Додаткові відомості
Освіта
не встановлено
Перелік місць роботи
не встановлено
Теми дисертацій (захищених)
не встановлено
Громадська активність
Членкіня ГО "Центр освітніх ініціатив "Толока" Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 62 | 5 | 2 | 2025.10.28 10:57:08 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 49 | 4 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1080 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 6.80000 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
| 1014 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 3.30000 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
| 835 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 2.00000 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
| 690 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 1.90000 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia-Naumova |
| 381 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 1.40000 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Viktoriia_Naumova |
Конференції (29)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 10737 | Х Всеукраїнські педагогічні читання «ОСВІТА ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ: ВИМОГИ ЧАСУ» | Професійний розвиток педагога в системі неперервної освіти | Київ |
|
|
| 11292 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Ефективне онлайн-навчання в системі післядипломної освіти в умовах воєнного часу (з досвіду роботи) | Київ |
|
|
| 11293 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «ОСВІТА ДОРОСЛИХ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ, УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» | Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах інформаційно-освітнього середовища | м. Харків |
|
|
| 11291 | Дебати «Університетська автономія: достатня чи необхідна умова для якості вищої освіти». | учасник | м. Київ, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 11290 | Звітна науково-практична конференція Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України «Мережева взаємодія Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України та закладів освіти України і зарубіжжя» | Інформальна освіта як запорука професійного розвитку педагога | Київ |
|
|
| 11294 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Безпека дітей в інтернеті: попередження, освіта, взаємодія» | Безпека дитини в мережі Інтернет: освітні проєкти на допомогу педагогам і батькам | м. Кропивницький |
|
|
| 9809 | Методичний семінар щодо особливостей впровадження програми виховних заходів «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» для учнів 1–4 класів з питань попередження торгівлі людьми | учасник | Київ | document.pdf | |
| 9672 | ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Вчитель НУШ: вектори професійного розвитку | Київ |
|
|
| 9052 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Особистість, університет, суспільство: взаємодія в умовах змін» | учасник | м. Київ |
|
|
| 9162 | Міжнародний форум «Педагог XXI століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні» | учасник | м. Київ |
|
|
| 9668 | STEАM-освіта: від теорії до практики | учасник | Київ |
|
|
| 8955 | Розвиток педагогічної науки і практики в умовах воєнного та повоєнного часу | Неформальна освіта як чинник особистісно-професійного розвитку педагогічних працівників | м. Київ | document.pdf | |
| 8940 | Серія просвітницьких вебінарів "Цвіт української педагогіки: сучасне і минуле". Лекція "Педагогічна спадщина Софії Русової (прийдіть, будемо жити задля наших дітей)" | учасник | м. Київ |
|
|
| 8905 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Організація безпечного освітнього середовища – виклик сучасності: перспективи та рішення" | Безпека дитини: як розмовляти з учнями про вибухонебезпечні предмети? | м. Тернопіль |
|
|
| 8909 | Серія просвітницьких вебінарів "Цвіт української педагогіки: сучасне і минуле". Лекція "Педагогіка - це моє життя (педагогіка Добра Івана Зязюна у вимірах сучасності)" | учасник | м. Київ |
|
|
| 8258 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти» | Цифрова безпека викладача у новій реальності | м. Київ |
|
|
| 8115 | VІ Всеукраїнські педагогічні читання «ОСОБИСТІСНИЙ І ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ДОРОСЛИХ: ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ», присвячені пам’яті академіка Семена Устимовича Гончаренка | Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах війни (з досвіду освітян міста Києва) | м. Київ |
|
|
| 7975 | Науково-практична конференція «Сучасні проблеми підготовки вчителя: теорія і практика» | Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури | м. Київ | document.doc | |
| 7974 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Освітологія – 2022. Якість університетської освіти: міждисциплінарний дискурс» | Неформальна освіта дорослих: вектори професійного розвитку педагога | м. Київ |
|
|
| 7973 | Міжнародний освітній форум «Трансформації в освіті: виклики і перспективи» | - | м. Київ |
|
|
| 7341 | Онлайн-семінар "Я вмію себе захистити: онлайн-курс для роботи з дітьми 14-18 років з формування навичок безпечної поведінки" | - | м. Київ | document.pdf | |
| 6920 | Освіта впродовж життя: вимоги часу | Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах сьогодення: нові виклики та перспективи | м. Київ | document.pdf | |
| 7328 | VII Міжнародна науково-практична конференція «Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи» | Неформальна освіта дорослих в умовах сьогодення: нові виклики та трансформації | м. Запоріжжя |
|
|
| 6736 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога | Умови впровадження відкритих освітніх ресурсів для професійного розвитку педагогічних працівників в Україні | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
|
| 6737 | Андрагогічний підхід у педагогічних дослідженнях | Андрагогічні засади професійного розвитку педагогів | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | document.pdf | |
| 5721 | Застосування онлайн комунікації в протидії торгівлі людьми в Україні (у рамках проєкту «Поширення Національного механізму взаємодії суб’єктів, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, в Україні») | З досвіду підготовки педагогічних працівників до проведення освітніх заходів з протидії торгівлі людьми в Україні | м. Полтава |
|
|
| 5715 | Дистанційна освіта в Україні: інноваційні, нормативно-правові, педагогічні аспекти | Умови впровадження відкритих освітніх ресурсів для професійного розвитку педагогічних працівників в Україні | Національний авіаційний університет |
|
|
| 5716 | Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти | Професійний розвиток педагогічних працівників в умовах неформальної освіти | Національний авіаційний університет |
|
|
| 5707 | Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу | Забезпечення якості професійного розвитку педагогічних працівників в системі неперервної педагогічної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка |
|
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 41018 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49792 | Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища | |
| 50695 | Управління безпекою учнів в інтернеті: відкриті освітні ресурси на допомогу освітянам | |
| 46995 | Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій | |
| 42815 | Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури |
Фахові видання, що затверджені МОН (6)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49792 | Професійний розвиток учителів природничо-математичної освіти і технологій в умовах цифрового освітнього середовища | |
| 50695 | Управління безпекою учнів в інтернеті: відкриті освітні ресурси на допомогу освітянам | |
| 46995 | Відкриті освітні платформи для професійного розвитку вчителів природничо-математичної освіти і технологій | |
| 42815 | Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури | |
| 38662 | Особливості професійної спрямованості педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти | |
| 31229 | Teacher behavior strategy in the uncertainty of the conditions of professional development |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (27)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 10954 | Canva як засіб візуалізації навчальних матеріалів та результатів наукових досліджень | Цифровий модуль |
|
19.12.2024 00:00 |
| 10297 | Університетська автономія у розвитку демократичних цінностей у вищій освіті | Дидактичний модуль | Наумова В.Ю._31. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 01.05.2024 00:00 |
| 10296 | Професійна трансформаціяметодистів в умовах реформи НУШ | Дидактичний модуль | Наумова В.Ю. _32. Витяг із протоколу 7 від 18.09.2024.pdf | 18.04.2024 00:00 |
| 10165 | Інший | Інший модуль | Наумова 30 год.pdf | 06.05.2024 00:00 |
| 10164 | Інший | Інший модуль | Наумова В.pdf | 26.03.2024 00:00 |
| 10163 | Інший | Інший модуль |
|
31.01.2024 00:00 |
| 8592 | Удосконалюємо навички творчої педагогічної діяльності в єдності змісту і форми | Інший модуль | Наумова Вікторія Юріївна_23.11.2023.pdf | 23.11.2023 00:00 |
| 8526 | Інше | Інший модуль | Освітня ватра перемоги.pdf | 21.04.2023 00:00 |
| 8284 | Інше | Інший модуль | 5. Наумова В._30 год_compressed.pdf | 13.11.2023 00:00 |
| 8283 | Інше | Інший модуль | 3. Наумова В._30 год_compressed.pdf | 12.10.2023 00:00 |
| 8016 | STEАM-освіта: від теорії до практики Зареєстровано в ДНУ Український інститут науково-технічної експертизи та інформації | Інший модуль | №5 Витяг Наумова В.Ю. 1..docx.pdf | 15.03.2023 00:00 |
| 7792 | Борис Грінченко й постаті сучасників: спільність соціальних, педагогічних та літературних поглядів | Інший модуль |
|
27.02.2023 00:00 |
| 6819 | інше | Інший модуль |
|
10.11.2022 00:00 |
| 6708 | інше | Інший модуль |
|
23.06.2022 00:00 |
| 6317 | інше | Інший модуль |
|
27.05.2022 00:00 |
| 6272 | інше | Інший модуль |
|
03.05.2022 00:00 |
| 6271 | інше | Інший модуль |
|
14.04.2022 00:00 |
| 5768 | інше | Інший модуль |
|
26.11.2021 00:00 |
| 5667 | інше | Інший модуль |
|
17.11.2021 00:00 |
| 5649 | інше | Інший модуль |
|
16.11.2021 00:00 |
| 5644 | інше | Інший модуль |
|
12.08.2021 00:00 |
| 5135 | інше | Інший модуль |
|
07.04.2021 00:00 |
| 4477 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
06.11.2020 00:00 |
| 4387 | інше | Інший модуль |
|
22.04.2020 00:00 |
| 4386 | інше | Інший модуль |
|
27.02.2020 00:00 |
| 4020 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
12.05.2020 00:00 |
| 3059 | Дидактичний модуль | Інший модуль |
|
08.04.2019 00:00 |
Викладацька діяльність
Рейтинг викладачів серед студентів (3)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5145 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.9 | 30.11.2022 00:00 |
| 4211 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4.7 | 06.12.2021 00:00 |
| 4194 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4,2 | 28.12.2020 00:00 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
|---|---|---|---|
| 6 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 69 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 49 | 2024 |
| 18 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 46 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2024 |
| 6 | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | Розробник | 2023 |