Додаткові відомості
Освіта
Київський державний педагогічний інститут ім. О.М.Горького закінчила в 1980 році Перелік місць роботи
Методичний кабінет Жовтневого відділу освіти м. Києва 1985-1998 Теми дисертацій (захищених)
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ В РІЗНОВІКОВИХ ГРУПАХ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Громадська активність
1. Член редакційної колегії щомісячного науково-методичного журналу Міністерства освіти і науки України "Дошкільне виховання".2. Член експертної ради щомісячного спеціалізованого журналу "Вихователь-методист дошкільного закладу". Журнал виходить за інформаційної підтримки Міністерства освіти і науки України.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 2 | 1 | 2024.11.30 06:02:52 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 175 | 7 | 5 | 2024.12.22 10:33:32 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 119 | 6 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
316 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 40.9 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna_Smolnykova |
704 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 253.9 | 0 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Smolnykova |
1041 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 303.5 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Smolnykova |
1101 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 345.6 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Halyna-Smolnykova |
Конференції (36)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10845 | Змішане навчання в закладах вищої освіти України та зарубіжжя и | ОСОБЛИВОСТІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна | document.pdf | |
10851 | Соціально-психологічна підтримка учасників освітнього процесу | Психологічна підтримка педагогів ЗДО на курсах підвищення кваліфікації. | м. Кропивницький | document.pdf | |
10850 | Міжнародна конференція Раннє дитинство під час війни | Дослідження тривоги у матерів і дітей | Ізраїль | document.pdf | |
10847 | Всеукраїнський науково-практичний онлайн-форум ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: СТРАТЕГІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ | РОЗВИТОК ПАРТНЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
10846 | Трансформаційні процеси професійного розвитку педагогів в умовах освітніх інновацій | Організація курсів підвищення кваліфікації в умовах освітніх змін | Інститут модернізації змісту освіти | document.pdf | |
9669 | ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | НАВЧАННЯ ФАХІВЦІВ ІЗ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ НА КУРСАХ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ У ВОЄННИЙ ЧАС | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8710 | РЕАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ПРИНЦИПІВ ДЕМОКРАТІЇ: ЗВАЖЕНІСТЬ, ОБІЗНАНІСТЬ, ДОСВІД | Особливості управління закладом дошкільної освіти на принципах демократії | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
8654 | ОСВІТА В КОНТЕКСТІ НОВИХ ВИКЛИКІВ ЧАСУ: УКРАЇНСЬКИЙ ТА ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД | Особливості адаптації дитини до умов дошкільного закладу: україно-канадський досвід | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
8650 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Соціально-психологічна допомога дітям інклюзивних груп | Київський національний університет імені Тараса Шевченка | ||
8652 | Польські королівські резеденції | Краків історія у віках | м. Київ посольство Польщі в Україні | ||
8132 | Методологічний семінар Розвиток обдарованої особистості: світовий та вітчизняний контексти | Обдарована дитина дошкільного віку: особливості виховання | м. Київ | document.pdf | |
7088 | Колегія Павла Галагана в культурному й освітньому просторі кінця ХIХ-початку ХХ століть | Колегія Павла Галагана як модель елітної української школи | м. Київ Національний музей літератури України | ||
7065 | Інновації тіловиховання 2.0 | Організація фізичного виховання в умовах закладу дошкільної освіти | м. Київ Інститут модернізації змісту освіти | ||
7066 | Мистецтво в дії. Арт-терапія в практиці польських спеціалістів | Арт-терапія в практиці закладів дошкільної освіти | м. Київ Посольство Польщі в Україні | document.pdf | |
6533 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція Ефективна взаємодія в освіті. Інструменти та прийоми. | Розвиток емоційного інтелекту у дітей дошкільного віку | м. Київ | document.pdf | |
6415 | КОМПЕТЕНТНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Адаптація дітей раннього віку до дошкільного закладу в умовах пандемії | м. Київ | ||
8133 | КОМПЕТЕНТНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Адаптація дітей раннього віку до дошкільного закладу в умовах пандемії | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
6106 | Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії | Інноваційні процеси в дошкільній освіті | м. Київ Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
6260 | Другий Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії | Інноваційні процеси в дошкільній освіті | Мала академія наук України | document.pdf | |
5947 | Всеукраїнський круглий стіл Реформа - шлях до школи моєї мрії | застосування інноваційних технологій в освіті | м. Київ Інститут соціальної та політичної психології | document.pdf | |
5948 | Всеукраїнська науково-практична конференція ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРО-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | м. Київ Інститут соціальної та політичної психології | document.pdf | |
5883 | Всеукраїнська науково-практична конференція ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОЛЬОРО-ТЕРАПІЇ В РОБОТІ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | м. Київ Інститут соціальної та політичної психології | document.pdf | |
5884 | Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах трансформаційних змін суспільства | методичні засади застосування інноваційних технологій | Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО "Університет менеджменту освіти" | ||
4515 | ПРОФОРІЄНТАЦІЯ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ | Гендерні стереотипи та особливості професійного розвитку вихователів-методистів закладів дошкільної освіти | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України | document.docx | |
4513 | Академічна мобільність, дослідницькі проекти та грандові програми: досвід, можливості, перспективи | Особливості академічної мобільності у післядипломній освіті | Національна академія наук України | document.docx | |
3735 | Вебінар | Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток спілкування у дітей | Всеосвіта | ||
2824 | Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи Присвячується пам`яті Ігоря Каньковського | Педагогічний тренінг - ефективна форма підвищення кваліфікації вихователів-методистів | Хмельницький національний університет | ||
2823 | Дошкільна і початкова освіта: сьгодення і перспективи розвитку | Організація курсів підвищення кваліфікації вихователів-методистів дошкільних закладів | Київський університет імені Бориса Грінченка Інститут післядипломної педагогічної освіти | ||
2822 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Особливості вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | ||
2819 | Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації | Особливості кар`єрного розвитку вихователів-методистів дошкільних навчальних закладів | Національний університет біоресурсів і природокористування України | ||
1071 | Програма Педагогіка мистецтва і мистецтво педагогічної дії | Мистецтво педагогічної дії вихователя сучасного дошкільного навчального закладу | Київ | ||
1070 | Міжнародна науково-практична конференція | Психологічні чинники професійного розвитку педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти | Ужгород | ||
2818 | Професійна підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку в світлі сучасних освітніх вимог | Підготовка інструкторів з фізичної культури до процесу формування фізичних якостей у дошкільників | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | ||
1069 | Освіта татового життя | Інструктування дітей дошкільного віку з фізичного самозбереження як нова місія інструкторів фізичної культури ДНЗ України | Київ | ||
1068 | Методи і технології соціальної психології та психотерапії в умовах сучасного суспільства | Методи дослідження спілкування дітей в умовах різновікової групи | Київ | ||
8649 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Соціально-психологічна допомога дітям інклюзивних груп | Національний університет ім. Тараса Шевченка | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
45898 | Moodle-Based Development of Primary Education under Martial Law | |
49299 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence | |
40983 | Effective education in the conditions of noosphere existence of mankind with objective and virtual realities | |
36473 | Alacrity of Preschool Education Teachers to Work with Children in Inclusive Groups |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45265 | Діагностика сформованості компетентності педагогічного партнерства у вчителів початкової школи | |
24265 | Особливості інноваційної діяльності в закладах дошкільної освіти | |
4505 | Методи дослідження спілкування дітей в умовах різновікової групи | |
24310 | Специфіка консультативної діяльності практичного психолога з батьками в дошкільному навчальному закладі | |
3737 | Особливості розвитку інтелектуальних почуттів у студентів-психологів | |
3739 | Андрагогічні засади навчання вихователів – методистів дошкільних закладів | |
2721 | Психологічні особливості навчання дорослих | |
2557 | Формування якостей різновікового спілкування дошкільників засобами гри | |
2559 | Вивчення реального і бажаного кола спілкування дітей в умовах різновікової групи |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
331 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence International | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49299/ | 2024 |
Дослідно-експериментальна робота (1)
ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|
38 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | ДНЗ 565, 17, 107, 688. 762, 810, НВК "Оріана", 696 | - | 84-050216.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
270 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (15)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
614 | Фаховий модуль (стажування) | - | 19.09.2014 | |
3350 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 13.09.2019 | |
4671 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5486 | інше | Інший модуль | 07.09.2021 | |
5508 | інше | Інший модуль | 22.08.2021 | |
5712 | інше | Інший модуль | 20.11.2021 | |
6147 | інше | Інший модуль | 19.12.2021 | |
6315 | інше | Інший модуль | 27.01.2022 | |
6494 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6663 | інше | Інший модуль | 17.06.2022 | |
8296 | Історія України в контексті військової агресії росії | Інший модуль | 30.08.2022 | |
8308 | Столична освіта: якість в умовах воєнного стану | Інший модуль | Смольникова Галина Валентинівна (1) (1) (1).pdf | 23.08.2023 |
8309 | ПЕДАГОГ XXI СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | Інший модуль | Смольникова Галина Валентинівна (6) (1) (2).pdf | 06.04.2023 |
8359 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль | 19.10.2023 | |
10203 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 21.06.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1209 | Університет науково-педагогічних знань «Педагогічні практики адаптивної освіти» | постійно діючий | Університет імені Бориса Грінченка, навчальний корпус № 1 | 28.12.2017 | 2 |
1307 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 | 2 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
69 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
85 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Освітні заходи (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
48 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Участь у заході | 2024 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (7)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
15278 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» | |
15253 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років | |
15030 | Консультативна психологія | |
12305 | Я – киянин: регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
8305 | Консультативна психологія | |
8312 | Малятам про тварин: Альбом сюжетних картинок для дітей раннього віку | |
24933 | Дитина. Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років |
Навчальні та методичні матеріали (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
29611 | Я - киянин | |
25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
10169 | Різновікова група в ДНЗ | |
4512 | Алгоритм складання аналітичної довідки роботи дошкільного закладу за навчальний рік | |
5218 | Домінантні заняття з фізичної культури в роботі з дітьми старшого дошкільного віку (з переважним використанням певного виду фізкультурного обладнання) | |
2955 | Вивчення стану освітнього процесу |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2452 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,6 | 25.11.2019 |
3303 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,0 | 30.11.2020 |
4239 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 06.12.2021 |
5107 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
40 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 71 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
7 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
90 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
33 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |