Додаткові відомості
Освіта
Київський університет імені Бориса Грінченка (2011 р.) Перелік місць роботи
З 2013 р. працюю викладачем кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
З 2022 р. працюю старшим викладачем кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (з 2024 р. Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).
З 2024 р. працюю доцентом кафедри іноземних мов і методик їх навчання Факультету педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Теми дисертацій (захищених)
Підготовка вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов Громадська активність
не встановлено Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
3 | 0 | 0 | 2024.11.30 06:04:09 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 120 | 5 | 4 | 2024.12.22 10:22:12 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 88 | 5 | 3 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
889 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 19.8 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Yuliia-Rudnik |
Конференції (20)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11147 | Майстерня успішного вчителя англійської мови: від теорії до ефективних стратегій | Augmented reality technologies as an innovative means of teaching foreign languages to children of senior preschool age and students of primary school age: from theory to practical cases | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
11148 | Інноваційні рішення в сучасній науці, освіті та практиці | Чат-боти у навчанні іноземних мов як засіб подолання мовного бар'єру | Національний транспортний університет | document.pdf | |
10061 | Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи | Чат-бот із штучним інтелектом як інноваційний та інтерактивний засіб для вивчення іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | document.pdf | |
9320 | IV Міжнародна науково-теоретична конференція "FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF MODERN SCIENCE IN THE PANDEMIC’S ERA" | Діджиталізація традиційних технологій у навчанні іноземних мов | м. Берлін, Німеччина | document.pdf | |
9319 | XIX Міжнародна науково-практична конференція "INNOVATIVE APPROACHES TO SOLVING SCIENTIFIC PROBLEMS" | Специфіка застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов | м. Токіо, Японія | ||
9318 | I Міжнародна наукова конференція "Актуальні питання розвитку галузей науки" | Інтеграція імерсивних технологій у навчання іноземних мов | м. Чернігів | document.pdf | |
9317 | V Міжнародна науково-практична конференція "Science of post-industrial society: globalization and transformation processes" | Підготовка студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» до застосування технологій доповненої реальності у навчанні іноземних мов. | м. Вінниця | document.pdf | |
9316 | V International Scientific and Theoretical Conference Theory and Practice of Modern Science | Дидактичний потенціал застосування додатку доповненої реальності Metaverse Studio у навчанні іноземних мов | Республіка Польща | document.pdf | |
8666 | ІV Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти» | Підготовка студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта до застосування цифрових інструментів на заняттях з іноземної мови у ЗДО | м. Київ | document.pdf | |
8110 | IV KONFERENCJA STUDENCKA „Bezpieczeństwo Na Co Dzień, Zarządzanie W Codzienności” | Praktyczne Sposoby Nauczania Podstaw Bezpieczeństwa W Klasach Wielojęzycznych | Poznan, Poland | document.pdf | |
3491 | II Міжнародна наукова конференція "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти" | Методичний інструментарій формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ||
3197 | Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва» | Цифровий контент підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ||
3112 | V Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні проблеми підготовки і професійного удосконалення педагогів" | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Чергнігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка (м. Чернігів) | ||
3196 | ХХІII щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) | ||
2524 | Міжнародна науково-практична конференція "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2420 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Моделювання професійної підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
671 | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу 'Інноваційні технології навчання іноземних мов' | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
668 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Програмно-методичне забезпечення підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | Київський університет імені Бориса Грінченка, м. Київ | ||
669 | VIII Всеукраїнська науково-практична конференція «Інформаційні технології в освіті та науці» | Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | м. Мелітополь | ||
670 | ХХІ щорічна національна конференція IATEFL Ukraine для вчителів англійської мови | - | м. Київ (Київський університет імені Бориса Грінченка) |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (3)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49602 | Teacher students training to the use of learning technologies for foreign language in remote mode | |
46956 | An adaptive system of teaching a foreign language to students of pedagogical specialties: European experience | |
46958 | Corpus linguistics in building professional communicative competencies of graduates of higher educational institutions |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (12)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
50781 | The students' awareness considering the academic integrity of artificial intelligence use in terms of foreign language acquisition | |
49519 | The use of artificial intelligence chatbots in teaching foreign languages as an innovative interactive technology | |
44618 | The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
44998 | The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology | |
43701 | Development of first educational level 012 Preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children» | |
42320 | Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 Choreography specialty | |
44613 | Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching | |
21691 | Структура змісту професійної підготовки вчителів початкової школи у Фінляндській Республіці: традиції та інновації | |
4686 | Методика застосування технології "Mind maps" на уроках іноземної мови в початковій школі | |
3202 | Метод контекстно-мовного інтегрованого навчання у школах Фінляндії: організаційний дискурс |
Фахові видання, що затверджені МОН (18)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49323 | Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine | |
49519 | The use of artificial intelligence chatbots in teaching foreign languages as an innovative interactive technology | |
44618 | The use of Augmented Reality and Virtual Reality Technologies in Teaching Foreign Languages | |
45558 | The specifics of future teachers training to the use of immersive technologies in foreign language teaching | |
47685 | The use of HyFlex technology in teaching foreign languages to students of pedagogical specialties under modern challenges | |
44998 | The use of the Metaverse studio application in foreign language teaching as an innovative AR technology | |
43701 | Development of first educational level 012 Preschool education specialty students’ digital literacy skills within a discipline «Modern Technologies of Teaching a Foreign Language to Preschool Children» | |
42320 | Professional communication in a foreign language: experience in designing the curriculum for 024 Choreography specialty | |
44613 | Teacher students training to implement AR and VR technologies in foreign language teaching | |
23268 | Модель підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов: технологізація процесу | |
23813 | Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
18069 | Критеріальний підхід до визначення рівня готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
18825 | Моделювання процесу підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов | |
17934 | Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі» | |
4687 | Актуалізація проблеми застосування інноваційних технологій у навчанні іноземних мов | |
3855 | Теоретичний аналіз змісту поняття «інноваційні технології» у контексті навчання іноземних мов | |
2896 | Впровадження методики предметно-мовного інтегрованого навчання: за і проти (світовий досвід) | |
1838 | Навчання іноземних мов у школах Швеції: організаційний дискурс |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
425 | Професійна підготовка студентів педагогічних спеціальностей до застосування AR та VR технологій у навчанні іноземних мов | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44613/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
Заявки на колективні гранти (3)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
50 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
126 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
877 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (3)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
64 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 01.10.2022 |
293 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Інтегратор | 27.10.2023 |
294 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Експерт | 23.02.2024 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
89 | Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту | «Підготовка вчителів почат.школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов» / 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти | Київський університет імені Бориса Грінченка | Київський університет імені Бориса Грінченка | Rudnik.pdf | 2018 |
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
149 | Модератор соціального проекту | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (31)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
854 | Модуль з ІКТ | - | nakaz_sert_11_16.pdf | 11.11.2016 |
1437 | Лідерський модуль | - | 01.02.2017 | |
1864 | Інше | - | 31.10.2017 | |
1877 | Інше | - | 30.03.2017 | |
1881 | Інше | - | 14.12.2017 | |
2889 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 18.12.2018 | |
6427 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6487 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6534 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6760 | інше | Інший модуль | 25.08.2022 | |
6761 | інше | Інший модуль | 17.04.2022 | |
6762 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6763 | інше | Інший модуль | 22.08.2022 | |
7052 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_212_02.05.2022.pdf | 02.05.2022 |
7479 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ № 748.pdf | 27.12.2022 |
7831 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 17.05.2023 | |
8219 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 24.02.2023 | |
8275 | WasedaX: Japanese Pronunciation for Communication | Інший модуль | 21.02.2023 | |
8276 | UQx: Academic English: How to Write an Essay | Інший модуль | 30.01.2023 | |
8277 | UQx: English Grammar and Style | Інший модуль | 11.02.2023 | |
8439 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_699_02.11.2023_compressed.pdf | 02.11.2023 |
8685 | ШІ майбутнє освіти | Інший модуль | 23.11.2023 | |
8855 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
8995 | Інший | Інший модуль | 22.11.2023 | |
9049 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №842.pdf | 25.12.2023 |
9408 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9486 | Побудова індивідуальної траєкторії викладача в контексті інтернаціоналізації | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9567 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9654 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10631 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_11-2024 (1).pdf | 03.12.2024 |
10719 | Міні-курси у системі розвитку цифрової компетентності, рівень Експерт | Цифровий модуль | Наказ 511.pdf | 13.06.2024 |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
96 | English speaking club | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 24.10.2017 |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50043 | Foreign language (English) |
Сертифіковані ЕНК (8)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
123 | Іноземна мова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Заочна | 2014 | 582 | 24.12.2014 | |
268 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ПО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
278 | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 611 | 11.11.2016 | |
1208 | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2022 | 212 | 02.05.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1577 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 699 | 02.11.2023 | − |
1610 | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 786 | 04.12.2023 | − |
1933 | Виробнича (методична) практика (3-4 курс, 1р ВО, ДО, очна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
1964 | Професійне спілкування іноземною мовою (1 курс, 2р ВО, ММ, очна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 916 | 03.12.2024 | – |
Використання ЕНК (13)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
15 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, Х) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
18 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (поглиблене вивчення) (3 курс, ПО, Х) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
21 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
24 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
25 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
245 | Педагогічний інститут | Сучасна англійська мова з практикумом | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 26.11.2016 |
297 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (1 курс, ПО, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 3 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
12407 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2022 |
12445 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2022 |
12899 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ХОР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 15 | 31.12.2023 |
13066 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ГД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13210 | Факультет педагогічної освіти | Професійне спілкування іноземною мовою (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13249 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання дітей дошкільного віку іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (5)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
157 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4.6 | 20.05.2016 |
1393 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,66 | 12.01.2017 |
2225 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,92 | 27.12.2018 |
5692 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,83 | 30.12.2022 |
6573 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,95 | 30.12.2023 |