Додаткові відомості
Освіта
Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна, 1978 р. Перелік місць роботи
1978-2012 р.р. - Загальноосвітні навчальні заклади міст Львова та Кропивницького, вчитель початкових класів
2012 - 2017 р.р. - Кіровоградський Інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти
з 2018 р. - Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти
Теми дисертацій (захищених)
Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів у навчально-виховному процесі
Громадська активність
Наставник новопризначених науково-педагогічних співробітників Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 0 | 0 | 0 | 2025.10.27 06:03:04 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 684 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | AAE-8972-2019 | 9 | 2 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2617715 |
| 201 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 99 | 5 | 2 | 2025.10.27 11:12:30 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 72 | 5 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1102 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 210.70000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Tretyak-3 |
| 1042 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 143.90000 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Tretyak-3 |
| 706 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 53.60000 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Tretyak-3 |
| 593 | Інститут післядипломної освіти | 9.70000 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Tretyak2 |
Конференції (58)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11697 | ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ «ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» | Особливості партнерської взаємодії освітян | м. Херсон | document.doc | |
| 10979 | Програма ЄС “Горизонт Європа”: можливості для українських науковців | Історія успішних проєктів | м. Київ Україна | document.docx | |
| 10978 | Формування національної ідентичності дітей та молоді в умовах воєнного стану: досвід музейників і педагогів | Формування української ідентичності у молодших школярів | м. Київ Україна | document.PDF | |
| 10439 | V Міжнародної науково-практичної конференції «УКРАЇНО МОЯ ВИШИВАНА: ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ ТА ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОЇ ВИШИВАНКИ», | Про українську вишиванку учням початкової школи | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 10441 | Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти» | Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти» | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 10440 | Соцієтальна динаміка травми: Чи робить сильнішим те, що не вбиває | Соцієтальна динаміка травми: Чи робить сильнішим те, що не вбиває | Словаччина | document.pdf | |
| 10031 | Вебінар "Знайомство з Research4Life: початок використання" | "Використання Research4Life" | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 9331 | Розвиток гнучких навичок (soft skills) студенської молоді у процесі освітньої діяльності: зарубіжний і вітчизняний досвід | Мнемотехніка як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів | м. Черкаси | document.pdf | |
| 10007 | "Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки" | Про вишиванку як оберіг | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 9204 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» | Учням початкової школи про обереги та їх значення у нашому житті | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 9281 | "Освіта та наука крізь виклики сьогодення" | Партнерська взаємодія учня і вчителя початкової школи | м. Запоріжжя |
|
|
| 10004 | «Захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу в умовах війни та повоєнного часу» | Психологічний захис вчителя початкових класів | м. Кропивницький | document.pdf | |
| 9237 | Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану | Застосування мнемотехніки на он-лайн уроках у початковій школі | м. Рівне | document.pdf | |
| 10002 | «Methods of solving complex problems in science» | Розвиток навичок співпраці в учнів початкової школи | Prague, Czech Republic |
|
|
| 10001 | The XVI International Science Conference "Integrationc of scientific solutionc and methods into practice" | Співдружність сердець заради успіху дітей | Paris, France |
|
|
| 10006 | «Модернізація управління освітою в умовах світових викликів» | «Модернізація управління освітою в умовах світових викликів» | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 9073 | Круглий стіл «STEАM-ОСВІТА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ» | Stem як засіб розвитку компетентності педагогічного партнерства | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 9075 | ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ : 2023 | Цифрова компетентність як складова розвитку педагогічного партнерства | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 9074 | Виховання громадянина-патріота в умовах реалізації завдань концепції «Нова українська школа | Патріотичне виховання у творчій спадщині Григорія Ващенка | м. Кропивницький | document.pdf | |
| 9072 | I Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "ІННОВАЦІЙНІ ПРОЄКТИ ТА ПАРАДИГМИ МІЖНАРОДНОЇ ОСВІТИ" | Сторітелінг як метод критичного мислення | Тбілісі, Грузія-Київ, Україна |
|
|
| 10005 | "Складники уфективного навчання інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека, добробут" в НУШ" | Розуміння специфіки оцінювання п'ятикласників | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 8421 | Всеукраїнської науково-практичної конференції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕХІД НА НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ» | Професійні компетентності вчителя початкових класів НУШ. | м. Кропивницький | document.pdf | |
| 8443 | V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції РЕАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ПРИНЦИПІВ ДЕМОКРАТІЇ: ЗВАЖЕНІСТЬ, ОБІЗНАНІСТЬ, ДОСВІД | Демократичне шкільне середовище для виховання громадянина України | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 8365 | Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 104-й річниці від дня народження Василя Сухомлинського «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» 11-12 жовтня 2022 р. | Партнерська співпраця з батьками заради моральної зрілості дітей | м. Кропивницький | document.pdf | |
| 8227 | «Розвиток Soft Skills для реалізації потенціалу молодих вчених» | онлайн семінарі «Розвиток Soft Skills для реалізації потенціалу молодих вчених» | Онлайн-семінар | document.pdf | |
| 8119 | ІІІ Міжнародна наукова онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» | Про обереги українського народу на уроках у початковій щколі | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 8181 | ХХІ Міжнародна конференція молодих науковців "Проблеми особистості в сучасній науці:результати та перспективи" | Казкотерапія для зняття стресу в учнів початкової школи | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 8155 | Міжнародна науково-практична конференція "Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах" | Роль виховання ціннісного ставлення до людини і попередження виникнення булінгу в учнів початкової шуоли | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 7177 | Семінарі «Новий український правопис» | Основні зміни нового правопису | Онлайн-семінар | document.docx | |
| 7178 | ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференціія "Якість освіти: зміни заради прогресу" | Професійна підготовка вчителів до виховання толерантності в учнів початкової школи | Інтернет-конференція | document.docx | |
| 7105 | Колегія Павла Галагана в культурному й освітньому просторі кінця ХІХ – початку ХХ століть (до 150-річчя Колегії Павла Галагана) | Внесок випускника Колегії Павла Галагана Григорія Костюка у розвиток української психології | м. Київ Національний музей літератури України |
|
|
| 7104 | ІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Обдаровані діти – скарб нації» | Підготовка вчителів початкової школи до роботи з обдарованими дітьми | м. Київ | document.pdf | |
| 6873 | ІІІ Всеукраїнський форум за міжнародної участі "Дитина у тривожному середовищі: рзвивальні і відновлювальні практики" | Інфо-медійна грамотність, як компонент безпеки для учнів початкової школи | Онлайн-форум | document.pdf | |
| 6872 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Філософія для дітей:сучасний стан і перспективи розвитку" | Досвід впровадження філософії для дітей у Новій українській школі | Онлайн-форум | document.pdf | |
| 6874 | ІІ міжнародна онлайн-конференція "Україно моя вишива: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки"на | Виховний вплив крилатих висловів про вишиванку на учнів початкової школи | Онлайн-форум | document.pdf | |
| 6652 | Участь у Всеукраїнській науковій конференції «Навчання української мови та мов національних меншин учнів закладів загальної середньої освіти в контексті компетентнісного підходу» | Філософські запитання для спільноти допитливих на уроках літературного читання | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 6653 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» | Дистанційне навчання та цифрові інструменти на уроках у початковій школі | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 6294 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах Нової Української Школи СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | НУШ як платформа формування моральних цінностей у молодших школярів | Інтернет-конференція | document.docx | |
| 6352 | 1-а віртуальна міжнародна конференція зі сталої освіти SEVIC 2020 13 грудня 2020 року. | Педагогічний та ініціативний підходи до просування Академічна доброчесність: відповідні джерела ENAI | Вебінар | document.pdf | |
| 6212 | ІІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум \ | Професійний розвиток вчителя з виховання у молодших школярів моральних цінностей | Онлайн-форум | document.pdf | |
| 5942 | Ркформа - шлях до школи моєї мрії | Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 5943 | Ркформа - шлях до школи моєї мрії | Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 5941 | Viewed: Не все те золото, що блищить | Certificate of Attendance | Вебінар | document.pdf | |
| 5678 | Clarivate Web of science | Профілі автора: створення, корегування,:можливості | Вебінар | document.pdf | |
| 5680 | Clarivate Web of science | Можливості ресурсів Clarivate для успішної грантової заявки | Вебінар | document.pdf | |
| 5679 | Clarivate Web of science | Вступ до наукометрії | Вебінар | document.pdf | |
| 5685 | Dinternal Education Online | Міжнародна сертифікація викладачів від компанії Майкрософт – не мрія, а реальність! | Онлайн-тренінг | document.pdf | |
| 5683 | Web of science Group | Критерії та процедура відбору до Web of Science Core Collection | Вебінар | document.pdf | |
| 5681 | Web of science Group | Можливості аналітичного інструменту Incites | Вебінар | document.pdf | |
| 5682 | Web of science Group | Що нам готує новий інтерфейс Web of science core collection | Вебінар | document.pdf | |
