Додаткові відомості
2017 – 2021 – Аспірантура Київського
університету імені Бориса Грінченка
Спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки
2014 – 2016 – Київський університет імені Бориса
Грінченка, Педагогічний інститут
Магістр початкової
освіти. Викладач педагогіки і методики
початкової освіти. Організатор
початкової освіти. Вчитель англійської мови початкової школи.
2012 – 2016 – Київський університет імені Бориса
Грінченка, Гуманітарний інститут
Бакалавр філології
(англійська мова). Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури.
2012 – 2014 – Київський університет імені Бориса
Грінченка, Педагогічний інститут
Бакалавр початкової
освіти. Вчитель початкових класів, вчитель англійської мови в початкових класах.
2008 - 2012 – Київський університет імені Бориса
Грінченка, Університетський коледж
Вчитель початкових
класів, вчитель англійської мови в початкових класах.
Тенденції
професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн
Бенілюксу
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
6 | 3 | 1 | 2024.11.18 06:02:41 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 57 | 3 | 2 | 2024.11.20 10:54:39 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 57 | 3 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
112 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 118 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Tetiana_Holovatenko |
Конференції (52)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10279 | VІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» | Зарубіжний досвід створення травма-інформованого середовища закладу освіти | Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди | ||
10077 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція (з міжнародною участю) Сучасні тенденції іншомовної підготовки педагога: глобальні виклики та перспективи» | Підготовка майбутніх педагогів до впровадження травма-інформованого підходу: досвід, виклики та перспективи | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9585 | 4TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON HISTORY, THEORY AND METHODOLOGY OF LEARNING | Pre-service Teachers’ Perceptions on Implementing the Trauma-informed Approach in Educational Institutions | Ukraine | ||
9490 | 18th International Conference on ICT in Education, Research, and Industrial Applications | Development of the Professional Competence of Bachelors in Preschool Education Through Online Interaction | Ukraine | document.pdf | |
9491 | 2nd Workshop on Digital Transformation of Education (DigiTransfEd 2023) | Pre-service elementary school teacher perspectives on the use of digital gamification activities in language teaching | Ukraine | document.pdf | |
9277 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Дослідження молодих вчених: від ідеї до реалізації» | Онлайн hyflex курс про впровадження травма-інформованого навчання для вчителів англійської мови Teach to Heal | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
9022 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція «Практичний інтенсив: виклики та можливості для освіти» | Травма – інформований підхід: як побудувати підтримуюче середовище для дітей з окупованих територій | ГО "ІППО" | document.pdf | |
8867 | Ефективні методи, прийоми та форми організації навчання під час воєнного стану | Технологія соціально-емоційного навчання на уроках іноземної мови: теорія та практика застосування | ГО «Платформа ОСВІТИ» | document.pdf | |
8446 | 2022 Minnesota English Learner Education Conference | Using Mobile Learning in Teaching Elementary English Learners | Minnesota, USA | document.pdf | |
8445 | Методичний хаб для вчителів іноземних мов у початковій школі «Онлайн-навчання іноземних мов у початковій школі: сучасні практики, інноваційні технології, ресурси» | Травма-інформоване навчання англійської мови учнів початкових класів | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
8323 | MAMM 2022 Multidisciplinary Approaches to Migration and Multilingualism | Tackling the Challenge of Integrating Ukrainian Refugees and Displaced Children into the Primary Education: Case Studies of the Benelux countries and Poland | University of Cyprus | document.pdf | |
8285 | Всеукраїнська практична онлайн конференція "Підвищення кваліфікації та професійне зростання освітян" | Навчання англійської мови у кризових умовах: завдання, які не потребують значної підготовки | ГО "Платформа освіти" | document.pdf | |
8095 | IV KONFERENCJA STUDENCKA „Bezpieczeństwo Na Co Dzień, Zarządzanie W Codzienności” | Praktyczne Sposoby Nauczania Podstaw Bezpieczeństwa W Klasach Wielojęzycznych | Poznan, Poland | document.pdf | |
8013 | ІV-а Міжнародна науково-практична конференція актуальні проблеми педагогічної освіти: реалії, нові ідеї та перспективи | Досвід організації вступних іспитів на спеціальність "Початкова освіта" у країнах Бенілюксу | Львівський національний університет імені Івана Франка | document.pdf | |
7918 | Всеукраїнська конференція "Нові підходи до викладання предметів. Практика НУШ" | Використання QR кодів в освітньому процесі | Рух Освіта | document.pdf | |
7817 | Всеукраїнська наукова онлайн-конференція \ | Використання онлайн дошок для спільної роботи на уроці | Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів | document.pdf | |
7434 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція "Тенденції освіти 2022. Нові методики та техніки" | Застосування доповненої та віртуальної реальності в освітньому процесі | Рух Освіта | document.pdf | |
7301 | Навчально-методичний онлайн-семінар для вчителів іноземних мов початкової школи «Інноваційні технології дистанційного навчання іноземних мов у початковій школі» | Nail formative assessment with a dash of wit | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7169 | III Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція з міжнародною участю "Нова стратегія підготовки педагогів: суспільні запити та нові виклики" | Компетентнісний профіль вчителя початкової школи у країнах Бенілюксу | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
7433 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція "Від теорії до практики. Освіта в умовах 2021-2022 рр. | Прийоми формувального оцінювання у навчанні молодших школярів | Рух Освіта | document.pdf | |
7032 | Всеукраїнська наукова конференція "Формування компетентностей: поради для педагогів" | Інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя | Рух Освіта | document.pdf | |
7015 | Всеукраїнська наукова конференція "Психолого-педагогічні аспекти взаємодії в освіті" | Комунікативна компетентність вчитель-учень. Ігрові методики на уроках іноземних мов | Рух Освіта | document.pdf | |
7016 | Всеукраїнська наукова конференція "Сучасні ресурси для організації ефективного навчання" | НУШ: інструменти гейміфікації освітнього процесу | Рух Освіта | document.pdf | |
6828 | International Conference on Language Teaching & Learning in the 21st Century | Tendencies of primary school teacher training in Benelux countries | Greece | document.pdf | |
6826 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція «Педагогічна майстерність як чинник професійного розвитку особистості вчителя» | Урок в Nearpod: планування, розробка завдань, презентація | Фонд підтримки інформаційного забезпечення студентів | ||
6827 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція «Напрями трансформації освіти: перспективи та можливості розвитку» | Інструменти гейміфікації освітнього процесу | Рух Освіта | ||
6825 | Всеукраїнська наукова онлайн конференція «Організація дистанційного навчання у школі: механізми та технології» | Організація групової взаємодії учнів в умовах дистанційного навчання | Рух Освіта | ||
5968 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Професійна діяльність сучасного педагога в умовах парадигмальних змін» | Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у Нідерландах. | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5969 | Всеукраїнська наукова конференція "Дистанційне навчання: від теорії до практики. Сервіси та навички" | Використання Web 2.0 у формуванні навичок 21 століття у дітей початкової школи | Рух Освіта | document.pdf | |
5863 | ІІІ Міжнародна наукова онлайн-конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: андрагогічні засади сучасної вищої освіти» | Варіативні моделі професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5463 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Актуальні проблеми фахової підготовки сучасного педагога» | Peculiarities of admission procedures for the specialty “Primary Education” in Belgium, Luxembourg and Ukraine | Херсонський державний університет | document.pdf | |
5862 | Всеукраїнський педагогічний форум «Нові вектори програми «Дитина» | Змістові інновації у Програмі “TIP-TOP ENGLISH” | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
5465 | INTERNATIONAL CONFERENCE LANGUAGE TEACHING & LEARNING IN THE 21ST CENTURY: FROM THEORY TO PEDAGOGICAL PRACTICE | Primary School Teacher Training To Working In Multilingual Environment | Institute Dimitra, Department of Early Years Education and Care, Greece | document.pdf | |
5404 | VI щорічна Міжнародна науково-практична конференція «СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ» | Досвід впровадження технології транслінгвізму в систему професійної підготовки майбутніх вчителів у Європейському Союзі | Національний авіаційний університет | document.pdf | |
5464 | IV міжнародна конференція (інтернет-конференція) “Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020” | Admission requirements to the “Primary Education” Bachelor’s programmes in Benelux countries | НАПН України | document.pdf | |
5405 | Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри» | Технології підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
5303 | Міжнародна науково-практична онлайн-конференція "Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу" | Система внутрішнього забезпечення якості освіти в Університеті Люксембургу | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
4988 | І Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасні методики навчання іноземних мов і перекладу в Україні та за її межами» | Система професійної підготовки вчителів початкової школи до навчання іноземних мов у Люксембурзі | ДВНЗ «ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ» | document.pdf | |
4987 | Problèmes Et Perspectives D’introduction de la Recherche Scientifique Innovante | Legislative provision of primary school teacher training in the Benelux countries and Ukraine | Brussels, Belgium | document.pdf | |
4487 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Theoretical approaches to multilingual program design in Dutch universities | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4305 | Comparative and International Education - 2019: Internationalization and Integration in Education Under Globalization | Legislative provision of primary school teacher training in the Netherlands | National Academy od Educational Sciences of Ukraine | ||
4289 | Інновації у професійній підготовці педагога в умовах євроінтеграції освітнього процесу: погляд науковців і практиків | Legislative framework of primary school teacher training in Luxembourg | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
4049 | Training Foreign Languages in Ukraine and Beyond: Best Practices and Challenges | The notion of multilingualism in foreign scientific discourse | Vasyl Stefanyk Precarpathian National University | ||
3614 | ІІ Міжнародна наукова конференція «Педагогіка у міждисциплінарному вимірі: варіативність моделей неперервної педагогічної освіти» | Досвід побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3615 | Міжнародний інформаційний тиждень програми ЄС Еразмус+ в Україні | - | Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3353 | Освітологія 2018: Якість освіти України: сучасні виклики та пріоритети розвитку | Система внутрішнього забезпечення якості освіти в Університеті Люксембургу | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
3351 | Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "Професійна підготовка сучасного педагога: виміри міжнародного співробітництва" | Мультилінгвальні моделі професійної підготовки майбутніх вчителів Люксембургу | Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут | ||
3354 | 23rd Annual National IATEFL Ukraine Conference "Learn, Reflect, Develop" | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2595 | Міжнародна науково-практична конференція Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та концепції нової української школи | Змістово-методичне забезпечення професійної підготовки вчителів початкової школи у Фландрії | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2596 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Професійна підготовка педагогів в умовах євроінтеграції: проблеми та перспективи» | Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії | Педагогічний інститут | ||
2594 | Фестиваль освітнього лідерства "Clever" | - | Київський університет імені Бориса Грінченка | ||
2593 | Back to School with National Geographic Learning | - | Інтернет-конференція |
Монографії (колективні) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45861 | Enhancing Elementary Classroom Learning Experiences With Mobile Learning: Implications for Practice | |
44961 | Developing Digital Collaboration Skills of Elementary School Pre-Service Teachers of English Using Bloom’s Taxonomy | |
46291 | Elementary School Teacher Training for Digital Citizenship in the English Language Classroom | |
45604 | Regional tendencies of primary school teacher training in the Benelux countries | |
46908 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | |
36477 | Готовність майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі | |
31479 | Моделі іншомовної підготовки вчителів початкової школи у ЄС | |
31801 | Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі засобами інноваційних технологій |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (6)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
45861 | Enhancing Elementary Classroom Learning Experiences With Mobile Learning: Implications for Practice | |
44961 | Developing Digital Collaboration Skills of Elementary School Pre-Service Teachers of English Using Bloom’s Taxonomy | |
46291 | Elementary School Teacher Training for Digital Citizenship in the English Language Classroom | |
45604 | Regional tendencies of primary school teacher training in the Benelux countries | |
47914 | Формування професійної компетентності бакалаврів дошкільної освіти в умовах дистанційної взаємодії | |
36477 | Готовність майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48538 | Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО | |
47710 | Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн | |
43283 | Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) | |
43240 | Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов | |
44653 | Practical ways to teach the basics of security in multilingual classrooms | |
44616 | Trends in Pre-Service Primary School Teachers’ Admission to Higher Educational Institutions in the Benelux Countries | |
30149 | Нормативно-правове забезпечення професійної підготовки вчителів початкової школи у країнах Бенілюкс та Україні | |
23207 | Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії |
Фахові видання, що затверджені МОН (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
48538 | Досвід індивідуалізації в опануванні навчальних дисциплін студентами в американських ЗВО | |
44838 | Освітологічний вимір концепту «травма-інформоване навчання» у системі професійної підготовки вчителів початкових класів | |
45554 | Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик | |
47710 | Тенденції підготовки вчителів до впровадження травма-інформованого навчання: досвід розвинених країн | |
43283 | Тенденції практичної підготовки майбутніх вчителів початкових класів у закладах вищої освіти Фландрії (Бельгія) | |
43240 | Шляхи використання Google Jamboard при підготовці вчителів початкових класів до застосування сучасних технологій навчання іноземних мов | |
44616 | Trends in Pre-Service Primary School Teachers’ Admission to Higher Educational Institutions in the Benelux Countries | |
27282 | Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) | |
27672 | Поняття “мультилінгвальна освіта”: європейський і освітологічний дискурс | |
24549 | Теоретичні підходи до побудови мультилінгвальних освітніх програм у Люксембурзі | |
23207 | Мультилінгвальна освіта майбутнього вчителя початкової школи в Бельгії |
Реєстр наукових публікацій (2)
ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
---|---|---|---|---|
426 | Тенденції організації вступного процесу на спеціальність «Початкова освіта» до закладів вищої освіти у країнах Бенілюксу | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44616/ | 2023 |
465 | Практичні способи навчання основам безпеки в багатомовних класах | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44653/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (4)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
161 | Університет Масарика в Брно (Чехія) | Наукове стажування | 18.11-22.11.2019 | Ленка Гулова і Зденка Вагнерова | Учасник програми | |
256 | Еразмус+ | Міжнародне стажування | 01-05.11.2021 | Ivana Schmejkalov Ivana.Schmejkalova@osu.cz Остравський університет (Чехія) | Учасник програми | |
398 | University of Minnesota | Міжнародне стажування | 01.09-31.12.2022 | Dr. Martha Bigelow, Professor and Chair mbigelow@umn.edu; Second Language | Учасник програми | Visitng Scholar Letter of Invitation for Tetiana Holovatenko.doc |
613 | Університет Міннесоти, США | Міжнародне стажування | 01.05.2022-01.05.2023 | Dr. Martha Bigelow, Professor and Chair mbigelow@umn.edu; Second Language | Учасник програми | Visitng Scholar Letter of Invitation for Tetiana Holovatenko.pdf |
Заявки на колективні гранти (9)
ID | Назва проєкту | Грантодавач | Вид гранту | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
52 | Підготовка вчителя англійської мови майбутнього | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | - | - | 2017 |
130 | Підготовка вчителя іноземної мови для майбутнього Європейського Союзу (FuTurEs) | Європейська комісія, Програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2018 |
179 | Підготовка вчителів початкових класів по викладанню іноземних мов:західно-європейські практики до українських реалій | Європейська комісія, програма ім. Жана Моне | Коллективний | - | 2019 |
357 | PRIMARY SCHOOL TEACHER TRAINING to FOREIGN LANGUAGE TEACHING: EUROPEAN PRACTICES FOR UKRAINIAN REALITIES (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2020 |
560 | Foreign language primary school teacher training: European practices for Ukrainian realities (FLEUR) | Програма імені Жана Моне | Коллективний | - | 2021 |
729 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2023 |
736 | Democracy-Tales | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
763 | Civic-TALES | Erasmus KA203 | Коллективний | - | 2023 |
810 | FLEUR | Erasmus+ Jean Monnet | Коллективний | - | 2024 |
Індивідуальні гранти (28)
ID | Назва гранту | Грантодавач | Статус | Документ, що засвідчує | Рік |
---|---|---|---|---|---|
4 | Наукове стажування | Latvian state scholarship | Подано | Документ відсутній | 2020 |
22 | Preparation of Slovak teachers to working in multilingual urban areas or multilingual pre-border regions | Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic | Подано | Документ відсутній | 2020 |
23 | Multilingualism and Plurilingualism | The European Union Visitors Program (EUVP) | Подано | Документ відсутній | 2020 |
24 | Peculiarities of teacher training to working in a multilingual environment | Fellowship for Research from the State Education Development Agency of the Republic of Latvia | Подано | Документ відсутній | 2020 |
79 | Підвищення кваліфікації | EU Study Days in Ukraine 2021 | Виграно | Документ відсутній | 2021 |
81 | Наукове стажування | Latvian State Education Development Agency. | Подано | Документ відсутній | 2021 |
82 | Preparedness of pre-service primary school teachers to work in multilingual environment: Slovak practices for Ukrainian realities | Ministry of Education, Science, Research and Sport of the Slovak Republic | Подано | Документ відсутній | 2021 |
84 | Наукове стажування | Міністерство освіти, науки, досліджень і спорту Словацької Республіки | Виграно | Документ відсутній | 2021 |
85 | ComPrimE | EU Study Days in Ukraine | Виграно | Документ відсутній | 2021 |
153 | Primary School Teacher Training to Work in Multilingual Classrooms | Aarhus Institute of Advanced Studies (AIAS) at Aarhus University | Подано | Документ відсутній | 2022 |
182 | Digital Humanism Fellowship | Institute for Human Sciences (Austria) | Подано | Документ відсутній | 2022 |
223 | Наукове дослідження | The Ukrainian Summer Methods Fellowship від the University of Michigan's | Подано | 2023 | |
226 | Momentum Southeast Service Cooperative | U.S. Department of Education Office of English Language Acquisition | Виграно | Головатенко.pdf | 2023 |
231 | Trauma-Informed Women in Leadership - Online Course | TIWiL UA 2023 | Виграно | 2023 | |
242 | Міжнародне стажування | British Council Teaching and Learning in Difficult Times | Виграно | 2023 | |
245 | Лідерство задля освітніх трансформацій | Warwick University | Подано | 2023 | |
251 | Міжнародне стажування | Erasmus+ A path to Self-Care. | Подано | 2023 | |
258 | Dominant Language Constellations (DLC): an international network for leveraging multilingualism | The COST Action Proposal | Подано | Документ відсутній | 2023 |
293 | Створення професійної спільноти травма-інформованих викладачів англійської мови | British Council | Подано | 2023 | |
297 | Наукове дослідження | SUSI Scholars/U.S. Culture, Identity, and Society | Подано | Документ відсутній | 2023 |
302 | Наукове дослідження | BridgeUSA Ukrainian Academic Fellows Program | Подано | Документ відсутній | 2023 |
303 | Наукове стажування | PsychosociAl inTerventions with youTh in EmRrgency Situations | Подано | Документ відсутній | 2023 |
309 | ONLY: Open a New Leader in Yourself | British Council | Виграно | 2024 | |
314 | Ukraine in European Dialogue Junior Visiting Fellowship | Institute for Human Sciences | Подано | Документ відсутній | 2024 |
315 | VUIAS Fellowship | Virtual Ukraine Institute for Advanced Study | Подано | Документ відсутній | 2024 |
321 | Наукове дослідження | British Council TAG Facilitator training. SWITLO | Подано | 2024 | |
322 | Наукове дослідження | Erasmus+ Compassionate World | Подано | 2024 | |
328 | Solidarity with Ukraine | European Training Calendar | Подано | Документ відсутній | 2024 |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
167 | Нова стратегія професійної підготовки педагога в умовах євроінтеграції | Повноцінне дослідження | 06.2021 | http://surl.li/yrve |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
---|---|---|---|---|
17 | Факультет педагогічної освіти | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | Аналітик-дослідник | 26.09.2022 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації (1)
ID | Науковий керівник | Тема дисертації / наукова спеціальність | Місце, форма, роки навчання в аспірантурі | Місце захисту | Копія диплому | Рік захисту |
---|---|---|---|---|---|---|
98 | Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка | Тенденції професійної підготовки вчителів початкової школи у закладах вищої освіти країн Бенілюксу/за спеціальністю 011 «Освітні, педагогічні науки» | Київський університет імені Бориса Грінченка, денна | Київський університет імені Бориса Грінченка | диплом Головатенко.PDF | 2022 |
Підвищення кваліфікації (34)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
1843 | Інше | - | головатенко 3.pdf | 05.04.2017 |
1870 | Інше | - | 31.10.2017 | |
1960 | Інше | - | 10.12.2015 | |
2243 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
2422 | Лідерський модуль | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2423 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 03.10.2018 | |
2914 | Інше | Інший модуль | 22.02.2019 | |
3105 | ІКТ | Інший модуль | наказ № 322.pdf | 10.05.2019 |
3976 | Інше | Інший модуль | 21.02.2020 | |
4111 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 12.05.2020 | |
4154 | Лідерський модуль | Інший модуль | 04.05.2020 | |
4223 | Інше | Інший модуль | 29.05.2020 | |
4888 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_812_23.12.20.pdf | 23.12.2020 |
4965 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 26.02.2021 | |
5136 | інше | Інший модуль | 14.05.2021 | |
5326 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 |
6121 | Лідерський модуль | Інший модуль | 17.12.2021 | |
6158 | модуль ІКТ(ЕНК) | Інший модуль | наказ № 856.pdf | 30.12.2021 |
6385 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 01.06.2022 | |
6444 | інше | Інший модуль | 22.06.2022 | |
6543 | інше | Інший модуль | 27.07.2022 | |
6565 | інше | Інший модуль | 15.08.2022 | |
6566 | інше | Інший модуль | 29.07.2022 | |
6995 | інше | Інший модуль | 18.11.2022 | |
7393 | ІКТ (енк) | Інший модуль | наказ № 756.pdf | 29.12.2022 |
8198 | Найкращі ЄС практики: універсальний дизайн для навчання та використання цифрових технологій | Інший модуль | Головатенко Тетяна Юріївна (1).pdf | 29.06.2023 |
8361 | Школа стійкості | Інший модуль | Головатенко5.pdf | 12.07.2023 |
8362 | Сміливі навчати | Інший модуль | Головатенко4.pdf | 02.10.2023 |
8384 | Дидактичний модуль | Інший модуль | Головатенко Т.Ю..pdf | 16.11.2023 |
8861 | Дидактичний модуль | Інший модуль | 21.12.2023 | |
9551 | Спілкування без вигорання | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9624 | Інноваційні інструменти для дослідницької та публікаційної діяльності науковця. ПК | Дослідницький модуль | 01.04.2024 | |
9924 | Соціально-емоційне навчання - м'які навички для вишів | Інший модуль | Сертифікат Головатенко.pdf | 11.06.2024 |
10035 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | Наказ 330.pdf | 02.04.2024 |
Зимові та літні школи (1)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6 | Педагогічний інститут | Зимова | VІ міжнародна Грінченківська наукова школа для докторантів, аспірантів, молодих вчених та магістрантів у галузі знань «Освіта / Педагогіка» | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2021 | наказ № 306.pdf |
Керівництво науковим гуртком (1)
ID | Назва наукового гуртка | Період роботи гуртка | Кількість осіб | Рівень презентації діяльності | Дата презентації |
---|---|---|---|---|---|
97 | Second Language Acquisition | упродовж 2017 року (1 раз на місяць) | 10 | Не зазначено | 26.09.2017 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
31897 | Дитина. Освітня програма для дітей від 2 до 7 років |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
36475 | Методичні рекомендації до Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина" |
Сертифіковані ЕНК (13)
ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
418 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ММ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 215 | 01.04.2019 | 21/22 н.р. |
424 | Іноземна мова з методикою навчання (4 курс, ПО, денна) | Педагогічний інститут | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 322 | 10.05.2019 | |
551 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
561 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО, денна) | - | Бакалавр | Очна (Денна) | 2019 | 735 | 31.10.2019 | - |
846 | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2020 | 812 | 23.12.2020 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; 21/22 н.р. |
1149 | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2021 | 856 | 30.12.2021 | 23/24 н.р.; 22/23 н.р.; |
1370 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 756 | 29.12.2022 | 23/24 н.р. |
1744 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ІВО, ІВФ, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 330 | 02.04.2024 | – |
1775 | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ПП) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1778 | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1800 | Практика виробнича (з відривом) (4 курс, ДО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 | – |
1831 | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
1832 | Практика виробнича (методична з додаткової спеціалізації) (3-4 курс, ПО, денна) | Факультет педагогічної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 480 | 03.06.2024 | – |
Використання ЕНК (29)
ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
3685 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (3,4 курс) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 9 | не враховується | 28.12.2018 |
3755 | Педагогічний інститут | Методика навчання англійської мови (4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 3 | 8 | не враховується | 28.12.2018 |
5116 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5126 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (4 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
5182 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 10 | 27.12.2019 |
6406 | Педагогічний інститут | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6464 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 10.12.2020 |
6882 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
6887 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | 4 | не враховується | 10.12.2020 |
7163 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 10 | 10.12.2020 |
8446 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
8669 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 4 | не враховується | 31.12.2020 |
9136 | Педагогічний інститут | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
9207 | Педагогічний інститут | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | 5 | 3 | 30.11.2021 |
10110 | Педагогічний інститут | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (1-2 курс, спп, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 7 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
10287 | Педагогічний інститут | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 4 | 3 | 30.11.2021 |
11707 | Педагогічний інститут | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | 10 | 30.11.2021 |
12102 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова (англійська мова) (1 курс, ММ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12134 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12388 | Факультет педагогічної освіти | Практика усного і писемного мовлення (англійська мова) (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 3 | 31.12.2022 |
12442 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | 3 | 31.12.2022 |
12517 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
12567 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, спп, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2022 |
12909 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта (1-2 курс, ПО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | не враховується | 31.12.2023 |
13071 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс іноземної мови (2-4 курс, ДО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13247 | Факультет педагогічної освіти | Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі (2-3 курс, ПО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13326 | Факультет педагогічної освіти | Іноземна мова з методикою навчання (1-2 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | 5 | 31.12.2023 |
13346 | Факультет педагогічної освіти | Іншомовна освіта з методикою навчання (англійська мова) (2-4 курс, ДО) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
13373 | Факультет педагогічної освіти | Інтегрований практичний курс англійської мови (2 курс, ПО, спп) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | 5 | не враховується | 31.12.2023 |
Рейтинг викладачів серед студентів (7)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
1044 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,27 | 12.01.2017 |
1901 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,20 | 26.12.2018 |
2561 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,17 | 28.12.2019 |
3633 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,79 | 28.12.2020 |
4691 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,75 | 28.12.2021 |
5691 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,79 | 30.12.2022 |
6563 | Кафедра іноземних мов і методик їх навчання | 4,56 | 30.12.2023 |
Заходи мистецького спрямування (1)
ID | Назва заходу | Вид участі / підготовки | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
512 | Шоу-програма "Ось ми які" | Підготовка номерів студентів для участі в концертах, конкурсах, виставках тощо | Київський університет імені Бориса Грінченка | - | 16.11.2017 |