Додаткові відомості
- Путивльське педагогічне училище ім. Героя Радянського Союзу С.В.Руднєва (1982). Диплом з відзнакою. Присвоєно кваліфікацію "Вихователь в дошкільних закладах"
- Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького (1988). Присвоєно кваліфікацію "Викладач дошкільної педагогіки і психології. Методист з дошкільного виховання"
1982-1984 - Кодрянський дитячий садок Макарівського р-ну Київської області
1988-1991 - Дошкільний навчальний заклад № 159 Шевченківського р-ну м. Києва
1991-2002 - Дошкільний навчальний заклад № 77 Шевченківського р-ну м. Києва
2002-2006 - Спеціалізована школа-дитячий садок І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови "Школярик" Шевченківського р-ну м. Києва
з 2006 - Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка- Член конкурсної комісії за напрямом "Здорова дитина" з визначення переможців щорічного загальноміського конкурсу на отримання грантів Київського міського голови у галузі освіти (Наказ ДОНмолодьспорту м. Києва від 26.01.2018 № 48)
- Член організаційного комітету проведення міської науково-практичної конференції "Нова українська школа - новий дитячий садок" (Наказ ДОН від 18.09.2018 № 627)
- Член організаційного комітету проведення міського заходу "Панорама проєктів "Новий дитячий садок очима дітей, батьків та педагогів" (Наказ ДОН від 15.02.2019 № 42)
- Член конкурсної комісії міського конкурсу проєктів "Сучасний Київ для дошкільнят" (Наказ ДОН м. Києва від 27.01.2020 № 15)
- Член конкурсної комісії міського конкурсу на краще освітнє середовище в закладах дошкільної освіти "Освітній простір без обмежень" (Наказ ДОН м. Києва від 27.03.2020 № 68)
- Член конкурсної комісії з правом дорадчого голосу на зайняття вакантних посад керівників закладів дошкільної освіти міста Києва (Наказ ДОН м. Києва від 28.05.2020 № 88)
- Член редакційної колегії щомісячного науково-методичного журналу МОН України "Дошкільне виховання"
Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 4 | 3 | 1 | 2025.10.27 06:04:45 | Перейти до Scopus link |
Індекс цитування у НМБ Web of Science (за афільованими публікаціями) (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Researcher ID | К-сть публікацій | h-індекс | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 689 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | GWC-6230-2022 | 5 | 1 | 2024 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34346440 |
| 495 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | GWC-6230-2022 | 4 | 1 | 2023 | https://www.webofscience.com/wos/author/record/34346440 |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 102 | 5 | 1 | 2025.10.27 10:32:33 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 79 | 5 | 1 |
Індекс цитування в Research Gate (4)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Research Interest Score | h-індекс (без самоцитування) | Рік | Покликання |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1095 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 109.70000 | 2 | 2024 | https://www.researchgate.net/profile/Lyudmila-Melenets |
| 1025 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 87.00000 | 1 | 2023 | https://www.researchgate.net/profile/Lyudmila-Melenets |
| 687 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 50.10000 | 1 | 2022 | https://www.researchgate.net/profile/Lyudmila-Melenets |
| 318 | Інститут післядипломної освіти | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 10.00000 | 0 | 2020 | https://www.researchgate.net/profile/Lyudmila_Melenets |
Конференції (93)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 11716 | Професійний розвиток педагога в контексті викликів сьогодення | Волонтерство як інструмент розвитку навички партнерської взаємодії учасників освітнього процесу закладу дошкільної освіти | м. Черкаси | document.pdf | |
| 11690 | Тенденції та перспективи розвитку сучасної освіти в Україні: Нова українська школа | Становлення «педагогіки партнерства»: від світоглядних просторів до нормативної площини | м. Херсон | document.doc | |
| 11411 | Збереження здоров'я в умовах освітнього процесу на основі дитиноцентричних ідей та інноваційних спрямувань нової української школи | Філософські роздуми Януша Корчака про здоров'я, як "головне життєве благо | м. Вінниця |
|
|
| 10752 | Неперервна освіта: актуальні дискурси | Професійна компетентність викладача закладу післядипломної освіти як особистісно професійний феномен | м. Ужгород | document.pdf | |
| 10729 | Освітній процес у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації | Забезпечення умов для підвищення кваліфікації педагогів закладів дошкільної освіти | м. Київ ІПВ НАПН України | document.pdf | |
