Додаткові відомості
Освіта
Кіровоградський державний педагогічний інститут імені О.С.Пушкіна, 1978 р. Перелік місць роботи
1978-2012 р.р. - Загальноосвітні навчальні заклади міст Львова та Кропивницького, вчитель початкових класів
2012 - 2017 р.р. - Кіровоградський Інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти
з 2018 р. - Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти
Теми дисертацій (захищених)
Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів у навчально-виховному процесі
Громадська активність
Наставник новопризначених науково-педагогічних співробітників Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index | Дата оновлення | |
---|---|---|---|---|
2 | 2 | 1 | 2024.11.15 06:00:58 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
201 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | - | 1 | 0 | 2021 | - |
684 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | AAE-8972-2019 | 8 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/2617715 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 69 | 3 | 2 | 2024.11.20 11:44:49 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 46 | 3 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (3)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
593 | Інститут післядипломної освіти | 9.7 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Olga_Tretyak2 | |
706 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної освіти | 53.6 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Tretyak-3 |
1042 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 143.9 | 2 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Olga-Tretyak-3 |
Конференції (57)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
10979 | Програма ЄС “Горизонт Європа”: можливості для українських науковців | Історія успішних проєктів | м. Київ Україна | document.docx | |
10978 | Формування національної ідентичності дітей та молоді в умовах воєнного стану: досвід музейників і педагогів | Формування української ідентичності у молодших школярів | м. Київ Україна | document.PDF | |
10439 | V Міжнародної науково-практичної конференції «УКРАЇНО МОЯ ВИШИВАНА: ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ ТА ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ УКРАЇНСЬКОЇ ВИШИВАНКИ», | Про українську вишиванку учням початкової школи | м. Київ Україна | document.pdf | |
10441 | Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти» | Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти» | м. Київ Україна | document.pdf | |
10440 | Соцієтальна динаміка травми: Чи робить сильнішим те, що не вбиває | Соцієтальна динаміка травми: Чи робить сильнішим те, що не вбиває | Словаччина | document.pdf | |
10031 | Вебінар "Знайомство з Research4Life: початок використання" | "Використання Research4Life" | м. Київ Україна | document.pdf | |
9331 | Розвиток гнучких навичок (soft skills) студенської молоді у процесі освітньої діяльності: зарубіжний і вітчизняний досвід | Мнемотехніка як засіб розвитку творчих здібностей молодших школярів | м. Черкаси | document.pdf | |
10007 | "Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки" | Про вишиванку як оберіг | м. Київ Україна | document.pdf | |
9204 | ІV Міжнародна наукова онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» | Учням початкової школи про обереги та їх значення у нашому житті | м. Київ Україна | document.pdf | |
9281 | "Освіта та наука крізь виклики сьогодення" | Партнерська взаємодія учня і вчителя початкової школи | м. Запоріжжя | ||
10004 | «Захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу в умовах війни та повоєнного часу» | Психологічний захис вчителя початкових класів | м. Кропивницький | document.pdf | |
9237 | Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану | Застосування мнемотехніки на он-лайн уроках у початковій школі | м. Рівне | document.pdf | |
10002 | «Methods of solving complex problems in science» | Розвиток навичок співпраці в учнів початкової школи | Prague, Czech Republic | ||
10001 | The XVI International Science Conference "Integrationc of scientific solutionc and methods into practice" | Співдружність сердець заради успіху дітей | Paris, France | ||
10006 | «Модернізація управління освітою в умовах світових викликів» | «Модернізація управління освітою в умовах світових викликів» | м. Київ Україна | document.pdf | |
9073 | Круглий стіл «STEАM-ОСВІТА: ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ» | Stem як засіб розвитку компетентності педагогічного партнерства | м. Київ Україна | document.pdf | |
9075 | ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ : 2023 | Цифрова компетентність як складова розвитку педагогічного партнерства | м. Київ Україна | document.pdf | |
9074 | Виховання громадянина-патріота в умовах реалізації завдань концепції «Нова українська школа | Патріотичне виховання у творчій спадщині Григорія Ващенка | м. Кропивницький | document.pdf | |
9072 | I Міжнародна науково-практична інтернет-конференція "ІННОВАЦІЙНІ ПРОЄКТИ ТА ПАРАДИГМИ МІЖНАРОДНОЇ ОСВІТИ" | Сторітелінг як метод критичного мислення | Тбілісі, Грузія-Київ, Україна | ||
10005 | "Складники уфективного навчання інтегрованого курсу "Здоров'я, безпека, добробут" в НУШ" | Розуміння специфіки оцінювання п'ятикласників | м. Київ Україна | document.pdf | |
8421 | Всеукраїнської науково-практичної конференції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: ПЕРЕХІД НА НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ» | Професійні компетентності вчителя початкових класів НУШ. | м. Кропивницький | document.pdf | |
8443 | V Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції РЕАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ПРИНЦИПІВ ДЕМОКРАТІЇ: ЗВАЖЕНІСТЬ, ОБІЗНАНІСТЬ, ДОСВІД | Демократичне шкільне середовище для виховання громадянина України | м. Київ Україна | document.pdf | |
8365 | Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 104-й річниці від дня народження Василя Сухомлинського «ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ» 11-12 жовтня 2022 р. | Партнерська співпраця з батьками заради моральної зрілості дітей | м. Кропивницький | document.pdf | |
8227 | «Розвиток Soft Skills для реалізації потенціалу молодих вчених» | онлайн семінарі «Розвиток Soft Skills для реалізації потенціалу молодих вчених» | Онлайн-семінар | document.pdf | |
8119 | ІІІ Міжнародна наукова онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» | Про обереги українського народу на уроках у початковій щколі | м. Київ Україна | document.pdf | |
8181 | ХХІ Міжнародна конференція молодих науковців "Проблеми особистості в сучасній науці:результати та перспективи" | Казкотерапія для зняття стресу в учнів початкової школи | м. Київ Україна | document.pdf | |
8155 | Міжнародна науково-практична конференція "Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах" | Роль виховання ціннісного ставлення до людини і попередження виникнення булінгу в учнів початкової шуоли | м. Київ Україна | document.pdf | |
7177 | Семінарі «Новий український правопис» | Основні зміни нового правопису | Онлайн-семінар | document.docx | |
7178 | ІV Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференціія "Якість освіти: зміни заради прогресу" | Професійна підготовка вчителів до виховання толерантності в учнів початкової школи | Інтернет-конференція | document.docx | |
7105 | Колегія Павла Галагана в культурному й освітньому просторі кінця ХІХ – початку ХХ століть (до 150-річчя Колегії Павла Галагана) | Внесок випускника Колегії Павла Галагана Григорія Костюка у розвиток української психології | м. Київ Національний музей літератури України | ||
7104 | ІІ Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Обдаровані діти – скарб нації» | Підготовка вчителів початкової школи до роботи з обдарованими дітьми | м. Київ | document.pdf | |
6873 | ІІІ Всеукраїнський форум за міжнародної участі "Дитина у тривожному середовищі: рзвивальні і відновлювальні практики" | Інфо-медійна грамотність, як компонент безпеки для учнів початкової школи | Онлайн-форум | document.pdf | |
6872 | Всеукраїнська науково-практична онлайн конференція "Філософія для дітей:сучасний стан і перспективи розвитку" | Досвід впровадження філософії для дітей у Новій українській школі | Онлайн-форум | document.pdf | |
6874 | ІІ міжнародна онлайн-конференція "Україно моя вишива: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки"на | Виховний вплив крилатих висловів про вишиванку на учнів початкової школи | Онлайн-форум | document.pdf | |
6652 | Участь у Всеукраїнській науковій конференції «Навчання української мови та мов національних меншин учнів закладів загальної середньої освіти в контексті компетентнісного підходу» | Філософські запитання для спільноти допитливих на уроках літературного читання | м. Київ Україна | document.pdf | |
6653 | Всеукраїнська науково-практична конференція «Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога» | Дистанційне навчання та цифрові інструменти на уроках у початковій школі | м. Київ Україна | document.pdf | |
6294 | ІІІ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах Нової Української Школи СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | НУШ як платформа формування моральних цінностей у молодших школярів | Інтернет-конференція | document.docx | |
6352 | 1-а віртуальна міжнародна конференція зі сталої освіти SEVIC 2020 13 грудня 2020 року. | Педагогічний та ініціативний підходи до просування Академічна доброчесність: відповідні джерела ENAI | Вебінар | document.pdf | |
6212 | ІІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум \ | Професійний розвиток вчителя з виховання у молодших школярів моральних цінностей | Онлайн-форум | document.pdf | |
5943 | Ркформа - шлях до школи моєї мрії | Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій | м. Київ Україна | document.pdf | |
5942 | Ркформа - шлях до школи моєї мрії | Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій | м. Київ Україна | document.pdf | |
5941 | Viewed: Не все те золото, що блищить | Certificate of Attendance | Вебінар | document.pdf | |
5678 | Clarivate Web of science | Профілі автора: створення, корегування,:можливості | Вебінар | document.pdf | |
5680 | Clarivate Web of science | Можливості ресурсів Clarivate для успішної грантової заявки | Вебінар | document.pdf | |
5679 | Clarivate Web of science | Вступ до наукометрії | Вебінар | document.pdf | |
5685 | Dinternal Education Online | Міжнародна сертифікація викладачів від компанії Майкрософт – не мрія, а реальність! | Онлайн-тренінг | document.pdf | |
5683 | Web of science Group | Критерії та процедура відбору до Web of Science Core Collection | Вебінар | document.pdf | |
5681 | Web of science Group | Можливості аналітичного інструменту Incites | Вебінар | document.pdf | |
5682 | Web of science Group | Що нам готує новий інтерфейс Web of science core collection | Вебінар | document.pdf | |
5684 | Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки» | Виховний потенціал української вишиванки | Онлайн-конференція | document.pdf | |
5686 | Всеукраїнська науково-практична конференція «ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ», | Виховання у молодших школярів ціннісного ставлення до навколишнього світу | м. Київ Україна | document.pdf | |
5677 | Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагога в умовах транформаційних змін суспільства | Інноваційні технології навчання в Новій українській школім | м. Київ Україна | ||
5687 | Вебінар видавництва John Wiley & Sons | Онлайн ресурси видавництва Wiley в допомогу дослідникам | Вебінар | document.pdf | |
4571 | Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ | Роль і завдання особистості вчителя початкових класів у розвитку базових людських цінностей | м. Київ | ||
4573 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Професійно-педагогічна спрямованість особистості вчителя початкових класів на виховання у молодших школярів життєвих цінностей | м. Київ | ||
4575 | Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах | Виховання морально-етичних цінностей у молодших школярів | м. Київ | ||
4578 | Розвиток мовної особистості педагога: лінгводидактичний та когнітивний аспекти | Розвиток критичного мислення на уроках української мови у початковій школі | м. Київ |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49514 | The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies | |
48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
46821 | The Impact of Digitalization of Education on the Development of Key Teacher Competencies | |
45898 | Moodle-Based Development of Primary Education under Martial Law | |
49299 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence | |
44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
41478 | Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries | |
42314 | Permanence of professional self-determination in the conditions of socio-economic transformations and processes in the labor market | |
40757 | The role of instilling moral values in primary school children | |
31314 | Research of the Level of Emotional Intelligence of Preschool Teachers-Methodologists |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (13)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49149 | Дослідницький аналіз лідерства у процесі партнерської взаємодії освітян | |
49150 | Сприймання інструментів штучного інтелекту учителями початкової школи | |
48634 | Роль лідера у партнерській взаємодії для педагогічних працівників | |
48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
45845 | STEM-підхід до навчання у початковій школі | |
45332 | Роль компетентності вчителя початкової школи у партнерській взаємодії сім’ї і школи | |
44471 | Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era | |
42277 | Negative effects of mobbing among primary school teachers | |
40412 | Психолого-педагогічна протидія булінгу у середовищі учнів початкової школи | |
40442 | Сім’я і школа: взаємодія у питаннях формування гуманістичних цінностей школярів | |
36946 | Features of dignity education in junior schoolchildren | |
30485 | Виховання цінності життя у молодших школярів | |
28536 | Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема |
Фахові видання, що затверджені МОН (10)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49149 | Дослідницький аналіз лідерства у процесі партнерської взаємодії освітян | |
45845 | STEM-підхід до навчання у початковій школі | |
45265 | Діагностика сформованості компетентності педагогічного партнерства у вчителів початкової школи | |
45323 | Розвиток компетентності педагогічного партнерства | |
42277 | Negative effects of mobbing among primary school teachers | |
43663 | Prevention of mobbing among primary school teachers | |
40412 | Психолого-педагогічна протидія булінгу у середовищі учнів початкової школи | |
36946 | Features of dignity education in junior schoolchildren | |
30485 | Виховання цінності життя у молодших школярів | |
28041 | Методика виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
---|---|---|---|
125 | The role of instilling moral values in primary school children | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40757/ | 2022 |
331 | Dialogue-Interaction-Respect as key elements of pedagogical partnership and their significance for the development of teachers' competence International | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/49299/ | 2024 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (6)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
458 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 24.04-01.05.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
477 | Ягелонський університет у Кракові (Польща) | Міжнародне стажування | 22.04-28.05.2023 | Prof. Alicia Nowak | Учасник програми | SZFL-002681 Tretiak Olha.pdf |
503 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 18-25.09.2023 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
649 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 12-21.02.2024 | dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
666 | м.Сучава, Румунія | Міжнародне стажування | 12.02-28.03.2024 | prof.Maria Pavelescu | Учасник програми | certificat LPS_Tretiak - 180 год.pdf |
678 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 28.05-06.06.2024 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
Завершені наукові дослідження (1)
ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
---|---|---|---|---|
271 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 09.2022 |
Професійний розвиток
Підвищення кваліфікації (28)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
3681 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 |
3719 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 22.12.2014 | |
3840 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 16.01.2020 | |
4065 | Модуль ІКТ | Інший модуль | 19.03.2020 | |
5325 | Інше | Інший модуль | 26.05.2021 | |
5455 | Інше | Фаховий модуль (за кордоном) | 16.08.2021 | |
5528 | інше | Інший модуль | 22.08.2021 | |
5599 | інше | Інший модуль | 20.05.2021 | |
5680 | інше | Інший модуль | 19.10.2021 | |
6113 | Лідерський модуль | Інший модуль | 08.12.2021 | |
6557 | інше | Інший модуль | 08.08.2022 | |
6616 | інше | Інший модуль | 23.08.2022 | |
6681 | інше | Інший модуль | 24.09.2022 | |
6757 | інше | Інший модуль | 14.10.2022 | |
6949 | інше | Інший модуль | 15.09.2022 | |
7744 | STEАM-освіта: від теорії до практики | Інший модуль | 15.03.2023 | |
7873 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.05.2023 | |
7970 | «УКРАЇНА НА ШЛЯХУ ВІДНОВЛЕННЯ: ЗАВДАННЯ НАУКИ І ОСВІТИ В ЄВРОПЕЇЗАЦІЇ ДЕРЖАВ | Інший модуль | Третяк Ольга Петрівна 30 год (1).pdf | 19.05.2023 |
8557 | Діагностика та моніторинг розвитку обдарованості особистості | Інший модуль | Третяк О..pdf | 30.05.2023 |
8558 | ЛІДЕРСТВО ОБДАРОВАНОЇ ОСОБИСТОСТІ: ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК | Інший модуль | Третяк.pdf | 26.10.2023 |
8743 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №793.pdf | 08.12.2023 |
8809 | Інноваційні практики наукової освіти | Інший модуль | Третяк.pdf | 12.12.2023 |
8903 | Цифровий модуль | Інший модуль | nakaz_819_20.12.2023.pdf | 20.12.2023 |
9304 | Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика | Інший модуль | Третяк Ольга Петрівна.pdf | 10.02.2024 |
9310 | Національна наука і освіта в умовах війни РФ | Інший модуль | Третяк.pdf | 02.04.2024 |
9530 | Лідерство і комунікація як базові інструменти викладача в кризових умовах | Лідерський модуль | 01.04.2024 | |
9800 | Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності | Інший модуль | 25.04.2024 | |
9851 | ОБДАРОВАНІСТЬ: МЕТОДИ ДІАГНОСТИКИ ТА ШЛЯХИ РОЗВИТКУ | Інший модуль | Третяк Ольга Петрівна 30 год.pdf | 26.05.2024 |
Зимові та літні школи (2)
ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|---|
75 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
82 | Інститут післядипломної освіти | Зимова | Школа професійного розвитку педагогів | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2023 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
28553 | Експрес-контроль з літературного читання: 2 клас |
Підручники, навчальні посібники (колективні) (5)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
28540 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 1 клас | |
28548 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 2 клас | |
28550 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 3 клас | |
28552 | Почитаймо разом: зошит з розвитку зв’язного мовлення 4 клас | |
28465 | Державна підсумкова атестація: підсумкові контрольні роботи з читання |
Навчальні та методичні матеріали (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
49775 | Удосконалення інфо-, медіаграмотності вчителя початкової школи | |
40414 | Виховання моральних цінностей у молодших школярів НУШ | |
30168 | Виховання ціннісного ставлення до людини на уроках літературного читання: частина 1: 1-2 класи | |
30169 | Виховання ціннісного ставлення до людини на уроках літературного читання: частина 2: 3-4-ті класи | |
28388 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів. Система роботи з батьками | |
30164 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів: частина 1 | |
30166 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів: частина 2 | |
30167 | Виховання ціннісного ставлення до людини у молодших школярів: частина 3 |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2454 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,2 | 25.11.2019 |
3305 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,3 | 30.11.2020 |
4240 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 06.12.2021 |
5108 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
38 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
8 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
28 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |