Додаткові відомості
Освіта
2005 - 2010 рр. - Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогіка і методика середньої освіти (українська мова та література)» – магістр, викладач української мови та літератури, зарубіжної літератури Перелік місць роботи
вересень 2010 - серпень 2012 – викладач кафедри теорії та історії педагогіки Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, за суміщенням – лаборант кафедри
вересень 2012 - 2023 – старший викладач кафедри української мови Київського університету імені Бориса Грінченка.
вересень 2023 - донині – доцент кафедри української мови Київського університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
"Формування граматичної компетентності майбутніх вчителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу", 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова). Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
1 | 0 | 0 | 2024.11.15 06:04:01 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 52 | 4 | 0 | 2024.11.04 22:10:48 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 29 | 3 | 0 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
31 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української мови | 11.5 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Horokhova_Tetiana |
Конференції (23)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11000 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція з міжнародною участю "Моделі мовного простору України і Європи" | Ігрові технології у навчанні української мови як іноземної | м.Київ | ||
10433 | Х Міжнародна наукова конференція «Лінгвалізація світу» | Неосемантизми як репрезентанти воєнного дискурсу | м.Черкаси | document.pdf | |
10434 | Круглий стіл "Мовно-інформаційний простір міста Києва" | Мовні ініціативи міста Києва для популяризації української | м.Київ | document.doc | |
9947 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція «Епоха Грінченка: Просвіта, нація, ідентичність» (XVI щорічні Грінченківські читання) | Корпусний підхід до лінгвістичного аналізу творчої спадщини Бориса Грінченка | м.Київ | document.pdf | |
9892 | VІІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених «Актуальні проблеми літературознавства і мовознавства» | Лінгводидактичні орієнтири організації навчального квесту онлайн | м.Київ | document.pdf | |
9673 | І Всеукраїнська науково-практична конференція «Слово вчителя (на пошанування Людмили Кажуховської)» | Реалізація методу проєктів у процесі формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на заняттях із мовознавчих дисциплін | м.Переяслав | document.pdf | |
9639 | VІІ Міжнародна наукова конференція «Світ мови – світ у мові» | Формування культуромовної особистості студентів в умовах змішаного навчання | м.Київ | document.pdf | |
9640 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція з міжнародною участю, присвячена 105-й річниці від дня народження В.О. Сухомлинського «Використання творчої спадщини В.О. Сухомлинського у контексті викликів воєнного часу» | Організація групової форми навчальної діяльності майбутніх учителів-словесників на заняттях мовознавчих дисциплін в контексті педагогічної спадщини Василя Сухомлинського | м. Кропивницький | document.pdf | |
9123 | Міжнародний науково-практичний онлайн-форум «Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні» | Організація групової форми навчальної діяльності майбутніх учителів-словесників на заняттях мовознавчих дисциплін в умовах змішаного навчання | Київ | document.pdf | |
8775 | VІІ Міжнародна науково-практична конференція "Теоретична і дидактична філологія: надбання, проблеми, перспективи розвитку" | Корпусні технології у формуванні граматичної компетентності майбутніх учителів-словесників | Університет Григорія Сковороди в Переяславі, м.Переяслав | document.pdf | |
7802 | Регіональний науковий семінар "Словник мови творів Бориса Грінченка" | Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7804 | VIII International conference "Information Technology and Implementation" | On semi-automatic creation of dataset for multi-document automatic summarization of news articles an forum threads | м.Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
6612 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція "Міжособистісна взаємодія. Обмін досвідом" | - | Київ | document.pdf | |
7803 | Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Ідеологиня національної аристократії (на пошану 150-річчя від дня народження Лесі Українки)" | Викладання української мови як іноземної крізь призму творчості Лесі Українки | м.Львів, Львівський національний медичний університет імені Данила Галицького | document.pdf | |
6155 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін» | Реалізація компетентнісного підходу до навчання майбутніх учителів-словесників в умовах дистанційної освіти | Київ | ||
5071 | IV Всеукраїнська науково-практична конференція "Від словника Бориса Грінченка до сучасних лексикографічних систем" | Формування українськомовної особистості студента-філолога на матеріалі «Словаря» Бориса Грінченка | Київ | ||
4630 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції» | Реалізація стратегії змішаного навчання у процесі формування культуромовної особистості майбутніх учителів української мови | Київ | ||
4629 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Розвиток мовної особистості педагога: лінгводидактичний та когнітивний аспекти» | Формування мовної особистості студентів-філологів засобами блогодидактики | Київ | document.pdf | |
4280 | П’ята всеукраїнська мультидисциплінарна конференція “Чорноморські наукові студії” | Психологічні чинники формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури | Одеса | ||
4281 | Міжнародна наукова інтернет-конференція «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації» | Дидактичний потенціал блогів в організації самостійної роботи студентів-філологів | Переяслав-Хмельницький | ||
3837 | І Міжнародна науково-практична конференція «Філологія та лінгводидактика в умовах євроінтеграції: реалії і перспективи» | Інноваційні підходи до формування граматичної компетентності майбутніх учителів-словесників | Херсон | document.pdf | |
3229 | Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Формування мовної особистості в умовах реалізації концепції Нової української школи" | Система роботи з формування мовної особистості майбутнього вчителя-словесника у процесі опрацювання морфології української мови | Київ | ||
2900 | Лінгвістичний і лінгводидактичний простір: здобутки і перспективи | Реалізація текстоцентричного підходу засобами ІКТ | м.Київ | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41744 | On Semi-Automatic Creation of Dataset for Multi-Document Automatic Summarization of News Articles and Forum Threads |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46954 | Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти | |
48505 | Дидактичний потенціал настільних ігор у навчанні української мови як іноземної | |
46953 | Динаміка лексичного складу української мови у воєнний період 2022–2023 років | |
48504 | Фемінітиви в сучасному українськомовному середовищі (за результатами соціолінгвістичного дослідження) | |
33039 | Оптимізація методів формування української культуромовної особистості майбутніх учителів в умовах дистанційного навчання | |
26110 | Оптимізація методів навчання граматики української мови майбутніх учителів-словесників на засадах текстоцентричного підходу | |
20663 | Forming the grammatical competence of students using web 2.0 technologies | |
7926 | Організація текстотворчої діяльності студентів філологічних спеціальностей під час вивчення морфології | |
7931 | Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови на основі текстів етнопедагогічного змісту |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
46954 | Використання е-ресурсів як дієвого засобу організації навчального квесту в закладі вищої освіти | |
48506 | Дидактичний потенціал інтерактивних онлайнових ігор на заняттях з української мови як іноземної | |
48505 | Дидактичний потенціал настільних ігор у навчанні української мови як іноземної | |
46953 | Динаміка лексичного складу української мови у воєнний період 2022–2023 років | |
48504 | Фемінітиви в сучасному українськомовному середовищі (за результатами соціолінгвістичного дослідження) | |
45340 | Лінгквокраїнознавчий підхід до навчання української мови як іноземної (на прикладі вивчення постаті Бориса Грінченка) | |
24844 | Система текстових вправ і завдань для формування граматичної компетентності майбутніх учителів-словесників | |
7926 | Організація текстотворчої діяльності студентів філологічних спеціальностей під час вивчення морфології | |
1036 | Реалізація принципів культуровідповідності та етнізації у процесі вивчення студентами класичного університету дисципліни «Етнопедагогіка» |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
177 | On Semi-Automatic Creation of Dataset for Multi-Document Automatic Summarization of News Articles and Forum Threads | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/41744/ | 2022 |
Реєстр наукових публікацій (4)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
461 | Лінгквокраїнознавчий підхід до навчання української мови як іноземної (на прикладі вивчення постаті Бориса Грінченка) | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45340/ | 2023 |
502 | Фемінітиви в сучасному українськомовному середовищі (за результатами соціолінгвістичного дослідження) | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48504/ | 2024 |
503 | Дидактичний потенціал настільних ігор у навчанні української мови як іноземної | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48505/ | 2024 |
504 | Дидактичний потенціал інтерактивних онлайнових ігор на заняттях з української мови як іноземної | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48506/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (2)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
102 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української мови | Аналітик-дослідник | 01.05.2023 |
181 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Кафедра української мови | Інтегратор | 12.02.2024 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
44 | Караман Станіслав | Формування граматичної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу» 13.00.02 – теорія і методика навчання (українська мова) | Київський університет імені Бориса Грінченка, аспірантура без відриву від виробництва, 2012 - 2019 | Спеціалізована вчена рада Д 26.133.05 у Київському університеті імені Бориса Грінченка | - | 2018 |
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
997 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_27_06_13_new.pdf | 27.06.2013 |
2226 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
2584 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 27.10.2018 | |
2942 | Лідерський модуль | Інший модуль | 18.02.2019 | |
3077 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 25.04.2019 | |
4395 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 222222.pdf | 09.10.2020 |
4494 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 09.11.2020 | |
6034 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_811_06.12.2021.pdf | 06.12.2021 |
6388 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
7291 | Лідерський "Медіаосвіта" | Інший модуль | 22.12.2022 | |
8465 | Професійно-орієнтований курс для науково-педагогічних та педагогічних працівників закладів вищої освіти | Інший модуль | Горохова.pdf | 01.03.2023 |
8890 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
9008 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9055 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 |
9363 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 18.04.2024 | |
9462 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9628 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. ПК | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
10066 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 233_compressed.pdf | 13.03.2024 |
10197 | International experience of using artificial intelligence in the educational process | Інший модуль | 11.07.2024 |
Викладацька діяльність
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
24 | Етнопедагогіка (2 курс) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2012 | 459 | 05.10.2012 | |
37 | Українська мова (за професійним спрямуванням) (1 курс) | Інститут філології | Бакалавр | Очна (Денна) | 2013 | 345 | 27.06.2013 | |
1128 | Лінгвістика комп'ютерного аналізу і обробки інформації (2-4 курс, УМЛ, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 811 | 06.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1650 | Українська мова (за професійним спрямуванням) (1 курс, РС, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 | − |
1719 | Українська мова (за професійним спрямуванням) (1 курс, СК, денна) | Факультет української філології, культури і мистецтва | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 233 | 13.03.2024 | – |
Використання ЕНК (13)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5831 | Інститут філології | Українські студії (1 курс, ФІН, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
5852 | Інститут філології | Університетські студії (1 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
6545 | Інститут філології | Культура усного та писемного мовлення (українська) (1 курс, МП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7450 | Інститут філології | Культура усного та писемного мовлення (українська) (1 курс, ІСТ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8009 | Історико-філософський факультет | Українські студії (3 курс, ФК, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8016 | Інститут філології | Українські студії: Культура усного і писемного мовлення (українська) (1 курс, ФА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
8839 | Інститут філології | Українські студії: Культура усного і писемного мовлення (українська) (1 курс, ФН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
10420 | Інститут філології | Українська мова як іноземна (1 курс, ПКІН, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10483 | Інститут філології | Лінгвістика комʼютерного аналізу і обробки інформації (2 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11220 | Факультет права та міжнародних відносин | Українські студії (1 курс, ІС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12471 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Лінгвістика комп'ютерного аналізу і обробки інформації (2-4 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13007 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Українська мова (за професійним спрямуванням) (1 курс, РС, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13321 | Факультет української філології, культури і мистецтва | Лінгвістика комп'ютерного аналізу і обробки інформації (2-4 курс, ФУ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1053 | Кафедра української мови | 4,84 | 12.01.2017 |
1907 | Кафедра української мови | 4,73 | 26.12.2018 |
2593 | Кафедра української мови | 4,80 | 28.12.2019 |
3642 | Кафедра української мови | 4,88 | 28.12.2020 |
4710 | Кафедра української мови | 4,84 | 28.12.2021 |
6048 | Кафедра української мови | 4,85 | 30.12.2022 |
6926 | Кафедра української мови | 4,95 | 30.12.2023 |
Підготовка переможця студентського наукового конкурсу, турніру, проєкту тощо (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва конкурсу | Рівень | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|---|
45 | Купецька Вероніка Володимирівна | I | ХІ Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка | Міжнародний рівень | - | 2021 |