| 10483 | Освіта поза кордонами - орієнтир на майбутнє | Навчання на робочому місці як спосіб організації курсового підвищення кваліфікації | м. Київ |
|
|
| 10484 | Педагог ХХІ століття: стратегії та технології забезпечення якості освіти | Налагодження практики педагогічного наставництва та інших форм професійної співпраці в закладі дошкільної освіти | м. Київ | document.pdf | |
| 9902 | Збереження здоров'я в умовах освітнього процесу на основі дитиноцентричних ідей та інноваційних спрямувань Нової української школи | Януш Корчак як дослідник граматики заплутаної мови капризів і драм немовляти | м. Вінниця, Україна | document.pdf | |
| 11658 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, діджиталізація, майбутній капітал | Сучасні тренди в дошкільній освіті | м. Київ КУБГ |
|
|
| 9468 | Розвиток гнучких навичок (soft skills) студентської молоді у процесі освітньої діяльності: зарубіжний і вітчизняний досвід | Гнучка співпраця як нетрадиційний спосіб спільної роботи учасників освітнього процесу | ЧНУ імені Богдана Хмельницького, м. Черкаси |
|
|
| 9466 | Виклики сучасного світу і література для дітей: проблеми, тенденції, перспективи | Бібліотерапія для дітей та дорослих: історія, інструменти, функції, види, передбачувані результати | Національний музей літератури України | document.pdf | |
| 10735 | Пандея в дзеркалі європоцентричних трансформацій українського культурно-освітнього простору | Розвиток у педагога-практика здатності до інтелектуальної діяльності | м. Вінниця | document.pdf | |
| 9467 | Видатний син українського народу (До 200-річчя від дня народження вчителя вчителів К.Д.Ушинського) | Костянтин Ушинський у онлайн-проєкті "Педагогічна мапа Києва" | Інститут педагогіки НАПН України | document.pdf | |
| 8229 | Проблеми особистості в сучасній науці: результати та перспективи дослідження | Педагогічна інновація Інституту післядипломної освіти в складних незвичних середовищах 2022 року | КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ | document.pdf | |
| 7087 | Колегія Павла Ґалаґана в культурному й освітньому просторі кінця ХІХ-початку ХХ століть (до 150-річчя Колегії Павла Ґалаґана) | Внесок родин Ґалаґанів та Русових у розвиток закладів освіти України кінця ХІХ-початку ХХ ст. | м. Київ, Національний музей літератури України |
|
|
| 7114 | Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства | Радість і печаль, очікування й здивування: протилежність емоцій у творах В.Сухомлинського | м. Ужгород | document.pdf | |
| 7018 | Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії | Майстер-клас як вид підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти | м. Переяслав |
|
|
| 6966 | Дитина у тривожному середовищі: розвивальні і відновлювальні практики | Базовий компонент дошкільної освіти про компетентність дитини в безпечній поведінці | КНУ імені Тараса Шевченка, м. Київ |
|
|
| 6830 | Понятійно-термінологічний апарат історико-педагогічних досліджень: історія і сучасні підходи (у рамках Всеукраїнського фестивалю науки – 2021 до 30-ї річниці Незалежності України) | Загальнопедагогічні поняття й терміни в системі педагогічного знання: від «дитячого садка» до «закладу дошкільної освіти» | м. Київ, ДНПБ УКРАЇНИ ім. В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО | document.pdf | |
| 6832 | Дистанційне та змішане навчання як засіб реалізації індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога | Екстрено організоване дистанційне навчання педагогів закладів дошкільної освіти: від супротиву до сприйняття | ІПО КУБГ | document.pdf | |
| 6936 | Компетентнісне спрямування дошкільної та початкової освіти в умовах нової української школи | Особливості проведення логоритмічних занять в умовах інклюзивного закладу дошкільної освіти | ІПО КУБГ | document.pdf | |
| 6222 | Київ і кияни у соціокультурному просторі України: історія міського повсякдення | Життєтворчість Олександра Олеся в спогадах сестер: київський період | КУБГ, м. Київ | document.pdf | |
| 6834 | Передові освітні практики: Україна, Європа, Світ | Роль і завдання особистості вчителя початкових класів у розвитку базових людських цінностей | м. Київ |
|
|
| 6833 | Сучасні стратегії педагогічної освіти в контексті розбудови суспільства сталого розвитку та євроінтеграції | Заохочення можливості навчання педагогів закладів дошкільної освіти впродовж професійної діяльності | КУБГ, м. Київ |
|
|
| 6835 | Безперервна освіта педагогічних працівників: новий дизайн у сучасних умовах | Безперервна освіта дорослих: реалізація права кожної повнолітньої особи | ІПО КУБГ |
|
|
