Додаткові відомості
Спеціальність „Біофізика”.
Кваліфікація „Викладач біології і хімії”
1986 - 1991 рр. - вчитель біології і хімії знз №160 Дарницького р-ну м. Києва.
1991 - 1993 рр. - вчитель біології і хімії знз №289 Дарницького р-ну м. Києва.
1993 - 2003 рр. – методист кафедри природничо-математичних дисциплін і старший викладач Київського міського інституту удосконалення вчителів.
2003 - 2008 рр. – старший викладач кафедри анатомії та вікової фізіології Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка
2008 р. – доцент кафедри анатомії, вікової фізіології і гігієни Інституту психології і соціальної педагогіки Київського міського педагогічного університету імені Б.Д. Грінченка.
2010 - 2013 рр. – доцент кафедри анатомії і фізіології людини Інституту психології та соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.
2013 - 2016 рр. - доцент кафедри анатомії і фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка.
2016 р. і до 2022 р. - доцент кафедри фізичної реабілітації та біокінезіології Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського університету імені Бориса Грінченка. З 2022 р. і дотепер - доцент кафедри фізичної терапії та ерготерапії Факультету здоров’я, фізичного виховання і спорту Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
З 2006 р. і дотепер - член редакційної колегії фахового журналу «Біологія і хімія в рідній школі» (до 2012 р. журнал виходив у світ під назвою «Біологія і хімія в школі», до 2014 р. - під назвою «Біологія і хімія в сучасній школі»).
за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання біології
International Academy of culture security, ecology and health
EUROPEAN ASSOCIATION for SECURITY
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
4 | 5 | 2 | 2024.11.30 06:02:54 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 417 | 9 | 7 | 2024.12.19 08:47:45 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 231 | 7 | 4 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
454 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії | 74 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Yevheniia_Nevidomska |
Конференції (58)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11408 | ХІ Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, СПОРТ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ: ДОСВІД, ПРОБЛЕМИ, ПЕРСПЕКТИВИ» | Рівні тривожності студентів в умовах повномасштабної збройної агресії росії проти України та як їх оптимізувати | Київ | document.pdf | |
10768 | INFORMATION AND INNOVATION TECHNOLOGIES IN THE XXI CENTURY 7. INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE | ЕФЕКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ УКРАЇНСЬКИХ ВІЙСЬКОВИХ ПІСЛЯ АМПУТАЦІЇ КІНЦІВКИ | Academy of Silesia, Katowice, Poland | document.pdf | |
10280 | 6th International Scientific Conference Digital Economy and Digital Society | SEGMENTAL-REFLEX MASSAGE IN THE PHYSICAL REHABILITATION OF PATIENTS WITH CERVICAL OSTEOCHONDROSIS | Катовіце, Польща (Akademia Śląska) | document.pdf | |
10152 | Х Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференцію «Фізичне виховання спорт та здоров’я людини: досвід, проблеми, перспективи» (у циклі Анохінських читань) | ВПЛИВ СЕГМЕНТАРНО-РЕФЛЕКТОРНОГО МАСАЖУ ПРИ ОСТЕОХОНДРОЗІ ШИЙНОГО ВІДДІЛУ ХРЕБТА | Київ | document.pdf | |
9554 | INFORMATION AND INNOVATION TECHNOLOGIES IN THE XXI CENTURY | ПЕРЕВАГИ ТА НЕБЕЗПЕКИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МЕДИЦИНІ | Katowice | document.pdf | |
9432 | ЗДОРОВ’Я, ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ | НЕЙРОННА МЕРЕЖА ТА ВИКОРИСТАННЯ ЧАТ-БОТІВ У ФІЗИЧНІЙ ТЕРАПІЇ | Київ | ||
8885 | The 7th International scientific and practical conference “Application of knowledge for the development of science” | ХАРАКТЕРИСТИКА ДУХОВНОСТІ ХВОРИХ І ЗДОРОВИХ ЛЮДЕЙ ЗА РИСАМИ ХАРАКТЕРУ | Stockholm, Sweden | ||
8468 | "БІОБЕЗПЕКА ТА СУЧАСНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. Теорія, практика, перспективи | ЗВ’ЯЗОК ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ З ВЖИВАННЯМ АЛКОГОЛЮ ТА СТАВЛЕННЯМ ДО КУРІННЯ ХВОРИХ І ЗДОРОВИХ ЛЮДЕЙ. | м. Київ КПІ ім. Ігоря Сікорського | document.pdf | |
7916 | Role of Science and Education in Sustainable Development in attachment | СТАН ВАКЦИНАЦІЇ ТА ОБІЗНАНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПРО ВАКЦИНИ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19 | Katowice, Polska | document.pdf | |
7785 | ІХ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференціїФізичне виховання, спорт та здоров'я людини: досвід, проблеми, перспективи" | 1. Ставлення студентської молоді до застосування анаболічних стероїдів спортсменами | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
7784 | ІХ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференціїФізичне виховання, спорт та здоров'я людини: досвід, проблеми, перспективи" | 2. Дослідження стану обізнаності студентської молоді про механізм дії новітньої мРНК-вакцини проти Сovid-19 | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
7783 | ІХ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференціїФізичне виховання, спорт та здоров'я людини: досвід, проблеми, перспективи" | 1. Стан вакцинації студентської молоді проти Сovid-19 та їхнє ставлення до неї | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
7067 | 4th International Scientific Conference "Information and Innovative Technologies in the XXI Century" | INFORMATION TECHNOLOGIES IN HIGHER EDUCATION (IN A PANDEMIC CONDITION) | Katowice, Polska | document.PDF | |
