Рейтинг НПП / Кафедра природничо-математичної освіти та технологій
Дата побудови рейтингу - 2023-03-15.
У рейтингу відображено динаміку показників цитування порівняно з попереднім випуском від 2022-12-30.
# | ПІБ | Підрозділ | Кафедра/НДЛ | За весь період | За останні 5 років | Покликання на профіль в Google Академії | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Кількість цитувань | h-індекс | i10-індекс | Кількість цитувань | Динаміка кількості цитувань | h-індекс | Динаміка h-індексу | i10-індекс | Динаміка і10-індексу | |||||
1 | Воротникова Ірина Павлівна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 369 | 10 | 11 | 305 | -22 | 9 | -1 | 8 | -2 | |
2 | Заплатинський Василь Миронович | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 641 | 12 | 14 | 229 | -52 | 8 | 6 | -2 | | |
3 | Якунін Ярослав Юрійович | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 51 | 5 | 0 | 26 | 1 | 3 | 0 | | ||
4 | Рудик Олександр Борисович | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 12 | 3 | 0 | 11 | 11 | 3 | 3 | 0 | | |
5 | Наумова Вікторія Юріївна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 16 | 2 | 0 | 8 | -6 | 1 | -1 | 0 | | |
6 | Філоненко Ірина Олександрівна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 25 | 1 | 1 | 3 | -4 | 1 | 0 | | ||
7 | Рак Людмила Миколаївна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 5 | 1 | 0 | 3 | -1 | 1 | 0 | | ||
8 | Хоменко Олена Анатоліївна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | | ||
9 | Гавронський Вадим Володимирович | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 4 | 1 | 0 | 0 | -1 | 0 | -1 | 0 | | |
10 | Чанцева Ніна Іванівна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | ||
11 | Воробей Світлана Йосипівна | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | | ||
12 | Назаров Сергій Іванович | ІПО | Кафедра природничо-математичної освіти та технологій | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |