Додаткові відомості
Освіта
не встановлено Перелік місць роботи
не встановлено Теми дисертацій (захищених)
не встановлено Громадська активність
Членкіня ГО "Центр освітніх ініціатив "Толока" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 45 | 5 | 1 | 2024.11.20 12:04:03 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 29 | 3 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
381 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 1.4 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia_Naumova |
690 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 1.9 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
835 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 2 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
1014 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 3.3 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
Конференції (24)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10737 | Х Всеукраїнські педагогічні читання «ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ: ВИМОГИ ЧАСУ» | Професійний розвиток педагога в системі неперервної освіти | Київ | ||
9809 | Методичний семінар щодо особливостей впровадження програми виховних заходів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 1–4 класів з питань попередження торгівлі людьми | учасник | Київ | document.pdf | |
9672 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Вчитель НУШ: вектори професійного розвитку | Київ | ||
9052 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | учасник | м. Київ | ||
9162 | Міжнародний форум «Педагог XXI століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні» | учасник | м. Київ | ||
9668 | STEАM-освіта: від теорії до практики | учасник | Київ | ||
8955 | Розвиток педагогічної науки і практики в умовах воєнного та повоєнного часу | Неформальна освіта як чинник особистісно-професійного розвитку педагогічних працівників | м. Київ | document.pdf | |
8940 | Серія просвітницьких вебінарів "Цвіт української педагогіки: сучасне і минуле". Лекція "Педагогічна спадщина Софії Русової (прийдіть, будемо жити задля наших дітей)" | учасник | м. Київ | ||
8909 | Серія просвітницьких вебінарів "Цвіт української педагогіки: сучасне і минуле". Лекція "Педагогіка - це моє життя (педагогіка Добра Івана Зязюна у вимірах сучасності)" | учасник | м. Київ | ||
8905 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Організація безпечного освітнього середовища – виклик сучасності: перспективи та рішення" | Безпека дитини: як розмовляти з учнями про вибухонебезпечні предмети? | м. Тернопіль | ||
8258 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Цифрова безпека викладача у новій реальності | м. Київ | ||
8115 | VІ Всеукраїнські педагогічні читання «ОСОБИСТІСНИЙ І ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ДОРОСЛИХ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ», присвячені пам’яті академіка Семена Устимовича Гончаренка | Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах війни (з досвіду освітян міста Києва) | м. Київ | ||
7975 | Науково-практична конференція «Сучасні проблеми підготовки вчителя: теорія і практика» | Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури | м. Київ | document.doc | |
7974 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Освітологія – 2022. Якість університетської освіти: міждисциплінарний дискурс» | Неформальна освіта дорослих: вектори професійного розвитку педагога | м. Київ | ||
7973 | Міжнародний освітній форум «Трансформації в освіті: виклики і перспективи» | - | м. Київ | ||
7341 | Онлайн-семінар "Я вмію себе захистити: онлайн-курс для роботи з дітьми 14-18 років з формування навичок безпечної поведінки" | - | м. Київ | document.pdf | |
6920 | Освіта впродовж життя: вимоги часу | Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах сьогодення: нові виклики та перспективи | м. Київ | document.pdf | |
7328 | VII Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» | Неформальна освіта дорослих в умовах сьогодення: нові виклики та трансформації | м. Запоріжжя | ||
6736 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога | Умови впровадження відкритих освітніх ресурсів для професійного розвитку педагогічних працівників в Україні | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6737 | Андрагогічний підхід у педагогічних дослідженнях | Андрагогічні засади професійного розвитку педагогів | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | document.pdf | |
5721 | Застосування онлайн комунікації в протидії торгівлі людьми в Україні (у рамках проєкту «Поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні») | З досвіду підготовки педагогічних працівників до проведення освітніх заходів з протидії торгівлі людьми в Україні | м. Полтава | ||
5715 | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти | Умови впровадження відкритих освітніх ресурсів для професійного розвитку педагогічних працівників в Україні | Національний авіаційний університет | ||
5716 | Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти | Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах неформальної освіти | Національний авіаційний університет | ||
5707 | Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу | Забезпечення якості професійного розвитку педагогічних працівників в системі неперервної педагогічної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41018 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49792 | Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища | |
46995 | Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій | |
42815 | Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури |
Фахові видання, що затверджені МОН (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49792 | Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища | |
46995 | Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій | |
42815 | Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури | |
38662 | Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти | |
31229 | Teacher behavior strategy in the uncertainty of the conditions of professional development |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (26)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
3059 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 08.04.2019 | |
4020 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4386 | інше | Інший модуль | 27.02.2020 | |
4387 | інше | Інший модуль | 22.04.2020 | |
4477 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 06.11.2020 | |
5135 | інше | Інший модуль | 07.04.2021 | |
5644 | інше | Інший модуль | 12.08.2021 | |
5649 | інше | Інший модуль | 16.11.2021 | |
5667 | інше | Інший модуль | 17.11.2021 | |
5768 | інше | Інший модуль | 26.11.2021 | |
6271 | інше | Інший модуль | 14.04.2022 | |
6272 | інше | Інший модуль | 03.05.2022 | |
6317 | інше | Інший модуль | 27.05.2022 | |
6708 | інше | Інший модуль | 23.06.2022 | |
6819 | інше | Інший модуль | 10.11.2022 | |
7792 | Борис Грінченко й постаті сучасників: спільність соціальних, педагогічних та літературних поглядів | Інший модуль | 27.02.2023 | |
8016 | STEАM-освіта: від теорії до практики Зареєстровано в ДНУ Український інститут науково-технічної експертизи та інформації | Інший модуль | №5 Витяг Наумова В.Ю. 1..docx.pdf | 15.03.2023 |
8283 | Інше | Інший модуль | 3. Наумова В._30 год_compressed.pdf | 12.10.2023 |
8284 | Інше | Інший модуль | 5. Наумова В._30 год_compressed.pdf | 13.11.2023 |
8526 | Інше | Інший модуль | Освітня ватра перемоги.pdf | 21.04.2023 |
8592 | Удосконалюємо навички творчої педагогічної діяльності в єдності змісту і форми | Інший модуль | Наумова Вікторія Юріївна_23.11.2023.pdf | 23.11.2023 |
10163 | Інший | Інший модуль | 31.01.2024 | |
10164 | Інший | Інший модуль | Наумова В.pdf | 26.03.2024 |
10165 | Інший | Інший модуль | Наумова 30 год.pdf | 06.05.2024 |
10296 | Професійна трансформаціяметодистів в умовах реформи НУШ | Дидактичний модуль | Наумова В.Ю. _32. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 18.04.2024 |
10297 | Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті | Дидактичний модуль | Наумова В.Ю._31. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 01.05.2024 |
Викладацька діяльність
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
4194 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,2 | 28.12.2020 |
4211 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.7 | 06.12.2021 |
5145 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.9 | 30.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
6 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
18 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
6 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2023 |