Додаткові відомості
Із вересня 2008 р. – ст. викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин Федерації професійних спілок України. Викладала такі дисципліни: «Соціальна педагогіка», «Методика формування здорового способу життя», «Соціальна деонтологія», «Вступ до спеціальності «Соціальна робота».
З 01.09.2009 – 31.08.2010 – викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 01.09.2010 – 02.09.2012 – старший викладач кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 03.09.2012 – 30.08.2013 – доцент кафедри соціальної педагогіки та корекційної освіти Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 30.08.2013 –08.12.2024 – доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти наказ Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 09.12.2024 – завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти
З 28.01.2020 р. - експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти
З вересня 2021 р. - член Громадської організації "Українська асоціація оцінювання"
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 2 | 1 | 2024.11.30 06:02:35 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
471 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | GNI-7107-2022 | 4 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/32227342 |
582 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | GNI-7107-2022 | 1 | 0 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/32227342 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 839 | 14 | 19 | 2024.12.23 09:04:04 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 674 | 13 | 18 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
92 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 151 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Spirina_Tp |
Конференції (34)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10544 | СОЦІАЛЬНА РОБОТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Соціально-педагогічна підтримка підлітків із числа ВПО в умовах літнього оздоровлення | Полтава | document.pdf | |
10299 | ХІV Сіверянські соціально-психологічні читання | Розвиток волонтерських ініціатив як інструменту активізації людських ресурсів громад, постраждалих від бойових дій | Чернігів | document.pdf | |
10250 | Актуальні проблеми соціальної роботи: досвід і перспективи | Діти учасників бойових дій як об’єкт соціально-педагогічної роботи | м. Кам’янець-Подільський | document.pdf | |
9355 | Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення | ДОСВІД ПІДГОТОВКИ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ТЕРИТОРІАЛЬНІЙ ГРОМАДІ | Луцьк | document.pdf | |
9133 | ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УКРАЇНІ: ДОБА НЕСТІЙКОЇ ІНСТИТУЦІЙНОСТІ | «Напрями волонтерської діяльності студентів в умовах воєнного часу | Дніпро | document.pdf | |
9077 | Огнев"юківські читання "Освіта - сутність часу" | Ціннісно- цільові пріоритети соціально-педагогічної роботи із вразливими групами населення | Київ | document.pdf | |
8319 | "Theoretical and Practical Aspects of Distance Learning”, Subtitle “E-learning in the Transformation of Education in Digital Society” (DLCC2022 conference) | Professional self-improvement of social workers in working with female combatants: the potential of the МООС | Cieszyn, Poland | ||
8324 | 5 International Scientific Conference “Information and Innovation Technologies in the XXI Century” | ПРИЙНЯТТЯ ЕФЕКТИВНИХ РІШЕНЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА | Katowice (Poland) | document.pdf | |
8145 | Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення | Соціально-педагогічна діяльність в інклюзивному освітньому середовищі | Полтава | document.pdf | |
7106 | Theoretical and practical aspects of distance learning | BUILDING PROFESSIONAL COMPETENCIES OF SOCIAL WORKERS THROUGH DISTANCE LEARNING IN THE CONTEXT OF THE COVIDͳ19 PANDEMIC | Katowice (Poland) | document.pdf | |
6864 | СОЦІАЛЬНА ПІДТРИМКА СІМ’Ї ТА ДИТИНИ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ ГРОМАДИ | Оцінка потреб вразливих груп населення у контексті розвитку територіальних громад в Україні | Суми | document.docx | |
6869 | Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення: європейський та національний вимір | СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ | Луцьк | document.pdf | |
6836 | Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку | Моделювання професійної діяльності викладача вищої шкли в умовах змішаного навчання | Одеса | ||
5865 | ПАРТНЕРСЬКА ВЗАЄМОДІЯ У СИСТЕМІ ІНСТИТУТІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ | Розвиток волонтерських ініціатив як інструменту активізації людських ресурсів місцевих громад | Ніжин | document.pdf | |
5928 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Підготовка фахівців соціальної роботи до організації волонтерської діяльності у викликах часу | Київ | document.pdf | |
5552 | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ І НАЦІОНАЛЬНИЙ ВИМІР | МІЖВІДОМЧА ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ | Луцьк | document.pdf | |
5318 | Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій | Підготовка практиків "без дипломів" із числа фахівців з соціальної роботи ОТГ засобами ІКТ: досвід Київського університету імені Бориса Грінченка | Харків | ||
5257 | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ: НОВАЦІЇ, ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Соціально-педагогічна підтримка сімей, які виховують дітей з інвалідністю в умовах об’єднаної територіальної громади | Запоріжжя | document.pdf | |
5266 | ROLE OF SCIENCE AND EDUCATION IN PROVIDING SUSTAINABLE DEVELOPMENT | AGGRESSIVE BEHAVIOR OF TEENAGERS: CAUSES AND CONSEQUENCES | Katowice, Poland | ||
5256 | ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ В УМОВАХ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ | ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ НАСЕЛЕННЯ В ОТГ: ЯК БУТИ З «ПРАКТИКАМИ БЕЗ ДИПЛОМІВ»? | Київ | document.pdf | |
3548 | Забезпечення якості вищої освіти: європейські й національні стандарти та індикатори | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ- інфікованими людьми | Старобільськ | document.pdf | |
2660 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Роль громад у наданні інноваційних соціальних послуг в умовах деінституалізації | Київ | ||
2720 | Забезпечення якості вищої освіти: європейські й національні стандарти та індикатори | Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі | м. Старобільськ | document.pdf | |
2165 | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології “ Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення” | Етика соціально-педагогічної діяльності з дітьми з особливостями психофізичного розвитку | Київ | ||
1797 | III міжнародна науково-практична конференція | Students standing before the distance learning in institution of higher education | Київ | document.pdf | |
1799 | Другі соціально-педагогічні читання імені І.Д.Звєрєвої | Актуальні проблеми соціальної педагогіки як науки | Київ | ||
737 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКІ Й НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА ІНДИКАТОРИ | Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності. | м. Старобільськ | ||
734 | СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПРОСТІР: ВИКЛИКИ СЬОГОДЕННЯ | МЕДІАЦІЯ ЯК СОЦІАЛЬНА ТЕХНОЛОГІЯ ПОСЕРЕДНИЦТВА У КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЯХ | Старобільськ | ||
736 | Science, Education and Technology in the Modern World | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | United States, Cambridge, Massachusetts | ||
733 | Проблеми та перспективи розвитку науки на початку третього тисячоліття у країнах Європи та Азії | ДЕОНТОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ | Переяслав-Хмельницький | ||
735 | Іннноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | Суми | ||
732 | ”Наука и образование в современном мире” | Подготовка социальных работников в системе непрерывного образования | Новая Зеландия, Окленд | ||
730 | Актуальные проблемы социальной психологии | Профессиональная подготовка специалистов социальной сферы в системе непрерывного образования. | г. Минск | ||
731 | Соціальний захист та соціальний супровід: теорія, практика та перспективи розвитку. | Особливості викладання курсу 'Історія соціальної роботи' у процесі підготовки соціальних педагогів. | м. Кам'янець-Подільський |
Монографії (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41960 | Making effective decisions as a component of the professional culture of a social worker | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
35471 | Rozwój inicjatyw wolontariackich jako narzędzia aktywizacji zasobów ludzkich społeczności lokalnych | |
31228 | Агресивна поведінка підлітків: причини й наслідки | |
27096 | Соціальна профілактика підліткового булінгу |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49684 | Psychosocial support for victims of sexual violence during the war in Ukraine: Challenges for social work | |
49343 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | |
44149 | Social Maladaptation of Teenagers with HIV Through Discontinuation of Antiretroviral Therapy | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
36468 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | |
40133 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | |
31435 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | |
36851 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (31)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
48910 | До питання реабілітації учасників бойових дій в Україні | |
50289 | Проєктування як інструмент вирішення проблем територіальних громад, постраждалих від воєнних дій | |
47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
46352 | Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45627 | Роль міжнародних та українських неурядових організацій у протидії сексуальному насильству стосовно дітей | |
45628 | Сексуальна освіта як складова здорового способу життя підлітків | |
46367 | Соціальна профілактика насильства щодо дітей у сім’ї | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
44461 | Analysis of the Needs of Social Workers Regarding Their Utilization of ICT in the System of Provision of Social Services (Kyiv City, Ukraine) | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
40091 | Надання інтегрованих соціальних послуг в Україні: міждисциплінарний підхід | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31382 | Social workers training in continuing education system | |
27872 | Військовослужбовці жінки: виклик стереотипам | |
23973 | Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
23738 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | |
20097 | Ставлення студентів до дистанційного навчання у вищому навчальному закладі | |
19756 | Супервізія як складова соціальної роботи | |
14841 | Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні | |
10118 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
9026 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | |
36826 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців соціальних педагогів | |
36779 | Формування професійних компетентностей майбутніх фахівців - соціальних педагогів |
Фахові видання, що затверджені МОН (53)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49354 | Готовність сімей до повернення учасника бойових дій додому | |
49760 | До питання профілактики булінгу в закладах вищої освіти | |
48910 | До питання реабілітації учасників бойових дій в Україні | |
50289 | Проєктування як інструмент вирішення проблем територіальних громад, постраждалих від воєнних дій | |
46154 | Роль міжнародних та українських неурядових організацій у протидії сексуальному насильству стосовно дітей | |
47975 | Діяльність громадських і благодійних організацій, спрямована на допомогу постраждалим від домашнього насильства, у період пандемії COVID-19 | |
45840 | Домашнє насильство над дітьми як соціально-педагогічна проблема | |
45837 | Кейс-менеджмент у роботі з вразливими групами населення | |
46352 | Особливості формування лідерських якостей у студентів в умовах фахового коледжу | |
46351 | Розвиток соціальної згуртованості територіальної громади | |
45627 | Роль міжнародних та українських неурядових організацій у протидії сексуальному насильству стосовно дітей | |
45628 | Сексуальна освіта як складова здорового способу життя підлітків | |
46367 | Соціальна профілактика насильства щодо дітей у сім’ї | |
45839 | Соціальна робота з сім’ями, які виховують дитину з інвалідністю у територіальній громаді | |
41605 | Соціальна профілактика сімейного неблагополуччя в територіальній громаді | |
41198 | Алгоритм організації та проведення успішної адвокаційної кампанії із представництва інтересів | |
41096 | Методи оцінки територіальною громадою власних потреб | |
41030 | До питання причин переривання АРВ-терапії підлітками | |
41460 | Соціально-педагогічна робота з батьками щодо підтримки ними дітей у період війни | |
42069 | Зарубіжний досвід соціально-педагогічної підтримки неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
40091 | Надання інтегрованих соціальних послуг в Україні: міждисциплінарний підхід | |
34374 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | |
31430 | Принципи міждисциплінарної взаємодії у соціальній роботі | |
31252 | Соціальна профілактика гендерної нерівності у військовослужбовців | |
27872 | Військовослужбовці жінки: виклик стереотипам | |
27205 | Тренінг як форма профілактики торгівлі людьми | |
25163 | Підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи з ВІЛ-інфікованими людьми | |
26374 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | |
23738 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | |
22646 | Профілактика вживання алкоголю у підлітковому середовищі | |
19756 | Супервізія як складова соціальної роботи | |
14553 | Готовність майбутніх фахівців соціальної сфери до використання інноваційних технологій у професійній діяльності | |
14046 | Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
15396 | Специфіка формування лідерського потенціалу в майбутніх фахівців | |
14844 | Фактори ризику щодо алкоголізації підлітків та молоді | |
14841 | Формування професійно-етичних якостей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
9949 | Медіація як соціальна технологія посередництва у конфліктних ситуаціях | |
10118 | Особливості соціально-педагогічної профілактики торгівлі людьми серед учнів професійно-технічних навчальних закладів | |
2677 | Особливості підготовки лідерів в умовах професійно-технічного навчального закладу | |
2675 | Програма менторської підтримки вразливих груп населення | |
1518 | Професійна підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | |
1405 | Формування професійної культури фахівців соціальної сфери | |
295 | Motivating them to a heathly lifestyle in adolescents as a social and educational problem | |
1166 | Формування толерантної культури у майбутніх соціальних педагогів | |
1180 | Культура професійного спілкування – необхідна умова діяльності фахівців соціальної сфери | |
1520 | Формування мотивації до здорового способу життя у підлітків як соціально-педагогічна проблема | |
1191 | Формування соціокультурних цінностей майбутніх фахівців соціальної сфери | |
1183 | Соціальний захист бездоглядних та безпритульних дітей як соціально-педагогічна проблема | |
1236 | Принципи професійного спілкування майбутніх соціальних педагогів | |
1300 | Формування професійної культури майбутніх соціальних педагогів у системі неперервної освіти | |
1301 | "Історія соціальної роботи" як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів | |
1482 | До питання формування професійної культури майбутніх фахівців – соціальних педагогів | |
36013 | Соціокультурна діяльність, як засіб формування життєвих цінностей молоді у вільний від навчання час |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
---|---|---|---|---|---|
11 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | Покликання | 2024 | 2024 | NYU School of Global Public Health (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (3)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
68 | Тренер | Представництво Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) | “Будуємо майбутнє разом”: профілактика правопорушень та злочинів на грунті ненависті | ВГЦ “Волонтер”за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) https://www.facebook.com/aupcvolunteer/" target="_blank">https://www.facebook.com/aupcvolunteer/ | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
70 | Тренер | Microsoft YouthSpark | IDEA: комп’ютерна грамотність та інформаційна безпека | ВГЦ “Волонтер” за підтримки Microsoft YouthSpark | Лист-підтвердження ВГЦ_2017.pdf | 01.09.2016-29.12.2017 р. |
196 | Учасник проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 р. - грудень 2026 р. |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (4)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
159 | Building professional competences of social workers through distance learning in the context of the Covid-19 pandemic | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40133/ | 2022 |
171 | Recommendations on social support to families affected by HIV/AIDS | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31435/ | 2022 |
174 | Risk factors for developing children and young people dependent on substance use behavior | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36851/ | 2022 |
216 | Development of youth volunteer programs in the condition of the Covid-19 pandemic in the communities, neighboring to the area of the Joint Forced Operation in the East of Ukraine | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/36468/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (6)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
1 | Міжнародний досвід деінституалізації та реформування соціальних послуг | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/23738/ | 2018 |
75 | Соціально-педагогічна профілактика булінгу у шкільному середовищі | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26374/ | 2019 |
150 | Підготовка соціальних працівників у системі неперервної освіти | наукове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/31382/ | 2020 |
260 | Social and pedagogical support of students with disabilities in higher education institutions | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34374/ | 2021 |
286 | Соціально-педагогічна підтримка неповнолітніх, які перебувають у конфлікті з законом: зарубіжний досвід | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40524/ | 2022 |
441 | Аналіз потреб соціальних працівників щодо використання ними ІКТ у системі надання соціальних послуг (м. Київ, Україна) | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44461/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (8)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
231 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Larysa Koval ICEA President, professor | Учасник програми | Спіріна.pdf |
294 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Pavla Nemethova | Учасник програми | |
457 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
472 | м.Люблін, Польща | Non-formal education in the training of masters and PhD in EU countries and Ukraine | 08-15.05.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
595 | Університет Острави, Чехія | Міжнародне стажування | 30.10-17.11.2023 | Kamila Daniehlkova, Project Coordinator | Учасник програми | Спіріна ТП.pdf |
698 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування | 04.11 - 17.11.2024 | Veronica Brankova Hase, Project Coordinator | Учасник програми | |
704 | м.Філадельфія, Пенсільванія (США) | Міжнародне стажування | 23ю09-27.09.2024 | William E. Aaronson, PhD, Project Director, Temple University | Учасник програми | 1_3.pdf |
728 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування (Erasmus Credit mobility project KA107) | 18.11 -22.11.2024 | Doc. Mgr. Marie Spilaekova, PhD, Vice-dean for International relations | Учасник програми | Spirina_confirmation.pdf |
Заявки на колективні гранти (4)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
439 | Youth and community work | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
452 | Integration into European Scientific Space | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
505 | Digitalization of social work “Barriers-free Social Services” (BarFree) | Erasmus+KA2 | Коллективний | - | 2020 |
752 | Ukrainian Universities Initiative for Online Networking (UNION) | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
285 | UNI-Paths: Innovation in Education for Ukraine | University of Ostrava | Виграно | Spirina_Invitation Letter_UNI Path (1).pdf | 2023 |
360 | UNI-Paths II: Innovation in Education for Ukraine | Міністерство закордонних справ Чеської Республіки | Виграно | Spirina_invitation letter.pdf | 2024 |
Завершені наукові дослідження (3)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
143 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
250 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
337 | Вивчення діючої практики надання комплексних послуг сім’ям, де проживають діти/особи з інвалідністю в громаді міста Києва | Повноцінне дослідження | 11.2023 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (2)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
23 | Тренінгове заняття для підлітків “Я обираю здоров’я” | 29 жовтня 2016р. | 3 |
282 | Системна робота впродовж відповідного етапу | 2017 | 5 |
Підвищення кваліфікації (48)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
158 | Фаховий модуль (стажування) | - | 23.01.2015 | |
612 | Модуль з ІКТ | - | 16.12.2013 | |
1277 | Дидактичний модуль | - | 14.12.2016 | |
1415 | Лідерський модуль | - | 27.02.2017 | |
1627 | Інше | - | 27.12.2017 | |
1671 | Інше | - | 11.08.2017 | |
1672 | Інше | - | Certificate Як ефективно спланувати та провести діалог.pdf | 28.04.2017 |
1673 | Інше | - | Татьяна Спирина.pdf | 12.03.2017 |
1781 | Дослідницький модуль | - | 16.11.2017 | |
1801 | Інше | - | 04.12.2017 | |
1909 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2104 | Інше | Інший модуль | 23.03.2018 | |
2627 | Інше | Інший модуль | 02.11.2018 | |
2629 | Лідерський модуль | Інший модуль | 09.11.2018 | |
2898 | Інше | Інший модуль | 17.02.2019 | |
2920 | Інше | Інший модуль | Certificate Спіріна.pdf | 20.02.2019 |
2921 | Інше | Інший модуль | Cпіріна Certificate.pdf | 24.02.2019 |
3341 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | Сертифікат тренера (Спіріна Т.)-об'єднано.pdf | 08.10.2019 |
3432 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Спіріна .pdf | 25.06.2019 |
3500 | Інше | Інший модуль | 12.10.2019 | |
3509 | Інше | Інший модуль | 08.11.2019 | |
3704 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 28.11.2019 | |
3967 | ІКТ(енк) | Інший модуль | Наказ251ЕНК.pdf | 12.05.2020 |
4043 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 28.02.2020 | |
4264 | інше | Інший модуль | 09.10.2020 | |
5143 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 10.05.2021 | |
5421 | інше | Інший модуль | 20.08.2021 | |
5517 | інше | Інший модуль | 08.10.2021 | |
6223 | інше | Інший модуль | 07.02.2022 | |
6273 | інше | Інший модуль | 01.05.2022 | |
6275 | інше | Інший модуль | 15.04.2022 | |
6366 | інше | Інший модуль | 20.06.2022 | |
6732 | інше | Інший модуль | 07.10.2022 | |
7054 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7331 | Дослідницький (базовий) | Інший модуль | 22.12.2022 | |
7628 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.04.2023 | |
7791 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль | 01.05.2023 | |
8076 | Інформаційна гігієна під час війни | Інший модуль | Спіріна15-15.pdf | 29.09.2023 |
8077 | Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в інтернеті та на телебаченні, | Інший модуль | 30.09.2023 | |
8078 | Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах | Інший модуль | 30.09.2023 | |
8121 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
9300 | Професійне та емоційне вигорання учасників освітнього процесу під час кризових і трансформаційних процесів | Інший модуль | 03.04.2024 | |
10009 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
10601 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10602 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10603 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10604 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 | |
10605 | За витягом ВР | Інший модуль | 21.11.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (9)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
28 | «Перші кроки в науку» Секція «Соціальна педагогіка» | Студентська науково-практична конференція | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 12.05.2016 | 2 |
32 | «Становлення особистості як складова професійної діяльності майбутнього фахівця» | Керована дискусія | Київський університет імені Бориса Грінченка, Університетський коледж, пр. Гагаріна, 16 | 02.11.2016 | 2 |
621 | «Спікерське Бюро» | Проект | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 05.12.2016 | 2 |
1121 | Онлайн-платформа "Центр Знань" - надійний помічник фахівця соціальної сфери | Презентація інформаційного проекту | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1128 | Деінституалізація та розвиток системи соціальних послуг у місті Києві: виклики та перспективи | Круглий стіл | Київський університет імені Бориса Грінченка | 01.11.2017 | 2 |
1145 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій | Всеукраїнська науково-практична конференція | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1156 | Програма профілактики онфліктів та злочинів на грунті ненависті "Будуємо майбутнє разом" | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 | 5 |
1181 | Попередження конфліктів та злочинів серед підлітків та молоді "Будуємо майбутнє разом" | Наукова цукерня, презентація програми | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 | 2 |
1194 | Створення просвітницьких та профілактичних настільних ігор | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 07.12.2017 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (7)
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
112 | Наукова студія «Соціальний експериментаріум» | упродовж 2017 року (2 рази на місяць) | 28 | Не зазначено | 29.09.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47182 | Соціально-педагогічна та психосоціальна підтримка дітей із числа внутрішньо переміщених осіб у період літнього оздоровлення в умовах воєнного часу | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
41661 | Cходинки до здоров’я: просвітницько-профілактична програма тренінгових занять | |
9439 | Профілактика ВІЛ та ризикованої поведінки серед неповнолітніх, які перебувають у конфлікті із законом | |
10305 | Сходинки здоров’я для батьків: просвітницько-профілактична тренінгова програма: навчально-методичний посібник для фахівців соціальної сфери щодо проведення просвітницько-профілактичних занять за програмою «Сходинки» з батьками/опікунами підлітків, які перебувають у конфлікті з законом | |
4194 | Довідник: послуги для підлітків щодо профілактики ризикованої поведінки та інфікування ВІЛ у місті Києві | |
4959 | Потенціал волонтерства та лідерства у здійсненні профілактики ВІЛ та ризикованої поведінки на базі професійно-технічних навчальних закладів: навчально-методичний посібник для соціальних педагогів, соціальних працівників, вихователів, фахівців, які здійснюють соціальну профілактику | |
4130 | Путівничок для підлітків: послуги профілактики ВІЛ/СНІДу та ризикованої поведінки у місті Києві: довідник організацій, які протидіють поширенню ВІЛ/СНІДу та надають послуги підліткам | |
5003 | Довідник для підлітків, які звільняються з виховних колоній щодо медико-соціальних та інших видів послуг на рівні громади | |
3486 | Менеджмент волонтерських груп від А до Я | |
3490 | Сходинки до здоров’я |
Сертифіковані ЕНК (15)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
51 | Іноваційна діяльність у соціальній сфері (6 курс) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2013 | 648 | 16.12.2013 | |
122 | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Інститут людини | Бакалавр | Очна (Денна) | 2014 | 582 | 24.12.2014 | |
738 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 251 | 12.05.2020 | 21/22 н.р. |
763 | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
777 | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1210 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 22/23 н.р. |
1295 | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1335 | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 | − |
1336 | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1379 | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (2 курс, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1381 | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1466 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1674 | Технології прийняття управлінських рішень (5-6 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1676 | Менеджмент соціально-педагогічної діяльності (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1839 | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, СР, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (52)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
13 | Інститут людини | Іноваційна діяльність у соціальній сфері (6 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
88 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
220 | Інститут людини | Соціалізація особистості (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
221 | Інститут людини | Соціальні інновації (5 курс, СРм) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
231 | Інститут людини | Соціальне адміністрування (6 курс, СР) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
273 | Інститут людини | Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності (5 курс, СП) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 26.11.2016 |
341 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс, СП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
342 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (3 курс, СП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
412 | Інститут людини | Соціалізація особистості (СП, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 5 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
429 | Інститут людини | Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності (5 курс, СП, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
3624 | Інститут людини | Актуальні педагогічні практики: Інноваційна діяльність у соціальній сфері (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 7 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3625 | Інститут людини | Актуальні педагогічні практики: Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 12 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3934 | Інститут людини | Соціальна педагогіка: теорія і практика: Етика соціально-педагогічної діяльності (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | 25 | 28.12.2018 |
3976 | Інститут людини | Творча майстерня соціального педагога: Методика організації форум-театру (3 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3997 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
4024 | Інститут людини | Управлінська діяльність соціального педагога: Управлінські аспекти посередництва у соціально-педагогічній діяльності (5 курс) | Магістр | Очна (Денна) | 14 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5533 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5728 | Інститут людини | Соціально-педагогічна робота із вразливими сім`ями та дітьми (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5730 | Інститут людини | Соціально-педагогічна робота із вразливими сім`ями та дітьми (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5805 | Інститут людини | Технології соціально-педагогічної діяльності: Технології організації волонтерської діяльності (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | 3 | не враховується | 27.12.2019 |
6165 | Інститут людини | Виробнича/Волонтерська практика (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6294 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7168 | Інститут людини | Творча майстерня соціального педагога: Методика організації форум-театру (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 7 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7543 | Інститут людини | Міжвідомча та міждисциплінарна взаємодія суб’єктів соціальної роботи (6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7573 | Інститут людини | Організація міжсекторної взаємодії в соціальній сфері (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8356 | Інститут людини | Виробнича/навчально-технологічна практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8426 | Інститут людини | Експертна діяльність соціального працівника (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8690 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
10139 | Інститут людини | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10253 | Інститут людини | Соціально-педагогічна робота із вразливими сім`ями та дітьми (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10334 | Інститут людини | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10537 | Інститут людини | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10691 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10695 | Інститут людини | Стажерська в НУО практика (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10779 | Інститут людини | Організація міжсекторної взаємодії в соціальній сфері (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10850 | Інститут людини | Рекреаційна діяльність соціального педагога (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10851 | Інститут людини | Рекреаційна діяльність соціального педагога (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11313 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11326 | Інститут людини | Навчальна (оглядова / без відриву) практика (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11330 | Інститут людини | Виробнича в ЦСССДМ практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11333 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11339 | Інститут людини | Виробнича практика / в реабілітаційних центрах (4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11344 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12397 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із організації системи соціальної підтримки населення в ОТГ (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12460 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12534 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12675 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота неурядових організацій» (3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12677 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науковий семінар «Соціальна робота в громаді» (2-3 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12719 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика організації та проведення соціально-просвітницького тренінгу (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13270 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Технології прийняття управлінських рішень (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13363 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Етика соціально-педагогічної діяльності (2 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13732 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум із ком'юніті-менеджменту (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
676 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,49 | 30.12.2016 |
1443 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,76 | 12.01.2017 |
2287 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,86 | 27.12.2018 |
3070 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,59 | 28.12.2019 |
4066 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,35 | 28.12.2020 |
4850 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 28.12.2021 |
5793 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,58 | 30.12.2022 |
6676 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,95 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (3)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
83 | Зінченко Аліна Сергіївна, Шипелик Людмила Іванівна | IV | Соціальна робота | I | 2019 |
119 | Рогожинська Валерія Євгеніївна | I | Соціальна робота | I | 2020 |
120 | Зінченко Аліна Сергіївна, Шипелик Людмила Іванівна | V | Соціальна робота | I | 2020 |