня 2021 р. - член Громадської організації "Українська асоціація оцінювання"
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 3 | 1 | 2025.02.22 06:05:56 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
471 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | GNI-7107-2022 | 4 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/32227342 |
582 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | GNI-7107-2022 | 5 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/32227342 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 844 | 14 | 19 | 2025.01.02 10:09:00 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 624 | 13 | 18 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
92 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 151 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Spirina_Tp |
1164 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 215.9 | 4 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Spirina-Tetiana/stats |
Конференції (34)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10544 | СОЦІАЛЬНА РОБОТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Соціально-педагогічна підтримка підлітків із числа ВПО в умовах літнього оздоровлення | Полтава | document.pdf | |
10299 | ХІV Сіверянські соціально-психологічні читання | Розвиток волонтерських ініціатив як інструменту активізації людських ресурсів громад, постраждалих від бойових дій | Чернігів | document.pdf | |
10250 | Актуальні проблеми соціальної роботи: досвід і перспективи | Діти учасників бойових дій як об’єкт соціально-педагогічної роботи | м. Кам’янець-Подільський | document.pdf | |
9355 | Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення | ДОСВІД ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ | Луцьк | document.pdf | |
9133 | ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ: ДОБА НЕСТІЙКОЇ ІНСТИТУЦІЙНОСТІ | «Напрями волонтерської діяльності студентів в умовах воєнного часу | Дніпро | document.pdf | |
9077 | Огнев"юківські читання "Освіта - сутність часу" | Ціннісно- цільові пріоритети соціально-педагогічної роботи із вразливими групами населення | Київ | document.pdf | |
8319 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | Cieszyn, Poland | ![]() | |
8324 | 5 International Scientific Conference “Information and Innovation Technologies in the XXI Century” | ПРИЙНЯТТЯ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА | Katowice (Poland) | document.pdf | |
8145 | Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Полтава | document.pdf | |
7106 | Theoretical and practical aspects of distance learning | BUILDING PROFESSIONAL COMPETENCIES OF SOCIAL WORKERS THROUGH DISTANCE LEARNING IN THE CONTEXT OF THE COVIDͳ19 PANDEMIC | Katowice (Poland) | document.pdf | |
6864 | СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА СІМ’Ї ТА ДИТИНИ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ГРОМАДИ | Оцінка потреб вразливих груп населення у контексті розвитку територіальних громад в Україні | Суми | document.docx | |
6869 | Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення: європейський та національний вимір | СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ | Луцьк | document.pdf | |
6836 | Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку | Моделювання професійної діяльності викладача вищої шкли в умовах змішаного навчання | Одеса | ![]() | |
5865 | ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ У СИСТЕМІ ІНСТИТУТІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ | Розвиток волонтерських ініціатив як інструменту активізації людських ресурсів місцевих громад | Ніжин | document.pdf | |
5928 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Підготовка фахівців соціальної роботи до організації волонтерської діяльності у викликах часу | Київ | document.pdf | |
5552 | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР | МІЖВІДОМЧА ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ | Луцьк | document.pdf | |
5318 | Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій | Підготовка практиків "без дипломів" із числа фахівців з соціальної роботи ОТГ засобами ІКТ: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка | Харків | ![]() | |
5257 | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: НОВАЦІЇ, ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують дітей з інвалідністю в умовах об’єднаної територіальної громади | Запоріжжя | document.pdf | |
5266 | ROLE OF SCIENCE AND EDUCATION IN PROVIDING SUSTAINABLE DEVELOPMENT | AGGRESSIVE BEHAVIOR OF TEENAGERS: CAUSES AND CONSEQUENCES | Katowice, Poland | | |
5256 | ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ | ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В ОТГ: ЯК БУТИ З «ПРАКТИКАМИ БЕЗ ДИПЛОМІВ»? | Київ | document.pdf | |
3548 | Забезпечення якості вищої освіти: європейські й національні стандарти та індикатори | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ- інфікованими людьми | Старобільськ | document.pdf | |
2660 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Роль громад у наданні інноваційних соціальних послуг в умовах деінституалізації | Київ | | |
2720 | Забезпечення якості вищої освіти: європейські й національні стандарти та індикатори | Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі | м. Старобільськ | document.pdf | |
2165 | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології “ Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення” | Етика соціально-педагогічної діяльності з дітьми з особливостями психофізичного розвитку | Київ | | |
1797 | III міжнародна науково-практична конференція | Students standing before the distance learning in institution of higher education | Київ | document.pdf | |
1799 | Другі соціально-педагогічні читання імені І.Д.Звєрєвої | Актуальні проблеми соціальної педагогіки як науки | Київ | | |
737 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКІ Й НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА ІНДИКАТОРИ | Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності. | м. Старобільськ | ![]() | |
734 | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОСТІР: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | МЕДІАЦІЯ ЯК СОЦІАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ ПОСЕРЕДНИЦТВА У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ | Старобільськ | ![]() | |
736 | Science, Education and Technology in the Modern World | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | United States, Cambridge, Massachusetts | ![]() | |
733 | Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії | ДЕОНТОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ | Переяслав-Хмельницький | ![]() | |
735 | Іннноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | Суми | ![]() | |
732 | ”Наука и образование в современном мире” | Подготовка социальных работников в системе непрерывного образования | Новая Зеландия, Окленд | ![]() | |
730 | Актуальные проблемы социальной психологии | Профессиональная подготовка специалистов социальной сферы в системе непрерывного образования. | г. Минск | ||
731 | Соціальний захист та соціальний супровід: теорія, практика та перспективи розвитку. | Особливості викладання курсу 'Історія соціальної роботи' у процесі підготовки соціальних педагогів. | м. Кам'янець-Подільський |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41960 | Making effective decisions as a component of the professional culture of a social worker | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
35471 | Rozwój inicjatyw wolontariackich jako narzędzia aktywizacji zasobów ludzkich społeczności lokalnych | |
31228 | Агресивна поведінка підлітків: причини й наслідки | |
27096 | Соціальна профілактика підліткового булінгу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
31435 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | |
36851 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (32)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
48910 | До питання реабілітації учасників бойових дій в Україні | |
50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
50289 | Проєктування як інструмент вирішення проблем територіальних громад, постраждалих від воєнних дій | |
47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
46352 | Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45627 | Роль міжнародних та українських неурядових організацій у протидії сексуальному насильству стосовно дітей | |
45628 | Сексуальна освіта як складова здорового способу життя підлітків | |
46367 | Соціальна профілактика насильства щодо дітей у сім’ї | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
44461 | Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
40091 | Надання інтегрованих соціальних послуг в Україні: міждисциплінарний підхід | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31382 | Social workers training in continuing education system | |
27872 | Військовослужбовці жінки: виклик стереотипам | |
23973 | Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
23738 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
19756 | Супервізія як складова соціальної роботи | |
14841 | Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | |
10118 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
9026 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | |
36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (54)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
49760 | До питання профілактики булінгу в закладах вищої освіти | |
48910 | До питання реабілітації учасників бойових дій в Україні | |
50816 | Особливості профілактики булінгу та вирішення конфліктів серед здобувачів освіти | |
50289 | Проєктування як інструмент вирішення проблем територіальних громад, постраждалих від воєнних дій | |
46154 | Роль міжнародних та українських неурядових організацій у протидії сексуальному насильству стосовно дітей | |
47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
45840 | Домашнє насильство над дітьми як соціально-педагогічна проблема | |
45837 | Кейс-менеджмент у роботі з вразливими групами населення | |
46352 | Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45627 | Роль міжнародних та українських неурядових організацій у протидії сексуальному насильству стосовно дітей | |
45628 | Сексуальна освіта як складова здорового способу життя підлітків | |
46367 | Соціальна профілактика насильства щодо дітей у сім’ї | |
45839 | Соціальна робота з сім’ями, які виховують дитину з інвалідністю у територіальній громаді | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41030 | До питання причин переривання АРВ-терапії підлітками | |
41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
40091 | Надання інтегрованих соціальних послуг в Україні: міждисциплінарний підхід | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
27872 | Військовослужбовці жінки: виклик стереотипам | |
27205 | Тренінг як форма профілактики торгівлі людьми | |
25163 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-інфікованими людьми | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
23738 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | |
22646 | Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі | |
19756 | Супервізія як складова соціальної роботи | |
14553 | Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності | |
14046 | Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
15396 | Специфіка формування лідерського потенціалу в майбутніх фахівців | |
14844 | Фактори ризику щодо алкоголізації підлітків та молоді | |
14841 | Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
9949 | Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях | |
10118 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
2677 | Особливості підготовки лідерів в умовах професійно-технічного навчального закладу | |
2675 | Програма менторської підтримки вразливих груп населення | |
1518 | Професійна підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | |
1405 | Формування професійної культури фахівців соціальної сфери | |
295 | Motivating them to a heathly lifestyle in adolescents as a social and educational problem | |
1166 | Формування толерантної культури у майбутніх соціальних педагогів | |
1180 | Культура професійного спілкування – необхідна умова діяльності фахівців соціальної сфери | |
1520 | Формування мотивації до здорового способу життя у підлітків як соціально-педагогічна проблема | |
1191 | Формування соціокультурних цінностей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
1183 | Соціальний захист бездоглядних та безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема | |
1236 | Принципи професійного спілкування майбутніх соціальних педагогів | |
1300 | Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у системі неперервної освіти | |
1301 | "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | |
1482 | До питання формування професійної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів | |
36013 | Соціокультурна діяльність, як засіб формування життєвих цінностей молоді у вільний від навчання час |
Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (26)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48930 | Діти учасників бойових дій як об’єкт соціально-педагогічної роботи | |
48445 | До питання професійного вигорання у майбутніх фахівців соціальної сфери | |
45533 | Досвід підготовки соціальних працівників до соціально-педагогічної діяльності в територіальній громаді | |
36518 | Моделювання професійної діяльності викладача вищої школи в умовах змішаного навчання | |
39003 | Оцінка потреб вразливих груп населення у контексті розвитку територіальних громад в Україні | |
36537 | Соціальна активність як важливий компонент підготовки майбутнього фахівця соціальної сфери | |
31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
20299 | Social and pedagogical problems of adaptation of students to distance learning in higher education | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
9206 | Деонтологічна культура як необхідна складова професійної діяльності соціальних працівників | |
10908 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
5861 | Теоретичні засади проблеми торгівлі дітьми в Україні | |
36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів | |
5859 | До питання формування толерантної культури у майбутніх фахівців соціальної сфери | |
3662 | До питання формування толерантної культури у майбутніх фахівців соціальної сфери | |
5852 | Профессиональная подготовка специалистов социальной сферы в системе непрерывного образования | |
4513 | Professional training of the social sphere in continuing education | |
4651 | Особливості адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у вищому навчальному закладі | |
4652 | Теоретичні засади проблеми торгівлі дітьми в Україні | |
4515 | Формування етичних засад професійної діяльності майбутніх соціальних працівників | |
296 | Training of social workers in the system of continuous education on principles andrahohiky | |
1298 | Сім’я як провідний інститут соціалізації дитини | |
4514 | Формування професійної культури соціальних педагогів у процесі їхньої професійної підготовки | |
4195 | Адаптація першокурсників до умов вищого навчального закладу як соціально-педагогічна проблема | |
4196 | Психолого-педагогічний аспект адаптаційного періоду студентів-першокурсників вищих навчальних закладів |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
11 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | Покликання | 2024 | 2024 | NYU School of Global Public Health (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
68 | Тренер | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | “Будуємо майбутнє разом”: профілактика правопорушень та злочинів на грунті ненависті | ВГЦ “Волонтер”за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
70 | Тренер | Microsoft YouthSpark | IDEA: комп’ютерна грамотність та інформаційна безпека | ВГЦ “Волонтер” за підтримки Microsoft YouthSpark | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
196 | Учасник проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 - грудень 2026 |
Публікація статті у журналі Q1 Scopus за показниками SJR (1)
ID | Назва статті | DOI | Назва видання | Профіль журналу на порталі Scimago | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру |
---|---|---|---|---|---|---|---|
54 | Psychosocial Support for Victims of Sexual Violence During the War in Ukraine: Challenges for Social Work | https://doi.org/10.1007/s41134-024-00336-w | Journal of Human Rights and Social Work | Покликання | Покликання | 2024 | 2024 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
171 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31435/ | 2022 |
174 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36851/ | 2022 |
216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (6)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
1 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23738/ | 2018 |
75 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/ | 2019 |
150 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31382/ | 2020 |