| 5684 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» | Виховний потенціал української вишиванки | Онлайн-конференція | document.pdf | |
| 5686 | Всеукраїнська науково-практична конференція «ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ», | Виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до навколишнього світу | м. Київ Україна | document.pdf | |
| 5677 | Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах транформаційних змін суспільства | Інноваційні технології навчання в Новій українській школім | м. Київ Україна |
|
|
| 5687 | Вебінар видавництва John Wiley & Sons | Онлайн ресурси видавництва Wiley в допомогу дослідникам | Вебінар | document.pdf | |
| 4571 | Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ | Роль і завдання особистості вчителя початкових класів у розвитку базових людських цінностей | м. Київ |
|
|
| 4573 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Професійно-педагогічна спрямованість особистості вчителя початкових класів на виховання у молодших школярів життєвих цінностей | м. Київ |
|
|
| 4575 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Виховання морально-етичних цінностей у молодших школярів | м. Київ |
|
|
| 4578 | Розвиток мовної особистості педагога: лінгводидактичний та когнітивний аспекти | Розвиток критичного мислення на уроках української мови у початковій школі | м. Київ |
|
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (12)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 53101 | The role of collective reflection in the formation of group identity in the school environment | |
| 51867 | Optimization of the educational process through the use of artificial intelligence in teachers’ work | |
| 49514 | The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies | |
| 48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
| 46821 | The Impact of Digitalization of Education on the Development of Key Teacher Competencies | |
| 45898 | Moodle-Based Development of Primary Education under Martial Law | |
| 49299 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence | |
| 44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
| 41478 | Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries | |
| 42314 | Permanence of professional self-determination in the conditions of socio-economic transformations and processes in the labor market | |
| 40757 | The role of instilling moral values in primary school children | |
| 31314 | Research of the Level of Emotional Intelligence of Preschool Teachers-Methodologists |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (14)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 52263 | Реалізація діяльнісного підходу через співпрацю у парах та групах | |
| 49149 | Дослідницький аналіз лідерства у процесі партнерської взаємодії освітян | |
| 49150 | Сприймання інструментів штучного інтелекту учителями початкової школи | |
| 48634 | Роль лідера у партнерській взаємодії для педагогічних працівників | |
| 48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
| 45845 | STEM-підхід до навчання у початковій школі | |
| 45332 | Роль компетентності вчителя початкової школи у партнерській взаємодії сім’ї і школи | |
| 44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
| 42277 | Negative effects of mobbing among primary school teachers | |
| 40412 | Психолого-педагогічна протидія булінгу у середовищі учнів початкової школи | |
| 40442 | Сім’я і школа: взаємодія у питаннях формування гуманістичних цінностей школярів | |
| 36946 | Features of dignity education in junior schoolchildren | |
| 30485 | Виховання цінності життя у молодших школярів | |
| 28536 | Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49149 | Дослідницький аналіз лідерства у процесі партнерської взаємодії освітян | |
| 45845 | STEM-підхід до навчання у початковій школі | |
| 45265 | Діагностика сформованості компетентності педагогічного партнерства у вчителів початкової школи | |
| 45323 | Розвиток компетентності педагогічного партнерства | |
| 42277 | Negative effects of mobbing among primary school teachers | |
| 43663 | Prevention of mobbing among primary school teachers | |
| 40412 | Психолого-педагогічна протидія булінгу у середовищі учнів початкової школи | |
| 36946 | Features of dignity education in junior schoolchildren | |
| 30485 | Виховання цінності життя у молодших школярів | |
| 28041 | Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 331 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence International | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49299/ | 2024 |
| 125 | The role of instilling moral values in primary school children | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40757/ | 2022 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 678 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 28.05-06.06.2024 | Дистанційна | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 666 | м.Сучава, Румунія | Міжнародне стажування | 12.02-28.03.2024 | Дистанційна | prof.Maria Pavelescu | Учасник програми | certificat LPS_Tretiak - 180 год.pdf |
| 649 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 12-21.02.2024 | Дистанційна | dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 503 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 18-25.09.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 477 | Ягелонський університет у Кракові (Польща) | Міжнародне стажування | 22.04-28.05.2023 | Не зазначено | Prof. Alicia Nowak | Учасник програми | SZFL-002681 Tretiak Olha.pdf |
| 458 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Не зазначено | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 271 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 21.09.2022 00:00 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (30)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 11768 | Розвиток компетентностей взаємодії та вирішення конфліктів у професійній діяльності викладача ЗВО | Лідерський модуль |
|
07.04.2025 00:00 |
| 11386 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 9851 | ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ | Інший модуль | Третяк Ольга Петрівна 30 год.pdf | 26.05.2024 00:00 |
| 9800 | Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності | Інший модуль |
|
25.04.2024 00:00 |
| 9530 | Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах | Лідерський модуль |
|
01.04.2024 00:00 |
| 9310 | Національна наука і освіта в умовах війни РФ | Інший модуль | Третяк.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9304 | Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика | Інший модуль | Третяк Ольга Петрівна.pdf | 10.02.2024 00:00 |
| 8903 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 00:00 |
| 8809 | Інноваційні практики наукової освіти | Інший модуль | Третяк.pdf | 12.12.2023 00:00 |
| 8743 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №793.pdf | 08.12.2023 00:00 |
| 8558 | ЛІДЕРСТВО ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ: ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК | Інший модуль | Третяк.pdf | 26.10.2023 00:00 |
| 8557 | Діагностика та моніторинг розвитку обдарованості особистості | Інший модуль | Третяк О..pdf | 30.05.2023 00:00 |
| 7970 | «УКРАЇНА НА ШЛЯХУ ВІДНОВЛЕННЯ: ЗАВДАННЯ НАУКИ І ОСВІТИ В ЄВРОПЕЇЗАЦІЇ ДЕРЖАВ | Інший модуль | Третяк Ольга Петрівна 30 год (1).pdf | 19.05.2023 00:00 |
| 7873 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
12.05.2023 00:00 |
| 7744 | STEАM-освіта: від теорії до практики | Інший модуль |
|
15.03.2023 00:00 |
| 6949 | інше | Інший модуль |
|
15.09.2022 00:00 |
| 6757 | інше | Інший модуль |
|
14.10.2022 00:00 |
| 6681 | інше | Інший модуль |
|
24.09.2022 00:00 |
| 6616 | інше | Інший модуль |
|
23.08.2022 00:00 |
| 6557 | інше | Інший модуль |
|
08.08.2022 00:00 |
| 6113 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
08.12.2021 00:00 |
| 5680 | інше | Інший модуль |
|
19.10.2021 00:00 |
| 5599 | інше | Інший модуль |
|
20.05.2021 00:00 |
| 5528 | інше | Інший модуль |
|
22.08.2021 00:00 |
| 5455 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) |
|
16.08.2021 00:00 |
| 5325 | Інше | Інший модуль |
|
26.05.2021 00:00 |
| 4065 | Модуль ІКТ | Інший модуль |
|
19.03.2020 00:00 |
| 3840 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
16.01.2020 00:00 |
| 3719 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
22.12.2014 00:00 |
| 3681 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
Зимові та літні школи (2)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 82 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
| 75 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Освітні заходи (ІПО) (3)
| ID | Підрозділ | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 16 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Участь у заході | 2024 |
| 4 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Участь у заході | 2024 |
| 3 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Організатор заходу | 2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 28553 | Експрес-контроль з літературного читання: 2 клас |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (5)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 28540 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 1 клас | |
| 28548 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 2 клас | |
| 28550 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 3 клас | |
| 28552 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 4 клас | |
| 28465 | Державна підсумкова атестація: підсумкові контрольні роботи з читання |
Навчальні та методичні матеріали (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49775 | Удосконалення інфо-, медіаграмотності вчителя початкової школи | |
| 40414 | Виховання моральних цінностей у молодших школярів НУШ | |
| 30168 | Виховання ціннісного ставлення до людини на уроках літературного читання: частина 1: 1-2 класи | |
| 30169 | Виховання ціннісного ставлення до людини на уроках літературного читання: частина 2: 3-4-ті класи | |
| 28388 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів. Система роботи з батьками | |
| 30164 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів: частина 1 | |
| 30166 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів: частина 2 | |
| 30167 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів: частина 3 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5108 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 00:00 |
| 4240 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 06.12.2021 00:00 |
| 3305 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,3 | 30.11.2020 00:00 |
| 2454 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,2 | 25.11.2019 00:00 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
|---|---|---|---|
| 38 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 91 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |
| 8 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 28 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |
Експертна діяльність (ІПО) (3)
| ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|
| 7 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
| 6 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
| 5 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |