Додаткові відомості
Київський державний педагогічний інститут ім. М.Драгоманова, 1992, вчитель історії та методист виховної роботи
Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б.Грінченка, 1994, практичний психолог
1092-1993 – керівник театрального гуртка, практичний психолог середньої загальноосвітньої школи №97 м. Києва;
1994-1995 – практичний психолог, вчитель історії гімназії Українського державного педагогічного університету ім. М.Драгоманова;
1995-1996 – викладач кафедри загальної психології Київського військового гуманітарного інституту;
1996-1997 – головний спеціаліст соціальної служби для молоді Ленінградського р-ну м. Києва;
1997-1998 - головний спеціаліст соціальної служби для молоді Київської міської державної адміністрації;
1998-2000 – старший викладач кафедри соціального управління Академії праці і соціальних відносин ФПУ;
2000-2009 – старший викладач кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин ФПУ;
2001-2002 –заступник декана факультету соціального управління Академії праці і соціальних відносин ФПУ;
2009-2019 – доцент кафедри соціальної роботи та практичної психології Академії праці і соціальних відносин ФПУ (з 2013р. навчальний заклад перейменовано на Академію праці, соціальних відносин і туризму).
з 03.09.2019 по теперішній час - доцент кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини / Факультету психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
В 2011-1019 роках – член науково-методичної комісії з галузі знань 13.01. – «соціальне забезпечення», підкомісії з напряму підготовки 13.01.02 – «соціальна робота».
Член Української асоціації оцінювання з 2021 р.
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 1 | 1 | 2024.11.22 06:04:53 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 419 | 12 | 14 | 2024.11.18 10:11:22 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 276 | 10 | 10 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
383 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 69.4 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Vadim_Lutij |
Конференції (8)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
8547 | Science of post-industrial society: globalization and transformation processes | Програми шкільної медіації в Україні | Вінниця | document.pdf | |
8544 | Соціально-освітні домінанти професійної підготовки фахівців соціальної сфери та інклюзивної освіти | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Запоріжжя | document.pdf | |
8209 | Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення | Сучасні стратегії надання соціальних послуг особам з інвалідністю | Полтава | document.pdf | |
6901 | Актуальні проблеми соціальної роботи та соціального забезпечення: європейський та національний вимір | Профілактика як соціальна послуга сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах | Луцьк | document.pdf | |
5801 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Проблеми оцінювання якості профілактичних послуг | Київ | document.pdf | |
5634 | Актуальні проблеми розвитку науки в контексті глобальних трансформацій інформаційного суспільства | Оцінювання проблем та потреб учнів санаторної школи-інтернату | Київ | document.pdf | |
5598 | Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір | Профілактика як соціальна послуга сім'ям, що перебувають у складних життєвих обставинах | Луцьк | document.pdf | |
4879 | Актуальні проблеми соціальної педагогіки та соціальної роботи | Етична експертиза наукових досліджень у соціальній роботі: ставлення професійної спільноти | Умань | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
37126 | Профілактика як соціальна послуга сім'ям, що перебувають у складних життєвих обставинах |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
49679 | Залучення до наукових досліджень як форма підтримки соціальної активності молодих людей, які живуть з ВІЛ | |
46772 | Досвід представництва інтересів внутрішньо переміщених осіб недержавними організаціями | |
46011 | Сім’ї внутрішньо переміщених осіб з дітьми: потреби та стратегії опанування складними обставинами | |
43001 | Програми шкільної медіації в Україні | |
42801 | Чинники ризику адиктивної поведінки студентів закладів вищої освіти | |
41196 | Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання | |
32935 | Критерії оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах | |
32364 | Критерії оцінювання якості послуги патронату над дитиною |
Фахові видання, що затверджені МОН (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49637 | Волонтерська діяльність студентів як шлях до їхньої активної участі у суспільному житті громади | |
49679 | Залучення до наукових досліджень як форма підтримки соціальної активності молодих людей, які живуть з ВІЛ | |
49840 | Соціальна активність особистості у територіальній громаді | |
46772 | Досвід представництва інтересів внутрішньо переміщених осіб недержавними організаціями | |
46011 | Сім’ї внутрішньо переміщених осіб з дітьми: потреби та стратегії опанування складними обставинами | |
42801 | Чинники ризику адиктивної поведінки студентів закладів вищої освіти | |
37890 | Якісний аналіз результатів упровадження шкільного профілактичного курсу: на прикладі програми «Кроки по життю» | |
41196 | Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання | |
37145 | Профілактична “Програма 15”: досвід упровадження та оцінювання | |
32935 | Критерії оцінювання якості соціального супроводу сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах | |
32364 | Критерії оцінювання якості послуги патронату над дитиною | |
27894 | Профілактика ВІЛ та соціально-небезпечних явищ серед дорослих: досвід «Програми 15» |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
334 | Соціальна підтримка осіб, які перебувають на обліку органів пробації: сучасний стан, проблеми та шляхи їх подолання | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41196/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
228 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Larysa Koval ICEA President, professor | Учасник програми | Лютий.pdf |
296 | Остравський університет (Чехія) | Міжнародне стажування Еразмус+ | 06-10.12.2021 | Pavla Nemethova | Учасник програми | |
305 | University of Washington | Міжнародне стажування | 01.09.2021-07.01.2022 | University of Washington | Учасник програми | Vadym Liutyi .pdf |
Завершені наукові дослідження (3)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
135 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
246 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
335 | Вивчення діючої практики надання комплексних послуг сім’ям, де проживають діти/особи з інвалідністю в громаді міста Києва | Повноцінне дослідження | 11.2023 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota.html |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (11)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
3503 | Інше | Інший модуль | 12.10.2019 | |
3669 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
4260 | інше | Інший модуль | 09.10.2020 | |
4531 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_464_01.09.20.pdf | 01.09.2020 |
5137 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 10.05.2021 | |
5205 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
6354 | Лідерський модуль | Інший модуль | 13.06.2022 | |
6594 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 04.07.2022 | |
7072 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_266_03.06.2022.pdf | 03.06.2022 |
8166 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
10049 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
44573 | Методичні рекомендації до написання та оформлення кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 «Соціальна робота» | |
41510 | Профілактика деструктивної поведінки підлітків : навчально-методичний посібник | |
32718 | Насильство щодо дітей в Україні. Всеукраїнське опитування громадської думки |
Сертифіковані ЕНК (15)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
774 | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
852 | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
940 | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1234 | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, денна) | Інститут людини | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 266 | 03.06.2022 | − |
1275 | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1292 | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 599 | 15.11.2022 | 23/24 н.р. |
1334 | Теорія та практика соціальної медіації (5-6 курс, СП, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
1382 | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 756 | 29.12.2022 | − |
1504 | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2023 | 308 | 06.06.2023 | − |
1635 | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СА, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1673 | Науковий семінар «Планування та проведення ефективних оцінювань у соціальній роботі» (3 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1684 | Науково-дослідна інфраструктура в галузі «Соціальна робота» (2 курс, АСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1741 | Девіантологія (3 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1771 | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1867 | Практикум із соціальної профілактики (2 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (33)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5352 | Інститут людини | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5353 | Інститут людини | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5753 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5754 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
6286 | Інститут людини | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
6287 | Інститут людини | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6867 | Інститут людини | Практика (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6868 | Інститут людини | Практика (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7086 | Інститут людини | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7222 | Інститут людини | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7226 | Інститут людини | Теорія та практика соціальної медіації (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8739 | Інститут людини | Психологія девіантної поведінки (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8981 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9497 | Інститут людини | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
9846 | Інститут людини | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10312 | Інститут людини | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 30.11.2021 |
10689 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11325 | Інститут людини | Навчальна (оглядова / без відриву) практика (1 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11342 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11875 | Інститут людини | Теорія та історія соціальної роботи (1 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
11934 | Інститут людини | Психологія девіантної поведінки (2 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12201 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12309 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12348 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12438 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12451 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та практика соціальної медіації (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
13120 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5-6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13245 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13259 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Теорія та практика соціальної медіації (5-6 курс, СП, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13486 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Науково-дослідна інфраструктура в галузі «Соціальна робота» (2 курс, АСП, денна) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
13715 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Сучасні стратегії надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13745 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота з особливими групами отримувачів послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13750 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Експертне оцінювання якості надання соціальних послуг (5 курс, СР, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
3064 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,73 | 28.12.2019 |
3857 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,89 | 28.12.2020 |
5050 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,84 | 28.12.2021 |
5799 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,92 | 30.12.2022 |
6681 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
197 | Уманська Ксенія Олегівна | V | Соціальна робота | I | 2022 |