Додаткові відомості
Київський педагогічний коледж при університеті ім. Т. Г. Шевченка,
1996 р., соціальний педагог, організатор соціально-педагогічної
допомоги населенню.
Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів ім. Б.
Грінченка, 1998 р., соціальний педагог.
Київський педагогічний університет ім. Б. Грінченка, 2011
р., соціальний педагог, викладач соціальної педагогіки.
Київський педагогічний університет ім. Б. Грінченка, 2014р.,
аспірантура.
Середня загальноосвітня школа №226 м. Києва,
педагог-організатор, 1993 - 1998 рр.
Спілка дитячих та юнацьких організацій м. Києва «СПОК», головний
редактор журналу «Велика гра», Відповідальний секретар Виконкому
Ради, 1998 - 1999 рр.
Центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Київської міської
державної адміністрації, начальник відділу соціальних ініціатив, начальник
відділу соціальної роботи з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями,
начальник відділу соціального інспектування та соціальної роботи, начальник
відділу соціальних технологій, 1999 - 2013 рр.
Всеукраїнське молодіжне громадське об’єднання «Національна Організація
Скаутів України», національний секретар, 2013-2014 рр.
Київський університет ім. Бориса Грінченка, викладач сумісник
кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту людини, 2014
- 2018 рр.
Київський університет ім. Бориса Грінченка, старший викладач
кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи Інституту
людини, 2018
Організатор та керівник літнього наметового табору "Зелена Стежка" (Чернігівська область, Козелецький район, с. Вовчок)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 1 | 1 | 2024.11.30 06:02:33 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 83 | 4 | 2 | 2024.11.28 11:53:43 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 60 | 4 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
77 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 19.8 | 0 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Svitlana_Sapiha |
Конференції (23)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11116 | Всеукраїнська науково-практична конференція «СОЦІАЛЬНА РОБОТА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ», присвяченої 110-річчю Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка | Соціальні послуги для сімей, в складі яких є особа з інвалідністю: стан та перспективи розвитку | Полтава | document.pdf | |
11115 | Всеукраїнська науково-практична інтернет конференція «Актуальні проблеми соціальної роботи: досвід і перспективи» | Соціальні послуги для сімей, в складі яких є особа з інвалідністю: стан та перспективи розвитку | м. Камянець-Подільський | document.pdf | |
8485 | IV Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція "СОЦІАЛЬНО-ОСВІТНІ ДОМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ" | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | м. Запоріжжя | ||
8484 | Всеукраїнська науково-практична конференція, присвячена 300-річчю з дня народження Григорія Савича Сковороди «Сучасні реалії та перспективи соціального виховання особистості в різних соціальних інституціях» | Роль скаутських громадських об᾽єднань в адаптації та інтеграції підлітків із числа ВПО | м. Харків | document.pdf | |
8233 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Актуальні питання спеціальної та інклюзивної освіти: виклик сьогодення" | Фестиваль «Повіримо у себе» як соціокультурна практика формування у киян неупередженого ставлення до людей із інвалідністю. | м. Полтава | document.pdf | |
8234 | ІІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція "СОЦІАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ СУСПІЛЬНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ: НАУКОВІ ПІДХОДИ ТА СУЧАСНІ ПРАКТИКИ" | Особливості молодіжної роботи в об’єднаних територіальних громадах | м. Київ | document.pdf | |
8232 | IV Міжвузівський науково-практичний семінар "Професійна мобільність як чинник соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості в умовах суспільних трансформацій" | "Модернізація системи соціального захисту" | м. Харків | ||
8235 | Науково-практична конференція "Непомічені підлітки" | Розвиток особистісного потенціалу підлітків у скаутингу | м. Київ | document.pdf | |
3579 | ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ЄВРОПЕЙСЬКІ Й НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА ІНДИКАТОРИ | Стан соціально-педагогічної підтримки вагітних жінок в Україні та закордоном | м. Старобільськ | document.pdf | |
3317 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | Умови розвитку особистісного потенціалу підлітків у скаутських громадських об'єднаннях | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3327 | Забезпечення якості вищої освіти: Європейські й національні стандартита індикатори | Роль дорослих лідерів-скаутів у розвитку особистісного потенціалу підлітків-членів скаутських громадських об'єднань | м. Старобельск, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | ||
3316 | Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення | Розвиток особистісного потенціалу дітей з особливостями психофізичного розвитку засобами скаутингу | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3318 | Другі соціально-педагогічні читання імені І.Д.Звєрєвої | Організація практики майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників у викликах часу | м. Київ, Інститут проблем виховання НАПН України | ||
3326 | Забезпечення якості вищої освіти: Європейські й національні стандарти та індикатори | Програма розвитку особистісного потенціалу підлітків Національної організації скаутів України | м. Старобельск, Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | ||
3324 | Шості сіверянські соціально-психологічні читання | Напрями розвитку особистісного потенціалу підлітків у скаутських громадських об'єднаннях | м. Чернігів | ||
3328 | Социально-педагогическая деятельность: сферы сотрудничества и взаимодействия | Развитие личностного потенциала подростков в скаутских общественных объединениях | г. Кострома, | ||
3321 | Соціальна робота як правозахисна професія | Скаутські громадські об'єднання як інститути соціального виховання підлітків | м. Чернівці, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | ||
3325 | Наука, освіта, технології в сучасному світі | Милосердя, як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україіні | США, м. Масачусетс | ||
3322 | Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору | Роль скаутських громадських об'єднань у розвитку особистісного потенціалу підлітків | м. Київ | ||
3323 | Соціальна робота: теорія, історія, інноватика | Сучасні підходи до сутності особистісного потенціалу підлітків | м. Київ, Національний технічний університет України "КПІ" | ||
3330 | Проблеми соціалізації та ресоціалізації особистості | Соціальне служіння як складова скаутського методу виховання дітей та молоді | м. Луцьк, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | ||
3320 | 100 років українському скаутингу: історія та перспективи розвитку | Соціалізація особистості у скаутському русі | м. Київ | ||
3319 | Формування світоглядної позиції підлітків у дитячих об'єднаннях | Досвід соціалізації підлітків в літньому скаутському наметовому таборі \ | м. Київ, Інститут проблем виховання НАПН України |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49679 | Залучення до наукових досліджень як форма підтримки соціальної активності молодих людей, які живуть з ВІЛ | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
47179 | Особливості надання соціальних послуг людям з інвалідністю | |
41844 | Needs Assessment of Parents Raising Children with Disabilities in Preschool Educational Institution | |
41481 | Соціальна робота з працівницями секс-бізнесу в Україні | |
33259 | Особливість емоційного стану дітей із ментальними порушеннями в закладах дошкільної освіти | |
10639 | Милосердя як передумова розвитку системної благодійної діяльності в Україні |
Фахові видання, що затверджені МОН (14)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49679 | Залучення до наукових досліджень як форма підтримки соціальної активності молодих людей, які живуть з ВІЛ | |
49199 | Соціально-педагогічна підтримка батьків дітей із особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання | |
46382 | Організація практики здобувачів за освітньо-професійними програмами першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 231 Соціальна робота | |
47179 | Особливості надання соціальних послуг людям з інвалідністю | |
41481 | Соціальна робота з працівницями секс-бізнесу в Україні | |
40736 | Фактори впливу на формування прихильності до антиретровірусної терапії в підлітків, що живуть із ВІЛ | |
33259 | Особливість емоційного стану дітей із ментальними порушеннями в закладах дошкільної освіти | |
25243 | The State of Social-Pedagogical Support for Pregnant Women in Ukraine and Abroad | |
24507 | Monitoring and evaluation of the development of the personal potential of adolescents in Scout public associations | |
24501 | Socio-pedagogical conditions for the development of the personal potential of adolescents in Scout public associations | |
24483 | The Role of Adult Scout Leaders in Developing the Personal Potential of Adolescent Members of Scout Public Associations | |
24477 | Principles of Program Constructing for Personal Potential of Adolescents in Scout Public Associations | |
24484 | The Program of Development of Personal Potential of Teenagers of National Organization of the Scouts of Ukraine | |
24505 | Directions of the development of teenagers` personality potential in scout associations |
Реєстр наукових публікацій (1)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
296 | Фактори впливу на формування прихильності до антиретровірусної терапії в підлітків, що живуть із ВІЛ | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40736/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (2)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
227 | National College of Education (USA) | Наукове стажування | 05.04-10.05.2021 | Larysa Koval ICEA President, professor | Учасник програми | Сапіга.pdf |
697 | Університет Острави (Чеська Республіка) | Міжнародне стажування | 04.11 - 17.11.2024 | Veronica Brancova Hase, Project Coordinator | Учасник програми |
Завершені наукові дослідження (3)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
142 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 04.2021 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
248 | Соціальна дезадаптація підлітків з ВІЛ через переривання антиретровірусної терапії | Етап дослідження | 05.2022 | https://il.kubg.edu.ua/naukova-robota-4/naukovi-doslidzhennia.html |
334 | Вивчення діючої практики надання комплексних послуг сім’ям, де проживають діти/особи з інвалідністю в громаді міста Києва | Повноцінне дослідження | 11.2023 | https://fpsrso.kubg.edu.ua/struktura/kafedry-fakultetu/kafedra-sotsialnoi-pedahohiky-ta-sotsialnoi-roboty/naukova-robota.html |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
39233 | Енциклопедія освіти |
Професійний розвиток
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
Підвищення кваліфікації (18)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
2563 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 23.10.2018 | |
3026 | Лідерський модуль | Інший модуль | 27.03.2019 | |
3508 | Інше | Інший модуль | 12.10.2019 | |
3659 | Інше | Інший модуль | 08.11.2019 | |
4014 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 05.02.2020 | |
4268 | інше | Інший модуль | 09.10.2020 | |
5139 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | 10.05.2021 | |
5349 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
5384 | інше | Інший модуль | 07.04.2021 | |
5482 | інше | Інший модуль | 14.09.2021 | |
5514 | інше | Інший модуль | 08.10.2021 | |
6899 | інше | Інший модуль | 29.11.2022 | |
6901 | інше | Інший модуль | 30.11.2022 | |
6944 | інше | Інший модуль | 07.10.2022 | |
7218 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 |
7884 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 05.07.2023 | |
8187 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_308_06.06.2023_compressed (1).pdf | 06.06.2023 |
9960 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 577.pdf | 28.06.2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47338 | Актуальні питання соціальної роботи |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
47182 | Соціально-педагогічна та психосоціальна підтримка дітей із числа внутрішньо переміщених осіб у період літнього оздоровлення в умовах воєнного часу |
Сертифіковані ЕНК (5)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1275 | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 335 | 30.06.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1517 | Практикум з соціальної адвокації (3 курс, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 308 | 06.06.2023 | 23/24 н.р. |
1548 | Соціальна робота з людьми з інвалідністю (3 курс, СА, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1861 | Молодіжна робота в громаді (3 курс, СР, СП, СА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
1867 | Практикум із соціальної профілактики (2 курс, СР, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 577 | 28.06.2024 | – |
Використання ЕНК (21)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5049 | Інститут людини | Дослідження актуальних соціальних проблем з практикумом (5 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 27.12.2019 |
6125 | Інститут людини | Виробнича (в закладах освіти) практика (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Заочна | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7092 | Інститут людини | Соціально-педагогічна профілактика та реабілітація: Соціально-педагогічна реабілітація дітей та молоді (2 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
7670 | Інститут людини | Практика (1 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8267 | Інститут людини | Виробнича (соціально-реабілітаційна) практика (3 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8269 | Інститут людини | Виробнича (в закладах освіти) практика (3 курс, СП, заочна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
8545 | Інститут людини | Молодіжна робота в ОТГ України (3 курс, СП, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
9976 | Інститут людини | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10252 | Інститут людини | Соціально-педагогічна діяльність у різних соціальних інституціях (3 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10690 | Інститут людини | Виробнича в НУО практика (4 курс, СП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10694 | Інститут людини | Стажерська в НУО практика (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11312 | Інститут людини | Практика переддипломна (6 курс, МОСП, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11338 | Інститут людини | Виробнича практика / в реабілітаційних центрах (4 курс, СП) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11343 | Інститут людини | Стажерська практика в ЦССДМ (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11410 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, САРП, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11414 | Інститут людини | Виробнича практика (2-4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12024 | Інститут людини | Соціальна робота з людьми з інвалідністю (3 курс, САРП, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 31.12.2021 |
12349 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 8 | 4 | 10 | 31.12.2022 |
13163 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методика створення корекційних та профілактичних програм (5 курс, СП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13527 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Соціальна робота з людьми з інвалідністю (3 курс, СА, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13563 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Практикум з соціальної адвокації (3 курс, СА, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1409 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,72 | 12.01.2017 |
2243 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,98 | 27.12.2018 |
2819 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,87 | 28.12.2019 |
4027 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,75 | 28.12.2020 |
4909 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,78 | 28.12.2021 |
5797 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,88 | 30.12.2022 |
6679 | Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи | 4,97 | 30.12.2023 |
Підготовка переможців Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт (1)
ID | ПІБ студента | Курс (період навчання) | Назва дисципліни / спеціальності | тур | Рік |
---|---|---|---|---|---|
246 | Мочалова Каміла Олександрівна | IV | Соціальна та економічна інклюзія | I | 2024 |