| 3075 | Сучасний погляд на обдарованість та розвиток талантів | Готовність вихователя закладу дошкільної освіти до виявлення потенціалу дитини | Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ |
|
|
| 2389 | Розвиток конкурентоспроможної особистості у межах сучасної освіти: реалії та перспективи | Конкурентоспроможність закладів дошкільної освіти як умова задоволення потреб в якісних освітніх послугах | НПУ імені М.П. Драгоманова, м. Київ |
|
|
| 2644 | Сучасні історико-педагогічні дослідження в Україні | Основні особливості функціонування сільських дошкільних закладів України (1945-1991 рр.) | Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, м. Хмельницький |
|
|
| 1844 | Досвід. Креативність. Новаторство | Управління ресурсами: гнучкість, мобільність, ефективність | м. Київ |
|
|
| 1843 | Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку | Організація городкового турніру в дошкільному навчальному закладі | ІППО КУБГ |
|
|
| 1812 | Філософія дитинства Януша Корчака. Фундаментальні потреби дитини в сучасному суспільстві | Уміння педагога користуватися категорією прощення | Українське товариство Януша Корчака Кловський ліцей № 77 м. Київ |
|
|
| 1811 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності та майбутнього | Адаптування молодого вихователя-методиста дошкільного навчального закладу до професійно-соціального середовища | НПУ імені М.П.Драгоманова, м. Київ |
|
|
| 10716 | Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього | Адаптація молодого вихователя-методиста дошкільного навчального закладу до професійно-соціального середовища | м. Київ | document.pdf | |
| 11574 | Застосування технологій бенчмаркінгу в організації навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти | Рекурентна освіта вихователів закладів дошкільної освіти в умовах мегаполісу | м. Харків Україна |
|
|
| 11573 | Дискурс здоров'я в освіті: філософія, педагогіка, антропологія, психологія | Оздоровлення дітей влітку в сільських дошкільних закладах України (50-60 рр. ХХ ст.) | м. Вінниця, Україна |
|
|
| 11571 | Українські педагоги про національно-патріотичне виховання | Український дитячий садок за Софією Русовою | м. Київ |
|
|
| 11572 | Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: Щоб у серці жила Батьківщина | "Батьківщина без мене обійтися може, я ж без неї - ні" (Думки Василя Сухомлинського про громадянське виховання дітей) | м. Луцьк |
|
|
| 11570 | Актуальні проблеми та перспективи розвитку дошкільної освіти і професійної підготовки педагогічних кадрів у контексті євроінтеграційних процесів | Діалогові формати роботи з батьками вихованців дошкільних навчальних закладів як педагогічна проблема | м. Чернівці |
|
|
| 11568 | Неперервна освіта нового сторіччя: досягнення та перспективи | Лекція як засіб створення атмосфери співпраці викладачів зі слухачами курсового підвищення кваліфікації | м. Запоріжжя |
|
|
| 11569 | Розвиток сучасної освіти: теорія, практика, інновації | Використання в дошкільному закладі самоката як засобу розвитку фізичної сили і витривалості дитини | м. Київ НУБіП України |
|
|
| 11567 | Педагогічна спадщина Софії Русової у сучасній дошкільній освіті | Софія Русова про навчальну цінність творів Тарса Шевченка | м. Київ |
|
|
| 11566 | Урочистості, присвячені 160-ій річниці від дня народження Софії Русової | Софія Русова про "дитячий сад на національному грунті" | м. Київ |
|
|
| 11565 | Педагогічна спадщина Софії Русової як джерело сучасної освіти | Софія Русова про програму та творчий підхід до планування роботи "в дитячим саді" | м. Київ ІПО КУБГ |
|
|
| 10715 | Реалії та перспективи євроінтеграційного розвитку післядипломної педагогічної освіти України | Особистісна зрілість педагога дошкільного навчального закладу як чинник реалізації гуманістичної парадигми дошкільної освіти | м. Ужгород | document.pdf | |
| 10714 | Філософія Монтессорі-педагогіки в практиці дошкільної освіти | Досвід інтеграції основ Монтессорі-педагогіки з традиційними вітчизняними виховними і освітніми програмами | м. Київ | document.pdf | |
| 10713 | Актуальні проблеми навчання і виховання в контексті сучасної освітньої парадигми | Принципи організації освітньої роботи за програмою "Я-киянин" | м. Мукачеве | document.pdf | |
| 10712 | Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування | Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10711 | Професійна підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань фізичного виховання дітей дошкільного віку в світлі сучасних освітніх реформ | Ознайомлення дошкільників із визначними подіями спортивного життя країни: виховний аспект діяльності ДНЗ | м. Глухів | document.pdf | |
| 10710 | Сучасне дошкілля: актуальні проблеми, досвід, перспективи розвитку | Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) | м. Ніжин | document.pdf | |
| 10708 | Серпнева конференція вихователів дошкільних навчальних закладів | Середовище - джерело збагачення дитячої діяльності | м. Київ | document.pdf | |
| 10707 | Створення системи альтернативних форм дошкільної освіти у сільських громадах | Актуальність пошуку шляхів інтеграції дошкільного закладу і сільської школи: історія і сучасність | м. Львів | document.pdf | |
| 10706 | Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування шкільної освіти | Інноваційний розвиток дошкільних навчальних закладів України: правове забезпечення | м. Київ КУБГ ІППО | document.pdf | |
| 10705 | Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників | Джерело розвитку обдарованості - родинна любов | м. Київ ІОД НАПН України | document.pdf | |
| 10704 | З Україною в серці (до 159-ї річниці від дня народження Софії Федорівни Русової) | Софія Русова про організацію дитячих садків | м. Київ | document.pdf | |
| 10699 | Соціалізація і ресоціалізація особистості в умовах сучасного суспільства | Формування соціальної компетентності вихователя дошкільного закладу в часовому освітньому просторі українського суспільства | м. Київ КНУ імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 10698 | Філософія національної безпеки України в контексті сучасних соціокультурних і геополітичних викликів у рамках ХV Міжнародного "Тижня освіти дорослих" в Україні | Оволодіння навичками безпечної поведінки дітей дошкільного віку в агресивному середовищі незнайомих дорослих | м. Київ НУХТ | document.pdf | |
| 10697 | Стандарти дошкільної освіти: дискурс науки і практики | Освіта дітей дошкільного віку у сільських районах України: традиційні та альтернативні форми здобуття | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10696 | Сучасні проблеми освіти і науки | Громадські огляди сільських дошкільних закладів України в 60-70-х рр. 20 ст. | м. Будапешт | document.pdf | |
| 10681 | Проблеми емпіричних досліджень у психології | Вдосконалення розвитку дошкільних навчальних закладів сільських рвйонів у контексті оновленого змісту дошкільної освіти в Україні | м. Київ КНУ імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 10680 | Літературний музей сьогодні і завтра: виклики часу й нові можливості | Популяризація культурних цінностей в системі післядипломного підвищення кваліфікації вихователів столичних дошільних навчальних закладів | м. Київ Національний музей літератури України | document.pdf | |
| 10679 | Реалізація компетентнісного підходу у сучасній освіті | Набуття дитиною дошкільного віку художньо-продуктивної компетенції в образотворчій діяльності | м. Київ ІППО КУБГ | document.pdf | |
| 10678 | Джерельна та історіографічна основа сучасних історико-педагогічних досліджень | Автентичні джерела дослідження розвитку сільських дошкільних закладів України у період з 1945 по 1991 роки | м. Хмельницький | document.pdf | |
| 10677 | Безпека життєдіяльності і охорона здоров'я дітей і молоді ХХІ сторіччя: сучасний стан, проблеми та перспективи | Здоров'я дітей та фізичне виховання у сільських дошкільних закладах України: історичний аспект | м. Переяслав-Хмельницький | document.pdf | |
| 10676 | Проблеми професійного становлення майбутнього фахівця в умовах сучасного освітнього простору | Школа передового педагогічного досвіду як форма підвищення кваліфікації працівників сільських дошкільних заклалів (ІІ пол. ХХ ст.) | м. Кіровоград КДПУ імені Володимира Винниченка | document.pdf | |
| 10675 | Педагогічна спадщина Софії Русової в контексті модернізації освіти України" | Софія Русова про зовнішню організацію сільського дошкільного виховання | м. Ріпки Чернігівської обл. | document.pdf | |
| 10673 | Проблеми емпіричних досліджень у психології | Розвиток сільських дошкільних закладів України: минуле і сучасність | м. Київ КНУ імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 10672 | Дошкільна і початкова освіта: досягнення, проблеми, перспективи | Сільські дошкільнята і школярі під одним дахом: роздум з приводу набутого досвіду | м. Мукачево МДУ | document.pdf | |
| 10671 | Українська педагогіка 1920-х років - сучасні оцінки і виміри | Станіслав Шацький про організацію життя дітей в умовах села | м. Умань УДПУ імені Павла Тичини | document.pdf | |
| 10670 | Професійна підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах інтеграції України до Європейського освітнього простору | Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у ІІ половині ХХ ст. | м. Ніжин НДУ імені Миколи Гоголя | document.pdf | |
| 10669 | ХІІІ Міжнародний "Тиждень освіти дорослих" в Україні "Освіта дорослих єднає усі покоління" | Підготовка кадрів до роботи у сезонних дошкільних закладах села ІІ половини ХХ ст. | Житомирська обл. | document.pdf | |
| 10668 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Участь сільських дошкільних закладів у педагогічних експериментах: погляд в історію | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10666 | Самоосвіта та розвиток емоційного інтелекту як фактор удосконалення педагогічної майстерності вчителя | Самоосвіта вихователів сільських дошкільних закладів України у 50-60-х роках ХХ століття | м. Полтава | document.pdf | |
| 10665 | Персоналізований підхід в освітніх практиках | Соціально-педагогічні аспекти особистісного зростання педагога дошкільного закладу | м. Київ КНУ імені Тараса Шевченка | document.pdf | |
| 10663 | Ціннісні парадигми освіти й виховання у педагогічній спадщині Софії Русової в контексті розбудови сучасної національної освіти в Україні | Витоки ідеї дошкільного виховання у селі | м. Чернігів | document.pdf | |
| 10662 | Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки | Особливості роботи сільських опорних дошкільних закладів у другій половині ХХ століття | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10661 | Театралізована діяльність як інноваційна форма соціокультурної реабілітації дітей із порушенням психофізичного розвитку | Театралізована діяльність дітей дошкільного віку: історичний аспект | м. Київ КУБГ ІППО | document.pdf | |
| 10660 | Проблеми удосконалення професійної підготовки фахівців мистецьких дисциплін | Деякі аспекти музичного виховання у дошкільних закладах України (50-ті роки ХХ ст.) | м. Суми | document.pdf | |
| 10659 | У далеку дорогу життя Софіїне візьмемо слово (до 155-ї річниці від дня народження Софії Федорівни Русової) | Софія Русова про організацію дитячих садків в умовах села | м. Київ, ШДС імені Софії Русової | document.pdf | |
| 10658 | Педагогічні ідеї Софії Русової в дошкільній освіті ХХІ століття (з нагоди 155-річчя від дня народження) | Перші спроби організації сільського дошкільного виховання в працях Софії Русової | м. Київ КУБГ ІППО | document.pdf | |
| 10657 | Акмеологія - наука ХХІ століття | Соціально-економічні та історичні умови як чинник становлення акмеособистості педагогів сільських дошкільних закладів у ІІ половині ХХ століття | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10656 | Освітологія - науковий напрям інтегрованого пізнання освіти | Розвиток сільських дошкільних закладів України у 50-х роках ХХ століття | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10655 | Інноваційні освітньо-виховні стратегії в сучасному світі: змістовий та технологічний аспект | Розбудова суспільного дошкільного виховання у сільських районах України у перші повоєнні роки | м. Суми | document.pdf | |
| 10654 | Андрагогіка і ціложиттєве навчання: освітні ідеали людини і суспільства | Виховання кадрів дошкільних установ шляхом самоосвіти в ІІ половині ХХ ст. | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10653 | Музейна педагогіка в дошкільній та шкільній освіті столиці | Кімната-музей дошкільного навчального закладу як "територія" культурно-освітньої діяльності | м. Київ КУБГ ІППО | document.pdf | |
| 10652 | Всеукраїнський астрономічний педагогічний фестиваль, присвячений Міжнародному року астрономії | Навчально-методичний супровід реалізації завдань сфери життєдіяльності "Природа" Базової програми розвитку дітей дошкільного віку "Я у Світі" | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10651 | Професійна адаптація молодого вчителя в умовах змін ціннісної парадигми суспільства | Робота школи професійної адаптації молодого вихователя в умовах оновленого змісту дошкільної освіти | м. Київ КУБГ | document.pdf | |
| 10650 | Моніторинг якості освіти: теорія та практика | Актуальні питання оцінювання якості дошкільної освіти | м. Київ | document.pdf | |
| 10649 | Становлення цілісної системи підготовки і підвищення кваліфікації педагогічних працівників у м. Києві | Потреби і шляхи удосконалення курсового підвищення кваліфікації педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів | м. Київ | document.pdf | |
| 10645 | Василь Сухомлинський і сучасність - стежинки духовності малого українця | Шляхи реалізації педагогіки добротворення Василя Сухомлинського | м. Ніжин | document.pdf | |
| 10648 | Формування ціннісно-мотиваційного ставлення педагогів до проблеми збереження здоров'я | Підвищення рівня компетентності педагогів дошкільних навчальних закладів щодо формування толерантного ставлення до дітей, які живуть із ВІЛ/СНІД | м. Київ | document.pdf | |
| 10647 | Роль педагогічної етики у професійній підготовці сучасного вчителя | Культура спілкування як складова професійної компетентності педагога | м. Київ | document.pdf | |
| 10646 | Особистісно-професійна підготовка вчителя до формування культури мислення молодшого школяра | Гра та іграшка як засіб формування пізнавальної сфери культури мислення дитини у дошкільній та початковій освіті | м. Київ | document.pdf | |
| 10640 | Марка Грушевського читання | Еволюція ялинкової іграшки або ритуальні "обов'язки" новорічних і різдвяних іграшок | м. Київ | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (10)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49771 | Development of the preschool teachers’ partnership competence | |
| 49197 | The Influence of the Teacher’s Psycho-Physiological States on the Development of Professional Competencies in the Course of the Military Aggression | |
| 51591 | Networking initiatives as a means of promoting the development of teachers’ civic competence | |
| 50267 | The Effectiveness of using Artificial Intelligence for Building Professional Competencies of Future Specialists in Art Majors in Higher Education Institutions | |
| 48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
| 46904 | Building Pedagogical Partnership Competence Among Primary School Teachers | |
| 41967 | The impact of using humour on the improvement of teachers’ emotional intelligence during advanced training courses | |
| 42314 | Permanence of professional self-determination in the conditions of socio-economic transformations and processes in the labor market | |
| 40757 | The role of instilling moral values in primary school children | |
| 31314 | Research of the Level of Emotional Intelligence of Preschool Teachers-Methodologists |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (7)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 50002 | Multimodal approach to training of teachers of preschool education institutions: Focus on interests and needs | |
| 48562 | Варіативність розуміння феномену «щастя» в наукових працях та учнівському досвіді | |
| 44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
| 41031 | Іmplementation of preschool education in rural preschools of Ukraine (1963-1984) | |
| 36961 | Research of functioning of rural preschool institutions of Ukraine in the period from 1945 to 1963 | |
| 10310 | Sofia Rusova about the organisation of preschool education in rural areas | |
| 6286 | Питання фізичного виховання дітей сільських дошкільних закладів України на сторінках журнала «Дошкільне виховання» (70-80 рр. ХХ ст.) |
Фахові видання, що затверджені МОН (11)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 44633 | Modern Approaches to the Professional Development of Preschool Education Teachers on Inclusive Education of Preschool Children | |
| 41031 | Іmplementation of preschool education in rural preschools of Ukraine (1963-1984) | |
| 36961 | Research of functioning of rural preschool institutions of Ukraine in the period from 1945 to 1963 | |
| 14312 | Роль сільських жінок у розвитку суспільного дошкільного виховання України (ІІ пол. ХХ ст.) | |
| 3734 | Автентичні джерела дослідження розвитку сільських дошкільних закладів України у період з 1945 по 1991 роки | |
| 12174 | Дошкільні заклади сільської місцевості України (ІІ пол. ХХ ст.) : огляд положень та визначення понять | |
| 3733 | Здоров’я дітей та фізичне виховання у сільських дошкільних закладах України: історичний аспект | |
| 3371 | Школа передового педагогічного досвіду як форма підвищення кваліфікації працівників сільських дошкільних закладів (ІІ пол. ХХ ст.) | |
| 3358 | Курсова та семінарська перепідготовка працівників сільських дошкільних закладів у другій половині ХХ ст. | |
| 3357 | До питання про організацію перших вітчизняних сільських дитячих дошкільних закладів в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. | |
| 13841 | Самоосвіта вихователів сільських дошкільних закладів України у 50-70-х роках ХХ століття |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (2)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 380 | Networking initiatives as a means of promoting the development of teachers’ civic competence | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/51591/ | 2025 |
| 125 | The role of instilling moral values in primary school children | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/40757/ | 2022 |
Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (1)
| ID | Назва | Підрозділ | Тип | Місце проведення | Роль | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 16 | Педагог ХХІ століття: дослідження та освітні інновації в умовах воєнного стану в Україні | Інститут післядипломної освіти | Міжнародний науково-практичний форум | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член оргкомітету | 2023 |
Реєстр наукових публікацій (1)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 428 | Сучасні підходи до підвищення кваліфікації вихователів закладів дошкільної освіти з питань інклюзивного навчання дошкільників | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/44633/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (5)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 757 | м. Люблін (Польща) | Міжнародне стажування | 18.11 - 27.11.2024 | Дистанційна | dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 715 | Varna Free University (Болгарія) | Міжнародне стажування | 23.06 -30.06.2024 | Фізична | Проф. Йонко Кунчев, декан факультету права | Учасник програми | 1_1.pdf |
| 650 | м.Люблін, Польща | Міжнародне стажування | 12-21.02.2024 | Дистанційна | dr. Arkadiusz Malek | Учасник програми |
|
| 598 | Інститут східноєвропейських досліджень (Чехія) | Міжнародне стажування | 20-25.11.2023 | Не зазначено | PhDr. Marek Prihoda | Учасник програми | Melenets.pdf |
| 330 | Collegium Civitas | Міжнародне стажування | 06.06-15.07.2022 | Не зазначено | Dr. Katarzyna Mansziewska | Учасник програми |
|
Дослідно-експериментальна робота (1)
| ID | Назва дослідно-експериментальної роботи | База (навчальний заклад) | Вид участі | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|
| 35 | Виховуємо киянина на основі впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Я-киянин" | ДНЗ 565, 17, 107, 688. 762, 810, НВК "Оріана", 696 | - | 84-050216.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 263 | Забезпечення якості професійної діяльності педагогічних працівників міста Києва в системі неперервної педагогічної освіти | Повноцінне дослідження | 21.09.2022 00:00 |
Професійний розвиток
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 197 | разова участь | грудень 2017 | 1 |
Підвищення кваліфікації (32)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12650 | Навчання та супровід здобувачів вищої освіти з ООП | Лідерський модуль |
|
22.05.2025 00:00 |
| 11504 | Застосування методу анкетування для вимірювання якості освітніх послуг | Дослідницький модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10659 | Стаємо сильнішими разом | Інший модуль | Витяг із протоколу_4_Меленець Л.І.pdf | 30.04.2024 00:00 |
| 10242 | Розвиток громадянських компетентностей в Україні | Інший модуль | Витяг Меленець Л.І..docx | 30.04.2024 00:00 |
| 10206 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
07.06.2024 00:00 |
| 9794 | Психологічна витривалість в умовах життєвої турбулентності | Інший модуль |
|
25.04.2024 00:00 |
| 9318 | Національна наука і освіта в умовах війни | Інший модуль | Меленець Людмила Іванівна_2.pdf | 02.04.2024 00:00 |
| 9317 | Лідерство і обдарованість: сучасний науковий дискурс і освітня практика | Інший модуль | Меленець Людмила Іванівна_1.pdf | 19.02.2024 00:00 |
| 9265 | Медіаосвіта: європейські практики | Дидактичний модуль |
|
21.03.2024 00:00 |
| 8740 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №793.pdf | 08.12.2023 00:00 |
| 8631 | Інший | Інший модуль | Витяг №6 Меленець Л.І..docx | 29.11.2023 00:00 |
| 8364 | Сучасний заклад дошкільної освіти: лідерство, диджиталізація, майбутній капітал | Інший модуль |
|
19.10.2023 00:00 |
| 7667 | Впровадження професійного стандарту "Керівник (директор) ЗДО" | Інший модуль |
|
16.03.2023 00:00 |
| 7592 | Цифрові інструменти Google для освіти | Інший модуль |
|
15.01.2023 00:00 |
| 6785 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
21.10.2022 00:00 |
| 6570 | інше | Інший модуль |
|
15.06.2022 00:00 |
| 6475 | Лідерський модуль | Інший модуль |
|
07.06.2022 00:00 |
| 6345 | інше | Інший модуль |
|
17.06.2022 00:00 |
| 6225 | інше | Інший модуль |
|
27.01.2022 00:00 |
| 5765 | інше | Інший модуль |
|
19.10.2021 00:00 |
| 5719 | Дослідницький модуль | Інший модуль |
|
08.11.2021 00:00 |
| 5709 | інше | Інший модуль |
|
20.11.2021 00:00 |
| 5408 | інше | Інший модуль |
|
20.05.2021 00:00 |
| 5323 | інше | Інший модуль |
|
21.05.2021 00:00 |
| 4789 | інше | Інший модуль |
|
18.08.2020 00:00 |
| 4692 | Цифровий модуль | Інший модуль |
|
27.11.2020 00:00 |
| 3680 | Дослідницький модуль | Інший модуль | nakaz_807_25.11.2019.pdf | 25.11.2019 00:00 |
| 3413 | ІКТ | Інший модуль | Сертифікат Меленець .pdf | 25.06.2019 00:00 |
