Додаткові відомості
Освіта
Ворошиловградський державний педагогічний інститут імені Т.Г.Шевченка (1986 р.) Перелік місць роботи
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка Теми дисертацій (захищених)
Кандидатська дисертація "Розвиток професійної готовності вчителя початкових класів до педагогічного спілкування з учнями"Докторська дисертація "Теорія і технологія контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів"
Громадська активність
Академік Української Академії АкмеологіїАкадемік Академії Міжнародного співробітництва з креативної педагогіки "Полісся" (м. Житомир)
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
6 | 6 | 1 | 2024.11.15 06:03:11 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 501 | 11 | 13 | 2024.01.04 10:50:18 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 326 | 9 | 8 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
107 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 62.1 | 3 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Victoria_Zhelanova |
Конференції (56)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10522 | ХХІХ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Професійна підготовка компетентних фахівців в умовах сучасних освітніх трансформацій: теорія і практика" | Виміри інноватизації сучасної вищої освіти | онлайн | document.docx | |
10534 | Початкова школа в новій освітній реальності: традиції й інновації, проблеми й перспективи | - | Полтава | ||
10521 | І Міжнародна науково-практична конференція "Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій | Концептуальні засади формуванн життєстійкості студентів в умовах війни | Харків | document.pdf | |
10520 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Наука і освіта в глобальному та національному вимірах: виклики, загрози, перспективи розвитку" | Освітні втрати у вищій школі: причини й шляхи компенсації | Лубни | document.pdf | |
9970 | VIII Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів і молодих науковців у галузі знань 01 \ | - | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка (онлайн) | document.pdf | |
9868 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) «ФЕНОМЕН РАННЬОГО ДИТИНСТВА: ВИТОКИ, ВИКЛИКИ, ВИМІРИ» | - | онлайн | document.pdf | |
9811 | VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції ,, ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНІ ПРІОРИТЕТИ ФІЛОЛОГІЇ Й ЛІНГВОДИДАКТИКИ В ОСВІТНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ” | Мовні детермінанти інноваційної діяльності викладача сучасного університету | м. Полтава | ||
9914 | ТРЕТІ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ О.Я. САВЧЕНКО КОНТЕКСТИ ТВОРЧОСТІ ОЛЕКСАНДРИ ЯКІВНИ САВЧЕНКО ЦІЛІ І ЦІННОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЗАЦІЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ | Інноваційний вимір педагогічної спадщини О.Я. Савченко | м.Київ | document.pdf | |
9813 | ТРЕТІ ВСЕУКРАЇНСЬКІ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ ПАМ’ЯТІ О.Я. САВЧЕНКО КОНТЕКСТИ ТВОРЧОСТІ ОЛЕКСАНДРИ ЯКІВНИ САВЧЕНКО "ЦІЛІ І ЦІННОСТІ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЗАЦІЯ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ" | Інноваційний вимір педагогічної спадщини О.Я. Савченко | м. Київ | document.pdf | |
9816 | 4th International Conference on History, Theory and Methodology of Learning (ICHTML 2023) | Transgressiveness and innovation: what should a modern teacher be like? | м. Кривий Ріг | document.pdf | |
9156 | ХІV Всеукраїнська студентсько-викладацька науково-практична конференція | Мова й література у проєкції різних наукових парадигм | Полтава | ||
9815 | ОГНЕВ’ЮКІВСЬКІ ЧИТАННЯ «ОСВІТА — СУТНІСТЬ ЧАСУ» | Міждисциплінарний контекст сучасної вищої освіти | м. Київ | document.pdf | |
9157 | Міжнародна науково-практична онлайн-форум "ПЕДАГОГ XXI СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ" | Інноваційні підходи до навчання мов та літератур у контексті формування мовної особистості цифрової доби | Київ | document.pdf | |
9818 | ПЕДАГОГ ХХІ СТОЛІТТЯ: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ОСВІТНІ ІННОВАЦІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ | ЦІННІСНО-СМИСЛОВІ ПРІОРИТЕТИ ПЕДАГОГА У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ | м. Київ | document.pdf | |
8989 | VII Міжнародна науково-практична конференція | Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах викликів : теорія і практика | Харків | document.pdf | |
8758 | ХХVІ Міжнародна науково-практична онлайн конференція | ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ ФАХІВЦЯ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | Житомир | document.pdf | |
8822 | IV Міжнародна науково-практична конференція | МОДЕРНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ ОСВІТИ В ГІРСЬКИХ РЕГІОНАХ: НАЦІОНАЛЬНИЙ І ГЛОБАЛЬНИЙ ВИМІРИ | Івано-Франківськ | document.pdf | |
8757 | IV Міжнародна наукова онлайн-конференція | Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: феномен інноваційності вищої освіти | Київ | document.pdf | |
8165 | VІ Міжнародної науково-практичної конференції «ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ І СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА» «PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL PROBLEMS OF HIGHER AND SECONDARY EDUCATION IN THE CONDITIONS OF MODERN CHALLENGES: THEORY AND PRACTICE» | Специфіка дистанційної освіти здобувачів другого (магістерського) рівня освіти в умовах військового стану. | Харків | document.pdf | |
8265 | Всеукраїнська науково-практична конференція | "Сучасні тенденції у професійній підготовці фахівців дошкільної та початкової освіти" | м.Полтава | ||
7200 | ІІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції з міжнародною участю «НОВА СТРАТЕГІЯ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: СУСПІЛЬНІ ЗАПИТИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ» | Поліпарадигмальні засади розвитку сучасної вищої освіти | Київ | ||
7774 | ІІ Міжнародна науково-практична конференція | Духовно-інтелектуальне виховання та навчання у XXI столітті | Харків | document.pdf | |
6720 | V Міжнародна науково-практична конференція | Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика | Харків | ||
5982 | "Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін" | - | Київ | ||
5823 | "Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої школи" | - | Київ | document.pdf | |
5822 | Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри | - | Київ | document.pdf | |
5559 | Актуальні проблеми психології розвитку особистості | Оволодіння технологіями \ | Київ | document.pdf | |
5658 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Актуальні проблеми психології розвитку особистості" | - | Київ | ||
5560 | ХХІІ міжнародна науково-практична конференція \ | Напрями реалізація стратегії інтеграції в сучасній освіті України | Бар | document.pdf | |
5069 | ІV Міжнародна науково-практична конференція "Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів:теорія і практика" | Логіка середовищеутворення у контексті формування рефлексивних конструктів майбутніх педагогів ЗВО | Харків | ||
5068 | ХХІ Міжнародна науково-практична конференція "Тенденції розвитку педагогічної освіти в Україні" | Особливості професіогенезу майбутнього викладача ЗВО в умовах магістратури | Житомир | document.pdf | |
4603 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Смислові виміри професійної підготовки майбутнього педагога у ЗВО | Київ | document.pdf | |
4201 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Аксіологізація сучасної вищої освіти як стратегічний напрям її модернізації | Київ | document.pdf | |
4602 | Підготовка фахівців дошкільної та початкової освіти у контексті ідей Нової української школи | Рефлексивний вимір Концепції Нової української школи | Київ | document.pdf | |
4096 | VII Міжнародної науково-практичної конфернції "Актуальні проблеми вищої професійної освіти" | Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього педагога | Київ | ||
3690 | ІІ Міжнародна наукова конференція «ПЕДАГОГІКА У МІЖДИСЦИПЛІНАРНОМУ ВИМІРІ: ВАРІАТИВНІСТЬ МОДЕЛЕЙ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ» | Міждисциплінарний синтез філософії, педагогіки й психології у забезпеченні якості вищої освіти у сучасному університеті | Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3691 | Міжнародна науково-практична конференція "Забезпечення якості вищої освіти: Європейські й національні стандарти та індикатори" | Контекстне навчання як умова формування соціокультурної компетентності студентів коледжу | м. Старобільськ | document.pdf | |
3224 | "Моральне-патріотичне виховання студентської молоді в системі вищої освіти" | Формування творчого мислення майбутнього педагога, як провідної навички XXI століття | Бар | document.pdf | |
3056 | "Психологічні та педагогічні проблеми вищої та середньої освіти у відповідь на сучасні проблеми: Теорії та практики" | Формувальний потенціал технології контекстного навчання майбутнього педагога | м. Харків | document.pdf | |
2122 | "Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи" | Навички XXІ століття в акмеологічному вимірі | Київ | ||
2737 | "Сучасна вища освіта: реалії, проблеми, перспективи" | Технологізація професійної підготовки майбутнього педагога в ВНЗ | Кременчуг | ||
216 | Формування професійної майстерності майбутніх фахівців в умовах освітньо-виховного середовища вищого навчального закладу | Сутність середовищного підходу у вищій освіті: концептуальний аспект | м. Житомир | ||
2736 | "професійна підготовка фахівців в умовах неперервної освіти: креативний підхід" | Впровадження системи педагогічних задач контекстного спрямування в процесі педагогічної підготовки майбутнього педагога | Житомир | ||
217 | Акмеологія: наука XXI століття | Смислова сфера майбутнього педагога в контексті акмеологічного підходу | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
214 | Концептуальні проблеми модернізації сучасної системи освіти на засадах формування духовно-патріотичних цінностей студентської молоді | Технологія контекстного навчання як засіб формування рефлексивних конструктів майбутнього педагога | Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського | ||
213 | Формування державної освітньої політики: філософські, теоретичні та прикладні аспкти | Рефлексивно-контекстні орієнтири сучасної вищої освіти | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова | ||
215 | Всеукраїнська науково-практична конференція 'Акмеологічні засади інноваційного розвитку закладу освіти' | Використання психобіографічного методу в системі акмемоніторингу | Київ | ||
220 | Освіта для сталого розвитку: міжконтинентальний діалог інтелектуалів | Формування рефлексивних конструктів особистості у процесі її аксе-розвитку | Київ | ||
223 | Сучасні технології формування духовно-патріотичних і національно-демократичних цінностей студентської молоді у контексті євроінтеграційних процесів | Смислові аспекти професійної компетентності майбутнього педагога | Вінниця | ||
226 | Інтеграція освіти і науки - необхідна умова інноваційного розвитку країни | Міждисциплінарні педагогічні технології навчання в сучасному ВНЗ | Київ | ||
218 | Сучасна вища освіта: реалії, проблеми, перспективи | Трансформаційний потенціал технології контекстного навчання майбутнього педагога | Кременчук - Україна | ||
222 | Підготовка конкурентоздатного фахівця дошкільної та початкової освіти: реалії й перспективи | Аксіологічні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | Луцьк | ||
224 | Становлення та розвиток акмеології: теоретичні і прикладні аспекти | Професійна суб'єктивність майбутнього педагога як акмеологічний феномен | Житомир | ||
225 | Педагогічна майстерність: методологія, теорія, технології | Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ | Черкаси | ||
221 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у площині їх рефлексивної детермінації | Київ | ||
219 | Інформаційно-комунікаційні технології у формуванні фахових компетентностей учителів початкових класів: реалії та перспективи | Рефлексіогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання | Слов'янськ |
Монографії (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
11526 | Контекстне навчання майбутнього вчителя початкових класів: теорія і технологія |
Монографії (колективні) (15)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49010 | Інноваційність розвитку вищої педагогічної освіти: від теорії до практики | |
45535 | Contextualization of higher education in ukraine as its current strategy and trend | |
33390 | Psychological and pedagogical determinants of partnership interaction in the course of education in higher education institutions | |
29534 | Особистість майбутнього вчителя початкової школи: рефлексивний вимір | |
25578 | Forming of personal and professional senses of future teachers in reflexive and context environment of HEI | |
22031 | Сутність та структура системи педагогічних задач контекстної спрямованості у площині креативного підходу | |
28001 | Сутність та структура системи педагогічних задач контекстної спрямованості у площині креативного підходу | |
26706 | Середовищний підхід у вищій освіті: сутність та логіка реалізації | |
26711 | Смислова сфера майбутнього педагога у контексті акмеологічного підходу | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
16127 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
18862 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
26707 | Мотивація, смислова сфера та професійна суб'єктність майбутнього педагога у контексті їх рефлексивної детермінації | |
7742 | Дитина - педагог: сучасний погляд. Психолого - педагогічні та соціальні аспекти сучасної дошкільної та початкової освіти |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49625 | The essence of students’ vitality in the context of its reflexive determination | |
45648 | Psychological factors of students’ vitality during the war in Ukraine | |
45516 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | |
36581 | Value-motivational component of a healthy lifestyle of modern university students: the real state and logic of formation | |
34436 | Формування навчально-пізнавальної компетентності молодших спеціалістів у процесі самоосвітньої діяльності: експеритентальний аспект | |
24595 | Психодидактичні детермінанти розвитку дітей дошкільного віку |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (34)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49966 | Contexts of innovation in modern higher education: level hierarchy | |
49968 | Psychological determinants of national and cultural identity of a personality | |
48776 | Сутність та потенціал командної роботи в контексті партнерської взаємодії у початковій школі | |
48299 | Дослідження феномена самовдосконалення в міждисциплінарному контексті | |
45127 | Педагогічний інструментарій системи партнерської взаємодії вчителя початкової школи з суб'єктами освітнього процесу | |
43587 | Use of ICT and media resources by students of philology in the educational process of high school: models and strategies | |
44707 | Methodological support of intercultural communication of students in english lessons | |
41895 | Інноваційний вимір сучасної вищої освіти: аналіз напрямів | |
42737 | Готовність майбутніх учителів-філологів до використання мультимедійних технологій: сутність та структура | |
42746 | Мультимедійний супровід інноваційних аспектів сучасної вищої освіти | |
41827 | Національно-культурна ідентичність особистості: сутність та структура | |
43233 | Реалізація коучингового підходу в професійній підготовці майбутнього педагога: аспект рефлексіогенезу | |
38372 | Впровадження стратегії міждисциплінарності в сучасній вищій освіти | |
35445 | Фасилітаційна компетентність майбутнього педагога: сутність і структура | |
33088 | Paradigm space of modern higher educationin Ukraine | |
30556 | Leadership Qualities of a Modern University Student in the Reflexive Dimension | |
27944 | Formation of Complete Reflex Constructions of Future Pedagogue in the Educational Environment of Higher Education | |
29544 | Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування | |
24595 | Психодидактичні детермінанти розвитку дітей дошкільного віку | |
19699 | Експериментальна верифікація ефективності технології контекстного навчання в освітньому процесі ВНЗ | |
11213 | Система психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО | |
16127 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
11447 | Вища освіта: досвід і перспективи | |
18862 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
11299 | Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри | |
13181 | Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір | |
15877 | Логіка формування наукового тезаурусу контекстного навчання майбутнього педагога | |
11219 | Смислогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання | |
11527 | Трансформаційний потенціал технології контекстного навчання майбутнього педагога | |
11232 | Феномен „контекст” у міждисциплінарному вимірі | |
10683 | Динаміка середовищеутворення в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
11062 | Концептуальні засади формування смислової сфери майбутнього педагога у ВНЗ | |
10682 | Реалізація поліпарадегмальної методології у сучасній вищій школі | |
7742 | Дитина - педагог: сучасний погляд. Психолого - педагогічні та соціальні аспекти сучасної дошкільної та початкової освіти |
Фахові видання, що затверджені МОН (65)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49966 | Contexts of innovation in modern higher education: level hierarchy | |
49665 | Готовність педагога до інноваційної діяльності: структура, критеріальний апарат, діагностичний інструментарій | |
49968 | Psychological determinants of national and cultural identity of a personality | |
47564 | Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід | |
48299 | Дослідження феномена самовдосконалення в міждисциплінарному контексті | |
45128 | Ключові віхи генези музичної освіти в Китаї | |
45127 | Педагогічний інструментарій системи партнерської взаємодії вчителя початкової школи з суб'єктами освітнього процесу | |
48387 | Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів | |
43587 | Use of ICT and media resources by students of philology in the educational process of high school: models and strategies | |
44707 | Methodological support of intercultural communication of students in english lessons | |
41895 | Інноваційний вимір сучасної вищої освіти: аналіз напрямів | |
42737 | Готовність майбутніх учителів-філологів до використання мультимедійних технологій: сутність та структура | |
42746 | Мультимедійний супровід інноваційних аспектів сучасної вищої освіти | |
41827 | Національно-культурна ідентичність особистості: сутність та структура | |
38372 | Впровадження стратегії міждисциплінарності в сучасній вищій освіти | |
35445 | Фасилітаційна компетентність майбутнього педагога: сутність і структура | |
33014 | Модель професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва | |
33404 | Напрями реалізації стратегії інтеграції в сучасній освіти України | |
33950 | Рефлексивна компетентність майбутнього педагога: сутність, структура, логіка рефлексіогенезу | |
33016 | Суб'єктний контекст професійної підготовки майбутнього вчителя початкової школи | |
29542 | Логіка формування навичок партнерства у майбутніх педагогів в освітньому середовищі ЗВО | |
29544 | Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування | |
26719 | Контекстне навчання як умова формування соціокультурної компетентності студентів коледжу | |
24048 | Психологічні засади морально-патріотичного виховання особистості | |
21886 | Генеза полікультурної освіти у США | |
19699 | Експериментальна верифікація ефективності технології контекстного навчання в освітньому процесі ВНЗ | |
22666 | Культуротворчі аспекти професійної компетентності майбутнього педагога | |
22486 | Морально-вольові якості особистості як суттєва детермінанта формування "навичок XXI століття" | |
21863 | Реалізація технологічного підходу до професійної підготовки майбутнього педагога у ВНЗ | |
22137 | Сутність та структура готовності майбутнього вчителя фізичної культури до формування морально-вольових якостей учнів | |
19710 | Таксономія типів професійної рефлексії педагога: міждисциплінарний контекст | |
23376 | Творче мислення студента ВНЗ: критеріальний апарат та діагностичний інструментарій | |
22013 | Формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців із документознавства та інформаційної діяльності: педагогічний інструментарій | |
16116 | Готовність майбутнього вихователя до розвитку творчого потенціалу дошкільника: сутність та структура. | |
16995 | Здоров’язбережувальне середовище дошкільного навчального закладу як чинник формування здорової особистості дитини | |
16987 | Полікультурні аспекти проблеми якості сучасної вищої освіти | |
15896 | Суб'єкт - суб'єктна взаємодія вихователя і вихованця як засіб творчої самореалізації особистості. | |
16297 | Технологія контекстного навчання як засіб формування рефлексивних конструктів майбутнього педагога | |
11213 | Система психолого-педагогічного супровіду молодших школярів-переселенців із зони АТО | |
13181 | Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога: рефлексивний вимір | |
6576 | Професійна суб'єктивність майбутнього педагога як акмеологічний феномен | |
10973 | Смислові аспекти професійної компетентності майбутнього педагога | |
11219 | Смислогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання | |
10684 | Сутність професійного контексту майбутнього вчителя початкових класів | |
11232 | Феномен „контекст” у міждисциплінарному вимірі | |
5603 | Використання задачного підходу в технології контекстного навчання майбутнього педагога | |
10683 | Динаміка середовищеутворення в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
11062 | Концептуальні засади формування смислової сфери майбутнього педагога у ВНЗ | |
22021 | Логіка суб'єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання | |
5597 | Педагогічний інструментарій технології контекстного навчання | |
10682 | Реалізація поліпарадегмальної методології у сучасній вищій школі | |
11433 | Рефлексіогенез майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання | |
11233 | Структурно-логічна модель технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
23875 | Використання відеозасобів у технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
19715 | Детермінанти змісту технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
25449 | Критерії та показники сформованості рефлексивних конструкторів майбутнього вчителя початкових класів у системі контекстного навчання у ВНЗ | |
26379 | Логіка експериментального дослідження результативості технології контекстного навчання майбутніх учителів початкових класів | |
23879 | Суб'єктні феномени контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
25412 | Педагогічні задачі контекстного типу як засіб формування рефлексивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів | |
26377 | Рефлективна складова професійної компетентності як результативно-цільова основа контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів у ВНЗ | |
26380 | Теоретичні аспекти технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
25359 | Смислоутворювальні аспекти контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів | |
25423 | Логіко-семантичний та психолого-педагогічний аналіз поняття "контекст" | |
23885 | Реалізація рефлексивно-орієнтованого підходу у контекстному навчанні майбутнього вчителя початкових класів | |
28652 | Стан дослідженості проблеми контекстного навчання у психолого-педагогічній теорії |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
86 | Formation of educational and cognitive competency of junior specialists in the process of self-educational activity: experiencial aspect | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34436/ | 2021 |
317 | Studying anxiety as a predictor in students to predict the development of burnout | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45516/ | 2024 |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
432 | Методичне забезпечення міжкультурне спілкування учнів на уроках англійської мови | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44707/ | 2023 |
516 | Сутність та потенціал командної роботи в контексті партнерської взаємодії у початковій школі | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48776/ | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
57 | Зміст і технології забезпечення якості неперевної педагогічної освіти в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 02.2021 | https://pi.kubg.edu.ua/images/Звіт.pdf |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
131 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | Аналітик-дослідник | 23.05.2023 |
Підвищення кваліфікації (19)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
333 | Дидактичний модуль | - | 23.06.2015 | |
885 | Модуль з ІКТ | - | sert_kurs_13_04_16.pdf | 13.04.2016 |
1079 | Інше | - | 23.09.2014 | |
1174 | Лідерський модуль | - | Rosporiadjennia.pdf | 07.04.2015 |
1597 | Інше | - | 01.03.2017 | |
2024 | Фаховий модуль (стажування) | - | 10.08.2016 | |
3247 | ІКТ | Інший модуль | nakaz_446_27.06.2019.pdf | 27.06.2019 |
4415 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 16.11.2020 | |
4433 | інше | Інший модуль | 14.03.2020 | |
4527 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_464_01.09.20.pdf | 01.09.2020 |
5281 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_301_05.05.21.pdf | 05.05.2021 |
6755 | інше | Інший модуль | 18.09.2022 | |
6756 | інше | Інший модуль | 02.10.2022 | |
7002 | ІКТ (енк) | Інший модуль | nakaz_63_01.02.2022.pdf | 10.02.2022 |
7505 | інше | Інший модуль | 18.11.2022 | |
8094 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_244_08.05.2023_compressed.pdf | 08.05.2023 |
8847 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9553 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
10036 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
13 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VІІ Міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2022 | - |
50 | Факультет педагогічної освіти | Зимова | VIIІ міжнародна наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих учених та магістрантів з галузі знань 01 «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | наказ №727.pdf |
Викладацька діяльність
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
35610 | Formation of reflexive constructs of the future teacher in the process of vocational training in universities |
Нові освітні програми (2)
ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
42 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих | Не міжгалузева | Створення програми | 24.02.2022 | nakaz_157_07.04.2022.pdf |
47 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн і коучинг в освіті дорослих | Не міжгалузева | Набір на програму | 26.09.2022 | одкод_д-м-б.pdf |
Сертифіковані ЕНК (11)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
246 | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2016 | 200 | 13.04.2016 | |
496 | Педагогіка (5 курс, ПСО, заочна) | Педагогічний інститут | Магістр | Заочна | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
783 | Педагогіка (2 курс, ІСТ, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | |
786 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ, денна) | Педагогічний інститут | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 464 | 01.09.2020 | 21/22 н.р. |
899 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2020 | 821 | 31.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
990 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2021 | 301 | 05.05.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1175 | Корпоративна педагогіка та розвиток персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 63 | 01.02.2022 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1181 | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Заочна | 2022 | 63 | 01.02.2022 | 23/24 н.р. |
1452 | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 244 | 08.05.2023 | 23/24 н.р. |
1552 | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 398 | 03.07.2023 | 23/24 н.р. |
1756 | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ОДКОД, денна) | Факультет педагогічної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
Використання ЕНК (19)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
369 | Педагогічний інститут | Педагогіка вищої школи (5 курс, ПВШм, з.ф.н.) | Магістр | Заочна | 2 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
8332 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 10.12.2020 |
8599 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 31.12.2020 |
8721 | Педагогічний інститут | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 31.12.2020 |
8878 | Педагогічний інститут | Педагогіка (2 курс, ІСТ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 31.12.2020 |
10506 | Педагогічний інститут | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
11002 | Педагогічний інститут | Корпоративна педагогіка та розвиток персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11065 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11163 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (методична) (5 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11169 | Педагогічний інститут | Практика виробнича (асистентська) (5-6 курс, ПВШ) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
12169 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12527 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, ДО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12650 | Факультет педагогічної освіти | Корпоративна педагогіка та розвиток персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12752 | Факультет педагогічної освіти | Професійно-педагогічна культура (5 курс, ПСО, заочна) | Магістр | Заочна | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12951 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ХОР, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 5 | 31.12.2023 |
13337 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ДО) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13464 | Факультет педагогічної освіти | Корпоративна педагогіка та розвиток персоналу (5 курс, КОРП, заочна) | Магістр | Заочна | 10 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
13678 | Факультет педагогічної освіти | Освітній дизайн змісту та технологій навчання дорослих (5 курс, ОДКОД, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13753 | Факультет педагогічної освіти | Педагогіка і психологія вищої школи (5 курс, ПО, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
67 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,0 | 20.05.2016 |
1098 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,53 | 12.01.2017 |
1955 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,83 | 26.12.2018 |
2809 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,57 | 28.12.2019 |
3696 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,72 | 28.12.2020 |
4266 | Кафедра теорії та історії педагогіки | 4,32 | 28.12.2021 |
5706 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,86 | 30.12.2022 |
6586 | Кафедра освітології та психолого-педагогічних наук | 4,88 | 30.12.2023 |