Додаткові відомості
Київський державний педагогічний інститут ім. М.Драгоманова, 1992, вчитель історії та методист виховної роботи
Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б.Грінченка, 1994, практичний психолог
1092-1993 – керівник театрального гуртка, практичний психолог середньої загальноосвітньої школи №97 м. Києва;
1994-1995 – практичний психолог, вчитель історії гімназії Українського державного педагогічного університету ім. М.Драгоманова;
1995-1996 – викладач кафедри загальної психології Київського військового гуманітарного інституту;
1996-1997 – головний спеціаліст соціальної служби для молоді Ленінградського р-ну м. Києва;
1997-1998 - головний спеціаліст соціальної служби для молоді Київської міської державної адміністрації;
1998-2000 – старший викладач кафедри соціального управління Академії праці і соціальних відносин ФПУ;
2000-2009 – старший викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин ФПУ;
2001-2002 –заступник декана факультету соціального управління Академії праці і соціальних відносин ФПУ;
2009-2019 – доцент кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин ФПУ (з 2013р. навчальний заклад перейменовано на Академію праці, соціальних відносин і туризму).
з 03.09.2019 по теперішній час - доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини / Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
В 2011-1019 роках – член науково-методичної комісії з галузі знань 13.01. – «соціальне забезпечення», підкомісії з напряму підготовки 13.01.02 – «соціальна робота».
Член Української асоціації оцінювання з 2021 р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 3 | 1 | 2025.10.27 06:05:52 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 759 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | KJJ-0227-2024 | 1 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/56674301 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 531 | 12 | 14 | 2025.10.20 14:11:37 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 368 | 10 | 10 |
Індекс цитування в Research Gate (2)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1159 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 88.70000 | 3 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Vadim-Lutij/stats |
| 383 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 69.40000 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Vadim_Lutij |
Конференції (11)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11100 | Сучасна теорія та практика соціальної роботи в Україні та зарубіжжі | Переривання антиретровірусної терапії підлітками, які живуть з ВІЛ: причини та шляхи подолання | Львів | document.pdf | |
| 11113 | Соціальна робота: реалії те перспективи | Впровадження підходу диференційованого надання послуг представникам ключових груп інфікування ВІЛ в Україні | Полтава | document.pdf | |
| 11101 | Актуальні проблеми соціальної роботи: досвід і перспективи | Методологічна готовність фахівців із соціальної роботи до надання соціальних послуг людям з інвалідністю та їхнім сім’ям | Кам'янець-Подільський | document.pdf | |
| 8547 | Science of post-industrial society: globalization and transformation processes | Програми шкільної медіації в Україні | Вінниця | document.pdf | |
| 8544 | Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Запоріжжя | document.pdf | |
| 8209 | Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення | Сучасні стратегії надання соціальних послуг особам з інвалідністю | Полтава | document.pdf | |
| 6901 | Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення: європейський та національний вимір | Профілактика як соціальна послуга сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах | Луцьк | document.pdf | |
| 5801 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Проблеми оцінювання якості профілактичних послуг | Київ | document.pdf | |
| 5634 | Актуальні проблеми розвитку науки в контексті глобальних трансформацій інформаційного суспільства | Оцінювання проблем та потреб учнів санаторної школи-інтернату | Київ | document.pdf | |
| 5598 | Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір | Профілактика як соціальна послуга сім'ям, що перебувають у складних життєвих обставинах | Луцьк | document.pdf | |
| 4879 | Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи | Етична експертиза наукових досліджень у соціальній роботі: ставлення професійної спільноти | Умань | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 37126 | Профілактика як соціальна послуга сім'ям, що перебувають у складних життєвих обставинах |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
| 49679 | Залучення до наукових досліджень як форма підтримки соціальної активності молодих людей, які живуть з ВІЛ | |
| 50981 | Класифікація різних груп отримувачів соціальних послуг за ознаками соціальної дезадаптації, виключеності та вразливості | |
| 46772 | Досвід представництва інтересів внутрішньо переміщених осіб недержавними організаціями | |
| 46011 | Сім’ї внутрішньо переміщених осіб з дітьми: потреби та стратегії опанування складними обставинами | |
| 43001 | Програми шкільної медіації в Україні | |
| 42801 | Чинники ризику адиктивної поведінки студентів закладів вищої освіти | |
| 41196 | Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання | |
| 32935 | Критерії оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах | |
| 32364 | Критерії оцінювання якості послуги патронату над дитиною |
Фахові видання, що затверджені МОН (14)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53402 | Умови впровадження медіації як відновної практики в закладах загальної середньої освіти | |
| 49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
| 49679 | Залучення до наукових досліджень як форма підтримки соціальної активності молодих людей, які живуть з ВІЛ | |
| 50981 | Класифікація різних груп отримувачів соціальних послуг за ознаками соціальної дезадаптації, виключеності та вразливості | |
| 49840 | Соціальна активність особистості у територіальній громаді | |
| 46772 | Досвід представництва інтересів внутрішньо переміщених осіб недержавними організаціями | |
| 46011 | Сім’ї внутрішньо переміщених осіб з дітьми: потреби та стратегії опанування складними обставинами | |
| 42801 | Чинники ризику адиктивної поведінки студентів закладів вищої освіти | |
| 37890 | Якісний аналіз результатів упровадження шкільного профілактичного курсу: на прикладі програми «Кроки по життю» | |
| 41196 | Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання | |
| 37145 | Профілактична “Програма 15”: досвід упровадження та оцінювання | |
| 32935 | Критерії оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах | |
| 32364 | Критерії оцінювання якості послуги патронату над дитиною | |
| 27894 | Профілактика ВІЛ та соціально-небезпечних явищ серед дорослих: досвід «Програми 15» |
Міжнародні публікації у співавторстві з іноземними ЗВО у виданнях, що входять до Scopus/WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання на статтю в репозиторії | Рік публікації | Рік внесення до реєстру | Перелік іноземних ЗВО |
|---|---|---|---|---|---|
| 9 | The impact of the 2014 military conflict in the east of Ukraine and the Autonomous Republic of the Crimea among patients receiving opioid agonist therapies | Покликання | 2024 | 2024 | NYU School of Global Public Health (USA) |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 197 | Учасник проєкту | Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) | "Розбудова стійкої системи громадського здоров'я" (напрям "Психічне здоров'я та психосоціальні послуги") | Громадська спілка «Національна психологічна асоціація» | наказ №689.pdf | травень 2024 - грудень 2026 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 334 | Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41196/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 305 | University of Washington | Міжнародне стажування | 01.09.2021-07.01.2022 | Не зазначено | University of Washington |
Учасник програми | Vadym Liutyi .pdf |
| 296 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Не зазначено | Pavla Nemethova |
Учасник програми |
|
| 228 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Дистанційна | Larysa Koval ICEA President, professor |
Учасник програми | Лютий.pdf |
Завершені наукові дослідження (4)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 439 | Оцінка проблем та потреб підлітків, які живуть з ВІЛ | Повноцінне дослідження | 29.05.2025 00:00 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota/naukovi-doslidzhennia.html |
| 335 | Вивчення діючої практики надання комплексних послуг сім’ям, де проживають діти/особи з інвалідністю в громаді міста Києва | Повноцінне дослідження | 30.11.2023 00:00 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota.html |
| 246 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 19.05.2022 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
| 135 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (14)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12610 | За витягом ВР | Дидактичний модуль |
|
16.04.2025 00:00 |
| 12528 | Емоційний інтелект та стратегії управління власними емоціями | Лідерський модуль |
|
09.05.2025 00:00 |
| 12216 | Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг | Дослідницький модуль |
|
30.04.2025 00:00 |
| 10049 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 8166 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 00:00 |
| 7072 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 00:00 |
| 6594 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
04.07.2022 00:00 |
| 6354 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
13.06.2022 00:00 |
| 5205 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 00:00 |
| 5137 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
10.05.2021 00:00 |
| 4531 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_464_01.09.20.pdf | 01.09.2020 00:00 |
| 4260 | інше | Інший модуль |
|
09.10.2020 00:00 |
| 3669 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
| 3503 | Інше | Інший модуль |
|
12.10.2019 00:00 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (4)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53463 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності І10 Соціальна робота та консультування | |
| 44573 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» | |
| 41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
| 32718 | Насильство щодо дітей в Україні. Всеукраїнське опитування громадської думки |
Сертифіковані ЕНК (15)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1867 | Практикум із соціальної профілактики (2 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 03:00 | – |
| 1771 | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 03:00 | – |
| 1741 | Девіантологія (3 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2024 | 330 | 02.04.2024 03:00 | – |
| 1684 | Науково-дослідна інфраструктура в галузі «Соціальна робота» (2 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1673 | Науковий семінар «Планування та проведення ефективних оцінювань у соціальній роботі» (3 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1635 | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1504 | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 308 | 06.06.2023 03:00 | − |
| 1382 | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 756 | 29.12.2022 00:00 | − |
| 1334 | Теорія та практика соціальної медіації (5-6 курс, СП, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1292 | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р. |
| 1275 | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
| 1234 | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 03:00 | − |
| 940 | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 852 | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 00:00 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
| 774 | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 00:00 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
Використання ЕНК (37)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14766 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Девіантологія (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 13 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 14665 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14249 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | не враховується | не враховується | 31.12.2024 02:00 |
| 14134 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 13 | не враховується | 15 | 31.12.2024 02:00 |
| 13750 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13745 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 13715 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13486 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науково-дослідна інфраструктура в галузі «Соціальна робота» (2 курс, АСП, денна) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 02:00 |
| 13259 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та практика соціальної медіації (5-6 курс, СП, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13245 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 02:00 |
| 13120 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 02:00 |
| 12451 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та практика соціальної медіації (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12438 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12348 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 12309 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 02:00 |
| 12201 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 02:00 |
| 11934 | Інститут людини | Психологія девіантної поведінки (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11875 | Інститут людини | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 02:00 |
| 11342 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 11325 | Інститут людини | Навчальна (оглядова / без відриву) практика (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10689 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 10312 | Інститут людини | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9846 | Інститут людини | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 00:00 |
| 9497 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 02:00 |
| 8981 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 00:00 |
| 8739 | Інститут людини | Психологія девіантної поведінки (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 02:00 |
| 7226 | Інститут людини | Теорія та практика соціальної медіації (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 7222 | Інститут людини | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 7086 | Інститут людини | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6868 | Інститут людини | Практика (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6867 | Інститут людини | Практика (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 02:00 |
| 6287 | Інститут людини | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 00:00 |
| 6286 | Інститут людини | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 00:00 |
| 5754 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5753 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 00:00 |
| 5353 | Інститут людини | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
| 5352 | Інститут людини | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 02:00 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7592 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,92 | 31.12.2024 00:00 |
| 6681 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 30.12.2023 00:00 |
| 5799 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,92 | 30.12.2022 00:00 |
| 5050 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,84 | 28.12.2021 00:00 |
| 3857 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,89 | 28.12.2020 00:00 |
| 3064 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,73 | 28.12.2019 00:00 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
| ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
|---|---|---|---|---|---|
| 197 | Уманська Ксенія Олегівна | V | Соціальна робота | I | 2022 |