Херсонський державний педагогічний університет, 1986
Херсонський державний педагогічний університет (аспірантура), 2000
Київський національний університет імені Тараса Шевченка (докторантура), 2007
Перелік місць роботи
Київський університет імені Бориса Грінченка
Теми дисертацій (захищених)
Художня реалізація міфопоетичної свідомості в українській драматургії 80-х років ХХ століття. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук, К., 2000. 10.01.01, українська література.
Міф та антиміф у жанровому моделюванні української драматургії кінця ХХ - початку ХХІ століття. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філологічних наук, К.,2007. 10.01.01 - українська література, 10.01.06 - теорія літератури
Громадська активність
драматургічні і театральні проєкти, співпраця з Міжнародним літературним конкурсом "Коронація слова"
VI Międzynarodowа Konferencjа Naukowа z cyklu «Filozofia bycia i przetrwania w ego-dokumentach pisarzy, malarzy i filmowców ukraińskich (od czasów Orlika do współczesnych)»
Усні історії про окупацію, препаровані в українській драматургії 2022-2024 рр.
Міжнародна науково-практична конференція «Культура і мистецтво в умовах російсько-української війни: художні стратегії, дискурсивні практики, вектори осміслення»
Подолання дискретності: драматургічна рецепція війни як колективний текст
Międzynarodowа Konferencjа Naukowа «KULTURA I HISTORIA XIX-XXI WIEKU NARODÓW EUROPY ŚRODKOWEJ, WSCHODNIEJ I POŁUDNIOWO-WSCHODNIEJ CZYTANA „HAMLETEM”»
To be or not to be. Existential markers of Ukrainian resistance to the Russian aggressor in Drama 2022/2023
Wrocław, CENTRUM TRANSKULTUROWYCH STUDIÓW POSTTOTALITARNYCH WYDZIAŁU FILOLOGICZNEGO UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO
ХХ Біографічні читання, присвячені пам’яті засновника і першого директора Інституту біографічних досліджень НБУВ доктора історичних наук, професора Віталія Сергійовича Чишка (1951–2003) «Сучасна біографіка та біобібліографія: нові форми і методи дослідницької й інформаційної роботи, інтеграції та поширення біографічних знань"
Образ Василя Сліпака у п’єсі Неди Нежданої «OTVETKA@UA»: між біографізмом, літературним та героїчним міфами
Київ, НАН України, Національна бібліотека України ім. В.І.Вернадського, Інститут біографічних досліджень
V Międzynarodowа Konferencjа Naukowа z cyklu «Filozofia bycia i przetrwania w ego-dokumentach pisarzy, malarzy i filmowców ukraińskich (od czasów Orlika do współczesności)»
Голоси розбомбленого театру: Маріупольська Драма у драматургічних версіях
Голоси розбомбленого театру: Маріупольська Драма у драматургічних версіях
Міжнародна наукова конференція «Україна & Чехія: горизонти взаємодії: до 100-річчя з дня заснування Української студії пластичного мистецтва та Українського високого педагогічного інституту імені М.Драгоманова в Празі»
Олена Теліга як протагоністка сучасної української драми
Прага, Республіка Чехія, Інститут східноєвропейських досліджень у Празі, Чеська асоціація україністів
ХІХ Біографічні читання, присвячені пам’яті засновника і першого директора Інституту біографічних досліджень НБУВ доктора історичних наук, професора Віталія Сергійовича Чишка “Людина науки у вітчизняній біографіці”
Історик у люстерку Митця: паралельні біографії у драмі Валерія Герасимчука “Репін і Яворницький”
Київ, Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського, Інститут біогрфічних досліджень
Міжнародна науково-практична конфереція “Де правда, там і перемога: концепт ПЕРЕМОГА у фольклорі та авторській творчості”. Чотирандцяті фольклористичні читання, присвячені професору Лідії Дунаєвській
Усні історії про війну у структурі української драматургії 2022 року
Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Круглий стіл “Російсько-українська війна в аспекті неподоланого минулого: парадигми різного світобачення” у рамках комплексної наукової програми “Феномен тоталітаризму, його прояви та шляхи подолання”
Кому належатиме пам’ять? (на матеріалі сучасної української драматургії про війну 2014-2023)
Одеса, Одеський національний університет імені І.І.Мечников
VI Міжнародна науково-практична конференція “Мова та культура в просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації” у рамках V Міжнародного симпозіуму “Соціокультурний дискурс глобалізованого світу: наука, освіта, комунікація”
Дискурс війни у відритій антології сучасної драматургії “Колекція театральна” Видавництва Анетти Антоненко
Шоста міжнародна наукова конференція з циклу “Одеса і Чорне море. Польсько-українські культурні зв’язки”.: “Жіночі образи, маски та обличчя Одеси. Література – культура – історія”
Поїзд Москва-Майдан, або ж маршрути постколоніального колективного несвідомого у у “Діалогах про Батьківщину” Анни Яблонської”
ХІ драматургічні читання “Бертольт Брехт: класик і сучасник”
Бертольт Брехт і Слободан Шнайдер: Театр. Війна. Жінка
Житомирський державний університет імені Івана Франка, Інститут німецької та нідерландської філології Вільного університету (Берлін, Німеччина), Брехтівський науково-дослідний центр (Ауґсбурґ, Німеччина
Світова драма українською – репертуарний виклик для театрів і новий контекст для української драматургії (кейс “Колекція театральна” Видавництва Анетти Антоненко)
Чернівці, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Науковий Форум “Революція Гідності: на шляху до історії”. Фокус-тема 2022 року: “Майдан і російсько-українська війна в національному та глобальному вимірах”
Сучасна українська драма про Майдани та новітню війну: трансформація художньої оптики
Київ: Національний меморіальний комплекс Героїв Небесної Сотні – Музей Революції Гідності, Український інститут національної пам’яті
Вісімнадцяті Біографічні читання, присвячені пам’яті засновника і першого директора Інституту біографічних досліджень НБУВ, доктора історичних наук, професора Віталія Сергійовича Чешка. Сучасні моделі біографічних реконструкцій.
Драматургічна біографіка в контексті видань сучасної драматургії
Національна бібліотека України імені В.І.Вернадського, Інститут біографічних досліджень (Київ)
Міжнародна міждисциплінарна наукова конференція “Волинь, Підляшшя і “інші” простори: Провінція і центр у польській та українській культурах. Міждисциплінарні підходи”.
Простори “сіра зона” та “інтернат” як метаметафори недолюбленості, ментальної периферійності та постколоніальної невизначеності в сучасній українській літературі
Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю “(Не)можливість канону: світова література/література українська”
Сучасні драматургічні антології: панорама драматургічної динаміки чи спроба канонотворення?
Харків, Кафедра української літератури та журналістики імені професора Леоніда Ушкалова Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди
7550
VІ Всеукраїнська наукова конференція “Теоретичні та прикладні аспекти біографістики: до 160-річчя від дня народження Євгена Чикаленка”
Нове життя жанру “паралельних біографій” у сучасній українській драмі
Харків, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
7551
Всеукраїнська наукова конференція “Мова, література, переклад у комунікативному просторі сучасного світу”
Сучасні українські драматургічні антології “етапу колекцій”
Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології
Міжнародна наукова конференція “Сонячні кларнети: танець, музика, театр у літературних проєкціях”
“Танець як особливий простір художньої інтерпретації біографії (за п’єсою Лідії Чупіс “Танці гончарного кола”)”
Бердянськ, Бердянський державний педагогічний університет
7542
I Międzynarodową Interdyscyplinarną Konferencję Naukowo-Metodyczną “Kultura wernakularna i neowernakularna na Kociewiu w kontekście innych regionów Polski
Jak rozmawiać ze studentami lologami o Rewolucji Godności i wojnie rosyjsko-ukraińskiej ujętych w kulturze wysokiej?
Музей Регіону Коцевського в Старогарді, Гданськ, Республіка Польща
7541
Філологічні науки та перекладознавство: європейський потенціал
Театр кодує історію, або як стратегії “театру в театрі” працюють на переосмислення біографічних персоналій
Kujawska Szkoła Wyższa we Włocławku, Влоцлавек, Республіка Польща
7540
Біографіка: таємниці ремесла дослідника. Сімнадцяті Біографічні читання, присвячені сімдесятиріччю від дня народження засновника і першого директора Інституту біографічних досліджень НБУВ доктора історичних наук, професора Віталія Сергійовича Чишка
Сучасні персоналії і тенденції розвитку української драматургічної біографістики (драматургічна антологія біографічних п’єс “Таїна буття” та її культурні контексти)”
Київ, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Міжнародна науково-практична конференція «Тринадцяті фольклористичні читання, присвячені професору Лідії Дунаєвській», Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
1. Фольклорний код українського національного спротиву та переформатування українського національного пантеону у п’єсі Ярослава Верещака “Пекельна дорога до Раю”. Друк планується до 30 травня 2021 р.
м. Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка
International scientific and practical conference "PHILOLOGICAL SCIENCES, INTERCULTURAL COMMUNICATION AND TRANSLATIONCHALL STUDIES: AN EXPERIENCE AND ENGES"
Маркери структур verbatim і theatr.doс у п’єсі Надії Симчич «Ми, Майдан»
Czestochowa, Republic of Poland, Polonia University in Czestochowa
Драма Панорама 2023 – новий формат українських драматургічних антологій
50250
Бути українським драматургом чи драматургом з України: про особистий / кон’юнктурний вибір українських драматургів та його фіксацію у слові під час війни
48972
Постать Степана Бандери у сучасній драматургії у контексті гетеротопій нового українського бандеро-дискурсу
45173
Віртуальна драматургічна антологія “Неназвана війна”
Національного центру театрального мистецтва імені Леся Курбаса:
нове художнє слово про війну
44829
Драматургічний дискурс війни в оптиці українських "котячих сюжетів": екокритика, ментальні матриці, "кототерапія", тотемний код
44106
Формування ідентичності сучасної української драми (ретроспектива і перспектива)
45755
“Антологія 24”: нові драматургічні практики в осмисленні війни
43499
Віртуальні формати оприлюднення та збереження сучасних драматургічних текстів в Україні: еволюція рецепції та презентаційного потенціалу
42527
"Етап люстерка" в історії драматургічних антологій сучасної України (2003 р. - теперішній час)
42519
Maidan in modern ukrainian drama: idea, topos, metaphor, mith,concept of transformation
43699
Інформаційно-комунікаційна безпека: сучасні тренди
40042
Критерії формування та перспективи дослідження сучасних драматургічних антологій в Україні
39392
Jedzenie i jego „teatralne” znaki w sztuce Oleha MykolaJjczuka ZABIERZ KELNERA Z NIEBA
16036
Україна в системі змін парадигми світопорядку XX–XXI століть
Образ Бориса Грінченка та його контексти у п’єсі Мар’яни Ангелової “Синдром Грінченка”
46286
Простір «інтернат» як метаметафора недолюбленості,
ментальної периферійності та постколоніальної невизначеності
в сучасній українській літературі
43456
Gatunek dramatu „rewolucyjnego”: transgresje i narodowe matryce genologiczne w kontekście ukraińskich rewolucji XXI wieku
42526
Publishing a drama collection
as an open anthology: “Theatrical Collection” by the Anetta Antonenko Publishing House
42528
Митець як воїн: нові героїко-міфологічні модуси біографізму у п’єсі Неди Нежданої “Otvetka@UA”
45424
Чим мають прирости філологічні студії у контексті російської агресії та українського опору
40226
Подолання стереотипів про український/неукраїнський Донбас у сучасних українських літературно-художніх, есеїстичних практиках та акціях культурної дипломатії
42529
Українська драматургія і театральний контекст після Революції Гідності: куди рухаємося і що толеруємо?
40044
Художня артикуляція проблеми постлюдства
у п’єсі Карела Чапека “Р.У.Р. Россумові універсальні роботи”
Драматургічна візія понівеченої ідентичності у п’єсі Сергія Жадана "Хлібне перемир’я"
39413
Драматургічна антологія біографічних п’єс “Таїна буття”
та її культурні контексти
40584
Драматургічна антологія “ЧАСО&ПРОСТІР” як метатекст
36204
Антивоєнна п’єса середини ХХ століття: принципи побудови та апелювання до практик dell’arte, комедії ситуацій, кіно, дидактичного театру, театру жорстокості (на матеріалі «Свята заліза» Роберто Арльта)
36203
Нові форми презентації біографій митців як інтелектуальна провокація: проблеми класифікування
16036
Україна в системі змін парадигми світопорядку XX–XXI століть
8580
Категория драматургичности и романы Ф.М. Достоевского
Драматургічна візія понівеченої ідентичності у п’єсі Сергія Жадана "Хлібне перемир’я"
39413
Драматургічна антологія біографічних п’єс “Таїна буття”
та її культурні контексти
40584
Драматургічна антологія “ЧАСО&ПРОСТІР” як метатекст
36204
Антивоєнна п’єса середини ХХ століття: принципи побудови та апелювання до практик dell’arte, комедії ситуацій, кіно, дидактичного театру, театру жорстокості (на матеріалі «Свята заліза» Роберто Арльта)
Світова драма українською – репертуарній виклик для театрів і новий контекст для української драматургії (кейс “Колекція театральна” Видавництва Анетти Антоненко)
42542
Сучасна українська драма про війну: “котячі” сюжети і нова поетика
42536
Фемінна версія маскулінної біографії (“Таїна буття” Тетяни Іващенко)
39447
Простір медій та соціальних мереж
у сучасній українській драматургії про Революцію Гідності
39443
Сучасні драматургічні антології:
панорама драматургічної динаміки чи спроба канонотворення?
39431
Як сучасна українська драматургія трансформує біографчний канон
39417
Сучасні драматургічні антології у контексті антологізації українських культурних процесів
Стаття 1. Етап пошуку форматів (1979-2014)
39429
Театр кодує історію, або як стратегії “театру в театрі” працюють на переосмислення біографічних персоналій
36446
Новые лица новой войны: дискурс воина и войны в документальном сценарии Дарио Фертилио и Елены Пономаревой «Люди и Киборги»
36494
Маркери структур verbatim і theatr.doс у п’єсі Надії Симчич «Ми, Майдан»
39427
Топос майдану в українській новітній драматургії
39424
А книга залишиться...
Пам’яті Євгена Васильєва, який дуже любив сучасну драму і сучасний театр
39423
Риси постмодернізму у драматургії Ігоря Костецького
42538
Сучасні драматургічні антології для дітей: необхідність українських смислів
39446
Танець як особливий простір художньої інтерпретації біографії (за п’єсою Лідії Чупіс «Танці гончарного кола»)
Антивоєнна п’єса середини ХХ століття: принципи побудови та апелювання до практик dell’arte, комедії ситуацій, кіно, дидактичного театру, театру жорстокості (на матеріалі «Свята заліза» Роберто Арльта)