Додаткові відомості
У 1985 році закінчила Кіровоградський державний
педагогічний інститут імені О. С. Пушкіна зі спеціальності
«Педагогіка і методика початкового навчання» (диплом з відзнакою).
Упродовж 2013-2016 рр. навчалася в докторантурі
Інституту педагогіки НАПН України.
Протягом 1985-1995 рр. працювала вихователем
закладів дошкільної освіти; здійснювала розроблення авторських методик
підготовки дітей до школи (м. Дніпропетровськ, м. Кіровоград).
У 1995-2003 рр. працювала вчителем
початкових класів Навчального науково-педагогічного комплексу СЗШ №8 (м.
Кіровоград).
У 2003-2007 рр. працювала викладачем кафедри
теорії і методики дошкільного виховання та початкової освіти Кіровоградського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
У 2007-2009 рр. працювала на посадах
старшого викладача кафедри теорії і методики дошкільного виховання та
початкової освіти та доцента кафедри теорії і методики середньої освіти Кіровоградського
обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя
Сухомлинського.
Протягом 2010-2013 рр. працювала ученим
секретарем Національного центру «Мала академія наук України» (м. Київ).
Упродовж 2013-2016 рр. навчалася в докторантурі Інституту педагогіки
НАПН України.
З вересня 2018 року – донині – професор кафедри початкової освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
У 2007 році захистила дисертацію на здобуття наукового
ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.09 – теорія навчання
з теми «Наступність у формуванні цілісного сприйняття природи між дошкільною та
початковою ланками освіти»).
У 2017 році захистила дисертацію на здобуття наукового
ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.09 – теорія навчання з
теми «Дидактичні засади організації навчально-дослідницької діяльності молодших
школярів».
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 1 | 1 | 2024.11.18 06:01:34 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (4)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
162 | Кафедра початкової освіти | - | 4 | 2 | 2021 | - |
284 | Кафедра початкової освіти | GWC-6899-2022 | 8 | 3 | 2022 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34347109 |
449 | Кафедра початкової освіти | GWC-6899-2022 | 12 | 3 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34347109 |
606 | Кафедра початкової освіти | GWC-6899-2022 | 13 | 3 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34347109 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 294 | 8 | 7 | 2024.11.20 12:15:23 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 222 | 8 | 6 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
130 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра початкової освіти | 111.1 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetyana_Miier |
Конференції (18)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
9899 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) "Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри" | Враження дитинства та їх вплив на доросле життя | Київ | document.pdf | |
9832 | ІІІ Всеукраїнські педагогічні читання пам'яті О.Я. Савченко. Цілі та цінності початкової освіти: реалізація в умовах сьогодення | Про ціннісний вимір та перехід загальнолюдських цінностей в особистості на прикладі початкової школи. Присвячено пам'яті О.Я. Савченко | Київ | document.pdf | |
9831 | ІІІ Міжнародна наукова конференція "Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий і вітчизняний вимір | Розвиток дидактичного інструментарію в умовах глобалізаційних процесів | Львів | document.doc | |
9526 | XXI MIĘDZYNARODOWEJ KONFERENCJI NAUKOWEJ na temat WIELOWYMIAROWOŚĆ EDUKACJI XXI WIEKU | E-learning of students in conditions emergency situations | Polska Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach | ||
9615 | І Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція | Сутність свідомізаційного підходу в контексті розгляду освіти як соціокультурного інституту, системи, процесу та результату | м. Черкаси | document.pdf | |
9527 | Інноваційні освітні практики підготовки сучасного педагога в умовах реалізації концепції "Нова українська школа" | СТРУКТУРУВАННЯ ТА КОНТРОЛЬ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ЗАСОБОМ «ПЕРМАНЕНТНА МЕТА» | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
8252 | XX International scientific conference The Multidimensionality of the education in the 21st century cen | Діяльнісний та рефлексивний виміри професійної підготовки студентів в умовах суспільства Знань | Siedlce (Poland) | document.pdf | |
7470 | Сучасна початкова освіта в умовах її реформування: проблеми та перспективи | Підхід у початковій освіті як дидактичний феномен: від сутності до дидактичних напрацювань | Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка | ||
7471 | Нова стратегія підготовки педагога: суспільні запити та нові виклики | Визначення дидактичного інструментарію навчання майбутніх учителів початкової школи в контексті європейського розуміння феномену "ефективність" | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6896 | 2nd International Scientific Conference ROLE OF SCIENCE AND EDUCATION IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT | ПРОЦЕС НАВЧАННЯ, ОРІЄНТОВАНИЙ НА СПРИЯННЯ СТАЛОМУ РОЗВИТКУ: СУТНІСТЬ, ДИДАКТИЧНА ТРІАДНА СТРУКТУРА, ІННОВАЦІЙНА ОСНОВА | Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach | document.pdf | |
6888 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум | Діяльнісно-рефлексивна основа професійної підготовки педагога в Україні та Європі | м.Київ | ||
6889 | DIGITAL ECONOMY AND DIGITAL SOCIETY (2nd INTERNATIONAL CONFERENCE) | SOCIAL, ADMINISTRATIVE AND EDUCATIONAL DIMENSIONS OF THE “HUMAN – SUBJECT OF ECONOMIC LIFE” PHENOMENON UNDER CONDITIONS OF INFORMATION SOCIETY TRANSITION TO A NEW LEVEL OF DEVELOPMENT | Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach (Польща, м. Катовиці) | document.pdf | |
6890 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Дидактичні акценти зарубіжного та вітчизняного перспективного досвіду підготовки фахівців із початкової освіти | м.Київ | ||
6891 | V Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю "Фізична реабілітація та здоров'язбережувальні технології: реалії і перспективи", присвяченої 90-річчю Національного університету "Пoлтавська політехніка імені Юрія Кондратюка" | Здоров'язбережувальна дидактика як новий напрям розвитку теорії освіти і навчання | м. Полтава | ||
6892 | Полтавські дня громадського здоров'я | Розвиток хронічної втоми у сучасної людини в контексті теорії ноосфери В.Вернадського | м. Полтава | ||
6893 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Дидактичний аспект інновацій у професійній підготовці педагога | м.Київ | ||
6894 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Полістратегічні тенденції становлення й розвитку засадничих положен феномену "неперервна освіта" | м.Київ | ||
6895 | Творча спадщина Василя Сухомлинсько у вітчизняному та міжнародних вимірах | Розгляд феномену "Освітній прстір" у контексті поєднання результатів сучасних наукових напрацювань з вагомою педагогічною спадщиною минулого | м. Кропивницький |
Монографії (колективні) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
35992 | Здоров’я як індикатор оптимального реагування людини на ноосферні, глобалізаційні, інформаційні та пандемічні процеси | |
36170 | Процес навчання, орієнтований на сприяння сталому розвитку: сутність, дидактична тріадна структура, інноваційна основа | |
32250 | Дидактичні акценти організації дистанційного навчання в умовах пандемічних процесів | |
33815 | Початкова освіта та професійна підготовка майбутніх учителів у країнах ЄС: Значущі для української освіти тенденції | |
33816 | Спрямованість е-навчання на підготовку майбутніх учителів початкової школи до формування в учнів ключової компетентності навчання впродовж життя | |
31338 | Суспільний, управлінський та освітній виміри феномена «людина-суб’єкт економічного життя» в умовах переходу інформаційного суспільства на новий рівень розвитку | |
27912 | Двовекторний розгляд феномену здоров'я | |
26499 | Дидактична тріада «учіння – викладання – управління» в контексті реалізації в освітньому процесі інноваційних авторських нововведень |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (20)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48563 | Involvement of future teachers in the learning process as a determinant of influence on the orientation of their professional thinking in pedagogical activities | |
49624 | Trauma-informed training as a means of stabilizing the negative impact of stressful and destructive factors of war on the inner world of future specialists | |
45893 | Causes of anxiety during play as a factor of negative impact on the health of preschool and school children | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
45264 | Education as an open system and education as a process of organizing e-learning in the online space in the context of a variable definition of the phenomenon "quality" | |
44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
45516 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | |
45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
41478 | Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries | |
40983 | Effective education in the conditions of noosphere existence of mankind with objective and virtual realities | |
41662 | Motivators of cognitive activity, accompanying emotions and feelings in the conditions of traditional and e-learning throughout lifelong | |
43204 | Pedagogical context of attributiveness of reflection in traditional and e-learning of future teachers and already working as socially oriented individuals | |
42314 | Permanence of professional self-determination in the conditions of socio-economic transformations and processes in the labor market | |
36636 | ІКТ як засіб реалізації тематичного ФІН-моделювання в організації навчання у закладах вищої педагогічної та освіти дорослих | |
37069 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій у зарубіжних і вітчизняних практиках в неперервній педагогічній освіті цифрової ери | |
35199 | Зміна цінностей людини упродовж життя як індикатор формування духовної істоти | |
35991 | Попередження виникнення передхворобливих станів у тих, хто навчається впродовж усього життя | |
36437 | Розгляд складників системи неперервної освіти у вимірах «umwelt», «mitwelt» та «eigenwelt» | |
30588 | Mastering your body and your health resources: from theoretical scientific developments to individual comprehension | |
27593 | Розвиток хронічної втоми сучасної людини у контексті теорії нософери В.Вернадського |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48563 | Involvement of future teachers in the learning process as a determinant of influence on the orientation of their professional thinking in pedagogical activities | |
44472 | E-learning in the conditions of the information economy as a factor in the development of future teachers for the sustainable development of society | |
45264 | Education as an open system and education as a process of organizing e-learning in the online space in the context of a variable definition of the phenomenon "quality" | |
44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
45263 | Опосередкована та безпосередня педагогічна взаємодія викладача зі студентами в умовах електронного навчання та виконання ними ролей "електронний викладач" та "електронний студент" | |
46849 | Технологія «Матрична інтеграція самоконтролю та самооцінки (МІСС)»: практичний аспект реалізації під час вивчення навчальної дисципліни | |
41464 | Вплив періоду негативних змін на дидактичний інструментарій реалізації компетентнісного потенціалу математичної та природничої освітніх галузей у процесі навчання учнів молодшого шкільного, підліткового та юнацького віку. | |
41173 | Біспрямованість теорії та практики використання ІКТ-супроводу пізнання учителями сутності феномену «особистісно-професійний розвиток». | |
33906 | Дидактична сутність поняття "підхід": генеза, трактування, функціональність, ієрархізація, класифікація | |
31150 | Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції | |
35993 | Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання | |
32249 | Сучасний процес навчання в запитаннях і відповідях | |
27593 | Розвиток хронічної втоми сучасної людини у контексті теорії нософери В.Вернадського | |
25867 | Дидактичні основи організації навчально-екскурсійної діяльності як засобу вибудовування суб’єкт-суб’єктивної взаємодії тих, хто навчає, з тими, хто навчається | |
24511 | Розгляд феномену «освітній простір» у контексті поєднання результатів сучасних наукових напрацювань з вагомою педагогічною спадщиною минулого |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46843 | Організація процесу навчання у закладах вищої педагогічної освіти та освіти дорослих з акцентом на полях самореалізації з інтерактивною взаємодією здобувачів освіти | |
46849 | Технологія «Матрична інтеграція самоконтролю та самооцінки (МІСС)»: практичний аспект реалізації під час вивчення навчальної дисципліни | |
46993 | Транскультурна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу в університетах України та Китаю | |
41464 | Вплив періоду негативних змін на дидактичний інструментарій реалізації компетентнісного потенціалу математичної та природничої освітніх галузей у процесі навчання учнів молодшого шкільного, підліткового та юнацького віку. | |
41173 | Біспрямованість теорії та практики використання ІКТ-супроводу пізнання учителями сутності феномену «особистісно-професійний розвиток». | |
33906 | Дидактична сутність поняття "підхід": генеза, трактування, функціональність, ієрархізація, класифікація | |
31150 | Практичні аспекти професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах євроінтеграції | |
35993 | Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання | |
27077 | Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену «неперервна освіта» | |
24511 | Розгляд феномену «освітній простір» у контексті поєднання результатів сучасних наукових напрацювань з вагомою педагогічною спадщиною минулого |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
276 | Сутність освітніх парадигм і поліпарадигмальних проявів у багатовимірній педагогічній реальності та особистісній самореалізації студентів під час е-навчання | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/35993/ | 2021 |
332 | Біспрямованість теорії та практики використання ІКТ-супроводу пізнання учителями сутності феномену «особистісно-професійний розвиток» | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41173/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Заявки на колективні гранти (2)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
569 | Development of professional potential of future primary school teachers using the experience of Europe | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
815 | EU triad | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
176 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (12)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2316 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 27.04.2017 | |
2528 | Лідерський модуль | Інший модуль | 01.11.2018 | |
2536 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 01.11.2018 | |
3913 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКn_198_19.03.20.pdf | 19.03.2020 |
4661 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5097 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5928 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.11.2021 | |
7272 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
8616 | Лідерський модуль | Інший модуль | наказ №751.pdf | 29.11.2023 |
8732 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ №782_.pdf | 04.12.2023 |
8857 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9775 | Cybersecurity Awareness Course | Цифровий модуль | _Certificate STCU - TM Tetiana Miyer.pdf | 27.02.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (2)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
693 | Організація та управління в початковій школі (5 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 198 | 19.03.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
896 | Сучасні моделі початкової освіти (5-6 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (10)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
6741 | Педагогічний інститут | Організація та управління в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7931 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8331 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
9326 | Педагогічний інститут | Організація та управління в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9495 | Педагогічний інститут | Сучасні моделі початкової освіти (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
12162 | Факультет педагогічної освіти | Організація та управління в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12209 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні моделі початкової освіти (5-6 курс, ПО, ПМПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12944 | Факультет педагогічної освіти | Організація та управління в початковій школі (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
12995 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні моделі початкової освіти (5-6 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13281 | Факультет педагогічної освіти | Освітній менеджмент в початковій школі (5 курс, ПО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2122 | Кафедра початкової освіти | 4,67 | 27.12.2018 |
2649 | Кафедра початкової освіти | 4,87 | 28.12.2019 |
3898 | Кафедра початкової освіти | 4,83 | 28.12.2020 |
4307 | Кафедра початкової освіти | 4,88 | 28.12.2021 |
5733 | Кафедра початкової освіти | 5,00 | 30.12.2022 |
6606 | Кафедра початкової освіти | 5,00 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Інститут / факультет | Курс (період навчання) | Назва галузі / спеціальності | Призове місце | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|---|
85 | Широков Денис Леонідович | Педагогічний інститут | I | Початкова освіта | III | 2_5413730285751634063-607168893.pdf | 2020 |