Руднік Юлія Вікторівна
#125 у загальному рейтингу (382 балів за 2024 рік).
Підрозділ
Факультет педагогічної освіти, Кафедра іноземних мов і методик їх навчання
Посада
Доцент кафедри
Науковий ступінь / Вчене звання
Кандидат педагогічних наук. Доцент.
Додаткові відомості
З 2013 р. працюю викладачем кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 2022 р. працюю старшим викладачем кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (з 2024 р. Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).
З 2024 р. працюю доцентом кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
3 | 0 | 0 | 2025.03.10 06:07:19 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 128 | 6 | 4 | 2025.03.10 10:34:55 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 84 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
889 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 48.5 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Yuliia-Rudnik |
Конференції (21)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11516 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення | Інновації в іншомовній освіті: тенденції та перспективи розвитку | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11147 | Майстерня успішного вчителя англійської мови: від теорії до ефективних стратегій | Augmented reality technologies as an innovative means of teaching foreign languages to children of senior preschool age and students of primary school age: from theory to practical cases | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11148 | Інноваційні рішення в сучасній науці, освіті та практиці | Чат-боти у навчанні іноземних мов як засіб подолання мовного бар'єру | Національний транспортний університет | document.pdf | |
10061 | Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи | Чат-бот із штучним інтелектом як інноваційний та інтерактивний засіб для вивчення іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | document.pdf | |
9320 | IV Міжнародна науково-теоретична конференція "FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF MODERN SCIENCE IN THE PANDEMIC’S ERA" | Діджиталізація традиційних технологій у навчанні іноземних мов | м. Берлін, Німеччина | document.pdf | |
9319 | XIX Міжнародна науково-практична конференція "INNOVATIVE APPROACHES TO SOLVING SCIENTIFIC PROBLEMS" | Специфіка застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов | м. Токіо, Японія | ![]() | |
9318 | I Міжнародна наукова конференція "Актуальні питання розвитку галузей науки" | Інтеграція імерсивних технологій у навчання іноземних мов | м. Чернігів | document.pdf | |
9317 | V Міжнародна науково-практична конференція "Science of post-industrial society: globalization and transformation processes" | Підготовка студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов. | м. Вінниця | document.pdf | |
9316 | V International Scientific and Theoretical Conference Theory and Practice of Modern Science | Дидактичний потенціал застосування додатку доповненої реальності Metaverse Studio у навчанні іноземних мов | Республіка Польща | document.pdf | |
8666 | ІV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Підготовка студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до застосування цифрових інструментів на заняттях з іноземної мови у ЗДО | м. Київ | document.pdf | |
8110 | IV KONFERENCJA STUDENCKA „Bezpieczeństwo Na Co Dzień, Zarządzanie W Codzienności” | Praktyczne Sposoby Nauczania Podstaw Bezpieczeństwa W Klasach Wielojęzycznych | Poznan, Poland | document.pdf | |
3491 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Методичний інструментарій формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ![]() | |
3197 | Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва» | Цифровий контент підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ![]() | |
3112 | V Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні проблеми підготовки і професійного удосконалення педагогів" | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Чергнігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка (м. Чернігів) | ![]() | |
3196 | ХХІII щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ![]() | |
2524 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
2420 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Моделювання професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
671 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу 'Інноваційні технології навчання іноземних мов' | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ![]() | |
668 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ![]() | |
669 | VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті та науці» | Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Мелітополь | ![]() | |
670 | ХХІ щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ![]() |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode | |
50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
49519 | The use of artificial intelligence chatbots in teaching foreign languages as an innovative interactive technology | |
44618 | The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
44998 | The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology | |
43701 | Development of first educational level 012 Preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children» | |
42320 | Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 Choreography specialty | |
44613 | Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching | |
21691 | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | |
4686 | Методика застосування технології "Mind maps" на уроках іноземної мови в початковій школі | |
3202 | Метод контекстно-мовного інтегрованого навчання у школах Фінляндії: організаційний дискурс |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
49519 | The use of artificial intelligence chatbots in teaching foreign languages as an innovative interactive technology | |
44618 | The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages | |
45558 | The specifics of future teachers training to the use of immersive technologies in foreign language teaching | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
44998 | The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology | |
43701 | Development of first educational level 012 Preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children» | |
42320 | Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 Choreography specialty | |
44613 | Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching | |
23268 | Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу | |
23813 | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
18069 | Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
18825 | Моделювання процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
17934 | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі» | |
4687 | Актуалізація проблеми застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов | |
3855 | Теоретичний аналіз змісту поняття «інноваційні технології» у контексті навчання іноземних мов | |
2896 | Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) | |
1838 | Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс |
Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (17)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49344 | Реалізація можливостей електронного навчання студентів немовних спеціальностей у процесі формування їхньої професійної іншомовної комунікативної компетентності у дистанційному форматі | |
50456 | Чат-боти у навчанні іноземних мов як засіб подолання мовного бар'єру | |
45454 | Інтеграція імерсивних технологій у навчання іноземних мов | |
45451 | Діджиталізація традиційних технологій у навчанні іноземних мов | |
45452 | Дидактичний потенціал застосування додатку доповненої реальності Metaverse Studio у навчанні іноземних мов | |
45453 | Підготовка студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов | |
45450 | Специфіка застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов | |
14826 | Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
10968 | Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
9223 | Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
9760 | Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання на уроках іноземних мов | |
3549 | Інноваційні технології навчання іноземних мов | |
5076 | Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
3201 | Іншомовна освіта вчителів Фінляндії | |
2590 | Методика предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL): світовий досвід | |
2589 | Навчання іноземних мов в обов’язковій школі: шведський досвід | |
2591 | Організація навчання іноземних мов у Швеції |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
368 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/50781/ | 2025 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
425 | Професійна підготовка студентів педагогічних спеціальностей до застосування AR та VR технологій у навчанні іноземних мов | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44613/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
50 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
126 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
877 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (3)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
64 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 01.10.2022 |
293 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Інтегратор | 27.10.2023 |
294 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Експерт | 23.02.2024 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
89 | Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту | «Підготовка вчителів почат.школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов» / 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка | Rudnik.pdf | 2018 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
149 | Модератор соціального проекту | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (33)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
854 | Модуль з ІКТ | - | nakaz_sert_11_16.pdf | 11.11.2016 |
1437 | Лідерський модуль | - | ![]() | 01.02.2017 |
1864 | Інше | - | ![]() | 31.10.2017 |
1877 | Інше | - | ![]() | 30.03.2017 |
1881 | Інше | - | ![]() | 14.12.2017 |
2889 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | ![]() | 18.12.2018 |
6427 | Дослідницький модуль | Інший модуль | ![]() | 01.06.2022 |
6487 | Лідерський модуль | Інший модуль | ![]() | 07.06.2022 |
6534 | Медіаосвіта | Інший модуль | ![]() | 24.06.2022 |
6760 | інше | Інший модуль | ![]() | 25.08.2022 |
6761 | інше | Інший модуль | ![]() | 17.04.2022 |
6762 | інше | Інший модуль | ![]() | 08.08.2022 |
6763 | інше | Інший модуль | ![]() | 22.08.2022 |
7052 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7479 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 |
7831 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | | 17.05.2023 |
8219 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 24.02.2023 |
8275 | WasedaX: Japanese Pronunciation for Communication | Інший модуль | ![]() | 21.02.2023 |
8276 | UQx: Academic English: How to Write an Essay | Інший модуль | ![]() | 30.01.2023 |
8277 | UQx: English Grammar and Style | Інший модуль | ![]() | 11.02.2023 |
8439 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 |
8685 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль | ![]() | 23.11.2023 |
8855 | Дидактичний модуль | Інший модуль | ![]() | 21.12.2023 |
8995 | Інший | Інший модуль | ![]() | 22.11.2023 |
9049 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9408 | ШІ | Цифровий модуль | ![]() | 01.04.2024 |
9486 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль | ![]() | 01.04.2024 |
9567 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | | 01.04.2024 |
9654 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | ![]() | 15.04.2024 |
10631 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 |
10719 | Міні-курси у системі розвитку цифрової компетентності, рівень Експерт | Цифровий модуль | Наказ 511.pdf | 13.06.2024 |
11160 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Руднік Ю.В..pdf | 20.02.2025 |
11161 | За витягом ВР | Дидактичний модуль | Витяг_Руднік.pdf | 20.02.2025 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
96 | English speaking club | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 24.10.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50043 | Foreign language (English) |
Сертифіковані ЕНК (9)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
123 | Іноземна мова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2014 | 582 | 24.12.2014 | |
268 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
278 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1577 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | 24/25 н.р. |
1610 | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | 24/25 н.р. |
1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
2002 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, СС, очна) | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 1006 | 31.12.2024 | − |
Використання ЕНК (18)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, Х) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
18 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (поглиблене вивчення) (3 курс, ПО, Х) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
21 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
24 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
25 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
245 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
297 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
12407 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12445 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12899 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 |
13066 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13210 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13249 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13971 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, 1р ВО, ХОР, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 14 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
14094 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, 1р ВО, ГД) | Бакалавр | Очна/Заочна | 14 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 |
14222 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
14254 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | не враховується | 31.12.2024 |
14434 | Факультет педагогічної освіти | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | 15 | 31.12.2024 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
157 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4.6 | 20.05.2016 |
1393 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,66 | 12.01.2017 |
2225 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,92 | 27.12.2018 |
5692 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,83 | 30.12.2022 |
6573 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,95 | 30.12.2023 |
7484 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,96 | 31.12.2024 |