Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького закінчила в 1980 році Перелік місць роботи
Методичний кабінет Жовтневого відділу освіти м. Києва 1985-1998 Теми дисертацій (захищених)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ В РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Громадська активність
1. Член редакційної колегії щомісячного науково-методичного журналу Міністерства освіти і науки України "Дошкільне виховання".2. Член експертної ради щомісячного спеціалізованого журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу". Журнал виходить за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 2 | 1 | 2025.10.27 06:04:40 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 214 | 7 | 7 | 2025.10.27 10:16:46 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 137 | 7 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1101 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 345.60000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Smolnykova |
| 1041 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 303.50000 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Smolnykova |
| 704 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 253.90000 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Smolnykova |
| 316 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 40.90000 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna_Smolnykova |
Конференції (38)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11766 | STEM-підходи в інклюзивній освіті: професійний розвиток педагогів | Проєктне навчання у STEM як засіб соціалізації дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами | Віниця | document.pdf | |
| 11765 | «Дошкільна освіта в контексті сталого розвитку: інвестиція в майбутнє» | Розвиток професійної компетентності педагогів закладів дошкільної освіти на курсах підвищення кваліфікації | Полтава | document.pdf | |
| 10845 | Змішане навчання в закладах вищої освіти України та зарубіжжя и | ОСОБЛИВОСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна | document.pdf | |
| 10851 | Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Психологічна підтримка педагогів ЗДО на курсах підвищення кваліфікації. | м. Кропивницький | document.pdf | |
| 10850 | Міжнародна конференція Раннє дитинство під час війни | Дослідження тривоги у матерів і дітей | Ізраїль | document.pdf | |
| 10847 | Всеукраїнський науково-практичний онлайн-форум ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: СТРАТЕГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ | РОЗВИТОК ПАРТНЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
| 10846 | Трансформаційні процеси професійного розвитку педагогів в умовах освітніх інновацій | Організація курсів підвищення кваліфікації в умовах освітніх змін | Інститут модернізації змісту освіти | document.pdf | |
| 9669 | ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ІЗ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У ВОЄННИЙ ЧАС | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
| 8710 | РЕАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ПРИНЦИПІВ ДЕМОКРАТІЇ: ЗВАЖЕНІСТЬ, ОБІЗНАНІСТЬ, ДОСВІД | Особливості управління закладом дошкільної освіти на принципах демократії | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
| 8654 | ОСВІТА В КОНТЕКСТІ НОВИХ ВИКЛИКІВ ЧАСУ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД | Особливості адаптації дитини до умов дошкільного закладу: україно-канадський досвід | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
| 8650 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Соціально-психологічна допомога дітям інклюзивних груп | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
|
|
| 8652 | Польські королівські резеденції | Краків історія у віках | м. Київ посольство Польщі в Україні |
|
|
| 8132 | Методологічний семінар Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти | Обдарована дитина дошкільного віку: особливості виховання | м. Київ | document.pdf | |
| 7088 | Колегія Павла Галагана в культурному й освітньому просторі кінця ХIХ-початку ХХ століть | Колегія Павла Галагана як модель елітної української школи | м. Київ Національний музей літератури України |
|
|
| 7065 | Інновації тіловиховання 2.0 | Організація фізичного виховання в умовах закладу дошкільної освіти | м. Київ Інститут модернізації змісту освіти |
|
|
| 7066 | Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів | Арт-терапія в практиці закладів дошкільної освіти | м. Київ Посольство Польщі в Україні | document.pdf | |
| 6533 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція Ефективна взаємодія в освіті. Інструменти та прийоми. | Розвиток емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку | м. Київ | document.pdf | |
| 6415 | КОМПЕТЕНТНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Адаптація дітей раннього віку до дошкільного закладу в умовах пандемії | м. Київ |
|
|
| 8133 | КОМПЕТЕНТНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Адаптація дітей раннього віку до дошкільного закладу в умовах пандемії | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
| 6106 | Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії | Інноваційні процеси в дошкільній освіті | м. Київ Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
| 6260 | Другий Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії | Інноваційні процеси в дошкільній освіті | Мала академія наук України | document.pdf | |
| 5947 | Всеукраїнський круглий стіл Реформа - шлях до школи моєї мрії | застосування інноваційних технологій в освіті | м. Київ Інститут соціальної та політичної психології | document.pdf | |
| 5948 | Всеукраїнська науково-практична конференція ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРО-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | м. Київ Інститут соціальної та політичної психології | document.pdf | |
| 5883 | Всеукраїнська науково-практична конференція ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРО-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | м. Київ Інститут соціальної та політичної психології | document.pdf | |
| 5884 | Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах трансформаційних змін суспільства | методичні засади застосування інноваційних технологій | Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО "Університет менеджменту освіти" |
|
|
| 4515 | ПРОФОРІЄНТАЦІЯ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ | Гендерні стереотипи та особливості професійного розвитку вихователів-методистів закладів дошкільної освіти | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | document.docx | |
| 4513 | Академічна мобільність, дослідницькі проекти та грандові програми: досвід, можливості, перспективи | Особливості академічної мобільності у післядипломній освіті | Національна академія наук України | document.docx | |
| 3735 | Вебінар | Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток спілкування у дітей | Всеосвіта |
|
|
| 2824 | Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи Присвячується пам`яті Ігоря Каньковського | Педагогічний тренінг - ефективна форма підвищення кваліфікації вихователів-методистів | Хмельницький національний університет |
|
|
| 2823 | Дошкільна і початкова освіта: сьгодення і перспективи розвитку | Організація курсів підвищення кваліфікації вихователів-методистів дошкільних закладів | Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти |
|
|
| 2822 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Особливості вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова |
|
|
| 2819 | Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації | Особливості кар`єрного розвитку вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
|
|
| 1071 | Програма Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії | Мистецтво педагогічної дії вихователя сучасного дошкільного навчального закладу | Київ |
|
|
| 1070 | Міжнародна науково-практична конференція | Психологічні чинники професійного розвитку педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти | Ужгород |
|
|
| 2818 | Професійна підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку в світлі сучасних освітніх вимог | Підготовка інструкторів з фізичної культури до процесу формування фізичних якостей у дошкільників | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка |
|
|
| 1069 | Освіта татового життя | Інструктування дітей дошкільного віку з фізичного самозбереження як нова місія інструкторів фізичної культури ДНЗ України | Київ |
|
|
| 1068 | Методи і технології соціальної психології та психотерапії в умовах сучасного суспільства | Методи дослідження спілкування дітей в умовах різновікової групи | Київ |
|
|
| 8649 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Соціально-психологічна допомога дітям інклюзивних груп | Національний університет ім. Тараса Шевченка | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 51867 | Optimization of the educational process through the use of artificial intelligence in teachers’ work | |
| 48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
| 45898 | Moodle-Based Development of Primary Education under Martial Law | |
| 49299 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence | |
| 40983 | Effective education in the conditions of noosphere existence of mankind with objective and virtual realities | |
| 36473 | Alacrity of Preschool Education Teachers to Work with Children in Inclusive Groups |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 45265 | Діагностика сформованості компетентності педагогічного партнерства у вчителів початкової школи | |
| 24265 | Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти | |
| 4505 | Методи дослідження спілкування дітей в умовах різновікової групи | |
| 24310 | Специфіка консультативної діяльності практичного психолога з батьками в дошкільному навчальному закладі | |
| 3737 | Особливості розвитку інтелектуальних почуттів у студентів-психологів | |
| 3739 | Андрагогічні засади навчання вихователів – методистів дошкільних закладів | |
| 2721 | Психологічні особливості навчання дорослих | |
| 2557 | Формування якостей різновікового спілкування дошкільників засобами гри | |
| 2559 | Вивчення реального і бажаного кола спілкування дітей в умовах різновікової групи |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 331 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence International | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49299/ | 2024 |
Дослідно-експериментальна робота (1)
| ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|
| 38 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | ДНЗ 565, 17, 107, 688. 762, 810, НВК "Оріана", 696 | - | 84-050216.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 270 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 21.09.2022 00:00 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (16)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11473 | Життєвий простір і психологічна пружність | Інший модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10203 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
21.06.2024 00:00 |
| 8359 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль |
|
19.10.2023 00:00 |
| 8309 | ПЕДАГОГ XXI СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | Інший модуль | Смольникова Галина Валентинівна (6) (1) (2).pdf | 06.04.2023 00:00 |
| 8308 | Столична освіта: якість в умовах воєнного стану | Інший модуль | Смольникова Галина Валентинівна (1) (1) (1).pdf | 23.08.2023 00:00 |
| 8296 | Історія України в контексті військової агресії росії | Інший модуль |
|
30.08.2022 00:00 |
| 6663 | інше | Інший модуль |
|
17.06.2022 00:00 |
| 6494 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6315 | інше | Інший модуль |
|
27.01.2022 00:00 |
| 6147 | інше | Інший модуль |
|
19.12.2021 00:00 |
| 5712 | інше | Інший модуль |
|
20.11.2021 00:00 |
| 5508 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2021 00:00 |
| 5486 | інше | Інший модуль |
|
07.09.2021 00:00 |
| 4671 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
01.12.2020 00:00 |
| 3350 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
13.09.2019 00:00 |
| 614 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
19.09.2014 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1307 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 00:00 | 2 |
| 1209 | Університет науково-педагогічних знань «Педагогічні практики адаптивної освіти» | постійно діючий | Університет імені Бориса Грінченка, навчальний корпус № 1 | 28.12.2017 00:00 | 2 |
Зимові та літні школи (2)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 85 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
| 69 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Освітні заходи (ІПО) (1)
| ID | Підрозділ | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 48 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Участь у заході | 2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 15278 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» | |
| 15253 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
| 15030 | Консультативна психологія | |
| 12305 | Я – киянин: регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
| 8305 | Консультативна психологія | |
| 8312 | Малятам про тварин: Альбом сюжетних картинок для дітей раннього віку | |
| 24933 | Дитина. Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років |
Навчальні та методичні матеріали (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 29611 | Я - киянин | |
| 25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
| 10169 | Різновікова група в ДНЗ | |
| 4512 | Алгоритм складання аналітичної довідки роботи дошкільного закладу за навчальний рік | |
| 5218 | Домінантні заняття з фізичної культури в роботі з дітьми старшого дошкільного віку (з переважним використанням певного виду фізкультурного обладнання) | |
| 2955 | Вивчення стану освітнього процесу |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5107 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 00:00 |
| 4239 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 06.12.2021 00:00 |
| 3303 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,0 | 30.11.2020 00:00 |
| 2452 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,6 | 25.11.2019 00:00 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
|---|---|---|---|
| 40 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 71 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 90 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |
| 7 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 33 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |