Додаткові відомості
Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького (1991 р.)
Працювала вихователем дошкільних навчальних закладів міста Києва, викладачем спеціальних дисциплін Київського педагогічного коледжу ім. К. Д. Ушинського, старшим науковим співробітником Інституту професійно-технічної освіти АПН України, доцентом кафедри теорії та історії педагогіки КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, старшим науковим співробітником науково-дослідної лабораторії освітології Київського університету імені Бориса Грінченка. З вересня 2017 року - професор кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, з січня 2024 року - професор кафедри дошкільної освіти Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук на тему: "Теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності" зі спеціальності 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти захищена у грудні 2015 р.
Член Асоціації працівників дошкільної освіти України
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
5 | 19 | 2 | 2024.11.30 06:00:19 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
139 | Кафедра дошкільної освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
442 | Кафедра дошкільної освіти | AAM-8500-2021 | 3 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2270073 |
551 | Кафедра дошкільної освіти | AAM-8500-2021 | 4 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2270073 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 623 | 13 | 18 | 2024.12.20 18:36:51 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 463 | 10 | 13 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
145 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 18.5 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Ludmila_Kozak |
Конференції (52)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11319 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: реалії вищої освіти у контексті викликів сьогодення | Інновації у підготовці фахівців з дошкільної освіти | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11318 | Контексти наукових досліджень Володимира Бондаря. адаптивне навчання студентів в умовах воєнного стану та відновлення України | Реалізація принципів адаптивного навчання у підготовці майбутніх педагогів дошкільної освіти | Український державний університет імені Михайла Драгоманова | document.pdf | |
11317 | Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Педагогічний супровід сенсорно-пізнавального розвитку дітей раннього віку засобом бізіборду | Інститут проблем виховання НАПН України | document.pdf | |
11316 | Українське дошкілля в умовах війни: виклики і завдання | Медіабезпека дошкільника в умовах війни як соціально-педагогічна проблема | Волинський національний університет імені Лесі Українки | ||
11315 | Інноваційні освітні технології в системі неперервної освіти: від дошкільної освіти до освіти дорослих (вітчизняний і світовий досвід упровадження) | Креативність як показник готовності майбутнього педагога до інноваційної професійної діяльності | Українськbq державнbq університет імені Михайла Драгоманова | ||
9859 | Феномен раннього дитинства: витоки, виклики, виміри | Проблеми і перспективи розвитку освіти дітей раннього віку в контексті парадигмальних зрушень | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9858 | Актуальні проблеми дошкільної освіти: виклики та пріоритети | Інноваційні тенденції професійної підготовки фахівців з дошкільної освіти в Україні | Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка | document.pdf | |
9861 | Всеукраїнський круглий стіл «Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал» | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
9909 | 18th International Conference, ICTERI 2023 | The Use of Digital Tools for Mastering Practical Disciplines in the Distance Format of Training Bachelors of Preschool Education | Ivano-Frankivsk | document.pdf | |
9212 | Огнев’юківські читання "Освіта - сутність часу" | Ціннісні орієнтири підготовки професіоналів у науковій спадщині Віктора Огнев’юка | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9862 | Всеукраїнський методологічний семінар «Використання інноваційних технологій у взаємодії з дітьми дошкільного віку» | - | Інститут модернізації змісту освіти | document.pdf | |
8766 | The level of development of science and technology in the XXI century '2022 | Volunteer activity as way of forming social and civic competence of children in preschool education | Karlsruhe, Germany | document.pdf | |
8625 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Підготовка майбутніх педагогів до застосування цифрових технологій у роботі з дітьми дошкільного віку | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8348 | ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ | Підготовка майбутніх магістрів з дошкільної освіти до психологопедагогічного супроводу розвитку дітей дошкільного віку у проєктній діяльності | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського | ||
7668 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю «Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики» | Розвиток креативного потенціалу у дітей старшого дошкільного віку засобами ТРВЗ | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7667 | Вебінари-практикуми від авторів програми «Дитина» та БКДО 2021 | Сучасні форми організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6132 | Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін | Підготовка майбутнього педагога дошкільної освіти до інноваційної діяльності засобом проєктного навчання | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6131 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти | Підготовка магістрів дошкільної освіти до застосування цифрових технологій у проєктній діяльності | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6133 | 5. ICTERI-2020: 16th International conference on ICT in research, education and industrial applications | Future Educators' Training for Project Activities Using Digital Technologies | Харків | ||
6130 | Нові вектори програми "Дитина" | Сучасні форми організації освітнього процесу в ЗДО | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6124 | «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладах дошкільної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
6129 | Annual Conference Webinar #3: Making a difference through partnerships | Інноваційні інструменти розвитку ЗВО | Європейська асоціація університетів (ЄАУ) | document.pdf | |
6127 | Annual Conference Webinar #2: Promoting universities' societal engagement | Сприяння соціальній активності студентів | Європейська асоціація університетів (ЄАУ) | document.pdf | |
4649 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Модель підготовки педагогів дошкільної освіти до інноваційної професійної діяльності | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4648 | Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти | Характеристика педагогічних інновацій у роботі з дітьми дошкільного віку | Рівненський державний гуманітарний університет | document.pdf | |
4646 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Інновації у викладанні та навчанні майбутніх педагогів: зарубіжний досвід | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4642 | Суспільні дисципліни як засіб формування цивілізаційної компетентності здобувачів освіти | Вплив комп’ютерних ігор на формування особистості дитини | м. Рівне, Навчально-наукового інституту економіки та менеджменту Національного університету водного господарства та природокористування | document.pdf | |
4645 | «Освітологія – 2019». Забезпечення якості вищої освіти в університеті: рух україни до європейського союзу | Забезпечення якості освітнього процесу в університеті: критерії оцінювання | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4644 | Освіта ХХІ століття: теорія, практика, перспективи | Підготовка майбутніх педагогів до проектної діяльності з використанням цифрових технологій | НАПН України. Інститут педагогіки. Відділ дидактики | document.pdf | |
4643 | Дитяча гра та іграшка у просторі культури | Вплив сучасної іграшки на психічний розвиток дитини | ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
4647 | Освіта дітей дошкільного віку у соціокультурному просторі | Lego-технології як засіб адаптації дітей раннього віку до умов ЗДО | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія | document.pdf | |
4641 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей нової української школи | Місце і роль медіа-технологій у підготовці майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти | Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка» | document.pdf | |
4640 | Нова українська школа в умовах викликів сучасності | Підготовка майбутніх педагогів до використання цифрових технологій у професійній діяльності | Маріупольський державний університет | document.pdf | |
4639 | Contemporary innovative and information technologies of social developmen | The current training state of feature preschool and primary school educators for using the information technologies in professional activities | Katowice School of Technology | document.PDF | |
4638 | Ціннісні засади реалізації ідей Нової української школи | Формування готовності педагогів до забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти | Біла Церква | document.pdf | |
3587 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти | Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
3588 | Особистість у просторі виховних інновацій | Підготовка майбутніх вихователів до використання інноваційних технологій у дошкільній освіті | ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
3586 | Василь Сухомлинський і сучасне дошкілля | Використання ідей В. Сухомлинського у формуванні творчих якостей особистості | ІНСТИТУТ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ | document.pdf | |
3625 | Суспільні дисципліни як засіб формування цивілізаційної компетентності здобувачів освіти | Проектна діяльність як форма інтеграції змісту навчальних дисциплін | м. Рівне | document.pdf | |
3589 | Сучасний погляд на обдарованість та розвиток талантів | Розвиток талантів у дошкільників | Інститут обдарованої дитини НАПН України | document.pdf | |
2535 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Шляхи соціального становлення особистості дитини в дошкільних закладах країн Європейського Союзу | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.tif | |
2332 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | Шляхи включення дітей з особливими освітніми потребами в систему дошкільної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.tif | |
2333 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Особливості підготовки майбутніх вчителів материнських і початкових шкіл у Франції | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.tif | |
2988 | Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи | Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
2328 | Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку | Педагогічна інноватика як галузь педагогічної науки | Переяслав-Хмельницький | ||
2330 | Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності | Зміст підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до забезпечення наступності у роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи | Львівський національний університет імені Івана Франка | document.tif | |
1286 | Проблеми фахової підготовки вчителя початкової школи в контексті становлення нової української школи | Інтерактивні технології формування професійної компетентності майбутніх фахівців початкової освіти | Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова | document.pdf | |
1285 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Педагогічна інноватика як міждисциплінарна галузь професійної педагогіки | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1318 | "Могилянські читання - 2016: досвід та тенденції розвитку суспільства в Україні: глобальний, національний та регіональний аспекти" | Інноваційні освітні проекти у вищій школі | Чорноморський національний університет імені Петра Могмли | document.pdf | |
1284 | Акмеологія: наука ХХІ століття | Інноваційна професійна діяльність викладача як засіб руху до професійного "Акме" | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
1283 | Забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій | Застосування інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців дошкільної освіти | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія | document.pdf | |
1282 | Акмеологічні засади інноваційного розвитку закладу освіти | Освітньо-інноваційний проект як форма забезпечення якості університетської освіти | Український гуманітарний ліцей Київського національного університету імені Тараса Шевченка | document.pdf |
Монографії (колективні) (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43483 | Volunteer activity as way of forming social and civic competence of children in preschool education | |
37011 | Future teacher training for the use of augmented reality in the educational process of a preschool education institution | |
37012 | Theoretical and technological fundamentals of training future masters from preschool education to innovative professional activity | |
33538 | Integrated forms of organization of the educational process in preschool institutions | |
32272 | Формування доброзичливості молодших дітей дошкільного віку на основі особистісно орієнтованої | |
28803 | The current training state of feature preschool and primary school educators for using the information technologies in professional activities |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49004 | Teaching professional competence in preschool education | |
47901 | The use of digital tools for mastering practical disciplines in the distance format of training bachelors of preschool education | |
45986 | Professional training of future teachers of preschool education institutions to implement the development of child's abilities | |
43271 | The use of project technologies in the training of students | |
36959 | Formation of readiness of future teachers to use augmented reality in the educational process of preschool and primary education | |
36958 | Entrepreneurship Education of IT Specialists through Distance Learning Technologies | |
39146 | The Application of Augmented Reality in Education and Development of Students Cognitive Activity | |
34204 | Future Educators' Training for Project Activities Using Digital Technologies | |
32265 | Розвиток управлінської творчості майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів у вищому навчальному закладі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (30)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43271 | The use of project technologies in the training of students | |
43655 | Using types of games to develop the creative potential of senior preschool children | |
42113 | Особливості пізнавального розвитку дітей шостого року життя | |
41741 | Педагогічний супровід дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема | |
41742 | Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі | |
36644 | Formation of readyness of future teachers of preschool education to innovative activity on the basis of project learning | |
39176 | Play as a means of developing the creative potential of preschool children | |
36642 | Technological principles of future masters’ in preschool education training for innovative professional activity | |
39316 | Technologies for the development of future preschool education teachers’ creative thinking | |
36643 | Use of augmented reality as a means of cognitive development of preschool-age children | |
33067 | Characteristics of modern forms of the educational process organization in preschool education institutions | |
32375 | Creativity as the basis of a future teacher’s innovative activity | |
32376 | Project activity as one of the means of preparing a child for learning at the New Ukrainian school | |
29026 | Characteristics of pedagogical innovation in working with preschool children | |
30483 | Project activities as a factor of cognitive development of preschool children | |
30482 | Regularities of the use of integrating forms of organization of working with older preschools | |
25049 | Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти до організації проектної діяльності | |
25260 | The Use of TPVS Methods in Working with Preschoolers Using ICT Technologies | |
22980 | Features of professional preparation for maternal and initial school teachers in France | |
21752 | Features of studies of bachelors in leading countries of the world | |
22742 | Features of the pedagogical education organization in higher schools of France | |
22186 | Preparing forward specialists for preschool education: european experience | |
14741 | Research competence of higher education teacher: program of development | |
16762 | Рedagogical innovation studies as an interdisciplinary field of professional pedagogics | |
12810 | Preparation of future teachers of preschool education and psychology to innovative professional activities: conceptual basis | |
4288 | Formation of research competenciesof future teachers of preschool pedagogics and psychology | |
7086 | Preparation of future teachers of preschool education and psychology to innovative professional activities: technological aspects | |
4282 | Specificity of innovative professional activities teacher of preschool pedagogy and psychology | |
3246 | Organization of independent work is in preparation of future teachers of preschool pedagogics and psychology | |
3243 | Readiness criteria of future teachers preschool pedagogy and psychology for innovative professional activities |
Фахові видання, що затверджені МОН (60)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49220 | Innovative activity as a component of professional training of a master's degree in preschool education | |
50257 | Modern means of forming media literacy in senior preschool children | |
47336 | Development of creativity of future teachers using heuristic learning methods | |
47264 | Formation of research competence of senior preschool children in project activities | |
47319 | Formation of social and public competence of children of older preschool age through the means of musical art | |
42113 | Особливості пізнавального розвитку дітей шостого року життя | |
41741 | Педагогічний супровід дітей дошкільного віку як психолого-педагогічна проблема | |
41742 | Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі | |
36644 | Formation of readyness of future teachers of preschool education to innovative activity on the basis of project learning | |
39176 | Play as a means of developing the creative potential of preschool children | |
36642 | Technological principles of future masters’ in preschool education training for innovative professional activity | |
39316 | Technologies for the development of future preschool education teachers’ creative thinking | |
36643 | Use of augmented reality as a means of cognitive development of preschool-age children | |
33067 | Characteristics of modern forms of the educational process organization in preschool education institutions | |
32375 | Creativity as the basis of a future teacher’s innovative activity | |
32376 | Project activity as one of the means of preparing a child for learning at the New Ukrainian school | |
29026 | Characteristics of pedagogical innovation in working with preschool children | |
28810 | Early aged children adaptation to the conditions of pre-school education institution means of lego-technology | |
28805 | Influence of modern toys on psychic development of a child | |
30483 | Project activities as a factor of cognitive development of preschool children | |
30482 | Regularities of the use of integrating forms of organization of working with older preschools | |
28806 | The place and the role of media technologies in training of the future pre- and primary school teachers | |
28804 | Pedagogical monitoring as technology of managing quality of education | |
25257 | Quality of preschool education at the modern stage | |
25571 | The formating of future teacher's innovative potential | |
22980 | Features of professional preparation for maternal and initial school teachers in France | |
21752 | Features of studies of bachelors in leading countries of the world | |
22742 | Features of the pedagogical education organization in higher schools of France | |
21750 | Features university education in France | |
22122 | Modern preschool education: european experience | |
22186 | Preparing forward specialists for preschool education: european experience | |
14741 | Research competence of higher education teacher: program of development | |
16762 | Рedagogical innovation studies as an interdisciplinary field of professional pedagogics | |
16303 | Розвиток університетської освіти: навчання на основі дослідження | |
13064 | Competencies of future teachers preschool pedagogy and psychology in innovation professional activities | |
12809 | Keys-method in preparation of future teachers to innovative professional activity | |
12810 | Preparation of future teachers of preschool education and psychology to innovative professional activities: conceptual basis | |
12808 | Preparation of the future teachers of preschool pedagogy and psychology to an innovative professional activity: akmeological approach | |
12779 | Training future teachers preschool pedagogy and psychology to innovation professional activity:experimental research | |
13688 | Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка | |
4288 | Formation of research competenciesof future teachers of preschool pedagogics and psychology | |
7083 | Historical and pedagogical predictors of innovation activities in education | |
7089 | Innovative technologies in preparation of future teachers of preschool pedagogics and psychology to innovative professional activity | |
4274 | Pedagogical innovation in development of new direction of education | |
7086 | Preparation of future teachers of preschool education and psychology to innovative professional activities: technological aspects | |
4280 | Research analysis of innovativemodels of learning in higher education | |
4282 | Specificity of innovative professional activities teacher of preschool pedagogy and psychology | |
3246 | Organization of independent work is in preparation of future teachers of preschool pedagogics and psychology | |
3243 | Readiness criteria of future teachers preschool pedagogy and psychology for innovative professional activities | |
2580 | Content of training future teachers of preschool pedagogics and psychology to innovative professional activities | |
4291 | Scientific thesaurus of innovative education | |
528 | Формування комунікативної компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології засобами тренінгу | |
521 | Асистентська практика у формуванні здатності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності | |
1581 | Структура та ознаки інноваційної професійної діяльності викладача вищого навчального закладу | |
520 | Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи | |
529 | Принципи інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи | |
4284 | To the innovation in system of higher pedagogical education: theoretical aspect | |
1809 | Професійно-орієнтовані форми навчання у підготовці фахівців туризму | |
1603 | Дидактичні принципи особистісно орієнтованого навчання природознавству майбутніх вихователів дошкільних закладів | |
1604 | Особистісно орієнтоване навчання: ретроспективний аналіз |
Відповідальний секретар, випусковий редактор наукових періодичних видань Університету (2)
ID | Назва видання | Тип фахового видання | Рік підтвердження фаховості | Додано |
---|---|---|---|---|
12 | Неперервна професійна освіта: теорія і практика | - | 2015 | |
13 | Освітологічний дискурс | - | 2015 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
238 | The use of project technologies in the training of students | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43271/ | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
81 | Педагогічний моніторинг як технологія управління якістю дошкільної освіти | фахове | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/28804/ | 2019 |
Рамкові міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Назва програми | Номер проєкту | Організація грант-холдер | Назва проєкту | Період реалізації | Роль учасника | Додано |
---|---|---|---|---|---|---|---|
32 | Програма імені Жана Моне | 587094-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-MODULE | Європейська Комісія | Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до ЄС | 01.09.2017-31.08.2020 | Учасник проекту |
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
132 | Досвід європейських країн з підготовки вчителів для забезпечення безперервного переходу від дошкільної освіти до початкової школи | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
185 | Інновації у педагогічній освіті та підготовці лідера нової школи: досвід країн Європейського Союзу | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
321 | Інновації у підготовці вчителя-лідера для нової Європейської школи | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
Індивідуальні гранти (2)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
5 | Інновації у підготовці педагога дошкільної освіти в контексті європейської інтеграції | Latvian State Scholarship for Research | Подано | Документ відсутній | 2020 |
25 | Інновації у підготовці педагога дошкільної освіти в контексті європейської інтеграції | Національна стипендіальна програма Словацької Республіки (NSP) | Подано | Документ відсутній | 2020 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
188 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету докторської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (29)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
253 | Дидактичний модуль | - | 23.05.2016 | |
372 | Лідерський модуль | - | 25.04.2018 | |
978 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_16_06_14.pdf | 16.06.2014 |
1262 | Дослідницький модуль | - | 13.12.2016 | |
1385 | Фаховий модуль (стажування) | - | 25.02.2016 | |
1859 | Інше | - | Epaзмус+_Козак 1.tif | 08.11.2017 |
1920 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2537 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 01.11.2018 | |
3629 | ІКТ | Інший модуль | ЕНК_735_31.10.2019.pdf | 31.10.2019 |
4151 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.05.2020 | |
4231 | інше | Інший модуль | Сертифікат Козак Людмила.pdf | 29.05.2020 |
4497 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 09.11.2020 | |
4915 | ІКТ(енк) | Інший модуль | - | 04.03.2020 |
5039 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 25.03.2021 | |
5070 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 25.03.2021 | |
5094 | Лідерський модуль | Інший модуль | 29.03.2021 | |
5233 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_252_05.04.21.pdf | 05.04.2021 |
5329 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5377 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 30.04.2021 | |
5539 | інше | Інший модуль | 19.10.2021 | |
5883 | інше | Інший модуль | 24.04.2021 | |
6396 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7311 | інше | Інший модуль | 23.12.2022 | |
7438 | ІКТ(енк) | Інший модуль | наказ № 749.pdf | 27.12.2022 |
8617 | Використання інноваційних технологій у взаємодії з дітьми дошкільного віку | Інший модуль | Козак.pdf | 29.03.2023 |
8618 | Сучасний ЗДО: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль | 19.10.2023 | |
8849 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9405 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9779 | Лепбук професійного успіху 2024 | Інший модуль | 20.04.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1021 | Участь у роботі Грінченківської наукової зимової школи для аспірантів і докторантів у галузі педагогіки | Наукова школа | Київ | 12.02.2016 | 2 |
1023 | Розвиток дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників університету (Дослідницький модуль) | Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету | Київ | 19.04.2016 | 2 |
1025 | Диспут «Навчання на дослідницькій основі: яким воно має бути?» | Засідання 2-го Дискусійного клубу в рамках Фестивалю науки у Київському університеті імені Бориса Грінченка | Київ | 27.04.2016 | 2 |
1027 | «Освітологічні дебати». Тема: «Нова українська школа» | Засідання 3-го Дискусійного клубу в рамках Грінченківської декади | Київ | 07.01.2016 | 2 |
1029 | Розвиток дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників університету (Дослідницький модуль) | Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників Університету | Київ | 12.01.2016 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (4)
ID | Науковий ступінь | Вчене звання | Посада | Підрозділ | Рік | Реєстраційний номер | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
97 | Доктор наук | Доцент | Старший науковий співробітник | НДЛ освітології | 2016 | 656286 | |
105 | Доктор наук | Доцент | Старший науковий співробітник | НДЛ освітології | 2016 | 64571 | |
183 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Педагогічний інститут | 2017 | 74955 | |
561 | Доктор наук | Доцент | Професор кафедри | Факультет педагогічної освіти | 2022 | 114199 | Посіб. Козак_Л_В_114199.pdf |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41740 | Проєктна діяльність у закладах дошкільної освіти | |
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" | |
15372 | The educational program training of the teaching staff University (research module) | |
11164 | Guidelines for the implementation of interdisciplinary educational programs to train experts in the field of education | |
12820 | Mykromodul VII.Ekspertyza innovation for quality assurance |
Сертифіковані ЕНК (6)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
77 | Основи педагогічної інноватики (6 курс) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2014 | 249 | 10.06.2014 | |
564 | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 735 | 31.10.2019 | |
749 | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 21/22 н.р. |
955 | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 252 | 05.04.2021 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1119 | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Факультет педагогічної освіти | Доктор філософії | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1346 | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 749 | 27.12.2022 | 23/24 н.р. |
Використання ЕНК (23)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3730 | Педагогічний інститут | Компоративістика в освіті (6 курс, ПВШ, заочна) | Магістр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 28.12.2018 |
3862 | Педагогічний інститут | Проектна діяльність у навчальних закладах (6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 15 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
5228 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 7 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
7416 | Педагогічний інститут | Комплексна дисципліна "Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти" (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7522 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
7632 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
7692 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7699 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7701 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (6 курс, ПМДО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7706 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (педагогічна) (5 курс, ДО, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8659 | Педагогічний інститут | Практика переддипломна (6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
8909 | Педагогічний інститут | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9458 | Педагогічний інститут | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП, денна) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9682 | Педагогічний інститут | Освітній менеджмент в галузі дошкільної освіти (5-6 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10046 | Педагогічний інститут | Педагогічне партнерство з різними соціальними інституціями (5 курс, ДО, ПМДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
11069 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11072 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (організаційна/управлінська) (5-6 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11151 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12160 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5-6 курс, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12192 | Факультет педагогічної освіти | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12794 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12978 | Факультет педагогічної освіти | Розвиток наукової галузі (1 курс, АСП) | Доктор філософії | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13703 | Факультет педагогічної освіти | Методика викладання фахових дисциплін (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
599 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,39 | 30.12.2016 |
1161 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,34 | 12.01.2017 |
2017 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,37 | 26.12.2018 |
2618 | Кафедра дошкільної освіти | 4,78 | 28.12.2019 |
3766 | Кафедра дошкільної освіти | 4,92 | 28.12.2020 |
4800 | Кафедра дошкільної освіти | 4,92 | 28.12.2021 |
5677 | Кафедра дошкільної освіти | 4,95 | 30.12.2022 |
6557 | Кафедра дошкільної освіти | 4,89 | 30.12.2023 |