Додаткові відомості
Освіта
Рівненський державний інститут культури, 1995
Аспірантура Київського державного інституту культури, 1995-1998
Докторантура Київського національного університету культури і мистецтв, 2006-2009
Перелік місць роботи
1999 - Київський міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Д. Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Діяльність шкільних бібліотек по забезпеченню інформаційних потреб старшокласників (2004) Громадська активність
Заступник голови Секції працівників шкільних бібліотек Української бібліотечної асоціаціїЧлен Української асоціації європейських студій (УАЄС), Член Національної спілки журналістів
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
494 | Кафедра освітнього лідерства | GVU-4575-2022 | 1 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34264785 |
Індекси цитування Google Академії
| Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
---|---|---|---|---|---|---|
За весь період | 140 | 6 | 3 | 2024.12.22 11:01:37 | Перейти на сторінку link | |
За останні 5 років | 98 | 5 | 2 |
Індекс цитування в Research Gate (5)
ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
---|---|---|---|---|---|---|
358 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 5.5 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Oksana_Matviichuk |
686 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 13 | 0 | 2021 | https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Matviichuk |
841 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 28.1 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Matviichuk |
1008 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 39.8 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Matviichuk |
1087 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра освітнього лідерства | 51.2 | 1 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Oksana-Matviichuk |
Конференції (50)
ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
---|---|---|---|---|---|
11048 | Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти | Сучасні управлінські технології: інформаційний дайджест | Тернопіль | document.pdf | |
10466 | Професійна компетентність педагога: теорія, методика, практика | Педагогічні читання як одна з форм професійного розвитку педагогів | Луцьк | document.pdf | |
10467 | Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти | Київ педагогічний. Ми нащадки великих педагогів | Київ | document.pdf | |
10465 | Борис Грінченко: знаний і невідомий: (до 160-річного ювілею Великого Українця) | Онлайн-проєкти як одна із форм вшанування пам’яті про Бориса Грінченка | Харків | document.pdf | |
8780 | Біографічний наратив: текст і дискурс: ХУ Грінченківські читання | Педагогічна мапа Києва: вулиця Бориса Грінченка | Київ | document.pdf | |
8503 | Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти | Інформаційний супровід професійного зростання керівників закладів загальної середньої освіти | Тернопіль | document.pdf | |
8507 | Освітня спільнота як середовище формування українського громадянина в контексті української хартії вільної людини (з нагоди відзначення 10-ої річниці укладання «Української хартії вільної людини») | Формування патріотичних цінностей в учнів бібліотечними формами роботи | Тернопіль | document.pdf | |
8505 | РЕАЛІЗАЦІЯ В ДОШКІЛЬНІЙ ТА ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ПРИНЦИПІВ ДЕМОКРАТІЇ: ЗВАЖЕНІСТЬ, ОБІЗНАНІСТЬ, ДОСВІД | Соціально-культурологічна роль бібліотеки закладу загальної середньої освіти | Київ | document.pdf | |
8506 | Педагогічне краєзнавство: стратегічні орієнтири сучасного освітнього процесу | Онлайн-проєкт «Педагогічна мапа Києва»: вулиця Олени Пчілки. | Луцьк | document.pdf | |
8508 | Музейна педагогіка в умовах воєнного стану | Вплив російсько-української війни на реалізацію онлайн-проєкту «Педагогічна мапа Києва» | Київ | document.pdf | |
8504 | Київ і кияни в соціокультурному просторі України ХІХ - початку ХХІ ст.: місто як інформаційно-комунікаційний осередок | Реалізація онлайн-проєкту «Педагогічна мапа Києва» (http://pmu.in.ua/news/mapa/) | Київ | document.pdf | |
7338 | «БІБЛІОПСИХОЛОГІЯ, БІБЛІОПЕДАГОГІКА, БІБЛІОГРАФІСТИКА, БІБЛІОТЕРАПІЯ В ОСВІТІ: теорія і практик | ВПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО МОДУЛЯ «БІБЛІОТЕЧНА ПЕДАГОГІКА» В ІНСТИТУТІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА | Мукачево | document.pdf | |
7337 | КИЇВ І КИЯНИ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ: ОСВІТНІ ТРАДИЦІЇ В ІСТОРІЇ МІСТА | За покликом душі: меценати освіти Києва ХІХ ст. (за матеріалами циркулярів по Київському навчальному округу у фондах Педагогічного музею України) | Київ | document.pdf | |
7339 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога | Забезпечення електронними ресурсами освітнього процесу | Київ | ||
6258 | КОМПЕТЕНТНІСНЕ СПРЯМУВАННЯ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | Книга і читання – важливий чинник саморозвитку та самовдосконалення педагога | Київ | document.docx | |
5864 | Українська бібліотечна асоціація – виклики, дії, рішення | Роль бібліотек у розбудові Нової української школи | Київ | document.pdf | |
5610 | «Монтессорі-педагогіка: історія, теорія, перспективи розвитку» (до 150-річчя від дня народження М. Монтессорі)» | НОВЕ «ЖИТТЯ» МЕТОДИКИ МАРІЇ МОНТЕССОРІ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ) | Херсон | document.docx | |
5609 | КИЇВ І КИЯНИ У СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ: ІСТОРІЯ МІСЬКОГО ПОВСЯКДЕННЯ | Історія першої в Україні дитячої бібліотеки в іменах (перша половина XX ст.) | Київ | document.pdf | |
5608 | ІСТОРІЯ ОСВІТИ, НАУКИ І ТЕХНІКИ В УКРАЇНІ | ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО ПРИРОДОЗНАВСТВО В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ОСВІТИ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ФОНДІВ ПЕДАГОГІЧНОГО МУЗЕЮ УКРАЇНИ) | Київ | document.pdf | |
5607 | «Забезпечення якості вищої освіти у країнах Європейського Союзу» За підсумками реалізації Модулю «Якість вищої освіти та експертний супровід її забезпечення: рух України до Європейського Союзу» програми «Еразмус+: Жан Моне» | Забезпечення якості вищої освіти на прикладі діяльності пункту європейської інформації в ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського | Київ | document.pdf | |
4878 | Музейна педагогіка в науковій освіті | Обмін педагогічним досвідом у форматі PedCamp: музейно-педагогічне чаювання для вчителів | Київ | document.pdf | |
4712 | Директор бібліотеки: ступінь готовності до управління сучасною бібліотекою | Теорія поколінь: чому ми різні та як порозумітися один з одним | Київ | document.pdf | |
4711 | БИБЛИОТЕКИ И МУЗЕИ В СОВРЕМЕННОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ И СОЦИОКУЛЬТУРНОЙ СРЕДЕ: СОХРАНЕНИЕ ТРАДИЦИЙ И ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ | Комуникационное пространство Педагогического музея Украины | Минск | document.pdf | |
4741 | Світоглядні горизонти місії вчителя Нової української школи | Місія вчителя сучасної школи | Одеса | document.pdf | |
4710 | Відродження сімейних цінностей як важливий напрямок державної сімейної політики України | Освітньо-виховний потенціал дозвілля: від народних традицій до сучасності | Київ | document.pdf | |
4708 | ПРОФОРІЄНТАЦІЯ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУПРОФОРІЄНТАЦІЯ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ | Профорієнтаційний вернісаж: як знайти своє покликання (в рамках презентації соціального проекту «Педагогіка позитиву») | Київ | document.pdf | |
4877 | Бібліотеки року 2018: освітні студії та промоції читання | Популяризація читання в шкільних бібліотеках | Київ | document.pdf | |
4709 | Місія музею ХХІ століття | Соціальний освітній проект «Педагогіка позитиву» як інноваційна форма музейно-педагогічної діяльності | Полтава | document.pdf | |
4876 | Інформаційно-цифровий освітній простір України: трансформаційні процеси: перспективи розвитку | Роль шкільної бібліотеки в інформаційно-освітньому просторі навчального закладу | Київ | document.pdf | |
3699 | Творча спадщина Василя Сухомлинського у вітчизняному та міжнародному вимірах | Виховання культури читання у спадщині видатних педагогів В.О.Сухомлинського та Б.Д.Грінченка | Кропивницький-Павлиш | document.pdf | |
3502 | Всеукраїнський день дошкілля | Наступність поколінь | Київ | document.doc | |
3500 | ІХ Львівський міжнародний бібліотечний форум "Бібліотека-творимо свободу" | Бібліотека Нової української школи: реалії та перспективи | Львів | document.docx | |
3503 | ІІ Київський освітній форум" Нова українська школа: разом до успіху" | Педагогіка дитинства | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.docx | |
3698 | Психолого-педагогічний супровід професійног8о розвитку педагогічних працівників: стан і перспективи | Педагогічний супровід неперервної професійної освіти шкільних бібліотекарів | Київський університет імені Бориса Грінченка | document.pdf | |
3484 | Бібліотека.Книга.Наука | Шкільна бібліотека-інформаційна платформа для набуття знань | Київський національний університет культури і мистецтв | document.pdf | |
3122 | Національна розмова: "Розвиток медіаграмотності в Україні" | Медіаосвіта і медіаграмотність у післядипломній освіті ( з досвіду роботи) | Київ | document.pdf | |
2398 | Стратегії розвитку бібліотек: від ідеї до втілення | Шкільна бібліотека: стратегія розвитку | Київ | document.pdf | |
2571 | НАЦІОНАЛЬНЕ ТА ДУХОВНЕ ВІДРОДЖЕННЯ У СПАДЩИНІ БОРИСА ГРІНЧЕНКА | Борис Грінченко в оцінці В’ячеслава Чорновола | Київ | document.pdf | |
2715 | РОЗВИТОК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ У МЕЖАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ | Читацька грамотність – важлива складова програми міжнародного оцінювання учнів PISA | Київ | document.doc | |
2305 | Партнерство-розвиток-дія | Впровадження принципів академічної доброчесності в освітянських бібліотеках | Київ | document.pdf | |
2304 | Медіаграмотність в українському суспільстві | Медіаграмотність: сучасні виміри | Київ | ||
2548 | Бібліотека в інформаційно-освітньому середовищі: інформаційні ресурси, технології, проекти | Бібліотечно-інформаційне забезпечення освітнього процесу: на прикладі бібліотек загальноосвітніх навчальних закладів | Київ-Переяслав_Хмельницький | document.pdf | |
2296 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Бібліотека-музей як інформаційний, культурний та освітній ресурс сучасного суспільства | Київ | document.pdf | |
2300 | Формування патріота в вимірі революції гідності та пріоритетів "Нової школи" | Національно-патріотичне виховання слухачів курсів підвищення кваліфікації засобами музейної педагогіки | Суми | document.pdf | |
2301 | Гра в бісер: комунікаційні ігри сучасності | Бібліоміст до читача | Луцьк | document.pdf | |
2302 | Організація і методика створення галузевих бібліотечно-інформаційних ресурсів для освітянської галузі України | Бібліотечне краєзнавство як засіб патріотичного виховання | Київ | document.pdf | |
2297 | Короленківські читання 2016 "Бібліотеки, архіви, музеї: інтеграція до світового наукового та історико-культурного простору" | Музейна андрагогіка як напрям співпраці Педагогічного музею України та Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка | Харків | document.pdf | |
2547 | Економічна секюритологія в умовах глобальних трансформаційних процесів | Сучасні тенденції розуміння ролі шкільної бібліотеки | Київ | document.pdf | |
2298 | Міжнародна діяльність бібілотек як складова європейського вибору держави | Сучасна система бібліотечної освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка | Одеса | document.pdf | |
2303 | Тиждень освіти дорослих в Україні | Економічний функціонал бібліотечної справи в Україні | Київ | document.pdf |
Монографії (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
25002 | Патріотичне виховання — пріоритетний напрям краєзнавчої діяльності бібліотек |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
41967 | The impact of using humour on the improvement of teachers’ emotional intelligence during advanced training courses |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (8)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50305 | Історія навчальних закладів, названих іменем Бориса Грінченка, як форма репрезентації педагогічної біографіки | |
49165 | Розвиток форм та змістового наповнення підвищення кваліфікації педагогів (кінець ХІХ ст. ‒ початок XXI ст.) | |
45963 | Бібліотечно-інформаційний ресурс Педагогічного музею України | |
46754 | Соціально-психологічний клімату закладах загальної середньої освіти м. Києва в умовах воєнного стану | |
40454 | Проблеми становлення дистанційного навчання в Україні (за матеріалами соціологічного дослідження) | |
39551 | Methods of modeling of managers’ competences in the context of sustainable development | |
34275 | Персональні бібліографічні покажчики як достовірне джерело історико-біографічних досліджень | |
26937 | Літературна творчість Бориса Грінченка у пензлі відомих художників |
Фахові видання, що затверджені МОН (11)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
50305 | Історія навчальних закладів, названих іменем Бориса Грінченка, як форма репрезентації педагогічної біографіки | |
49165 | Розвиток форм та змістового наповнення підвищення кваліфікації педагогів (кінець ХІХ ст. ‒ початок XXI ст.) | |
45963 | Бібліотечно-інформаційний ресурс Педагогічного музею України | |
40454 | Проблеми становлення дистанційного навчання в Україні (за матеріалами соціологічного дослідження) | |
7037 | Шкільна бібліотека – осередок виховання в учнів загальнолюдських цінностей | |
3839 | Library Pedagogy | |
1125 | Роль шкільних бібліотек в системі освіти з обдарованими учнями | |
1121 | Дизайн та інтер’єр бібліотеки як соціокультурна проблема | |
3124 | Бібліотека як соціокультурний інститут: освітньо-виховна місія | |
3125 | Тенденції розвитку соціокультурної діяльності бібліотек | |
3784 | Вплив медіапростору на формування світогляду сучасної молоді |
Статті у періодичних наукових виданнях Університету, які не включені до затвердженого Переліку МОН України (не входять до категорії Б) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
43025 | Історія Київської бібліотеки для дітей в іменах |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
---|---|---|---|---|---|---|
31 | Учасник проекту | Британська Рада в Україні | Формування готовності викладачів до здійснення навчання, заснованого на дослідженні | Брит.Рада.pdf | 20.01.2016-31.05.2017 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (3)
ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|---|---|
671 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 11-20.03.2024 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
672 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 20-29.03.2024 | Dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми | |
692 | Центр професійного розвитку педагогів Сучавського повіту (Румунія) | Міжнародне стажування | 08.07-12.07.2024 | Пушке Траян, директор | Учасник програми | 1_2.pdf |
Словники, енциклопедії (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
42866 | Бібліотечна педагогіка |
Рекрутинг іноземних педагогів (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Залучення | Рік |
---|---|---|---|
12 | Кафедра освітнього лідерства | 1-5 педагогів | 2024 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
---|---|---|---|
367 | разова участь | грудень 2018 | 1 |
Підвищення кваліфікації (32)
ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
---|---|---|---|---|
107 | Фаховий модуль (стажування) | - | 18.09.2015 | |
240 | Лідерський модуль | - | 25.04.2018 | |
341 | Інше | - | Сертифікат_ Матвійчук.pdf | 20.06.2017 |
440 | Дидактичний модуль | - | 16.02.2016 | |
1783 | Інше | - | Sertif_Mont.pdf | 17.03.2017 |
1927 | Інше | - | 06.12.2017 | |
2248 | Дослідницький модуль | Інший модуль | 30.05.2018 | |
2534 | Модуль з ІКТ | Інший модуль | 01.11.2018 | |
2694 | Інше | Інший модуль | Sertificat.pdf | 25.04.2018 |
2695 | Інше | Інший модуль | Sertificat3.pdf | 15.05.2018 |
2872 | Інше | Інший модуль | Sertificat2.pdf | 03.11.2018 |
4478 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) | 02.10.2020 | |
4609 | інше | Інший модуль | 02.11.2020 | |
4610 | інше | Інший модуль | 25.11.2020 | |
5864 | інше | Інший модуль | 04.08.2021 | |
6473 | Лідерський модуль | Інший модуль | 07.06.2022 | |
6530 | Медіаосвіта | Інший модуль | 24.06.2022 | |
6882 | інше | Інший модуль | 25.09.2022 | |
6883 | інше | Інший модуль | 25.10.2022 | |
7258 | інше | Інший модуль | 01.08.2022 | |
7259 | інше | Інший модуль | 12.12.2022 | |
7260 | інше | Інший модуль | 13.12.2022 | |
7261 | інше | Інший модуль | 07.12.2022 | |
7262 | інше | Інший модуль | 04.11.2022 | |
7878 | Лідерський модуль | Інший модуль | 12.05.2023 | |
9469 | ШІ | Цифровий модуль | 01.04.2024 | |
10684 | За витягом ВР | Інший модуль | Витяг з протоколу_8_Матвійчук О.Є.pdf | 18.09.2024 |
10685 | Суто про Кемп 2024 | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу №8_Матвійчук О.Є.pdf | 25.10.2024 |
10686 | Розбудова єдиного відкритого простору освіти впродовж життя | Інший модуль | Витяг з протоколу_8_Матвійчук О.Є._2.pdf | 18.09.2024 |
10799 | Національна наука і освіта в умовах війни РФ проти України | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу №9_Матвійчук О.Є..pdf | 21.11.2024 |
10800 | Знай свою Україну | Дидактичний модуль | Витяг із протоколу №9_Матвійчук О.Є_2.pdf | 21.11.2024 |
10801 | Суто про Кемпт | Інший модуль | Витяг з протоколу_8_Матвійчук О.Є._3.pdf | 18.09.2024 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (2)
ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
---|---|---|---|---|---|
1325 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Університет імені Бориса Грінченка, навчальний корпус № 1 | 23.08.2018 | 2 |
1357 | Майстер-клас "Дослідження, присвячені науковій, літературній та видавничій діяльності Бориса Грінченка" | разовий | Університет імені Бориса Грінченка, навчальний корпус № 1 | 06.12.2018 | 2 |
Презентація власного інноваційного педагогічного досвіду на освітянських виставках (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Тип виставки | Покликання | Рік |
---|---|---|---|---|
2 | Кафедра освітнього лідерства | Виставки в Україні | Покликання | 2024 |
ГО та професійні об’єднання педагогічних працівників (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
5 | Кафедра освітнього лідерства | Співзасновник, керівник ГО | 2024 |
Освітні заходи (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
47 | Кафедра освітнього лідерства | Організатор заходу | 2024 | - |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
29335 | Грінченківські етюди. "Україна! В цьому слові для мене все" |
Навчальні та методичні матеріали (1)
ID | Назва | Рік |
---|---|---|
42858 | Модульна варіативна програма «Управління школою в умовах автономії» |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
---|---|---|---|
2480 | 4,7 | 27.11.2019 | |
3358 | Кафедра освітнього лідерства | 4,8 | 30.11.2020 |
4199 | Кафедра освітнього лідерства | 4.8 | 06.12.2021 |
5115 | Кафедра освітнього лідерства | 4.6 | 29.11.2022 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (4)
ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
---|---|---|---|
250 | Джерело творчості ( у номінації Методист 2018 ) | Київ | 20.02.2018 |
253 | Всеукраїнський конкурс рукописів навчальної літератури для позашкільних навчальних закладів системи освіти у 2018 році | Київ | 16.03.2018 |
256 | Всеукраїнський конкурс майстерності педагогічних працівників закладів позашкільної освіти «Джерело творчості» у номінації «Керівник гуртка – 2019» | СШ № 81 | 25.12.2018 |
300 | Всеукраїнський конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київського територіального відділення Малої академії наук України (Київської Малої академії наук учнівської молоді) у 2018-2019 навчальному році | м.Київ | 23.02.2019 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
---|---|---|---|
27 | Кафедра освітнього лідерства | 22 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
---|---|---|---|
41 | Кафедра освітнього лідерства | 47 | 2023 |
59 | Кафедра освітнього лідерства | 47 | 2024 |
Нові освітні програми (ІПО) (3)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
22 | Кафедра освітнього лідерства | Розробник | 2023 |
23 | Кафедра освітнього лідерства | Укладач | 2023 |
43 | Кафедра освітнього лідерства | Укладач | 2024 |
Заходи для учнів та педагогів (2)
ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
---|---|---|---|
23 | Кафедра освітнього лідерства | Член журі | 2023 |
41 | Кафедра освітнього лідерства | Член журі | 2024 |
Експертна діяльність (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
15 | Кафедра освітнього лідерства | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | Матвійчук О.Є. Експерт.вис..docx |
Розробка медійного контенту (ІПО) (1)
ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
---|---|---|---|---|
25 | Кафедра освітнього лідерства | Відеоролик понад 5 хв. | 2024 | - |