6785 | ІІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Здоров’я, фізичне виховання і спорт: перспективи та кращі практики» | РІВЕНЬ ОСОБИСТІСНОЇ ЗРІЛОСТІ ЛЮДИНИ ТА ЙОГО ЗВ’ЯЗОК ІЗ ІНТЕГРАЛЬНИМИ ВИСНОВКАМИ ПРО ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ СТАН КАРДІО-РЕСПІРАТОРНОЇ СИСТЕМИ | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
6592 | ROLE OF SCIENCE AND EDUCATION IN SUSTAINABLE DEVELOPMENT | МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАУКОВИХ ПОНЯТЬ У ВИЩІЙ ШКОЛІ | Katowice, Polska | document.pdf | |
6633 | International scientific and practical conference «Physical culture and sports in the educational space: innovations and development prospects» | Зв’язок духовності за рисами характеру з фізичною активністю хворих і здорових людей | Wloclawek Poland | document.pdf | |
6289 | VІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція «Фізичне виховання, спорт та здоров’я людини: досвід, проблеми, перспективи» (у циклі Анохінських читань) | Мотивація щодо здоров’я та її залежність від біодемографічних, антропометричних характеристик та функціонального стану кардіо-респіраторної системи хворих і здорових людей | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5469 | ХХІ МІЖНАРОДНИЙ «ТИЖДЕНЬ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ» В УКРАЇНІ | Біоенергоінформативні чинники кінезіологічної реабілітації | м. Київ | document.doc | |
5447 | International Scientific and Methodological Seminar "Individualization of Learning: Theory and Practice" | Online education of Ukrainian students in a pandemic crisis | Opole (Poland) | ||
5428 | ІІІ Молодіжна науково-практична конференція з міжнародною участю «Молодий вчений: сучасні тенденції формування та збереження здоров’я людини» | Рівень обізнаності студентів-першокурсників щодо застосування анаболічних стероїдів спортсменами | м. Харків | document.pdf | |
5302 | ORGANIZATION AND MANAGEMENT IN THE SERVICES’ SPHERE | ORGANIZATION OF HEALTH-SAVING SPACE IN EDUCATION | Opole Polska | document.PDF | |
5294 | Підвищуємо кваліфікацію онлайн | Підвищення кваліфікації онлайн | м. Київ Вища школа освітнього менеджменту | ||
5240 | ROLA NAUKI I EDUKACJI W ZRÓWNOWAŻONYM ROZWOJU | DEPENDENCE OF STUDENT ANXIETY FROM TEMPERAMENT AND ITS OPTIMIZATION DURING THE EDUCATIONAL PROCESS | Katowice, Polska | document.pdf | |
5220 | Онлайн ресурси видавництва Wiley в допомогу дослідникам | Онлайн ресурси | м. Київ | ||
5053 | «Сучасні авторські методики в реабілітації хворого» | Здоров’язбережувальні аспекти фізичної реабілітації | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4354 | Інформаційні та інноваційні технології в XXI столітті | TEST TECHNOLOGIES IN THE ELECTRONIC EDUCATION SYSTEM OF UKRAINIAN STUDENTS | Katowice, Polska | document.pdf | |
4341 | ХХ МІЖНАРОДНИЙ «ТИЖДЕНЬ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ» В УКРАЇНІ | Біологічні чинники кінезіологічної реабілітації | Клініка активної терапії особливих станів; адреса: Київ, вул. Вишгородська, 21-З | document.doc | |
4197 | Здоров’я, фізичне виховання і спорт: перспективи та кращі практики | • Небезпеки здоров’ю молоді в сучасному світі | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4061 | NOWOCZESNE TECHNOLOGIE INNOWACYJNE I INFORMACYJNE W ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA | САМОСТІЙНА РОБОТА ПІД ЧАС НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКИХ СТУДЕНТІВ | Katowice, Polska | document.PDF | |
4062 | Спорт та здоров'я людини в умовах сучасного суспільства | Небезпеки здоров’ю молоді в сучасному світі | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
3443 | «Фізичне виховання, спорт та здоров’я людини: досвід, проблеми, перспективи» (у циклі Анохінських читань) | "Здоров’я людини: досвід, проблеми, перспективи» | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3231 | III International Scientific and Practical Conference ‘’International Trends in Science and Technology’’ | ВПЛИВ МОБІЛЬНОГО ТЕЛЕФОНУ НА ЗДОРОВ’Я (ОГЛЯД ВІТЧИЗНЯНОЇ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ) | Warsaw, Poland | document.pdf | |
3135 | ЗДОРОВ’Я, ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА КРАЩІ ПРАКТИКИ | Рівень фізичного стану студентів-першокурсників вищого навчального закладу залежно від напрямку підготовки | м. Київ | ||
3007 | Європейські цінності спортивної освіти | ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ТА СПОРТУ | м. Київ | ||
2869 | ПРОБЛЕМИ ЗДОРОВ’Я, ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ, РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ЕРГОТЕРАПІЇ | Фізична реабілітація в розв’язанні проблеми наркозалежності молоді | м. Суми | ||
1871 | VІI Міжнародна наукова конференція "Актуальні проблеми дослідження довкілля" | Інтродукція рослин в Україні: історичний нарис | Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка | document.pdf | |
2144 | Проблеми формування здорового способу життя у молоді (Х Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів з міжнародною участю) | Фізична реабілітація наркозалежних | м. Одеса | document.pdf | |
2143 | Проблеми формування здорового способу життя у молоді (Х Всеукраїнська науково-практична конференція молодих учених та студентів з міжнародною участю) | ФІЗИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ СПОРТСМЕНІВ, ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ВЖИВАННЯ АНАБОЛІЧНИХ СТЕРОЇДІВ | м. Одеса | document.pdf | |
1793 | ХVІІІ Міжнародна конференція "Реабілітаційна Україна для життя, здоров'я і безпеки в Європі" | Вплив екологічних небезпек на здоров'я мешканців мегаполісів і великих міст України | м. Київ | ||
1648 | Проблеми формування професійного іміджу педагогічних працівників і керівних кадрів освіти | Методика формування наукових понять у процесі екологічного виховання | м. Київ, Національна бібліотека Ярослава Мудрого | document.pdf | |
1622 | III International Scientific and Practical Conference " Scientific Issues of the Modernity" | . ҐРУНТОВНІ ЗНАННЯ СТУДЕНТІВ – ЗАПОРУКА ПРОФЕСІЙНОГО УСПІХУ | Dubai, UAE | document.pdf | |
1610 | 6th International Scientific Conference PROBLEMS AND PROSPECTS OF TERRITORIES’ SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT | The threat of extinction Ukrainian requires immediate implementation of health-preserving educational technologies in the educational process | Opole, Poland | document.PDF | |
1550 | Фізичне виховання, спорт та здоров'я людини: досвід, проблеми, перспективи | Життя молоді без наркотиків | м. Київ, КУ імені Грінченка | ||
1549 | Фізичне виховання, спорт та здоров'я людини: досвід, проблеми, перспективи | Анаболічні стероїди і спорт: за і проти | м. Київ, КУ імені Грінченка | ||
1649 | ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИИЙ ПОТЕНЦІАЛ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ | Роль шкільної бібліотеки у профілактиці наркогенної поведінки молоді | м. Київ, КУ імені Грінченка | document.doc | |
1534 | Гуманітарні, природничі та точні науки як фундамент суспільного розвитку | Стан здоров'я українців та як його визначити | Харків | ||
557 | ХІІІ Международная конференция 'Развитие науки в ХХІ веке' | Формирование научных понятий у будущих специалистов | г. Харьков | ||
559 | VІ Всеукраїнська науково-практична конференція 'Педагогіка здоров'я' | Здоров’язбережувальні умови під час навчання | м. Харків, ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, ОКЗО 'Криворізбка загальноосвітня санаторна школа-інтернат №8' | ||
560 | Реалізація сучасних стандартів у розв'язанні проблеми кар'єрного зростання науково-педагогічних і педагогічних працівників | Створення здоров'язбережувальних умов у навчальному закладі | м. Київ, ЦІППО ДВНЗ 'Університет менеджменту освіти' НАПН України | ||
561 | ІІІ Міжнародна науково-практична конференція 'Актуальні проблеми в сферах науки та шляхи їх вирішення' | Вплив темперамента студента на його тривожність | м. Одеса | ||
558 | II International Scientific and Practical Conference 'The goals of the World Science | Вплив коралової води на живі організми | Dubai, UAE | ||
562 | Теоретичні та практичні аспекти розвитку біологічних наук: матеріали | Методика визначення біологічного віку школярів і студентів | м. Рівне | ||
568 | Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особистості, навчальна література, листування | Підручники з біології на зламі століть | м. Київ, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
565 | Актуальні проблеми дослідження довкілля | Інтродукція рослин у столичному дендропарку | м. Суми, СумДПУ імені А.С. Макаренка | ||
567 | Реалізація тенденцій управління впровадженням здоров'язбережувальних технологій в освітній простір України | Формування в педагогічних працівників навичок діагностики як здоровязбережувальний компонент навчання | Київ, вул. Артема 52-а, ЦІППО ДВНЗ 'УМО' НАПНУ | ||
566 | Валеологія: сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку | Небезпека від газованих напоїв | Харків: ХНУ імені В.Н. Каразіна, | ||
564 | ХXXI Міжнародна науково-практична конференція 'Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя' | Газовані напої: пити чи не пити | м. Запоріжжя | ||
563 | Педагогіка здоров’я: IV Всеукраїнська науково-практична конференція | Небезпечний пластик для здоров’я молоді | м. Харків, Харківський національний педагогічний ун-тет імені Г.С. Сковороди |
Монографії (колективні) (26)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50331 | Effective technologies of physical rehabilitation of Ukrainian military after limb amputation | |
49238 | Сегментарно-рефлекторний масаж у фізичній реабілітації пацієнтів із шийним остеохондрозом | |
49223 | Використання штучного інтелекту в фізичній реабілітації українських військових, що втратили кінцівки | |
49224 | Оптимізація стану тривожності студентів в умовах повномасштабної війни | |
48943 | Дзеркальна терапія у фізичній реабілітації українських військових після ампутації кінцівки | |
48944 | Стан тривожності студентів в умовах повномасштабної війни | |
46788 | Advantages and dangers of artificial intelligence in medicine | |
46372 | Використання сегментарно-рефлекторного масажу при остеохондрозі шийного відділу хребта | |
45977 | Навчання студентів анатомічній термінології | |
45831 | Навчання студентів в умовах повномасштабної війни | |
45664 | Можливості штучного інтелекту, нейронних мереж та чат-ботів у фізичній терапії | |
45429 | Інформованість студентів про застосування спортсменами анаболічних стероїдів та їхній вплив на організм | |
40885 | Status of vaccination and awareness of student youth about vaccines in the convention of the Covid-19 pandemic | |
41094 | Духовність за рисами характеру хворих і здорових людей та її зв’язок з показниками фізичного, психічного і соціального здоров’я, способу життя та особистісними факторами | |
37964 | Інформаційні технології у вищій школі (в умовах пандемії) | |
35874 | Methods of formation of scientific concepts in higher school | |
31648 | Online education of Ukrainian students in a pandemic crisis | |
31436 | Organization of health space in an educational institution | |
31186 | Dependence of student anxiety from temperament and its optimization during the educational process. Education for achieving sustainable development Monograph-35. Series of monographs Faculty of Architecture, Civil Engineering and Applied Arts, Katowice School of Technology | |
31277 | Залежність тривожності студента від темпераменту та її оптимізація під час навчального процесу | |
27957 | Тестові технології в системі електронного навчання українських студентів | |
27606 | Independent work during the training of Ukrainian students | |
27118 | The necessity of mobile phone in social life and risk for health (review of literature) | |
24234 | Quality education in Ukraine | |
19255 | Сonditions to preserve the health of young people in modern school | |
18403 | The development of personal qualities of educational problems in biology / Social and Economic Priorities in the Context of Sustainable Development |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (4)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48120 | Influence of serological markers of blood groups on the development of visual memory function in young female athletes aged 13-15 years | |
38115 | Personal maturity of sick and healthy people and its relationship to gender, age and anthropometric indicators | |
34569 | Influence of sexual dimorphism on the development of the logical thinking function in young athletes aged 13–15 years with different blood groups | |
33760 | Research of peculiarities of development of time perception function in 13-15 year-old athletes with different blood groups |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (34)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45476 | Освіта в Київському університеті імені Бориса Грінченка в умовах повномасштабної збройної агресії росії проти України | |
43221 | Зв’язок особистісної зрілості людини зі способом життя | |
41085 | Особистісна зрілість людини та її зв'язок з інтегральними висновками про функціональний стан кардіо-респіраторної системи | |
38489 | Анаболічні стероїди та їхній вплив на здоров’я спорсменів: плюси та мінуси | |
39702 | Методика формування природничих понять під час чуттєвого пізнання | |
36550 | Рівень особистісної зрілості людини та його зв’язок із інтегральними висновками про функціональний стан кардіо-респіраторної системи | |
36517 | Formation of natural concepts at the stages of sensory knowledge | |
36129 | Формування природничих понять на етапах чуттєвого пізнання | |
35785 | Зв’язок духовності за рисами характеру з фізичною активністю хворих і здорових людей | |
36460 | Мотивація до здоров’я та її зв’язок із біодемографічними й антропометричними характеристиками та функціональним станом кардіо-респіраторної системи хворих і здорових людей | |
33365 | Levels of personal maturity among the students of humanitarian university | |
31540 | Рівень обізнаності студентів-першокурсників щодо застосування анаболічних стероїдів спортсменами | |
31313 | Formation of information culture of Ukrainian students | |
27792 | Рівень тривожності студентів та його зв’язок з самооцінкою здоров’я | |
26939 | Ефективність комплексу фізичної реабілітації при невриті лицевого нерва | |
25212 | Фізична реабілітація при артрозі тазостегнового суглоба | |
24152 | Вплив мобільного телефону на здоров’я (огляд вітчизняної та зарубіжної літератури) | |
24135 | Фізична реабілітація хворих на неврит лицевого нерва | |
23833 | Педагогічні аспекти вдосконалення професійної підготовки фахівців фізичного виховання та спорту | |
23439 | Physical state of a sportsman under the activities of a mobile radiotelephone | |
21339 | Від якості навчальних знань до якості освіти | |
19519 | Ґрунтовні знання студентів – запорука професійного успіху | |
19443 | The threat of extinction Ukrainian requires immediate implementation of health-preserving educational technologies in the educational process | |
19255 | Сonditions to preserve the health of young people in modern school | |
19206 | Наркоманія серед молоді та як її уникнути | |
19207 | Вплив анаболічних стероїдів на здоров’я спортсменів | |
21340 | Вивчення фенотипових кореляцій у популяціях Закарпатської та Київської областей | |
14861 | Від якості навчальних завдань до якості освіти | |
14612 | Вивчення фенотипових кореляцій у популяціях Закарпатської та Київської областей | |
14665 | Формирование научных понятий у будущих специалистов | |
14487 | Вплив темперамента студента на його тривожність | |
18403 | The development of personal qualities of educational problems in biology / Social and Economic Priorities in the Context of Sustainable Development | |
9274 | Дослідження впливу право- та ліворукості студентів на їхню навчальну успішність | |
9564 | ДОЗРІВАННЯ ГОЛОВНОГО МОЗКУ І ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ЛЮДИНИ |
Фахові видання, що затверджені МОН (9)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48644 | Health motivation and its relation to functional state of the cardiorespiratory system, statistical balancing and muscle strength in sick and healthy people | |
43221 | Зв’язок особистісної зрілості людини зі способом життя | |
41085 | Особистісна зрілість людини та її зв'язок з інтегральними висновками про функціональний стан кардіо-респіраторної системи | |
36460 | Мотивація до здоров’я та її зв’язок із біодемографічними й антропометричними характеристиками та функціональним станом кардіо-респіраторної системи хворих і здорових людей | |
33365 | Levels of personal maturity among the students of humanitarian university | |
14612 | Вивчення фенотипових кореляцій у популяціях Закарпатської та Київської областей | |
14504 | Як подолати педагогу тривожність студентів? | |
11554 | Як визначити педагогу психологічний портрет студента? | |
1468 | A brief historical sketch of environmental studies |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
70 | Influence of sexual dimorphism on the development of the logical thinking function in young athletes aged 13–15 years with different blood groups | http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/34569/ | 2021 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
278 | Критерії оцінки функціонального стану та ефективності фізичної терапії осіб із хворобами і травмами опорно-рухової та нервової систем (на основі міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я) | Повноцінне дослідження | 04.2023 |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
112 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії | Аналітик-дослідник | 24.04.2023 |
Підвищення кваліфікації (25)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
132 | Фаховий модуль (стажування) | - | 16.12.2015 | |
272 | Модуль з ІКТ | - | 24.03.2016 | |
472 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
488 | Лідерський модуль | - | 22.01.2016 | |
2348 | Інше | Інший модуль | 31.05.2018 | |
2488 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | sert_kurs_04_16_18.pdf | 16.04.2018 |
3037 | Інше | Інший модуль | 27.12.2018 | |
3113 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
3289 | Інше | Інший модуль | 31.05.2019 | |
3822 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 11.03.2020 | |
4012 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 05.02.2020 | |
4162 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.05.2020 | |
4339 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_282_26.05.2020.pdf | 26.05.2020 |
4662 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.12.2020 | |
5209 | ІКТ(енк) | Інший модуль | ЕНКnakaz_181_05.03.21.pdf | 05.03.2021 |
7160 | інше | Інший модуль | 14.12.2022 | |
7649 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.04.2023 | |
7730 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 03.04.2023 | |
7764 | Interactive technologies of blended learning in the bachelor's and mastes's traning in the European union countries and Ukraine | Інший модуль | 13.03.2023 | |
7765 | Academic integrity in the training of bachelor and master's | Інший модуль | 06.02.2023 | |
7766 | Application of knowledge for the development of science | Інший модуль | 24.02.2023 | |
8042 | Цифровий модуль | Фаховий модуль (в Україні) | nakaz_178_04.04.2023.pdf | 04.04.2023 |
9386 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
9636 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль | 15.04.2024 | |
10003 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_traven_2024.pdf | 03.06.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (1)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
2 | Інтерактивні підходи до формування наукових понять і роботи з науковими термінами | Науково-методичний семінар у рамках Фестивалю методик для науково-педагогічних працівників Університету | Факультет здоров’я, фізичного виховання і спорту (вул. Старосільська, 2) | 26.10.2016 | 2 |
Свідоцтва про реєстрацію авторського права, патенти, запис (7)
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
81 | Гармонія здоров'я | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 20 | Не зазначено | 20.04.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (31)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49781 | Гігієна у фізичній реабілітації | |
49782 | Анатомія людини і спортивна морфологія | |
49783 | Нормальна анатомія людини | |
48443 | Фізіологія людини | |
46035 | Анатомія людини і спортивна морфологія: навч. посіб. для практичних і самостійних робіт для студ. вищ. навч. закл. | |
46036 | Гігієна у фізичній реабілітації: Навчальний посібник для проведення практичних та самостійних робіт для студентів Спеціальності: 227 — Фізична терапія, ерготерапія вищих навчальних закладів | |
46034 | Нормальна анатомія людини: навч. посіб. для практичних і самостійних робіт для студ. вищ. навч. закл | |
41858 | Нормальна анатомія людини | |
37674 | Анатомія людини і спортивна морфологія: навч.посіб. для практичних і самостійних робіт для студ. вищ. навч. закл. | |
37672 | Нормальна анатомія людини: навч.посіб. для практичних і самостійних робіт для студ. вищ. навч. закл | |
37671 | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія: навч. посіб. для практичних і самостійних робіт для студ. вищ. навч. закл | |
37670 | Гігієна у фізичній реабілітації: Навчальний посібник для проведення практичних та самостійних робіт для студентів Спеціальності: 227 – Фізична терапія, ерготерапія вищих навчальних закладів | |
34944 | Фізіологія людини | |
31890 | Гігієна у фізичній реабілітації | |
33638 | Анатомія людини і спортивна морфологія | |
33640 | Нормальна анатомія людини | |
30795 | Фізіологія людини | |
27916 | Анатомія людини і спортивна морфологія | |
27917 | Нормальна анатомія людини | |
27915 | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія | |
26463 | Фізіологія людини | |
24174 | Анатомія людини і спортивна морфологія | |
24175 | Нормальна анатомія людини | |
24176 | Фізіологія людини та рухової активності | |
23298 | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія | |
23299 | Фізіологія людини | |
23300 | Фізіологія рухової активності | |
20555 | Фізіологія людини та рухової активності | |
20083 | Анатомія людини і спортивна морфологія | |
20082 | Нормальна анатомія людини | |
19208 | Анатомія та фізіологія нервової системи |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41865 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
14968 | Антропологія: навчальний посібник з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] | |
14500 | Генетика з основами психогенетики. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Друге видання доопрацьоване | |
14499 | Психогенетика | |
11481 | Генетика людини з основами психогенетики. Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів | |
5228 | Psychogenetics | |
5241 | Генетика людини з основами психогенетики | |
20170 | Анатомія, фізіологія, еволюція нервової системи | |
6907 | Зоологія: навчальний посібник для студентів небіологічних спеціальностей вищих навчальних закладів | |
6888 | БОТАНІКА: Навчальний посібник для студентів небіологічних спеціальностей вищих навчальних закладів |
Навчальні та методичні матеріали (40)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
33636 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] | |
27807 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
24170 | Жива природа: особливості і таємниці | |
22813 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб.з питань проведення практичних робіт | |
14969 | Анатомія і фізіологія людини: навч.-метод. посіб. для практичних і састійних робіт студ. вищ. навч. закл | |
14970 | Анатомія людини і спортивна морфологія: навч.-метод. посіб. для практичних і самостійних робіт для студ. вищ. навч. закл | |
15076 | Вікова фізіологія та валеологія | |
14963 | Вікова фізіологія, валеологія і шкільна гігієна: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] – 13-те вид., перероб. і доп. | |
14964 | Основи генетики: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] – 13-те вид., перероб. і доп. | |
15070 | Психофізіологія: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] | |
18491 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
12277 | Невропатологія. Навчально-методичний посібник для практичних робіт студентів небіологічних спеціальностей вищих навчальних закладів | |
10593 | Анатомія і фізіологія дитини. Навчально-методичний посібник для практичних і самостійних робіт студентів небіологічних спеціальностей вищих навчальних закладів | |
12849 | Анатомія, фізіологія та безпека життєдіяльності у хореографії | |
10586 | Анатомія, фізіологія, еволюція нервової системи Навчально-методичний посібник для практичних і самостійних робіт студентів небіологічних спеціальностей вищих навчальних закладів | |
10596 | ОСНОВИ ГЕНЕТИКИ Навчально-методичний посібник для практичних і самостійних робіт студентів небіологічних спеціальностей вищих навчальних закладів | |
12273 | Вікова фізіологія і валеологія | |
11478 | Психогенетика. Посібник для вищих навчальних закладів | |
12060 | Вікова фізіологія і валеологія | |
12278 | Психофізіологія: навчально-методичний посібник з питань проведення практичних робіт | |
12279 | Фізіологія людини | |
7259 | Основи біології та генетики: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] – 10-те вид., перероб. і доп. – К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. – 68 с. | |
7015 | Основи генетики: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] | |
5508 | Анатомія і фізіологія дітей з основами генетики: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] | |
7013 | Анатомія людини: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і семінарських занять [для студ. небіол. спеціальностей вищ. навч. закл.] | |
5507 | Анатомія, фізіологія та основи медицини у хореографії: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] | |
5506 | Антропологія: навчальний посібник з питань проведення практичних робіт [для студ. вищ. навч. закл.] | |
5955 | Антропология: учебное пособие по вопросам проведения практических работ | |
5479 | Вікова фізіологія і валеологія | |
5503 | Вікова фізіологія, валеологія і шкільна гігієна: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.]. | |
5477 | Гігієна | |
5478 | Невропатологія | |
5937 | Основи валеології: навч-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт | |
5501 | Основи природознавства: навч-метод. посіб. з питань проведення практичних і самостійних робіт [для студ. небіол. спец. вищ. навч. закл.] / І. Д. Омері, Є. О. Неведомська, І. М. Маруненко. – 3-тє вид. перероб. і доп. – К. : Київськ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. – 44 с. | |
5933 | Психофізіологія: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
5961 | Учебно-методическое пособие создано с учетом задач учебного курса «Возрастная физиология, валеология и школьная гигиена» | |
5949 | Фізіологія вищої нервової діяльності: навч.-метод. посіб. з питань проведення практичних робіт | |
5407 | Фізіологія людини | |
6880 | Zoology: teaching tool for students of non-biological specialties of higher educational institutions | |
6869 | Ботаніка: Навчально-методичний посібник для студентів небіологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів |
Сертифіковані ЕНК (20)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
32 | Антропологія (2 курс) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2013 | 114 | 13.03.2013 | |
108 | Анатомія людини (1 курс, з.ф.н.) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Заочна | 2014 | 398 | 01.10.2014 | |
141 | Вікова фізіологія і шкільна гігієна (1 курс, Ф(У), з.ф.н.) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Заочна | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
148 | Вікова фізіологія і шкільна гігієна (1 курс, Ф(ІН)) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2015 | 168 | 08.04.2015 | |
264 | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ПС) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2016 | 347 | 30.06.2016 | |
309 | Вікова анатомія і фізіологія (1 курс, ЛОГ) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2017 | 249 | 10.04.2017 | |
377 | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2018 | 264 | 16.04.2018 | - |
422 | Анатомія людини і спортивна морфологія (1 курс, ФВ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 215 | 01.04.2019 | |
442 | Гігієна в реабілітації (2 курс, ФТЕ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 | |
515 | Анатомія, фізіологія і патологія розвитку: Анатомія, фізіологія і патологія мовленнєвих та сенсорних систем (1 курс, КО, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
516 | Фізіологія людини та рухової активності (1 курс, ФВ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
517 | Анатомія і фізіологія: Фізіологія людини (1 курс, ФІТР, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 446 | 27.06.2019 | |
757 | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія (1 курс, ФТЕ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 282 | 26.05.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
944 | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 181 | 05.03.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1073 | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ФВ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1074 | Анатомія і фізіологія (1 курс, ТД, ФР, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 448 | 30.06.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1157 | Університетські студії (1 курс, ФТЕ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
1430 | Діяльність реабілітаційних закладів (1-2 курс, ФТЕ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2023 | 178 | 04.04.2023 | 23/24 н.р. |
1827 | Медико-біологічні основи фізичного виховання (1-2 курс, ФВ, денна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1908 | Медико-біологічні основи фізичної культури і спорту (1 курс, 1р ВО, ТД, ФР, очна) | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 861 | 05.11.2024 | – |
Використання ЕНК (54)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
63 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ПС) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | не враховується | 25.11.2016 |
64 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія людини (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 2 | не враховується | не враховується | 25.11.2016 |
65 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Антропологія (2 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 25.11.2016 |
319 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія людини (1 курс, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 4 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
322 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Антропологія (1 курс, з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 6 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
328 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Вікова фізіологія і шкільна гігієна (1 курс, Ф(У), з.ф.н.) | Бакалавр | Заочна | 1 | не враховується | не враховується | 30.12.2016 |
598 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія: Анатомія людини і спортивна морфологія (1 курс, ТД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
601 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ПС) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
602 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія людини і спортивна морфологія (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
604 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
606 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Фізіологія людини та рухової активності (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 5 | 5 | не враховується | 29.12.2017 |
3635 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія: Анатомія людини і спортивна морфологія (1 курс, ТД, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 12 | 9 | 25 | 28.12.2018 |
3639 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія: Фізіологія людини (1 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
3641 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія, фізіологія і патологія розвитку: Анатомія, фізіологія і патологія мовленнєвих та сенсорних систем (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
3786 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 10 | 25 | 28.12.2018 |
3789 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
4012 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Університетські студії: Вступ до спеціальності (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
4027 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Фізіологія людини та рухової активності (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
4029 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Фізіологія рухової активності (на базі молодшого спеціаліста) (3 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 10 | не враховується | 28.12.2018 |
5005 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія (1 курс, ТД, ФІТР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 27.12.2019 |
5008 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія: Фізіологія людини (1 курс, ФІТР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5009 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія людини і спортивна морфологія (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5011 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія людини і спортивна морфологія (1 курс, ФВ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5012 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія, фізіологія і патологія розвитку: Анатомія, фізіологія і патологія мовленнєвих та сенсорних систем (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5036 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Гігієна в реабілітації (2 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5037 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Гігієна в реабілітації (3 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5385 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5865 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Університетські студії: Вступ до спеціальності (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 27.12.2019 |
5878 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Фізіологія людини та рухової активності (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6086 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія (1 курс, ТД, ФІТР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6087 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ФВ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
6088 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія, фізіологія і патологія розвитку: Анатомія, фізіологія і патологія мовленнєвих та сенсорних систем (1 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6243 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Діяльність реабілітаційних закладів (1-2 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6729 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6730 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | 10 | 10.12.2020 |
8034 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Університетські студії (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
8992 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія (1 курс, ТД, ФІТР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 30.11.2021 |
9009 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9066 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 10 | 30.11.2021 |
9547 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Університетські студії (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
9808 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Діяльність реабілітаційних закладів (1-2 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10677 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ФВ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10930 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Інтегровані моделі знань і навичок з фізичної терапії, ерготерапії (4 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
11614 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
12223 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Університетські студії (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12584 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12832 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 31.12.2022 |
12833 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
13009 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Університетські студії (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13103 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Діяльність реабілітаційних закладів (1-2 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 15 | 31.12.2023 |
13313 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія (1 курс, ТД, ФР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13392 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Анатомія і фізіологія людини (1 курс, ФВ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13821 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна анатомія людини (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13822 | Факультет здоров'я, фізичного виховання і спорту | Нормальна фізіологія людини та вікова фізіологія (1 курс, ФТЕ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (8)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
575 | Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології | 3,43 | 30.12.2016 |
1307 | Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології | 4,70 | 12.01.2017 |
2141 | Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології | 4,86 | 27.12.2018 |
2746 | Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології | 4,57 | 28.12.2019 |
3921 | Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології | 4,67 | 28.12.2020 |
4384 | Кафедра фізичної реабілітації та біокінезіології | 4,77 | 28.12.2021 |
5431 | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії | 4,74 | 30.12.2022 |
6321 | Кафедра фізичної терапії та ерготерапії | 4,89 | 30.12.2023 |