260 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34374/ | 2021 |
286 | Соціально-педагогічна підтримка неповнолітніх, які перебувають у конфлікті з законом: зарубіжний досвід | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40524/ | 2022 |
441 | Аналіз потреб соціальних працівників щодо використання ними ІКТ у системі надання соціальних послуг (м. Київ, Україна) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44461/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (8)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
231 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Дистанційна | Larysa Koval ICEA President, professor |
Учасник програми | Спіріна.pdf |
294 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Не зазначено | Pavla Nemethova |
Учасник програми | ![]() |
457 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | ![]() |
472 | м.Люблін, Польща | Non-formal education in the training of masters and PhD in EU countries and Ukraine | 08-15.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | ![]() |
595 | Університет Острави, Чехія | Міжнародне стажування | 30.10-17.11.2023 | Не зазначено | Kamila Daniehlkova, Project Coordinator | Учасник програми | Спіріна ТП.pdf |
698 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування | 04.11 - 17.11.2024 | Фізична | Veronica Brankova Hase, Project Coordinator | Учасник програми | ![]() |
704 | м.Філадельфія, Пенсільванія (США) | Міжнародне стажування | 23ю09-27.09.2024 | Фізична | William E. Aaronson, PhD, Project Director, Temple University | Учасник програми | 1_3.pdf |
728 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування (Erasmus Credit mobility project KA107) | 18.11 -22.11.2024 | Фізична | Doc. Mgr. Marie Spilaekova, PhD, Vice-dean for International relations | Учасник програми | Spirina_confirmation.pdf |
Заявки на колективні гранти (4)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
439 | Youth and community work | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
452 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
505 | Digitalization of social work “Barriers-free Social Services” (BarFree) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
752 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
285 | UNI-Paths: Innovation in Education for Ukraine | University of Ostrava | Виграно | Spirina_Invitation Letter_UNI Path (1).pdf | 2023 |
360 | UNI-Paths II: Innovation in Education for Ukraine | Міністерство закордонних справ Чеської Республіки | Виграно | Spirina_invitation letter.pdf | 2024 |
Завершені наукові дослідження (3)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
143 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
250 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
337 | Вивчення діючої практики надання комплексних послуг сім’ям, де проживають діти/особи з інвалідністю в громаді міста Києва | Повноцінне дослідження | 11.2023 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
23 | Тренінгове заняття для підлітків “Я обираю здоров’я” | 29 жовтня 2016р. | 3 |
282 | Системна робота впродовж відповідного етапу | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (48)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
158 | Фаховий модуль (стажування) | - | ![]() | 23.01.2015 |
612 | Модуль з ІКТ | - | ![]() | 16.12.2013 |
1277 | Дидактичний модуль | - | ![]() | 14.12.2016 |
1415 | Лідерський модуль | - | ![]() | 27.02.2017 |
1627 | Інше | - | | 27.12.2017 |
1671 | Інше | - | ![]() | 11.08.2017 |
1672 | Інше | - | Certificate Як ефективно спланувати та провести діалог.pdf | 28.04.2017 |
1673 | Інше | - | Татьяна Спирина.pdf | 12.03.2017 |
1781 | Дослідницький модуль | - | ![]() | 16.11.2017 |
1801 | Інше | - | ![]() | 04.12.2017 |
1909 | Інше | - | ![]() | 06.12.2017 |
2104 | Інше | Інший модуль | | 23.03.2018 |
2627 | Інше | Інший модуль | ![]() | 02.11.2018 |
2629 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 09.11.2018 |
2898 | Інше | Інший модуль | ![]() | 17.02.2019 |
2920 | Інше | Інший модуль | Certificate Спіріна.pdf | 20.02.2019 |
2921 | Інше | Інший модуль | Cпіріна Certificate.pdf | 24.02.2019 |
3341 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | Сертифікат тренера (Спіріна Т.)-об'єднано.pdf | 08.10.2019 |
3432 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Спіріна .pdf | 25.06.2019 |
3500 | Інше | Інший модуль | ![]() | 12.10.2019 |
3509 | Інше | Інший модуль | ![]() | 08.11.2019 |
3704 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 28.11.2019 |
3967 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4043 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 28.02.2020 |
4264 | інше | Інший модуль | ![]() | 09.10.2020 |
5143 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | ![]() | 10.05.2021 |
5421 | інше | Інший модуль | ![]() | 20.08.2021 |
5517 | інше | Інший модуль | ![]() | 08.10.2021 |
6223 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.02.2022 |
6273 | інше | Інший модуль | ![]() | 01.05.2022 |
6275 | інше | Інший модуль | ![]() | 15.04.2022 |
6366 | інше | Інший модуль | ![]() | 20.06.2022 |
6732 | інше | Інший модуль | ![]() | 07.10.2022 |
7054 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7331 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | ![]() | 22.12.2022 |
7628 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 12.04.2023 |
7791 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль | ![]() | 01.05.2023 |
8076 | Інформаційна гігієна під час війни | Інший модуль | Спіріна15-15.pdf | 29.09.2023 |
8077 | Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні, | Інший модуль | ![]() | 30.09.2023 |
8078 | Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах | Інший модуль | ![]() | 30.09.2023 |
8121 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
9300 | Професійне та емоційне вигорання учасників освітнього процесу під час кризових і трансформаційних процесів | Інший модуль | ![]() | 03.04.2024 |
10009 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
10601 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10602 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10603 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10604 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
10605 | За витягом ВР | Інший модуль | ![]() | 21.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (9)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
28 | «Перші кроки в науку» Секція «Соціальна педагогіка» | Студентська науково-практична конференція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.05.2016 | 2 |
32 | «Становлення особистості як складова професійної діяльності майбутнього фахівця» | Керована дискусія | Київський університет імені Бориса Грінченка, Університетський коледж, пр. Гагаріна, 16 | 02.11.2016 | 2 |
621 | «Спікерське Бюро» | Проект | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 05.12.2016 | 2 |
1121 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1128 | Деінституалізація та розвиток системи соціальних послуг у місті Києві: виклики та перспективи | Круглий стіл | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1145 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1156 | Програма профілактики онфліктів та злочинів на грунті ненависті "Будуємо майбутнє разом" | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1181 | Попередження конфліктів та злочинів серед підлітків та молоді "Будуємо майбутнє разом" | Наукова цукерня, презентація програми | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
1194 | Створення просвітницьких та профілактичних настільних ігор | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2017 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (7)
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
112 | Наукова студія «Соціальний експериментаріум» | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 28 | Не зазначено | 29.09.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47182 | Соціально-педагогічна та психосоціальна підтримка дітей із числа внутрішньо переміщених осіб у період літнього оздоровлення в умовах воєнного часу | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
41661 | Cходинки до здоров’я: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять | |
9439 | Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
10305 | Сходинки здоров’я для батьків: просвітницько-профілактична тренінгова програма: навчально-методичний посібник для фахівців соціальної сфери щодо проведення просвітницько-профілактичних занять за програмою «Сходинки» з батьками/опікунами підлітків, які перебувають у конфлікті з законом | |
4194 | Довідник: послуги для підлітків щодо профілактики ризикованої поведінки та інфікування ВІЛ у місті Києві | |
4959 | Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів: навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, соціальних працівників, вихователів, фахівців, які здійснюють соціальну профілактику | |
4130 | Путівничок для підлітків: послуги профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки у місті Києві: довідник організацій, які протидіють поширенню ВІЛ/СНІДу та надають послуги підліткам | |
5003 | Довідник для підлітків, які звільняються з виховних колоній щодо медико-соціальних та інших видів послуг на рівні громади | |
3486 | Менеджмент волонтерських груп від А до Я | |
3490 | Сходинки до здоров’я |
Сертифіковані ЕНК (15)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
51 | Іноваційна діяльність у соціальній сфері (6 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2013 | 648 | 16.12.2013 | |
122 | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 582 | 24.12.2014 | |
738 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 21/22 н.р. |
763 | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
777 | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1210 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 22/23 н.р. |
1295 | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1335 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 | − |
1336 | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1379 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1381 | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
1466 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1674 | Технології прийняття управлінських рішень (5-6 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | 24/25 н.р. |
1676 | Менеджмент соціально-педагогічної діяльності (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1839 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (55)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13 | Інститут людини | Іноваційна діяльність у соціальній сфері (6 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
88 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
220 | Інститут людини | Соціалізація особистості (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
221 | Інститут людини | Соціальні інновації (5 курс, СРм) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
231 | Інститут людини | Соціальне адміністрування (6 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
273 | Інститут людини | Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності (5 курс, СП) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 26.11.2016 |
341 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс, СП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
342 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (3 курс, СП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
412 | Інститут людини | Соціалізація особистості (СП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
429 | Інститут людини | Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3624 | Інститут людини | Актуальні педагогічні практики: Інноваційна діяльність у соціальній сфері (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3625 | Інститут людини | Актуальні педагогічні практики: Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3934 | Інститут людини | Соціальна педагогіка: теорія і практика: Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
3976 | Інститут людини | Творча майстерня соціального педагога: Методика організації форум-театру (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3997 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
4024 | Інститут людини | Управлінська діяльність соціального педагога: Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 14 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5533 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5728 | Інститут людини | Соціально-педагогічна робота із вразливими сім`ями та дітьми (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5730 | Інститут людини | Соціально-педагогічна робота із вразливими сім`ями та дітьми (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5805 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 3 | не враховується | 27.12.2019 |
6165 | Інститут людини | Виробнича/Волонтерська практика (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6294 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7168 | Інститут людини | Творча майстерня соціального педагога: Методика організації форум-театру (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7543 | Інститут людини | Міжвідомча та міждисциплінарна взаємодія суб’єктів соціальної роботи (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7573 | Інститут людини | Організація міжсекторної взаємодії в соціальній сфері (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8356 | Інститут людини | Виробнича/навчально-технологічна практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8426 | Інститут людини | Експертна діяльність соціального працівника (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8690 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
10139 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10253 | Інститут людини | Соціально-педагогічна робота із вразливими сім`ями та дітьми (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10334 | Інститут людини | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10537 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10691 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10695 | Інститут людини | Стажерська в НУО практика (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10779 | Інститут людини | Організація міжсекторної взаємодії в соціальній сфері (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10850 | Інститут людини | Рекреаційна діяльність соціального педагога (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10851 | Інститут людини | Рекреаційна діяльність соціального педагога (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11313 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11326 | Інститут людини | Навчальна (оглядова / без відриву) практика (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11330 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11333 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11339 | Інститут людини | Виробнича практика / в реабілітаційних центрах (4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11344 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12397 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12460 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12534 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12675 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12677 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12719 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13270 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13363 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13732 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
14267 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14335 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14709 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, СА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (9)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
676 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,49 | 30.12.2016 |
1443 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,76 | 12.01.2017 |
2287 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,86 | 27.12.2018 |
3070 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,59 | 28.12.2019 |
4066 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,35 | 28.12.2020 |
4850 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 28.12.2021 |
5793 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,58 | 30.12.2022 |
6676 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,95 | 30.12.2023 |
7588 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,83 | 31.12.2024 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
83 | Зінченко Аліна Сергіївна, Шипелик Людмила Іванівна | IV | Соціальна робота | I | 2019 |
119 | Рогожинська Валерія Євгеніївна | I | Соціальна робота | I | 2020 |
120 | Зінченко Аліна Сергіївна, Шипелик Людмила Іванівна | V | Соціальна робота | I | 2020 |