| 3351 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (в Україні) |
|
13.09.2019 00:00 |
| 2533 | Модуль з ІКТ | Інший модуль |
|
01.11.2018 00:00 |
| 1504 | Лідерський модуль | - |
|
21.04.2017 00:00 |
| 1046 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
23.09.2014 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (5)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1341 | "Нова українська школа - новий дитячий садок" | конференція | Університет імені Бориса Грінченка, навчальний корпус № 1 | 20.11.2018 00:00 | 5 |
| 1310 | ІІ КИЇВСЬКИЙ ОСВІТНІЙ ФОРУМ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА: РАЗОМ ДО УСПІХУ» | постійно діючий | Kiev | 23.08.2018 00:00 | 2 |
| 669 | Міська школа вихователів-методистів ДНЗ м. Києва зі стажем роботи до 3-х років | постійно діючий семінар | ІППО | 14.09.2016 00:00 | 1 |
| 668 | Міська школа вихователів-методистів ДНЗ м. Києва зі стажем роботи до 3-х років | постійно діючий семінар | ІППО | 30.08.2016 00:00 | 1 |
| 667 | Міська школа вихователів-методистів ДНЗ м. Києва зі стажем роботи до 3-х років | постійно діючий семінар | ІППО, | 22.06.2016 00:00 | 1 |
Зимові та літні школи (1)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 66 | Інститут післядипломної освіти | Літня | Якість освіти в умовах воєнного часу | Київський університет імені Бориса Грінченка | Керівник робочої групи | 2023 | - |
Освітні заходи (ІПО) (4)
| ID | Підрозділ | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 18 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Участь у заході | 2024 |
| 17 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Організатор заходу | 2024 |
| 6 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Участь у заході | 2024 |
| 5 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Організатор заходу | 2024 |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (одноосібні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 8359 | Дитячий садок. Накази з питань основної діяльності |
Навчальні та методичні матеріали (8)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49774 | У новий навчальний рік з новим Законом «Про дошкільну освіту» | |
| 29611 | Я - киянин | |
| 25338 | Я-Киянин : регіональна парціальна програма розвитку дітей старшого дошкільного віку | |
| 20989 | «Hama»-мозаїка: програма та методичне забезпечення художньо-продуктивної діяльності дітей дошкільного віку | |
| 9952 | Про роботу працівників під час припинення функціонування дошкільного навчального закладу. Про підготовку та проведення Тижня дитячої книги. Накази | |
| 1130 | Мистецтво керівництва педагогічною радою | |
| 6717 | Технології раннього навчання читання | |
| 9836 | Контроль та оцінка досягнень трирічної дитини у практиці гуманістичної парадигми дошкільної освіти |
Рейтинг викладачів серед студентів (4)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 5100 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.8 | 29.11.2022 00:00 |
| 4230 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4.6 | 06.12.2021 00:00 |
| 3306 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,4 | 30.11.2020 00:00 |
| 2451 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 4,5 | 25.11.2019 00:00 |
Участь у роботі журі (суддівстві) конкурсів, турнірів тощо (1)
| ID | Назва заходу | Місце проведення | Дата проведення |
|---|---|---|---|
| 207 | Щорічний загальноміський конкурс на отримання грантів Київського міського голови у галузі освіти | м. Київ | 17.05.2017 00:00 |
Рейтинг викладача за проведення очних занять для педколективів закладів освіти (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Кількість занять | Рік |
|---|---|---|---|
| 32 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 10 | 2023 |
Рейтинг викладачів серед педагогів (2)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Оцінка | Рік |
|---|---|---|---|
| 84 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 49 | 2024 |
| 1 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | 48 | 2023 |
Нові освітні програми (ІПО) (1)
| ID | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Роль | Рік |
|---|---|---|---|
| 32 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Розробник | 2023 |
Експертна діяльність (ІПО) (4)
| ID | Підрозділ | Вид діяльності | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|
| 4 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
| 3 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
| 2 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |
| 1 | Кафедра дошкільної та початкової освіти | Рецензування посібників, наукових робіт, навчальних програм, освітніх проєктів | 2024 | - |